Lipsa de reacție a taximetriștilor e stupidă

UBER a anunțat azi ca plătește niște oameni să facă lobby, pardon, că a creat un consiliu din oameni cu conexiuni, pentru că îi pasă.

Deci nu se lasă cu una, cu două, și va împinge cât mai mult ca să devină legal. De aia angajează indivizi de la Comisia Europeană sau miniștri de prin țări latine.

Zilele astea se pregătește să intre în Cluj.

Ce mi se pare stupid e lipsa de reacție a taximetriștilor români. OK, e o mafie controlată de parlamentari, dar la un moment dat trebuie să dai ochii cu realitatea. Și realitatea e că mașinile sunt vechi și murdare. Cât la va mai lua până se vor gândi la “bă, dar dacă in loc de 1,5 lei pe kilometru facem un serviciu de taxi care să ceară 2,2 lei pe kilometru și mașinile să fie noi și curate”? E oare atât de greu?

TAXI PREMIUM, pentru corporatiști și speciali, oameni care fac duș zilnic și mașini spălate la interior măcar o dată pe săptămână.

 

uber

360b / Shutterstock.com

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

63 comentarii

  1. Nu e vorba de pret per KM e vorba de nesimtire si golanie pe mm patrat. 90% din taximetristi sunt niste imputiti, nesimtiti care nu respecta regulile de circulatie sau de comportament in societate.

    00
    • 90,69%, mai precis.

      00
    • Eu fac Taxi in Constanta..si situatia este mizerabila, am masina noua, o tin curata…inclusiv cu dezinfectant….si oricat ai incerca sa fi baiat bun…nu poti… pana la capat…nu exista reguli pt clienti, dispeceratele aplica pedepse pt orice fleac, daca eu ca sofer gresesc sunt ars la bani, daca dispeceratu’ greseste…nu se intampla nimic, daca clientul greseste…nu se intampla nimic.Din tot acest sistem defectuos doar soferu pierde bani, majoritatea curselor [inclusiv la comanda{unde iti poti lua teapa(se intampla des)}] sunt de 5-6 lei, ce bani sa faci cand investia pt o masina de taxi a ajuns la 10 000 Euro, asigurare anuala 500Euro, taxe la Primarie, ARR, Itp la 6 luni Consumabile, stricaciunii….cum sa fi bucuros cand stai 1 ora in statie..si te duci la comanda de 6 lei

      00
    • O completare:
      I think people are born rotten, and every year they get worse

      00
    • Băi, Taxi, nu te obligă nimeni să fii taximetrist. Dacă numai iese banul, schimbă-ți activitatea.

      00
    • @Taxi
      Nu ar trebui sa fie cursa sub un minim de 10 lei, asa mi se pare normal. De ce nu se baga o cursa minima ? Eu daca comand online taxi pe observatii scriu ca dau cu dublu sau minim 10 lei daca e cursa scurta, altfel nu vin si le dau dreptate. In general in Timisoara la comenzi online nu mai vin daca nu scrii unde mergi.

      00
  2. Toate licențele de taxi din București sunt în mâna câtorva barosani aranjați care fac „piața” și prețul cu administrația la degetul mic, dar uitați mafia adevărată la UBER …

    Sunt de acord că e ilegal, dar mai las-o cu metaforele astea .

    00
  3. Nu inteleg de ce nu se aplica si in Europa ceea ce in Asia se numeste GRAB!
    Am folosit la greu in ultimele 12 zile GRAB si este ceva de vis. Tarife mai mici decat cu taxi-urile si in plus de asta preturile sunt fixe. Alegi de la A la B si nu te intereseaza daca lungeste traseul sau il scurteaza. Platesti fix.

    Totusi am intrebat pe unul din soferi cum functioneaza treaba si, cel putin in Singapore mi-a spus ca este nevoie sa ai masina proprie (dooh), sa te inregistrezi la “stat” pentru transport de persoane apoi platesti 20% din fiecare cursa. Dar repet, masini curate, soferi spalati.
    Am venit in Bucuresti si am dat comanda la taxi de pe Otopeni .. un gras imputit care mirosea a transpiratie si o cazatura de Logan. Nu ca as vrea numai mertz, dar macar masini curate cred ca putem sa avem, nu ?

    00
  4. Uber nu functioneaza pentru ca stau cu masinile la colt si asteapta clientii, sunt chemati. Si sunt chemati pentru ca ofera un minim de respect pentru pasager, o masina curata, nu bati 5 apropouri pentru aerul conditionat, nu esti obligat sa asculti conversatii telefonice interminabile si lista poate sa continuie.

    Taximetristii au gasit mai convenabil sa se planga si sa nu faca nimic, lucru care nu face decat sa ajute Uber sa se dezvolte. De taxiurile ilegale din Bucuresti, cu numere de Ilfov – Pelicanul, nu s-a mai facut atata tam tam … pentru ca spagi si alte detalii.

    Nu ar avea nimeni nimic cu taximetristii, daca situatia ar lua-o intr-o directie buna.

    00
  5. Taximetristii reactioneaza cum stiu sa reactioneze – prind soferii de Uber si ii bat.

    Cred ca voiai sa zici “Lipsa de reactie a firmelor de taximetrie e stupida” – dar e justificata – firmele au tras linie si au concluzionat ca Uber nu le-a luat prea mult din felie, deci nu merita sa se agite. Taximetristii ca angajati nu mare lucru ce face atata timpt cat firma nu creste pretul.

    00
  6. Una e să vrei, alta e să poți, una e ce vorbești, alta e ce faci de fapt. Îți dorești taxi premium dar mergi cu Logan, că nu ai bani să plătești servicii mai bune.
    Altfel, oricine ar putea să comande serviciile premium oferite de firmele de taximetrie. Cine te oprește astăzi să pui mâna pe telefon și să chemi o limuzină la scară??!!! Spre exemplu, Elegance taxi are limuzine Mercedes E-Class.

    00
    • Nu ma intereseaza sa fie premium. Ma intereseaza sa fie curat si sa fii tratat cu respect in masina. Poate sa fie Logan, poate sa fie si Lada 1200 cat timp este intretinuta ca o masina normala.

      00
    • Întreținerea unei mașini e pe bani. (asta o să afle și șoferii Uber, dar puțin mai târziu).
      @ratonbox – Alege taxi premium la 3.5 lei pe kilometru și ai mașini curate așa cum vrei.

      00
    • Cam asta e esenta poporului roman: “curat” inseamna “premium”. Evident, se poate extrapola de aici si, in concluzie, nefiind “premium”, nici nu trebuie sa ne batem capul sa nu fim prosti, nesimtiti, inculti etc.

      00
    • @Alex Exact! Ai perfectă dreptate. Vrei să fie “curat” dar nu alegi taxiul curat și confortabil pentru că e cu 20 centi mai scump decât cel mizerabil. “Curat” și ieftin nu se poate. “Curățenia” nu e ieftină atunci când vorbim de mașini.

      00
    • Daca aleg un taxi din ala de 3.5 vine in 10 minute? Ca singurele 2 dati cand am mers cu Uber a fost pentru ca nici un taxi nu a vrut sa vina timp de 30 de minute. Am deschis Uber si in 5 minute a ajuns masina in fata mea.
      Ce astept de la taxiuri:
      – suficient de multe ca sa poti sa iei unul cand ai nevoie in maxim 15 minute.
      – aplicatie de smartphone decenta.
      – posibilitatea de a plati cu cardul
      – curatenie in masina (nu, nu costa atat de mult pe cat crezi. 30 de minute seara si ceva bun simt te salveaza de datul de bani la spalatorii)
      – masini in stare tehnica acceptabila. M-am saturat de taxiuri la care bat planetarele de te intrebi daca o sa cada sau nu roata la urmatoarea curba.
      – respect (nu costa nimic, absolut nimic. Ultimul sofer Uber cu care am mers m-a intrebat daca sunt fumator si chiar daca i-am zis ca nu ma deranjeaza fumul chiar daca fumeaza in masina, tot n-a aprins tigarea. In schimb taximetristii vorbesc la telefon tot drumul) Tot la respect se incadreaza si aia cu parcatul in intersectii, de obicei pe benzile de facut dreapta (chiar si unde ai semafor intermitent).
      E dubios ca vreau asta de la ei?

      00
  7. Stai linistit ca sunt orase cu 2,20 lei/km (Timisoara) sau mai mult (Deva parca), in care taxiurile arata la fel de jegoase, nu se deosebesc cu nimic fata de cele din orase cu tarife de genu 1,39 sau 1,50. Poa’ sa faca si 3 lei tarif general in Romania, taximetristii isi vor intretine masinile la acelasi standard minim. De ce? pt ca din moment ce s-a putut pana acum, de ce sa nu se poata pe mai departe? Daca creste pretu pe km, foarte bine, baga nenea taximetrist mai multi bani in portofelul lui personal.

    00
  8. Zoso, sincer, din partea mea ai tot respectul pentru principiul tau de a nu folosi Uber pentru ca sunt ilegali. Il inteleg si mai-mai ca as fi de acord cu el si m-as gandi sa-l aplic si eu.

    Atata numai ca: cel care are de suferit in definitiv este statul roman.

    Si intreb si eu: unde mortii lui era statul cand trebuie sa ne protejeze de:
    – taximetristi cu maimuta
    – taximetristi muisti care nu te iau in dimineata de 1 ianuarie daca nu le dai lor personal 100 ron bani negri PESTE tariful standard
    – jegurile de la gara de nord care stateau la fraierit pe cei care veneau in Bucuresti si nu erau pusi in garda
    – taximetristi jegosi cu Logan care au scris pe portiera pasagerului in locul tarifului “1.6 MPI” , iar tariful de 5 ron/km e pitit jos de tot pe spoiler si manjit cu noroi ? (DA, am vazut eu cu ochii mei asta !)
    – etc. etc. etc. … ?

    Pe stat l-a durut in cur de cetateni ani la randul.
    Acum cand uber fute statul, ar trebuie cetatenilor sa le pese si sa nu foloseasca Uber din simt civic ?

    00
    • NOU
      #20

      ai dreptate, dar parcă principiul “dușmanul dușmanului meu” nu e tocmai câștigător pentru mine. pentru că, odata ce răpune statul, te va jecmăni și pe tine, mai rău. surge price, modafocas!

    • Evident ca asta vor – sa puna mana pe cota de piata si apoi sa jecmaneasca.

      00
    • Surge prices sunt la vedere. Stii de ele, nu te fura nimeni.

      00
    • Aici cred ca e mai degraba competitie sanatoasa, decat orice altceva. Cel putin din punctul nostru de vedere. Nu e treaba mea ca particular sa interzic ceva, ci sa respect legea.

      00
  9. NOU
    #24

    Nu cred ca Uber are viata lunga. Din ce am tot vazut se plang soferii ca le scade procentul de bani primiti la fiecare cursa, ca isi uzeaza masinile si la cat castiga nu se merita sa faca treaba asta…si altele. Eu cred ca soferii o sa se lase de Uber. Sa nu uitam, s-au investit niste sute de milioane in compania asta, tre sa faca orice sa returneze banii si sa aiba profit.

    00
  10. Pe mine personal nu ma interesează câtuși de puțin că un serviciu este ilegal deoarece niște imbecili nu sunt în stare sa concureze pe piața liberă. Când o sa respecte taximetriștii regulile de circulație, o sa își curețe mașinile și o sa facă duș zilnic o sa însemne atestatul ăla mai mult decât hârtie igienica.

    00
    • NOU
      #27

      Si serviciile alea de servit bauturi, de concerte si distractie intr-o sala dintr-o fosta fabrica de pantofi pe malul Dambovitei era ilegal si ai vazut ce nenorocire a iesit.

      00
  11. NOU
    #28

    Aici e aproape 2 lei/km, unele loganuri bat din toate incheieturile, in portiera si pe la consola centrala e mult praf, hartii si alte mizerii. Check engine s.a.m.d.
    Alte taxiuri sunt chiar ok.

    00
  12. NOU
    #29

    Am prins tineri care faceau intrecere cu tramvaiul pe sinele lui, la fel cum am prins si batrani care ma sfatuiau in plin viscol, sa nu-mi uit ceva pe bancheta. Exemplele sunt unice.

    muie uber oricum

    00
  13. Nu am folosit personal uber dar am mers impreuna cu un coleg care foloseste uber des. Pot sa zic ca a fost cea mai misto experienta petrecuta intr-un taxi. Nu ma intereseaza aspectul legal pt ca vad de ani de zile taxiuri cu nr de IF in Bucuresti dar cred ca Uber merita folosit.

    00
    • Ca nu te interesează aspectul legal nu e deloc in regula. Daca eu vin si-ti fur portofelul sau te violez s-ar putea sa te intereseze teribil. Ai grija ce-ti doresti in viata, tinere padawan!

      00
    • NOU
      #32

      Cretinii nu vad implicatiile pe termen lung a chestiilor carpite. Or sa se omoare soferii intre ei, si baietii din birourile uber or’ sa isi soarba sampania linistiti.

      Nu oamenii sunt vinovati, ci legile. Schimbati legile.

      00
  14. În Cluj tariful e ~ 2.25 și 2.50 noaptea la taxi.

    00
  15. Ce mişto moare lumea de grija altora…

    00
  16. Uber ar trebui sa ceara soferilor sa aibe licenta de transport de persoane si asigurare care s-o acopere si statul ar trebui sa reglementeze genul asta de taximetrie exclusiv cu precomanda. In alte tari s-a putut sa existe Uber 100% legal (unde capsunaresc eu functioneaza legal intr-un oras, inca asteapta aprobare pentru altul), trebuie sa se poata si in Romania.
    Evident, asta implica sa recunoasca ca nu far ride-sharing si costuri mai mari pe km din cauza licentei si a asigurarii.

    00
  17. NOU
    #36

    price surge e ok ca e in engleza.
    in romana era cah.

    Daca un hot ar zice
    “Give me your money or I’ll kill you!”
    , cred ca nici nu l-ar mai reclama la politie, fiindca l-a jefuit in engleza.

    00
  18. NOU
    #37

    Eu folosesc Uber oriunde merg. Pentru ca am garantia ca ajung unde trebuie fara sa dau din maini sau sa explic in cine stie ce limba. Tariful este clar, se plateste automat. All good.
    In Bucuresti de fiecare data cand ma duc la intalniri. Este de preferat decat sa caut 100 de ani loc de parcare. Tot aici, pentru ca sunt CURATE, soferii POLITICOSI, samd.
    Si da Uber Select de fiecare data cand se poate.

    Taximetria este un monopol de stat oriunde in lume. Care a creeat o clasa de profitori fara interes sa se alinieze la cerintele pietei (sa nu vorbim despre a evolua). Luati exemple, firmele de taximetrie din SF. Sau taximetristii din Paris care platesc 250k Euro pe LICENTA.

    00
  19. Uite aici specimen de 1,39 lei / km…. Și-a dat foc la mașină după ce și-a luat o amendă de 4000 lei plus ridicarea plăcuțelor de înmatriculare. Oare avea ceva în regulă la mașina aia?

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-20977102-video-taximetrist-incendiat-masina-lasat-arda-zona-obor-din-capitala-pentru-fost-amendat-politisti.htm

    00
  20. Am ajuns in weekend prin Ploiești si am luat de 2 ori taxiul. Primil, un renault fluence cu sofer la cămaşă si manusi. Al doilea, renault clio (modelul din 2012 parca), sofer “doar la cămaşă”, chemat pentru o cursa de 3 lei, nu a cârâit deloc… Parca nici nu merita sa-ti mai futi tu masina in rahaturile alea de străzi din ploiesti la asa taxiuri si asa tarif (pana in 2 lei pe km).
    Azi m-au sunat de la clever (in bucuresti) sa ma întrebe de ce am dat doar 3 stele la o cursa de dimineata. Ceva ceva tot se misca…

    00
    • Si de ce totusi ai dat numai 3*??

      00
    • 3 stele am dat unui taximetrist din bucuresti, nu celor din ploiesti. si am dat din greseala :) dupa care nu am putut sa mai corectez (inainte puteai edita un rating dat, acum nu mai merge…)

      00
  21. Ai uitat vremurile in care fiecare taximetrist isi facea tariful dupa cum voia pl lui? Taxiurile erau tot jegoase, iar ei tot nesimtiti. Atata timp cat firmele de taximetrie vor fi conduse de niste jegosi, taximetristii angajati vor fi niste maimulte, iar masinile in starea in care sunt acum

    00
  22. În Timișoara e de multa vreme 2.2 lei/km și pentru asta majoritatea mașinilor arata ca după război.

    00
  23. Poate taximetristii romani sunt ocupati cu altceva? or fi luat modelul lui Guccifer care in timpul liber se plimba prin serverele americane. Si acum e cheia si lacata intr-o bomba de news de prima mina:

    00
  24. Cred ca of-ul unora e ca Uber nu s-a deranjat un an de zile nici macar sa puna soferii sa plateasca vreo taxa la stat – ca noi restul fraierilor care avem firme sau suntem angajati – d-apoi sa le ceara un atestat amarat pe care sa scrie ca nu e psihopat si ca e ok sa care oameni cu masina. Fraude de asigurari samd.
    Cum s-ar zice concurenta neloiala la nivelul suprem.

    Si sa zici ca n-ai avut experiente “amestecate” cu soferii uber inseamna ca fie esti ipocrit fie n-ai folosit serviciul. Sunt ca toti restul, majoritatea oricum de pe taxi vin.

    Pe de alta parte unii injura in acelasi comentariu “taximetristii pirat de ilfov” pentru ca au licenta in alt oras, dar Uber in schimb este ok fara licenta. Fuck logic, eh?

    00
    • NOU
      #46

      wrong. orice venit se impoziteaza. soferii uber sunt pfa-uri sau srl-uri care presteaza un serviciu in ro si ca urmare sunt taxati (sau trebuie sa se duca la anaf si sa declare). cu uber nu ma bag dar daca nu are direct operatiuni in ro nu poate fi taxat aici.
      nu injura nimeni taximetristii. o fac ei singuri.

      hai sa iti dau un hint. le-am oferit plata cu card in clever. stii cati au acceptat la inceput ? zero . because of reasons.
      cei care aveau cu card, si crede-ma ca ii chemam special, la sfarsit spuneau ca nu merge, ca habar nu au cum functioneaza, ca banu cahs e sfant, kkturi. ofc, faceau ochii mari cand le spuneam ca au contract cu noi.
      in sfarsit, a venit uber, s-a facut pentru cateva zile coada, toti vroiau plata cu card.
      Acum e iar liniste (ma rog, cativa pe saptamana care vin sa semneze contractul).
      Concluzia, nu se vor schimba lucrurile pana cand nu vor intelege ca sunt depasiti.
      Dadeam exemplul cu San Francisco,
      https://www.wired.com/2016/01/san-franciscos-biggest-cab-company-files-for-bankruptcy/
      unii care si-au luat-o in cel mai technologica zona din lume. De ce, pentru ca au crezut intr-un monopol. Acum probabil, inca mai cauta vinovati.

      Lucrurile se schimba. De cele mai multe ori in bine.

      00
    • Ba nu e wrong. Nici acum macar nu ii obliga sa aiba PFA/SRL (doar unii au), persoanele fizice *teoretic* isi declara veniturile daca vor dar prin sondaj pot sa-ti zic ca nimeni n-a facut asta – pe principiul prost sa fii. Asta e si motivul pentru care dpdv legal nu poti ca persoana fizica sa faci servicii contra cost in mod repetat, ca n-are cum dracu sa te urmareasca. Da, le intra banii in paypal, succes.
      Ar mai fi si povestea cu atestatul ca poti transporta oameni (se ia simplu, doar sa te deranjezi), asigurarea mai scumpa cand transporti persoane in mod oficial samd.
      Ei bine, toate astea sunt “avantaje competitive” pentru Uber si comunicate in asa maniera soferilor cand sunt atrasi in sistem si cand se face breakdown la costul pe km. Si aici vine povestea cu concurenta neloiala.

      Doi la mana – monopolurile astea. Industria nu e la fel peste tot. Ce costa in NY $1mil aici e $5k. Cand au lansat povestea Uber in NY era “nu e corect un sofer sa plateasca pana la 40% din venituri detinatorului de licenta doar pentru o hartie”. Ghici cat a ajuns acum comisionul Uber in SF/NY.
      Iar Uber in sine ca si concept nu functioneaza fara a fi monopol, e multa lectura pe tema asta inclusiv spusa de ei.

      Cu cardul nu voi comenta pentru ca nu cred ca aia e singura chestie care conteaza.
      Nu acceptau cardul din acelasi motiv probabil nici tu nu mananci suficienta salata pe zi desi e sanatoasa pentru tine si mediul incojurator, ca preferi altceva si ti-e mai la indemana si in special *ai de ales*, oricat de nociv ar fi consumul de carne in cantitati industriale. Si eu sunt carnivor, recunosc.

      Nu zic ca e un lucru rau sau bun Uber, doar scot in evidenta niste lucruri care sunt extrem de…evidente si am fi ipocriti sa nu le recunoastem.

      Overall serviciul e decent, dar merge in jos in mod evident. Lucru observat aici, dar semnalat de altii in toate pietele mature. Iar pe aplicatiile de taxi trendul e invers (pleaca mai de jos, granted).

      Cand se opreste muzica va fi o lume un pic diferita, dar nu asa mult pe cat de imaginam sau pe cat speram. Doar se muta profiturile.

      00
  25. Eu stau in Cluj, de vreo cativa ani buni si de 5 – 6 ori luna ma urc intr-un taxi.

    Acum 8 – 9 ani fiind venit din Constanta/Bucuresti am ramas relativ socat cand in Cluj la o cursa de 8.3 lei tasimetristul mi-a dat 1 leu si se cauta de 70 de bani.

    In Cluj 85-90% in taxiurile prin care am fost in ultii 7 ani nu se fumeaza, nu pute a tigari, masinile sunt relativ curatele si intretinute, iar soferii sunt prieteni cu apa si sapunul. Si inca un apect important, foarte putini se baga in seama cu tine.

    Din cele testate, cei din dispeceate sunt foarte promti in a taxa toate reclamatiile.

    Mi-a cazut un iPhone intr-un taxi, am sunat la dispecerat si l-a returnat. Asta pe vremea lu’ iOs 6 cand inca se mai ciordeau iphone-uri si mai recent anul trecut cu un momax cazut din geanta care mi-a fost returnat.

    Personal nu cred ca exista motive sa folosesti UBER in Cluj.

    Poate gresesc si eu n-am dat eu peste taximetristi nespalati si nesimiti.

    00
    • Situatia e oarecum similara si in Iasi. Plus folosirea aparatului in 99.9% din curse.

      00
    • Si mie taximetristii din cluj imi par corecti in comparatie cu Oradea si Bucuresti. Foarte rar am patit sa nu porneasca taximetrul (3-4 ori in 8 ani si circul in medie o cursa pe saptamana) dar asta din cauza ca a chiar uitat soferul, si de fiecare data a tras pe dreapta si l-a pornit. Plus ca nu a comentat la final daca am platit cat a aratat aparatul.

      Un motiv sa circuli cu Uber ar fi ca poate intra cu un tarif mai mic.

      00
    • E o diferenta enorma intre taxi-urile din provincie si cele din Bucuresti. In Bucuresti daca nu le convine bacsisul se uita urat la tine, mai sa-ti traga si o flegma.

      In provincie se uita unii ciudat la tine daca le dai bacsis. Am prins unul din Craiova care imi facea teorie muzica si imi explica importanta Pink Floyd in istoria muzicii.

      00
  26. Sa intrebam un contabil… Achizitie/plata masina, schimbat masina intr o zi, intretinere ca la carte, spalare des(dupa o zi normala mirosul, macar usor nasol e prezent, ploua, ninge, praf, mananca copilul, catel, trafic de clienti diferiti, etc si chiar exista lucrurile astea ca e serviciu ptr oameni si ,,platesc ba”, taxe, salariu sau minunea aia de ,,plan”, viteza medie de deplasare/ora in trafic, estimare timp mediu ,,ocupat“. Putem banui cifrele si intelegem de ce exista nespalatii, cersitul, inselatul, etc. Firmele sunt singurele cu un venit estimat corect, restul e descurcareala. Nu vorbim de provincie ca acolo e nitel mai trist la bani. Tarif 1,39. QED.

    00
  27. Duș zilnic în România? Ești nebun Zoso?
    Ai văzut tu femeie/bărbat în Ro care să facă Duș zilnic?
    LOL, îți spun io că la noi se spală doar duminica.
    Eu îmi fac zilnic pt că transpir mai mult ca alții de ex, dar sigur sunt unicat.

    00
  28. Ok…exemplu personal: de cate ori folosesc taxiul? pai o data sau de doua ori pe luna.cat de lunga e cursa? pai 10-15 km.cat e diferenta de pret de la 1.9 la 3.2 lei/km? 12-15 lei.pai pentru 25-30 lei intr-o luna, bani pe care nu-i simti in buzunar aleg tariful de 3.2 lei/km.concluzie:esti dispus sa platesti mai mult pentru confortul personal?

    00
  29. Daca intra cu tariful de 1.8-2 lei/km ar fi sub ceea ce cer toate firmele de taxi din cluj. Daca au soferi profesionisti si masini bine aranjate e inca un avantaj. Daca soferilor li se renteaza sa lucreze cu Uber in loc de o firma de taximetrie normala e si mai bine. Daca in schimb e ilegal sa faca asta, atunci e o problema. Eu nu prea stiu de ce e o problema sa lucrezi pentru Uber, dar poate s-ar putea modifica cumva legea astfel incat sa fie legal, iar soferii si firma sa plateasca taxe la fel cum o fac majoritatea (desi banuiesc ca pe partea asta castiga ei cumva).

    00
    • Nu trebuie schimbata legea, exista suport si acum in lege pentru chestii “gen” Uber.
      Doar ca Uber alege sa ofere “avantaje” soferilor, sa scada din barierele de intrare a lor pe platforma. Cum ar fi taxele, avizele samd.

      In Romania un dispecerat e cateva milioane pe luna, uber e 20% din venituri, adica de pana la zece ori mai mult. Iar pentru sofer e mai dezavantajos pentru ca nu poate lega curse, adica sa ia de la strada. Asa ca matematic cineva trebuie sa suporte pierderea, momentan statul roman.

      00
  30. stai putin, te plangi ca Uber e ilegal, dar te deranjeaza ca isi fac lobby ca sa intre in legalitate. imi scapa ceva?

    00
  31. NOU
    #59

    80% din taximetristi nu au bacul luat!

    00
  32. Uite si parerea taximetristilor despre Uber:
    https://www.barbosul.ro/uber-vs-taxi/

    Razi garantat, ajunge aproape de atacuri energetice cu flacari violet, hacking in aplicatiile taximetristilor sa le fure comenzile

    00
  33. Imi vine sa rad :) ! In ceea ce priveste serviciul de taximetrie e jalnic la noi asta e clar , insa noua ne place ieftin , noi inca judecam dupa pret . Ce vrei la la 1 leu si putin bai frate ? Daca esti pretentios si iti place sa fi tratat corespunzator plateste zgarcioaba, nu cere la acelasi pret mai mult . Nu dau dreptate taximetristilor insa noi clientii ridicam standardele ;) . In alta privinta Uber Nu zic ca e bun sau rau . Intrati pe grupurile Uber din Europa si o sa constatati ca Uber Nu ii pasa de sofer, ci de client . Nu ai zambit sau Nu-I place clientului mecla ta o sa iti de un review prost la sfarsitul cursei . Asta in cel mai bun caz si Nu o sa aibe timp sa-ti faca o sesizare ptr ca atunci vei fi banat 24 de ore pana la solutionare, si multe altele . O zi buna !

    00
  34. Dar de clientii jegosi nu vorbiti nimic, ca sunt unii care efectiv put… pute locul unde s-au asezat. Curatejia costa, in conditiile astea. Cine crede ca se intretine usor o masina, sa isi cumpere si apoi sa vorbeasca.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.