Mari bloggeri auto: Claudiu Ciobanu #2

Acum un an, prin septembrie, râdeam de un om de 38 de ani că nu știe să scrie. Nici la mașini nu se pricepe, nici să scrie nu știe.

Ca orice om umilit public care e destul de special să nu se prindă despre ce e vorba, Claudiu Ciobanu a mers înainte. Ia în continuare mașini în teste și scrie în continuare tâmpenii agramate despre ele, fără a fi corectat de nimeni, pentru că nah, are 38 de ani, ți-e rușine să îi zici că nu știe să scrie în limba română. A schimbat tema blogului, chiar dacă la momentul când am scris susținea că n-o s-o facă.

Vă las să vă delectați cu un testdrive la un BMW X5, o mașină de 96.000€, test scris de un om cu patru clase la seral. Am subliniat cât am putut la prima citire.

ciobanu-bmw

Și Ciobanu, ca și șeful lui, Chinezu Mincinos Minune, o arde cu gura gura plină de fiecare dată când are ocazia despre cum oamenii care se pricep ar trebui să aibă prioritate în a face chestii și cum trebuie să ne lăudăm specialiștii, iar restul să pună mâna să învețe.

Claudiu, ai o vârstă, ai copii, pune mâna și învață limba română. Știu că nu ți-e rușine că nu știi să scrii, dar la un moment dat o să te uiți peste temele copiilor și n-o să vezi greșelile și o să îi dezamăgești.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. Tu ai stat sa citesti toata mizeria aia?

    00
  2. NOU
    #2

    Te-ai gandit sa aplici pentru un job de grammar nazi ? se pare ca ai mult timp pe care sa il dedici pentru nimicuri. Practic ai avea material pentru posturi in fiecare zi.

    00
  3. Ok..Nu inteleg o chestie, poate ma ajuti tu bo$$.
    M-am uitat pe pagina tipului, ma rog am trecut prin primele 5 pagini. In aproximativ 50 de articole are 17 comentarii, iar majoritatea articolelor sunt advertoriale, reclame sau test drive-uri.
    Am si eu doua intrebari:
    1. Care-i faza? Cat de relevant e blogul respectiv? Kiss ass si primeste „delucru” sau sunt asa de disperate agentiile?
    2. Face ceva bani din asta? Daca da, ma gandesc si eu sa intru in business-ul cu blog. Cred ca s-ar ridica calitatea blogosferei romanesti cu un procent aleator cuprins intre 2.5% si 3.7% .

    00
    • e la categoria atârnache la chinezu și „hai să facem un proiect frumos, chiar dacă nu îl citește nimeni”. vina e a celor care îi dau mașini in teste și nu se intreabă cine îl citește.

    • Cred ca lumea asta media e mult mai perversa fata de cat iti imaginezi, sozo. Agentiile cauta agramati pe care ii platesc foarte prost sau mai nimic, le dau de lucru, stiind de dinainte ca te vei lua de ei si vei da link sau hinturi despre blogul/autorul respectiv. Articolele respective ajung sa aiba un trafic urias datorita linkului dat de tine, pe costuri de 10%-20% din cat ar costa sa apara din prima la tine, dar cu un reach asemanator. Datorita faptului ca tu ii aduci la viata pe din astia, agentiile isi ating targeturile la o fractiune din costurile pe care le-ar avea cu tine, restul banilor ramanandu-le pentru droguri, femei, cumparaturi pe DX sau aliexpress. Nu te mai lasa folosit in felul asta, pune pornakis sa avem toti de castigat!!
      Pam pam!!

      00
    • Deci agramați=ieftinache, scrii corect=premium, scump. Nice!

      00
  4. Se pune și faptul că litera „ș” apare uneori cu sedilă iar alteori cu virgulă?
    Exemplu: http://imgur.com/a/SRWeT

    00
  5. Eu nu inteleg de ce in toate articolele despre masini apare expresia „consum 13%” in loc de „consum 13l/100km”.

    00
    • Pai cred ca era foarte incantat de consum, adica i-a consumat doar 13% din cat se astepta de fapt sa ii consume. A ramas astfel cu foarte multa motorina, a tras cu furtunul si la el in Logan si in canistre cand a revenit din teste.

      00
    • sau poate a băut-o.

  6. Grammar nazi. Probabil ai prea mult timp liber la dispozitie.

    00
  7. Cum primesc oameni astia masini la drive test? Si ce public tinta pot sa aiba?

    00
  8. „primul gănd care mi-a venit a fost să mă întreb” – mi-a ajuns, nici nu am trecut mai departe.

    00
  9. Nu discutam de grammar nazi ci de rezultatul unui test drive pus pe hartie. Un rezultat mediocru in cel mai bun caz.

    Daca iei in teste o masina de 96K si nu esti in stare sa iti scrii un material decent din punct de vedere gramatical, ai o problema mare, mare de tot.
    Cei ce i-au dat in teste masina au o problema mare pentru ca nu verifica\a verificat nimeni materialul scris ulterior. Daca lucram acolo si primeam astfel de mostra scrisa, i-as fi cerut banii de motorina inapoi.
    Se prea poate ca uneori sa iti mai scape diverse: nimeni nu este perfect.. Numarul greselilor este pur si simplu coplesitor de mare si face ca acest om sa para agramat. Poate este, poate nu este, nu stau sa il judec.
    E de-a dreptul jenant sa vii cu un asemenea material indiferent pentru ce faci review. Materialul pus pe internet este o extensie a ceea ce esti in acel moment. Daca atat poate baiatul asta, are de lucru serios.

    00
  10. Eu vreau o petitie care sa il oblige pe buhnici sa faca reviewuri doar la chestii care costa sub 10 lei. E ingrozitor sa il vezi cum macelareste toate produsele.

    00
  11. Am impresia ca unii dintre astia care te acuza ca esti „grammar nazi” nici macar nu stiu ce este gramatica.

    00
  12. Ma intreb ce masini a mai condus stimabilul daca pentru el la o masina de 90k auto H, ca e greu sa-ti dai seama ca e hold, si oglinda care se lasa in jos in R sunt plusuri. Functii banale regasite si pe masini muuult mai ieftine. Dar nah, omul se duce sa da mare la neamuri la tara, si daca face si 5 lei pe toata asta e multumit. Oare ia si la ocazie in teste? Sa scoata de un pachet de tigari macar.

    00
  13. Lucrarile mele la romana aveau mai putin rosu ca textul de mai sus.
    Si ast-a zic-e mult,

    00
  14. Lasa astea bosulica, cand publici catalogul de la emag? Poate ne spui macar daca S7 (ori S6) are un pret interesant sau, cum zic astia cu scoala, „daca se merita”

    00
  15. Atata timp pierdut. Eu, unul, refuz sa mai citesc articole in genul in care tu corectezi articolele altora. Habar nu aveam de gigelul asta pana acum, dar asta e parte din rafuiala ta cu Chineu si ne pierzi timpul.

    00
  16. Ce plm nu e în stare să își pună în browser limba potrivită ca să îi arate ce a greșit? Murim cu tehnologia în mână.

    00
  17. „Marsalieru” m-a convins ca tipul poate fi un zeu al drive-testelor pe 4tuning sau loganclub.

    00
  18. Mersi de articol, asa am gasit un site bun :

    00
  19. Să nu uităm că hotnews e plin de greșeli gramaticale sau litere lipsa, am urmărit ce ai subliniat tu si nu mi se par așa grave erorile.
    Aa, mi-am amintit că pe Gsp se scrie încă cu î din i în interiorul cuvintelor.

    00
  20. Cei de la Eblogauto sunt certați si cu scrisul, şi cu parlitul.

    00
  21. Rade ciob de oala sparta. Nici tu nu stii cand se foloseste „datorita” si cand „din cauza”.

    00
  22. Ce public tinta frate.cati din cei care-i citesc blogul se duc maine si cumpara un x5 nou in urma articolului asta?sau la tine zoso.cati cititori isi pot lua maine un x5 nou?

    00
  23. a corectat greșelile simple, alea pe care le-a putut înțelege. :)

  24. Stii ce nu inteleg eu ? Cum plm dai tu ca brand premium un produs la test unuia de calibrul astuia ? Scuze daca s-a mai scris, de-abia m-am trezit, n-am citit comentariile.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube