ironia mortii lui Pininfarina

Andrea Pininfarina a decedat ieri într-un accident de circulaţie.

Seful firmei de design era pe un scuter Vespa. Vă daţi seama, omul care facea design pentru Ferrari şi Maserati mergea la serviciu pe un nenorocit de scuter! Nu avea nici macar un Bentley sau un Q7 sau un jaf de Rolls! Ce fraier!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. Firma era cam in faliment, dar nu din cauza asta mergea cu scuterul.
    Imi pare rau, mai ales ca am o masina desenata de el.

    00
  2. Personal conduc o masina, si aia polueaza destul ( asta este, nu sunt bani de alta mai noua ) si inteleg ca nu e chiar ok sa avem atatea masini prin oras, aglomeratie, poluare, nervi etc.

    Totusi, la noi cu siguranta nu te poti risca sa te duci cu scuterul la lucru. Da, poate cu bicicleta e mai ok, mai urci un trotuar ca nu se vede, dar deja cu scuterul e alta treaba si trebuie sa mergi printre masini, sa te ia toti la p*la ca nu ai masina.

    Inca Romania nu e facuta pentru genul asta de „mers la lucru”.

    00
  3. NOU
    #3

    cum bai nene sa aiba ala Q7?
    stocul e epuizat de analfabetii nostri.
    ___________________________

    in alta ordine de idei, atentie la cei pe doua roti.
    Regula – cand stai la semafoare sau in ambuteiaje si pleci de pe loc, uita-te in oglinzile laterale si nu uita si de unghiul mort. Nu pleca asa ca un bezmetic, si in niciun caz nu trage de volan imediat ce nu vezi alta masina pe langa tine [ar putea fi un motor]. NU FERI NICIO GROAPA SAU CANAL FARA SA TE ASIGURI CA NU TRECE UN VEHICUL PE DOUA ROTI PE LANGA TINE (se presupune ca masinile le vezi usor).
    Chiar atunci poate trece unul pe bicicleta sau moped/motocicleta si il dai jos.

    Pont: in targ, la Autovit se gasesc niste oglinjoare mici, rotunde, care se lipesc pe marginile oglinzilor exterioare. Sunt speciale pt acopeririea unghiurilor moarte. Costa doar 5 lei si iti dau un mare avantaj in conducere si poate chiar te salveaza de o belea.

    _____________

    Subconstientul ne tradeaza! Vazand in oglinzi mult mai des masini decat chestii cu 2 roti, ni se formeaza ochiul pentru aceste autovehicule care sunt mai mari si aproape ca nu mai observam siluetele filiforme ale vehiculelor cu 2 roti.

    00
  4. pai la ei oamenii sunt modesti..nu ca la noi fac rata ca sa`si ia masina straina:P

    00
  5. Aplauze pentru mentalitatea omului, dar acum cand auzi ca a murit, concluzia cea mai logica pare a fi „daca ai bani si iti permiti, condu ceva in care sa fii in siguranta”.

    00
  6. numai in romania clasa noilor imbogatiti care inainte de `89 nu aveau nici pantofi simte nevoia sa iasa in evidenta cu masini scumpe ca sa`si arate ‘valoarea’. educatia si familia nu o poti cumpara pe bani, din fericire.

    00
  7. cum ba, nici un RIP?

    00
  8. Mai, zoso… io cred ca ai avut tu o presimtire cand ai postat aia cu cine-si mai aminteste de Vespa… mie mi-e deja frica de tine!

    00
  9. E intr-adevar ironic desi daca ar fi fost motociclist convins si murea pe tricicleta ar fi atins intr-adevar o culme.

    00
  10. @18 centimetri: nici un scuterist/biciclist nu are ce cauta pe aceeasi banda paralel cu un autovehicul. Daca-l dau jos e ghinionul lui, eu mergeam pe banda mea.

    00
  11. Aici zice ca actiunile Pininfarina au crescut cu 13% la aflarea stirii. Cum stii ca lumea nu privea felul in care-ti conduceai compania cu ochi buni?

    00
  12. o pierdere imensa ……:((

    00
  13. NOU
    #13

    @ gigel
    esti in eroare, man, si la volan erorile se platesc scump. DOAMNE FERESTE! Cum sa nu aiba voie mopedul pe strada? Dimpotriva, nu are voie pe trotuar, cum fac multi care ba sunt pietoni ba sunt motorizati. Si bicicleta are voie pe drum, dar cand are loc trebuie sa mearga pe acostament. Bicicleta, chiar daca nici eu nu prea sunt de acord, este VEHICUL, in acceptiunea legii.

    Iata ce spune regulamentul:
    (vezi mai ales punctul ART 161, ALIN.1, LITERA P)

    § 1. Circulatia bicicletelor si a mopedelor
    Art. 160. – (1) Bicicletele si mopedele, atunci când circula pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rând.
    (2) Persoanele care nu poseda permis de conducere pot conduce mopede pe drumurile publice numai daca fac dovada ca au absolvit un curs de legislatie rutiera în cadrul unei unitati autorizate de pregatire a conducatorilor de autovehicule.
    (3) Daca pe directia de deplasare exista o pista pentru biciclete, semnalizata ca atare, conducatorii vehiculelor prevazute la alin. (1) sunt obligati sa circule numai pe aceasta pista. Se interzice circulatia altor participanti la trafic pe pista pentru biciclete.
    (4) Se recomanda ca, în circulatia pe drumurile publice, biciclistul sa poarte casca de protectie omologata.
    Art. 161. – (1) Se interzice conducatorilor de biciclete sau mopede:
    a) sa circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul având semnificatia „Accesul interzis bicicletelor”;
    b) sa învete sa conduca biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate;
    c) sa circule pe trotuare, cu exceptia cazului când pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor;
    d) sa circule fara a tine cel putin o mâna pe ghidon si ambele picioare pe pedale;
    e) sa circule în paralel, cu exceptia situatiilor când participa la competitii sportive organizate;
    f) sa circule în timp ce se afla sub influenta alcoolului, a produselor ori substantelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora;
    g) sa se tina de un vehicul aflat în mers ori sa fie remorcat de un alt vehicul sau împins ori tras de o persoana aflata într-un vehicul;
    h) sa transporte o alta persoana, cu exceptia copilului pâna la 7 ani, numai daca vehiculul are montat în fata un suport special, precum si a situatiei când vehiculul este construit si/sau echipat special pentru transportul altor persoane;
    i) sa circule pe partea carosabila în aceeasi directie de mers, daca exista o cale laterala, o poteca sau un acostament practicabil, ce pot fi folosite;
    j) sa transporte sau sa traga orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stânjenesc sau pericliteaza conducerea vehiculului ori circulatia celorlalti participanti la trafic;
    k) sa circule pe aleile din parcuri sau gradini publice, cu exceptia cazurilor când nu stânjenesc circulatia pietonilor;
    l) sa circule pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusa, fara sa îndeplineasca conditiile prevazute la art. 14 si 16;
    m) sa circule atunci când partea carosabila este acoperita cu polei, gheata sau zapada.
    n) sa circule cu defectiuni tehnice la sistemele de frânare sau cu un vehicul care nu este prevazut cu avertizor sonor;
    o) sa traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplaseaza pe bicicleta sau moped;
    p) sa circule pe alte benzi decât cea de lânga bordura sau acostament, cu exceptia cazurilor în care, înainte de intersectie, trebuie sa se încadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stânga;
    r) sa circule fara a purta îmbracaminte cu elemente fluorescent – reflectorizante, de la lasarea serii pâna în zorii zilei sau atunci când vizibilitatea este redusa;
    s) sa conduca vehiculul fara a mentine contactul rotilor cu solul.
    (2) Pe timpul circulatiei pe drumurile publice, conducatorii de biciclete sunt obligati sa aiba asupra lor actul de identitate. iar, conducatorii de mopede sunt obligati sa aiba, în plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de înregistrare a vehiculului.

    00
  14. @18 cm – gigel nu a zis ca nu au voie pe strada, ci ca nu au voie sa faca ce fac ei de obicei, adica sa se bage intre masini (sau chiar pe linie). Daca face asta, parerea mea e ca e vina lui…

    00
  15. Este păcat să vezi că oameni de calitate mor din cauza unor dobitoci care nu ştiu cum se conduce un automobil…Respect pentru faptul că faima şi banii nu l-au schimbat.

    00
  16. Spuneti-le astora ca n-au voie sa se bage pe banda altuia…

    00
  17. Holly crap, in vietnam presupun ca nu mai trebuie sa traversezi.

    00
  18. @18 cm – chestii de alea mici rotunde sa-ti pui tu pe oglinzile laterale…chiar crezi ca daca lumea isi ia masina de 15-20000 E sau peste se apuca sa o „tuneze” cu asa ceva…fa o proba sa vezi ce nasol arata.

    00
  19. uite de asta se duc patronii romani cu gipanu la servici.

    Un mos de 78 de ani nu s-a asigurat cand a iesit si pinifarina a intrat in portiera. Cica mosu s-a panicat si a inceput sa dea masina inapoi si a trecut cu rotile peste pinifarina care se infipsese sub masina.

    Daca aveti bani, luati-va gipan. macar iesi viu

    00
  20. La fel si Morgan Freeman. A facut accident conducand un Nissan Maxima din 1997. O masina gen Cielo. Numai la noi sunt figurile astea cu masina duse la maximum.

    00
  21. wa zoso, ia nu-l mai fa pe PININFARINA FRAIER! ca Italia nu-i ca Romania!
    si va zic ca si patronul tatalui meu care are vro 3 fabrici, are un Mercedes din 1995! Deci Italieni nu sunt ca Romani care isi iau masini de ultimu racnet!
    Fraier faci pe cocalari astia din Romania!

    00
  22. RIP. Mergea cu scooterul doar vara. In rest circula numai cu masina cu sofer. Cel putin asa am auzit la stiri.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube