Prezentare video Dacia Logan 0,9 TCE

George a făcut o prezentare video a noului Logan, versiunea cu motor de 0,9 litri. Mașina arată foarte tare la exterior, dar nu știu cât succes va avea, pentru că are niște chestii pe care românii le refuză din principiu: senzori parcare, cruise control, intrare USB și altele.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

45 comentarii

  1. sa stiica am mers cu una si se simte o usoara diferenta

    00
  2. mnu, problema nu e la senzori sau la alte dotari. asta e problema:
    Masina: NOUL LOGAN
    Motorizare: 0.9 TCe 90 CP
    Echipare: Laureate
    Culoare exterior: Rogue De Feu
    Pret dotari optionale cu TVA: 2666 €
    Pret culori cu TVA: 372 €
    Pret total: 12838 €

    eu am dat pe 13000 pe un hyundai i30 nou cu motor 1.4 100CP si are mult mai multe chestii pe ea.
    si nu, nici tu nu ti-ai lua dacia :D

    00
  3. un muc…. imi cer scuze, dar de unde ai luat datele astea? Eu am configurat pe http://www.dacia.ro un model asemanator si mi-a dat 11350E.

    00
  4. Nu e vorba de principii, ci de lipsa optiunilor / optionalelor de bun simt: xenon (din fabrica), trapa, clima (nu aer)…etc. Plus ca daca ar vopsi si ei senzorii aia in culoarea masinii ar fi mult mai ok.

    00
  5. “Francezii au realizat că nu poţi să le vinzi românilor nişte maşini franţuzeşti care să arate ca nişte maşini franţuzeşti, tre’ s-arate ca nişte maşini nemţeşti.”

    Foarte tare asta.

    00
  6. @Mr.Moon
    “pret recomandat” 11350… incearca si la un dealer.

    00
  7. Io unu consider ca masina asta arata chiar bine.
    Carcoteala :
    Ce as vrea de la Dacia si nu inteleg de ce nu adauga ca optiune pe Logan sau Duster sau ce-or mai vrea e aer conditionat climatic. Sau cum s-o chema. Din ala de poti sa-l setezi la o temperatura. Nu neaparat digital. Nu bizonic, nu trifazic. Fie si cu buton de invartit. Da sa-i poti pune naibii o temperatura, sa nu tot freci de el cand intra soarele in nori, cand urca soseaua la ceva altitudine si sa nu nimeresti temperatura confortabila niciodata. Cat de scump poate fi un termostat din ala ?

    00
  8. @un muc, unde ai facut tu configurarea aia ca mie imi da cu 1000 de euro mai putin adica vreo 11.000 uite chiar aici: Iar la Hyundai I30 cam 14.000 de euro

    00
  9. Senzori chinezesti sau ce or fi, culoare neagra, sa sara in ochi.

    00
  10. @zoso: sau cu polo

    00
  11. NOU
    #12

    @twist te si vad platind 30% in plus la valoarea masinii pe optiunile de care te plangi ca nu sunt accesibile. Come on, e o masina noua, accesibila ca pret si care te duce din punctul A in B fara mofturi.

    Eu nu vad sensul cruise control-ului la masina asta, cu un 900cmc nu te bagi la facut 1000km+ pe zi, insa dotarile celelalte pentru oras sunt de bun simt.

    00
  12. Cat a insistat individul ca poti conecta telefonul la sistemul audio …cu 40 ron iti iei un modulator fm cu bluetooth si conectezi telefonul… sau cu 150 o navigatie cu bluetooth. Sa nu zic ca intrarea aia USB probabil justifica pretul:P

    00
  13. Mane, dar esti constient ce BMW iti aduci cu 12000 din Germania??????????

    00
  14. @ twist: xenoanele sunt acum chestii de bun simt? wow…world changes…

    00
  15. Mișto noile dotări, dar un climatronic pe când? Mi se pare o dotare de bază în era noastră…

    00
  16. un muc…Dacia Logan Laureate 0.9TCe, Gris Platine, comandat pe 9.07.2013, vine undeva pe la inceputul lui septembrie Pret :11050E(la dealer) am primit si un discount de 300E (altfel era fix 11350e)+ covorase si tavita portbagaj. Deci? Mai bati campii?

    00
  17. @Mr.Moon
    dude, serios?

    00
  18. Am facut un drive test cu un Logan cu motorizarea asta (motorul e primul asamblat la Mioveni) si masina e foarte vioaie in traficul de Bucuresti. Daca chiar ai nevoie de aia 90 CP, turbina intra repede in functiune si ti-i livreaza sub talpa.
    Nici eu nu inteleg de ce poate avea navigatie, dar nu poate avea o climatizare basic in 2013, nici macar optionala. Ma rog, politica lui Renault. Or fi stiind ei ceva.

    00
  19. Problema e ca nu are optionale banale pe absolut orice masina, de aceea e o masina slaba, prea scumpa! NU ARE: xenon, trapa, piele, ventilatie scaune, cutie in 8 trepte, nici macar suspensie pneumatica, keyless ce sa mai zic, pasagerii din spate nu isi pot regla clima! O masina slaba ce sa mai, mai e si 10 000 euro noua

    20
  20. @Mr.Moon
    12670 si 12250. sandero e si mai mult. insisti aiurea.

    00
  21. Masina e corecta pt targetul ei! Nu o poti compara cu ceva second hand pt ca nu e! Compari o Dacia second cu altceva second!
    Si unele versiuni, ca si cea de 0.9 tce clar nu sunt pt noi, ca si cele ce trec de 8000E. Cate se vand in tara si cate afara?
    Cati din cei ce au Dacie cu AC il si folosesc?

    00
  22. NOU
    #26

    pe bune? vă văitaţi toţi că e prea scumpă şi e mai bun un bmw din 85, adus de afară, “ţinut în garaj”, în timp ce nemţii ăia care vă vând bmw-ul o să îşi ia o maşină nouă, de ce să ne kk pe noi, foarte ok chiar, pt 10000 de euro! Abia aştept peste 5-6 ani aşa, când românii o să-şi aducă din Germania tocmai loganurile astea apărute acum, pt că au fost ţinute în garaj şi oricum conduse în afară, deci sunt mult mai bune!

    10
    • @Toma Dumitru: e făcută pentru export, dom’ne, normal că e mai bună! unde e făcută?! eh, ce contează asta?!

  23. @un muc aia de la automeridian sunt idioti. vb dacia. f neseriosi. si au saitul vechi, neactualizat. asta era pretul de acu juma de an, inainte de rabla. dar daca te duci in showroom o sa vezi ca sunt preturile pe care le zice Mr Moon. cu 12k iti iei clio 4 tot de acolo , ca idee.,,

    00
  24. NOU
    #29

    @Vali Petcu, aşa-i că tot ce e adus de afară e mai bun? chit că reimportat chiar din propria ţară? Şi gemul se întinde mai bine pe pâine dacă a trecut puţin pruna românească şi prin Germania!:)))))))

    00
    • @Toma Dumitru: mentalitatea comunistă nu moare. megane-ul meu făcut in turcia e mai prost decât meganul adevărat făcut in maroc sau franța. nu s-a stricat nimic la el de cinci ani? eh, nu știi tu, e mai bun ălalalt.

  25. In martie am vrut sa imi schimb masina, am vrut ceva accesibil si variam intre Logan si Aveo 1.3 motorina in 6 trepte. Le-am testat pe amandoua …. impresie buna dar parca nu am gasit ce cautam, am o Kia Cerato LX din 2005 si masina e tzapana pe langa astea, bine nu la fel de accesibila.

    M-a impresionat Hyundai i30 dar e benzinara….ma mai gandesc, Skoda rapid mai e ca optiune. Ma gandeam la un WV Polo dar il conduc zilnic la munca si….vreau altceva!
    Oricum parerile mele sunt si “exagerate” , gandindu-ma la un buget de 15.000 maxim, dar daca ai sub 10.000 mii si vrei si rate pe 5 ani, Logan rullz!

    PS: E gresit ca romanii nu vor USB, tocmai am dat jos un Sony Xplode cu cd pentru un Pionner USB cu Jack pt Samsung SII

    00
  26. un muc si Ms.Monn: o liniuta cand faceti?

    00
  27. @Toma Dumitru
    sa vezi ce bun e loganul cand te lasa in mijlocul autostrazii pentru ca i-au sarit furtunele. sau cand te duci cu el pe afara si la intors ti se blocheaza frana pe dreapta fata. sau dupa 15000 de km cand incep sa ii pice ornamentele. si tot asa. probleme pe care nu le-am avut 8 ani pe un amarat de yaris.

    00
  28. abia am cumparat cu 9994 euro un hyundai i20, versiunea highway+ ; O fi alta gama, o fi mai mica, dar nu se poate compara cu loganu`:

    00
  29. @zoso, nu inteleg ce-i asa de iesit din comun ca poti baga un usb sau conecta telefonul .. iar partea de inceput in care-i caracterizeaza “capota cu cele 2 nervuri din dreptul farurilor” si “aspectul de robustete” e chiar penibila …

    00
  30. @un muc: Am avut un yaris, e cea mai fiabila masina pe care o stiu. Loganul pare ok, fac o oferta cinstita si este o optiune mult mai buna decat un sh de 10 ani. Eu la 18 ani avand un buget de 4000 USD am preferat o dacie noua in locul unei carute germane obosite. Si ce crezi? 3 ani nu am avut probleme cu ea, doar consumabile. Mai este si aspectul impozitului, are motor mic…

    00
  31. O data ce ai inchis o usa de Logan nou sau de A4 din 2002- 2006 iti dai seama ce inseamna calitatea constructiei, Restul sunt detalii pe care le vei simti de-a lungul utilizarii.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Atata vreme cat un Logan nou va costa cat un A4 vechi de 5 ani, singurii care vor cumpara Logan sunt patronii / anteorenorii pentru care o masina noua inseamna garantie.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Am avut Logan 1 la nou 5000 de euro, am ales Megane 1 second la 1500 euro ce ofere aceleasi optiuni.

    00
  32. NOU
    #38

    @un muc, am inteles ca loganul e scump si prost. Totusi, am vazut multe loganuri cu aproape 500.000km rulati, sau sa ne gandim ca au stat mai mult in service sa le puna inapoi furtunele si sa repare franele, iar in timpul asta au dat km inainte? :)

    00
  33. salut,

    conduc un logan 0.9 tce la job, ca masina de serviciu, acum are 6000 km. acasa am un logan 1.4 benzina din 2006, 70.000 km pana acum.
    diferenta dintre loganul 1.4 si cel 0.9 e mare, pornind de la plasticele din bord, dotari, cum sta pe sosea, cum accelereaza, dar in principal consumul: loganul 0.9, 6.7 l/100 km afara si 8 in oras, loganul 1.4 8.5-9 in oras si 7.4-7.5 in afara, ambele masini utilizate la fel.

    la 0.9 tce turbina intra de la 2000 de turatii si chiar se simte. noul logan e un mare pas inainte, iar pretul mi se pare destul de corect, problema va fi devalorizarea extrem de rapida, eu cand imi voi lua urmatoarea masina noua, va fi logan 0.9 dar versiunea MCV, ca am nevoie de spatiu pt bagaje mai mare.

    singura problema avuta cu 0.9-le a fost un zgomot ciudat in viraje, problema rezolvata pe garantie, au fost cam 10 masini din flota firmei cu aceeasi problema.

    00
  34. @Saragea PUma mea, tu vrei sa aiba trapa???? WTF, masina are aer conditionat, dude :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))000

    00
  35. Din comentariile de pana acum am inteles asa:

    1. Ca astia de la Dacia sunt idioti. Cum, un Logan 2 costa cat un Yaris sau un i20, masini in care nu ai loc sa te misti? Niste nesimtiti dom’le!

    2. Ca daca am niste bani, trebuie neaparat sa ma reped la nemti sa-mi iau BMW sau Audi. Lasa, vad eu cum fac dup-aia cu costurile de intretinere, important e sa am masina aia belea.

    3. Daca e made in Romania, e o mizerie dom’le! Fii serios, doar n-o sa cumperi asa ceva.

    Nici daca versiunea full ar costa 5k melteanul nu si-ar lua Dacia, sunt mai bune alea cu sute de mii de km aduse din afara.

    10
  36. “Cat de tare e” mini George? A mai observat cineva cat de mult copiaza pustiul stilul lui Buhnici? Cam la cate review-uri s-o fi uitat de a reusit sa mosteneasca aproape toate ticurile verbale ale lui George?

    10
  37. ok, oi fi avut eu ghinion si am nimerit un logan facut de un roman mai lenes.

    00
  38. un muc: da, ai avut ghinion. In 6 ani jumate am avut o singura problema cu loganul, rezolvata de garantie. Tampita, dar nu atat de periculoasa, blocul optic.
    norocul meu a fost ca am patit-o in Romania :)

    E enervant la logan ca nu au mai pus motorul ala de 105. Probabil consumul mai mare nu l-a facut un catindat serios

    00
  39. Am avut logan 1, din cel bune – primul lot. Destul de fiabil dar cu muuuulte erori de proiectare.
    Oricum majoritatea masinilor de acum sunt fiabile, problema la logan a fost intodeauna (lipsa de) siguranta.
    Astept sa vad primele accidente cu noul logan. Nu ma intereseaza crash-test ele si numarul de stele, ca sa stie ca producatorii fac special masinile sa ia cat mai multe stele stiind dinainte cum se evalueaza acestea.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.