Ar fi interesant de aflat ce motorizări au mașinile din România…

Datele puse la dispoziție de RAR sunt incomplete, ar fi extrem de interesant câte mașini de 2 litri și mai sus sunt în România și ce etichetă de poluare au.

Pentru că eu suspectez, din ce vad pe stradă, că 70% sunt sub 2 litri. Asta înseamnă că impozitele auto sunt așa, un fel de a ne pune statul pe drumuri aiurea, pentru că sumele ar fi mult prea mici.

Și vă las cu un text din presa auto, de la Răzvan Măgureanu, redactorul șef al revistei Autoexpert, care e un pic supărat că și alții fac ce face el.

 

magureanu-presa-auto

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. Datele le scoți din statisticile de la înmatriculări: https://www.drpciv.ro//info-portal/displayStatistics.do?resetForm=true . Vezi că sunt și rapoarte lunare

    00
  2. G.B.: „Mizerie este ca ai facut o comparatie statica si ca in material scrie ca nici nu ati urcat la bord”.

    R.M.: „Esti asa de sigur ca nu am urcat la bord? Eu nu dar colegii mei da. Ar fi de preferat sa nu mai proliferezi mizerii daca nu stii.”

    Adica G.B. aduce ca dovada textul, R.M. recunoaste si el ca nu a urcat la bord, si tot G.B. prolifereaza mizerii?! :O

    Un rationament simplu ne face sa conchidem ca in viziunea lui R.M., _adevarul_ reprezinta o mizerie.

    Oamenii care protesteaza prosteste cand sunt prinsi cu miniciuna se numesc martzafoi.

    Dar eu am prea mult timp liber, sunt chestii mai interesante de facut.

    00
  3. 7 milioane de masini x 56 de lei minim = 392 de milioane/an ti se par bani putini?

    00
    • foarte puțini.

    • Sau psd abroga taxa poluare mediu timbru etc, 500.000 rable intra in plus in tara, luam o medie 8000 km pe an sa zicem si un consum de 8l/100, deci intrun an alimenteaza 1000l deci 5000 lei din care statul ia minim 50% deci 2500×500.000 fac 1miliard250milioane lei. Bani buni de pensii speciale si salarii de 6000 leiprimarie catun cu 350case

      00
    • Rumbule, tu parca detineai un forum auto, Hyundaiclub, daca nu ma insel.

      00
    • @zoso cu vreo 392 de milioane am privatizat BCR si am facut nus ce cu banii aia. Gen ceva autostrada parca. Daca memoria nu ma inseala. Ma rog, am o varsta si mai ratez.
      Aia nu sunt bani putini deloc.

      00
    • bre, eu stau prost cu matematica, dar 392 milioane lei inseamnă 85 milioane euro. greșesc?

    • @zoso: cam juma’ de catedrala prostirii neamului in fiecare an.

      @leo: nu mai, acum mi-am luat masina. Glumesc, am in momentula asta 2 Hyundai-uri, dar m-am maturizat, nu mai pierd vremea pe forum-uri :)

      00
    • „cu vreo 392 de milioane am privatizat BCR si am facut nus ce cu banii aia. Gen ceva autostrada parca. Daca memoria nu ma inseala. Ma rog, am o varsta si mai ratez.”
      Nu ca ratezi, esti complet pe langa. Statul a vandut BCR cu 2 miliarde euro. Ce treaba are cu cei 89 milioane euro (392 in lei) din impozite?

      00
  4. La noi nu exista presa auto. Sunt doar niste gunoaie de reviste sponsorizate de revistele mama din afara, care mai trag ciubuc de la dealerii de la noi. Iar online, ce site-uri avem? Racerii lingai manelari de la 4tuning? Expiratii de la masini.ro? Comunistii de la automarket?
    Iar dealerii de la noi ar trebui sa iasa din epoca de piatra. Platesc advertoriale, platesc google ads degeaba cu expresii de genul „avantaj client xxx mii euro”. Daca dai click ajungi pe o pagina de rahat unde completezi un formular ca sa te sune un reprezentant. Nu mersi, n-am timp, n-am chef. Daca tot faci un efort, fa-l pana la capat si spune naibii pe pagina aia nenoricita cat costa masina.
    Si daca tot imi fac timp si merg la dealer ca sa vad o masina, ar fi grozav sa intalnesc un vanzator care sa cunoasca masina, macar datele din fisa tehnica si care sa ma lase sa fac un test mai lung de 4-5 km.
    PR-ul cel mai bun sunt serviciile de calitate. Dar la noi dupa ce pupa-n cur oamenii sa le cumpere masinile, ii scuipa-n ochi la prima revizie sau la primele probleme in garantie.

    00
    • @vali serios, ce site-uri cu parerestica competenta si impartiala din romania pe domeniul auto poti sa ne recomanzi ?

      00
    • din românia? nici unul. toți sunt mânjiți, incompetenți, căpoși, neștiutori sau pur și simplu idioți. sau toate la un loc. 4tuning știu mașini cât știu eu fizică atomică, automarket au niște review-uri vomitive în care laudă tot ce prind, buhnici are momente tot mai dese în care nu își dă seama ce spune, băiatul ăla adam robert vorbește prea mult în termeni tehnici…

  5. Nu mai citesc de mult timp reviewuri auto facute de romani. Toate sunt partinitoare. Cand mi-am luat masina, revista Supercar o ridica in slavi. Nimic despre insonorizarea slaba, sau despre cum topaie peste denivelari.

    Pe Youtube sunt 3 „maestri” ai reviewurilor: Buhnici cu baiatul ala subtirel, gogu ala de la Turatii, si ala sau aia de la eblogAUTO. Buhnici da in Hyundai pe unde apuca (probabil si in alte marci), ala de la Turatii da niste dume de te doare capul, si inregistreaza comentariile in studio, pentru ca in masina nu te auzi om cu om, iar celalalt face review cu filmare doar din interiorul masinii.

    In forumuri nu poti pune baza, pentru ca acolo sunt toti panicarzii si pareristii cu pretentii de meseriasi, in general oameni cu caracter de 2 bani.

    00
    • In forumuri nu poti pune baza, pentru ca acolo sunt toti panicarzii si pareristii cu pretentii de meseriasi, in general oameni cu caracter de 2 bani.

      și de obicei cu corsa 1.2 an 1997.

    • Buhnici ciuguleste orice mocangeala. Nu conteaza ca e telefon, masina sau caramizi.
      Restul habar nu am cine sunt.

      00
    • Peste tot pe planeta ziaristii, b sunt platiti de producatori, plimbati. Doar nu vrei sa zica nasoale de masini.

      00
  6. NOU
    #19

    Asta este ca si „acciza de lux” pentru masinile de peste 3000cmc (1 euro / cmc, pentru cine nu stie). Este o frectie complet inutila, poti numara pe degete masinile noi care au capacitate cilindrica mai mare, dar ei se incapataneaza sa o tina.

    00
  7. As cumpara autobild daca ar fi o versiune tradusa cat mai mult din autobildul german, fara parerile romanilor nostri. Dar nu e…

    00
  8. La cine se referă Răzvănel, care colegi de presă? Asta înseamnă că scriu mai bine decât el, nu?

    E rudă [îndepărtată] cu Virgil Măgureanu?! Ce-aș mai râde, dacă e.

    00
  9. „Decât” un singur comentariu…Măgureanu nu mai e red sef la Auto Bild Romania de vreo 4 ani….si tot de atunci e la Autoexpert….asa…doar asa…pentru istoria recenta….

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube