Magazinele online fac viața mai ușoară

Foarte mișto articolul ăsta despre cum oamenii aleg să nu mai meargă la cumpărături pentru că e mai simplu să comande de pe internet, plus că ies mai ieftin, și în termeni de cost și de costurile conexe (timp, parcare, benzină), pentru că primesc la ușă tot ce au nevoie.

Ideal ar fi să nu lăsați pe ultima săptămână asta cu cadourile de Crăciun, să umblați bezmetici prin magazine, ci să le comandați din timp, ca să fiți siguri că ajung.

Ce recomandă eMAG:

Pe lângă asta, alte idei de adăugat în coșul de cumpărături, pentru că nu se găsesc mereu în magazinele fizice:

Topoare cică primesc cadou.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

42 comentarii

  1. romanul si shopping-ul online… era ca la rugby ieri in Carrefour. M-a pus necuratu’ sa intru in parcare la mall. M-am simtit ca pe centura bucurestiului lunea la 8:30.

    00
  2. Spray degivrant: 12 lei 750ml
    Lichid parbriz: 30lei 4L

    Eu umplu un recipient gol de fas-fas din ala de spalat geamuri cu lichid de parbriz deiarna si gata, sprayul degivrant la 20% din pret :D

    00
    • 30 lei OMG ce preturi elvetiene

      00
    • nu e neaparat acelasi lucru, lichidul din spray contine mai mult alcool(cel putin teoretic).
      eu am facut altceva: am luat un spray degivrant si am adaugat extra niste alcool izopropilic…intra ca prin branza in gheata :)

      00
  3. Am dat click pe link-ul cu mos si mi-a aparut ca sugestie alta jucarie, „mos craciun cu bradut si ciocan”. Poate la anul va afiliati sa-i faci reclama unui mos cu topor.

    00
  4. tot vad articole ca au crescut enorm cumparaturile online…. am fost la emag crangasi la o saptamana dupa black friday(era sambata), nu aveti idee cat de aglomerat era desi sunt 10 case unde poti sa platesti.

    00
  5. mda, emag trebuia sa faca campania asta de prin septembrie, sa fim siguri ca primim lucrurile pe care dorim sa le dam cadou.

    Am durat 1 luna sa primesc doua comenzi (exclusiv din vina emag) si mai am una data pe data de 3.12 care nu se misca deloc. Nimeni nu raspunde la intrebari, tickete, solicitari (ma rog, doar chatbotul de pe facebook). La prima au depasit termenul de livrare cu 2 saptamani in conditiile in care era selectata livrare a doua zi si nici black friday nu era.

    O sa mai comand online doar ce nu-mi trebuie in max 1 luna…pentru restul, exista magazine brick and mortar.

    00
    • Stii ca exista varianta anularii comenzii si dat comanda in alta parte? Cum naiba sa astepti o luna? Am patit o singura data ceva de genul. Dupa 2 zile in care comanda nu s-a miscat, am sunat la ei, am mai asteptat o zi, sunat iar, anulat comanda. 2 zile mai tarziu am primit ce doream, din alta parte.

      00
    • Dacă a plătit deja comanda (așa cum ne recomandă toți „binevoitorii”) e mai complicat asta cu anulatul.

      00
    • Am comandat pe 6 dec online un pachetel de cadou, pe 8 primesc mail expediat cu posta romana ca asa imi parea mai bine cu programul (canci!), azi trec pe la posta ”cucoana nu am aviz dar trebe sa fie pe acolo pe undeva, madam zice Verificam imediat si in anul de gratie aproape 2019 scoate doua cutii cu avize si le ia la mana unul cate unul!! ce intrari iesiri calculator, hartii ciufulite si mototolite, aparent pachetul expediat nu a ajuns. La anu comand cadouri de Craciun de la festivalul electric

      00
    • vezi? daca 3 decembrie pica pe 3 noiembrie anul asta nu prindeai aglomeratia de 1 decembrie si primeai pachetul pe 3 octombrie.

      00
    • Nu anulez comanda pentru ca e si mai mare bataie de cap. Comenzile au fost platite cu vouchere si carduri cadou si chiar nu am chef sa ma cert cu ei sa imi returneze/reactiveze voucherul etc. Ultima comanda este de la partener emag…cu atat mai nasol.

      Ce ma eneveaza e ca nu respecta nici pe putin promisiunile de livrare. Inteleg 2-3 zile…dar saptamani, nu.

      Chiar nu ma asteptam la asa bataie de joc. Daca stiam, ma duceam si plateam cu voucherul direct in magazin, ridicam produsul si asta era (am 2 malluri la 500m de mine). Am zis sa fiu si eu comod odata :))

      00
  6. topoare ca topoare, dar sabii ?

    00
  7. „Ideal ar fi să nu lăsați pe ultima săptămână asta cu cadourile de Crăciun”
    -dă sfatul în ultima săptămână înainte de Craciun.

    00
  8. Dacă băncile și sereiul nu ar spiona pe ce îmi cheltuiesc banii, poate că și eu aș cumpăra mai mult online.

    00
  9. am manusile astea de mai bine de 6 ani. folosite la dat zapada curatat masina sau purtat zi de zi. sunt extraordinar de rezistente
    http://www.echipament-de-protectie.ro/manusa-de-protectie-termoizolanta-ice-grip–art.-691_1208/

    00
  10. Eu m-am lecuit cu Emag. Am găsit niște oferte bune de BF și am cheltuit vreo 4000 lei în acea zi. Deși unele produse le-am primit a doua zi sunt 2 produse care nici până azi nu au sosit.
    În plus după nu știu câte sesizări au început să îmi refacă ei comenzi la unele produse care le-am primit deja. O altă problemă este că deși nu am primit produsul garanția este cu data de 16.11.2018.
    Curierul ma sună sâmbătă că îmi vine cu un electrocasnic de dimineață și apoi peste 3 ore mă sună să îmi spună ca Emag a anulat livrarea. Sun la emag și îmi spune customer care (tipa cu căscuță) că ei nu fac așa ceva. Le trimit înregistrarea convorbirii și zic e I că îmi rezolvă problema. Azi mă anunță că produsul meu comandat de BF a fost returnat de curier în depozitul emag și că nu mi-l pot trimite înapoi că nu îl mai au. Produsele plătite online ca să nu aud că ăia care plătesc cu cardul au întâietate.
    M-am săturat de incompetența lor. Am zis că de acum am sa evit să cumpăr de la ei că sănătatea mea mintală și timpul meu liber face mai mult decât o reducere de 30%.
    Nu știu ce ar trebui să facă ei ca să mă răzgândesc.

    00
  11. O recomandare din partea mea pentru Sameday: hai cu coletul ăla care e „in tranzit” din 5 decembrie.
    Îi și las să văd cât se întind sau când se prinde magazinul partener eMag că marfa e de săptămâni bune pe drum. :D
    Fraier și eu că n-am plătit cu cardul în avans :(

    00
    • Nu se agață nimeni. Am așteptat după un colet 2 săptămîni. Dacă nu mergeam la ei în depozit nici acum nu l-ar fi livrat.

      00
    • Sunt curios, ai putea refuza o comanda Emag pe simplu motiv ca va fi livrata prin SameDay? Poate atunci fac si ei ceva.

      00
  12. Umblu de o saptamana cu jucariile pt Craciun in portbagaj. Doar sper sa nu ma prinda fi-mea cu portbagajul deschis si sa ii dea reset :)))). Mai am de luat doar brad. In rest, Sarbatori Fericite!

    00
  13. Mda,magazinul de mare angajament emag. Comanda nr 72934685 data pe data de 12.12 ,platita cu cardul,livrare estimata 14-15. dupa doua zile in care nu a miscat nimic vad acum livrare estimata intre 25 si 29.12. Si nu ,nu puteam sa il iau din showroom pt ca vorbim de o combina frigorifica.Inteleg ca nu puteau sa il livreze chiar in doua/3 zile. dar…doua saptamani ? Macar de-ar fi dat informatia corecta de la bun inceput cautam din alta parte si gata.

    00
  14. Eu mai am inca de primit un pachet comandat de black friday :) asta ca sa stabilim un standard despre cat de incet livreaza emagul :)

    00
  15. doar prostii ai recomandat pentru masina

    lichidul ala de parbriz dde -30 sa-l folosesti tu in brasov sa aduni gheata cu racleta (vezi si comentariile pe produs) . similar mizeria aia de degrivare

    daca le-ai cumparat recomandarea mea e sa le folosesti la anul, ca altfel o sa ai surprize neplacute

    00
    • le folosesc de vreo 4 ani. mai zi-mi.

    • JetExpert ala e o mizerie ordinara. Mi-a patat toata masina. Ca sa evitam orice discutii, de cand am luat masina am bagat numai JetExpert si dupa cateva luni am observat ca nu se mai duc la spalat urmele de la lichid. La polish abia au iesit

      00
  16. Am cerut anularea comenzii și mi-au transferat în cont suma de 1 leu deoarece Suma de 1 leu a fost restituita pentru a putea reface comanda cu produsul nelivrat. Dumeavoastra ati spus ulterior ca doriti anularea comenzii si restituirea banilor, de aceea o sa facem o cerere de restituire pentru restul sumei.

    Beat this if you can. Flotare logică după cum citeam pe aici.

    00
  17. Parfect, forums etc.

    Problema este ce ne facem cu, curierii!?

    E jale din noiembrie, de la BF-ul prelingit, apna acum.
    Sameday are telefonul scos din priza, emag nu recunoaste problemele si e ca la nebuni.
    Cargus e terminat! Cand suni la ei da eroare, azi am clacat nervos si le-am trimis FAX pt un colet venit prin DHL de o saptamana. Uimitor, m-au sunat ei, ca pe colet scria doar Bucuresti.

    Fancurier merge bine, ca de cand emag a renuntat la ei, iar toti ii evita ca sunt scumpi.

    E aberant sa platesti 20 lei transportul pt produse adesea ieftine.

    00
  18. eu am gasit spray degivrant cu aerosoli la Kaufland, este foarte bun, dar a fost vreo 25 de lei. Am luat si manusi Forlcaz de la Decathlon de alea subtiri la 43 de lei, aderente, foarte bune, conduc cu ele pana se incalzeste in masina :) https://www.decathlon.ro/manusa-trek-500-negru–id_8396264.html (nu tin cald)

    00
  19. Mie-mi face plăcere să merg la magazin ca să fac cumpărături.

    E o experiență frumoasă dacă știi să te bucuri de ea. Poți să stârnești o conversație cu o persoană care-și așteaptă rândul la casă.

    00
  20. @Vali din categoria facem o greseala dam vina pe hackeri, nu ne asumam greseala, nici macar un mail de scuzati, anulam asta e.
    Lumea e hapsana si profita (40 de plite comandate) dar cine e condamnat.
    https://timponline.ro/cum-au-ajuns-unii-sa-cumpere-chiar-si-40-de-plite-de-black-friday-si-de-ce-nu-le-au-mai-primit/

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.