Idee: apărătoare pentru locomotivă

Teoretic, suntem destul de civilizați să raționăm că trenul e mai mare și ar fi bine să îi dăm prioritate, dar totuși, accidente se întâmplă:

Două persoane au fost rănite grav într-un accident de tren care a avut loc sâmbătă, în zona staţiei Lugoj, traficul feroviar între Lugoj şi Caransebeş fiind întrerut, transmite corespondentul MEDIAFAX.

De aceea propun soluția unui scut pentru locomotive, care să nu mai lovească mașina, ci să o degajeze de pe șine.

Ceva în genul ăsta.

scut-locomotiva

Ai fost destul de prost să te crezi mai rapid? Te descurci tu cu reparațiile, trenul nici nu trebuie să mai oprească după ce a degajat un prost de pe șine. Eventual și camere video pe locomotivă, pentru amuzament.

30 comentarii

  1. Mad max ? Adevarul ca tăti ne dorim sa fim eroi din filme. Ca-s de actiune….sau porno


    Comentariu apreciat. Thumb up 100 Thumb down 4
  2. In Romania nu va mai fi nevoie. La vitezele cu care circula trenurile CFR accidentele vor deveni istorie. In 2030 o locomotiva CFR va castiga marele premiu la salonul de inventica de la Gaesti cu primul tren perpetuum imobile.


    Comentariu apreciat. Thumb up 101 Thumb down 4
    • Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]


      Comentariu nasol. Thumb up 2 Thumb down 39
    • Exact. Eu zic ca e nevoie de trenuri dese si rapide mai mult decât e nevoie de autostrăzi. De exemplu, in legatura cu turismul, asta e lucrul de care imi e efectiv rusine cu romania in comparatie cu tarile din vest: acolo ca turist daca merg cu trenul undeva am cel putin o varianta pe ora de a ma intoarce unde sunt cazat. La noi daca sunt 3 pe zi e lux. Nu stiu, sa fie atrase cumva companii mari străine si cfr tras încet pe linie moarta. Ca vad ca alta solutie, de privatizare, nu exista, la ce datorii sunt.

      Thumb up 1 Thumb down 1
  3. CFR-ul este deja pe duca. Peste 5-10 ani vom avea fier vechi nu locomotive


    Comentariu apreciat. Thumb up 21 Thumb down 4
    • Cand softrans cu un tren nou cere 25 de lei pe cand cfr cere 38. Si la softrans poti sa iti alegi locurile, ai automat de mancare/apa cu preturi normale (identice cu automatele din metrou), aer conditionat, civilizatie. Din pacate au doar 2 trenuri.


      Comentariu apreciat. Thumb up 27 Thumb down 5
    • si minorul detaliu ca platesc (daca platesc) taxe preferentiale pentru utilizarea caii de rulare pe care cfr-ul o intretine si.. (aici rad si eu) o dezvolta.


      Comentariu apreciat. Thumb up 28 Thumb down 5
    • E o diferenta intre CFR călători si CFR infrastructură.

      Thumb up 6 Thumb down 4
    • gecko, eram sigur ca apare si unul ca tine :).

      si cfr infrastructura ala de unde ia banii cand, asa cum si ziceam in comentariu, toti operatorii privati platesc mult mai putin decat cfr calatori/marfa? as zice ca pentru o exprimare clara, neavocateasca, cele 2 platesc infrastructura in majoritatea covarsitoare a necesitatilor ei.

      Thumb up 1 Thumb down 1
    • @theblack
      Vino cu niște date concrete. Cu argumente gen: “las’ că știu eu că fac combinații că nu au cum altfel” nu faci decât să te discreditezi. Până la proba contrarie toți plătest același TUI per tren. Faptul că softrans are doar 2 trenuri și cfr călători câteva mii, nu înseamnă că există tarife preferențiale la utilizarea căilor ferate. Combinațiile de genul: operatorul privat închiriază de la cfr marfă material rulant pe prețuri de nimic cu care subcontractează contractele cfr marfă pa prețuri nesimțite sunt sunt altă mâncare de pește. Pe transportul de călători, cfr are tarife mai mari pe motiv de furt. Fură nașii, fură directorii de regionale și restul angajaților de la cfr călători.

      Thumb up 1 Thumb down 2
    • @stefan,

      mobile.hotnews.ro/stire/19433743

      pe prima pagina de rezultate la google.

      cu un pic de imaginatie sunt convins ca gasesti cam aceleasi chestii si la restul companiilor private de transport feroviar calatori.

      si vezi ca raspunsul tau e valabil doar pentru informatii obscure care se gasesc doar pe site-uri specializate sau doar prin enciclopedii/biblioteci pentru care trebuie o cercetare serioasa. pentru informatii banale despre care urla lunar sau mai des televiziunile, radioul, ziarele, internetul si cu voia ta dna-ul, comentariul tau nu dovedeste decat rea vointa.

      Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]


    Comentariu nasol. Thumb up 2 Thumb down 37
  5. daca pui umbrela aia la locomotiva, cred ca nu mai pleaca de pe loc trenul la cit de vechi sunt vagoanele…


    Comentariu apreciat. Thumb up 12 Thumb down 1
  6. Mare smecherie.. astept sa treaca locomotiva si tot ma arunc sub sine, ca Anna Karenina :)

    Thumb up 7 Thumb down 3
  7. Si stai tu la bariera frumos, intra un tampit pe sine si trenul il proiecteaza peste tine. Nu multumesc…


    Comentariu apreciat. Thumb up 41 Thumb down 3
    • nu îl aruncă direct înapoi pe stradă ci o să îl arunce cam la un unghi de 40-60 grade în direcția de mers a trenului +/- ceva în funcție de modul de construcție al apărătorii și de compunerea forțelor din cei doi vectori principali: viteza și direcția de deplasare a trenului + viteza și direcția de deplasare a tâmpitului


      Comentariu indecis. Tu ce zici? Thumb up 13 Thumb down 7
    • Adi ai 100% dreptate. dar conform la ce spui tu acolo (40-60 de grade), daca idiotul apuca sa treaca pe partea cealalta, va fi proiectat direct in masinile care asteapta pe sensul contrar. bine si asta s-ar rezolva daca s-ar muta barierele 3, 4 metri mai in spate. pe de alta parte cunosc un caz in cnadnr a refuzat sa monteze semne, oglinzi, borduri, sa taie boscheti si vreo 2 copaci intr-o intersectie in care un nene (care se oferise sa fle faca chiar pe banii lui) scapase doar cu o dauna totala dar in doar o sapatmana inainte de asta acolo avusesera loc 3 accidente mortale.

      Thumb up 7 Thumb down 3
  8. si ar fi salvatoare de vieti pana in 30 la ora? nu de alta, dar astia de sunt loviti de tren nu parcheaza masina la vreun cap de linie, ci forteaza treceri unde domnu trenu merge in legea lui, ca are dreptul

    Thumb up 5 Thumb down 2
  9. Geniu, sambapl!

    Thumb up 6 Thumb down 2
  10. faină apărătoarea asta, numa’ bună să arunce mașina pe rapidul ce vine din sens opus!


    Comentariu apreciat. Thumb up 11 Thumb down 1
  11. Te va decapita Badea Boldeanul pentru îndrăzneala asta :))

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Cand a plecat trenul din gara din germania m-am uitat atent pe geam sa vad nu cumva am gresit si m-am urcat in avion? In romania nu sunt trenuri sunt carute pe roti

    Thumb up 10 Thumb down 2
    • la CFR da, sunt căruțe…. dar există avioane și pe aici.. uită-te la Softrans (companie privată).
      Din păcate chiar și Softrans depinde de CFR Infrastructură așa că nu au prea multe trasee unde pot ajunge – ‘avionul’ lor are nevoie de linie electrificată iar liniile sunt proprietatea CFR Infrastructură.

      De exemplu dacă vrei să mergi la mare cu trenul poți să mergi cu Softrans doar până la Constanța dar nu și în stațiuni Eforie, Costinești, Olimp, Jupiter, Saturn pentru că de la Constanța la Mangalia NU EXISTĂ linie electrificată, iar între Mangalia și Vama Veche nu există nici măcar linie de tren.

      Dacă vrei să ajungi în stațiuni trebuie fie să mergi de la Constanța la Mangalia cu CFR Călători cu tren în regim de căruță-saună, cu locomotive diesel și fără aer condiționat în vagoane, fie cu autobuze.

      CFR infrastructură refuză de ani buni să facă electrificarea sectorului Constanța – Mangalia.
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Magistrala_CFR_800

      Thumb up 0 Thumb down 0
  13. o idee minunată. același număr de morți, dar cu accidente mai spectaculoase!

    Thumb up 3 Thumb down 0
  14. https://www.agerpres.ro/social/2017/08/23/valcea-accident-intre-un-tir-si-un-tren-de-calatori-mai-multi-pasageri-si-soferul-tirului-raniti-usor-22-30-13

    Încă un accident feroviar în seara asta. TIR plin cu grâu vs tren de pasageri… nici o apărătoare/plug nu cred că poate degaja un TIR cu 20+ tone de grâu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.