Jurnaliștii și autostrăzile #875

Un reportaj la Digi24 despre autostrăzi.

"politicienii români nu au înțeles că autostrăzile nu sunt obiective turistice, ci ajută la dezvoltarea economică"

Corect și coerent, aparent cineva a înțeles despre ce e vorba și nu mă mai lupt cu studenții de la ZF, care sunt vai de ei.

Două secunde mai târziu, în același reportaj:

"rămâne de văzut când vom putea merge la munte pe autostradă"

BĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!!!!!!!

sosea-3

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. Concluzia de la final e cam așa,din penis. Dacă rămânea cu prima propoziție nu zicea nimeni nimic…

    00
  2. Pai nu sunt obiective turistice, ci instrumente pentru cresterea turismului, printre altele.

    00
  3. E ca-n bancu ala cand ii intreba invatatoarea „Copii, ce-ati mancat acasa?” si Bula raspundea numai „Ceai.” . Azi asa, maine asa, invatatoarea ii cheama pe ta’su la scoala si-i bate obrazu, ala il bate pe Bula acasa, ziua urmatoare: „Copii, ce-ati mancat acasa ?” . Bula: „Schnitzele !”. Invatatoarea: „Cate ?”. Bula: „2 căni !”

    00
  4. Da, dar puletele de rand nu intelege conceptul de „autostrada e pentru economie, nu pentru tine”, deci probabil ca ultima propozitie e adresata acestui pulete.

    00
  5. Autostrăzile se construiesc către marile centre urbane și industriale dar nici turismul nu trebuie neglijat, fiind parte a economiei. Spre exemplu, dacă am face un pod la Galați și o autostradă spre Tulcea am atrage mai mulți turiști în deltă și am încasa mai mulți bani la buget.

    Și mai e o chestiune ce privește România. 50% din popendulație locuiește în mediul rural, deci autostrăzile de la noi din țară ar trebui să aibă mai multe ieșiri spre drumurile locale.

    00
    • Nu sunt de acord ca popendulatia cretina de la sate sa populeze autostrazile cu carute, scutere, biciclete si alte utilaje motorizate cu pacura, circuland fara faruri pe contrasens.

      00
  6. Sau poate ultima fraza era doar o dilema, care nu are legatura cu scopul autostrazii.
    nu e ca si cand, odata gata autostrada, tu mergi pe dn1 pana la ploiesti. Oh, wait

    00
  7. N-ati inteles nimic … autostrazile se construiesc ca sa poata mearge cat mai linistit Dragnea acasa.

    00
    • Ai dreptate, duminică iar am stat 10 kilometri în ambuteiaj mergând în treapta 1. Autostrada aia spre Alexandria e o strictă necesitate mai ales că va scurta drumul spre Bulgaria și Grecia.

      00
  8. Intrebati-l pe sova cum si-a facut scroafa de masa, bani din comisionu ala pentru bechtel, asta ca tot ii poza cu autostrata cluj-napoca – oradea.

    00
  9. Cand ai o mega-retea de autostrazi, e cu semnul intrebarii recuperarea investitiei, toate bull-shiturile alea occidentale despre investitii si profit nu se aplica in Ro. E o tara atipica.
    Partea buna e ca la noi nu prea ai cum sa gresesti cu investitia in autostrazi atata timp cat nu o faci asa cum vrea Dragnea in niste locuri moarte, fara industrie. O autostrada Transilvania, cu legaturi in Moldova spre Iasi si in sud pana la Constanta sunt win-win. Problema este ca toti vor o felie cat mai mare, toti vor un contract, o despagubire, o maslina.
    Feudalismul asta din epoca contemporana neo-comunista trebuie sa dispara.

    00
    • Autostrada București-Sofia va trece prin Alexandria. Autostrada spre Alexandria ar trebui sa fie o prioritate pentru guvern, mai ales ca asta este unul dintre cele mai aglomerate drumuri din tara (conform studiilor).

      00
  10. „##Autostrada spre Alexandria ar trebui sa fie o prioritate pentru guvern, mai ales ca asta este unul dintre cele mai aglomerate drumuri din tara (conform studiilor).##”

    e pe naiba cel mai aglomerat, trec aproape lunar pe acolo
    soseaua e foarte buna, problema e satul Mihailesti care pe portiunea pana unde incep doua benzi pe sens are 10000 de treceri de pietoni si bodegi pe ambela parti
    masini parcate aiurea, camioane care fac la stanga, biciclisiti si pietoni pe trecere = coada de zeci de km (maxim am facut 60km in aproape 8 ore, intr-un an de paste :))
    mizerabilul de primar de acolo parea ca incepuse sa largeasca stradadar apoi a plantat garduri metalice chiar langa bordura, a disparut si fasia de 1m de langa strada
    acum toti opresc direct pe banda de mers…

    00
    • (maxim am facut 60km in aproape 8 ore, intr-un an de paste :))
      -Și e corect să stai atât în trafic?
      Eu stau în fiecare duminică câte o oră în trafic, timp în care merg cu treapta 1 sau 2.

      Dacă te uiți pe hartă, autostrada București (2 mil)- Sofia (1.5 mil de locuitori) – Salonic (1 mil) trece prin Alexandria (50 mii loc) Și atunci de ce facem viaduct de 100 mil de euro la Gilău, un sat de 1000 de loc?

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.