Kia Soul testdrive

IMG_7790

Am condus ieri un Soul cu motor de 1.6 litri, 115CP, benzină, cutie manuală. E o maşina diferită, cu plusuri şi minusuri.

  • motorul prea mic şi prea fără putere. cred că e pentru pensionari şi femei, pentru că îmi tremura fundul la depăşiri mai strânse. n-am coaie nici într-a treia, nici într-a cincea. pe serpentine mergea ca melcul.

  • totuşi, i-am dat un decent 160 în linie dreaptă, spre amuzamentul unor băiei cu un X5, care s-au dat politicos la o parte.

  • bordul arată foarte mişto, e acelaşi plastic ieftin ca la logan, dar e rosu şi are striaţii ca pielea unui şarpe. arată mai bine decât pe logan, that’s for sure.

  • interior ok, confortabil. consola de bord e înclinată în sus, devenind un pic inutilizabilă când bate soarele în ea.

Testdriveul m-a făcut să îmi fie dor de meganul meu şi de motoraşul lui.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. mai multe poze pls.

    00
  2. Asta obtii daca imperechezi un mini cu un dric…

    00
  3. Eu nu gasesc la masina asta nici un plus, e urata, nu e echilibrata deloc, consuma mult, si nu are nici o inovatie tehnica notabila. Booooring.

    00
  4. Si fara cotiera :P

    00
  5. Presupun ca oamenii de la PR s-au gandit ca lumea nu cumpara Soul pentru ca n-au vazut-o pe strada si pentru ca arata dubios. Altfel nu-mi explic de ce atat de tarziu test-driveul cand masina e de un an jumate pe piata (e drept, numa recent a inceput productia in masa dar era si pe siteul Kia.ro de vreun an).

    Imi amintesc ca primele review-uri video ziceau cam aceeasi chestie : Masina pentru pustani si pensionari.

    00
  6. Urata mai e fratilor,parca-i capatzana mea indoita din ciocan!Pe cand un model care sa imite geamantanul strabunicii sau gramofonul lu’ mamarea?Daca ar fi un pic mai lunga,ar fi buna de dric.

    00
  7. Kia stoarece motoarele dintotdeauna, iar multimea de cai obţinuţi dintr-un litraj mic se simte cu adevarat doar la turatii ridicate. Este un lucru obişnuit la ei. In jurnalismul auto se stie.

    Nu ti se par onorabili cel putin115 CP pentru o asemenea masina? Sau 124? Sincer, eu cred ca sunt suficienti. Tu cati ai la Megane de „ti-a tremurat fundul” cu 124 CP sub capota?

    Cai putere se distribuie in functie de publicul tinta. Masina este adresata tinerilor. Mi se pare destul de clara intentia companiei prin paleta de culori folosita atat la interior, cat si la exterior. Am vazut masina, dar n-am condus-o, deci din alte puncte de vedere nu pot sa ma exprim.

    00
  8. la megane cu 130cp nu am probleme la depasiri.

  9. fiesta 1.6 = > 120 cp it’s fast as hell ^.^

    e o placere sa o tii peste 4k ture.

    00
  10. got to try proceed 2.0 gsl

    00
  11. Mi se pare ca arta superb. Din fata.
    Fundul ala mi se pare atat de nasol.

    00
  12. politia comunitara din Sinaia are un Kia Soul in dotare…

    00
  13. io, dar daca o tin in 3.000 ce are?

  14. A, deci dupa fundu’ vostru am stat azi s-o iau la test :D

    Masinuta asta, ca mai toate benzinarele de 1.6 de la Kia, are vana la peste 3.500 de ture. Deci serpentinele se abordeaza cu treapta a II-a, unde o duci matale frumusel pana in 5.500 de ture (linistit) si 90 la ora (iarasi linistit – ma rog, nu 90, ca topaie si se inclina). O sa urle, da’ senzatiile o sa fie de exceptie. Si in oras o tii tot deasupra a 3.500 de ture, m-am dat cu ea acum pana acasa si am facut-o racheta.

    Pe sosea nu stiu, ramane sa vad. Comportamentul e extrem de diferit fata de un diesel de 1.9 litri, d’aici si senzatia ca n-are vana. Are, da’ la turatii mari. Sa iei tu o Honda sa vezi la 6000 de ture cum e :D

    00
    • @zvoner: m-am jucat cu o honda de 2L benzina. altă mâncare de peşte.

      ps: nu după mine, eu m-am dat doar ieri cu ea, de la cluj la sighisoara.

  15. io, dar daca o tin in 3.000 ce are?

    Are cuplu mic, aia are. Si apoi „nu trage frate ca renault-ul-ul, e de cacat”. FYI, benzina se duce fara probleme la 6000 de ture. Si tot trage pana acolo. Si in general nu-i sar pistoanele. Bun, nu zic ca 1.9 dci e mai lenta (e un motor fain ala), dar cred ca nu stii tu sa conduci.

    Bun in general diesel-ul e mai comod de condus avand cuplu „jos”, dar raspunsul la pedala al benzinei (turata, nu schimbat 3k ture) e din alt film. Mai citesti, mai inveti cate ceva… :) si data viitoare aplici.

    00
  16. Ca aspect îmi place, l-aş plasa în aceeaşi categorie cu Fiat Panda care şi el mi se pare simpatic.

    00
  17. Salut, prietena mea are un hyundai I30 1.4 DOHC 105 cai parca. Am rãmas plãcut impresionat, am reusit sà ii dau 190 in linie dreaptã, dar, cum zicea cineva mai sus, trebuie turate foarte mult masinile pe benzina, eu am observat ca de la 4000 turatii in sus parca avea sprint.

    Referitor la motoarele 1.9 dci, am si eu o laguna si sunt foarte multumit, doar ca acum 2 zile, am tinut’o in blanã la 220 vreo 10 minute pe autostrada, si apoi mii s-a aprins martoru ala de bord ce seamana ca o rezistenta.

    M-am uitat azi in carte si scrie ca e ceva electronic sau e apa in filtru de motorina:|

    00
  18. In general motoarele pe benzina se dezlantuie la turatii marii, mai ales cele asiatice. La peste 3500 rpm nu o sa mai ai probleme.

    00
  19. I se deschide usa spate-dreapta? Ultima oara cand am avut la test exemplarul asta nu mergea. :D

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube