Haters gonna hate – BMW edition

Să zicem că vine campania electorală şi toată lumea ştie că m-am vândut partidului. Din chestia asta vor rezulta vreo 15.000€ cinstiţi, fără factură şi fără taxe. Pentru că 530-ul e prea mare pentru mine, m-ar tenta să îl vând şi să îmi iau un 320d cu motor de 2 litri, cutie automată şi tracţiune integrală, eventual trapă. Sau mai bine un Passat sau un Allroad cu aceleaşi caracteristici?

Caut ceva discret. Nu îmi plac balenele sau SUVurile.

bmw-autostrada

Oricât de mult mi-ar plăcea Legacy, benzinarele au un consum de nu se poate.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

82 comentarii

  1. Dacia Lodgy pare a fi foarte discreta si care va avea aceleasi dizeluri ca pe Logan, care se stiu ca nu consuma motorina, ci o produc.

    00
  2. Volvo S60 D5, eventual AWD. 2.4L, turbina secventiala(google it). La AWD doar cu cutie GearTronic, la FWD sunt si manuale.

    00
  3. Passat B5.5 W8. …..dar nu e diesel si presupun ca papa mult. E o motorizare speciala dar fff putin intalnita. Daca te tine buzunarul, go for it.

    00
  4. Iar ai luat bani de la UDMR ? Vai, vai …

    00
  5. BMW 320d este masina ideala. Din toate pct de vedere: consum, performanta, stabiltate, materiale folosite, echipari.

    alta varianta ar fi

    Audi A4 tot 2.0TDI. Interiorul este stralucit .. si mai ales modelul cu facelift arata intr-un mare fel :D

    MB seria C – asemanator cu BMW cam la toate caracteristicile.

    Dar de ce zici ca este prea mare? Eu am un 530d si in oras papa 8-9 vara iar acum 9-11 iarna. Si la drum lung 6-7. Eu sunt multumit

    00
  6. gata, nu mai esti familist?

    00
  7. Opel Astra model 2010.

    00
  8. wtf? cine te-a invatat sa tii mainile pe volan la ora 10? :))

    00
  9. 330xd coupe este destul de discret?

    00
  10. Nimic nu se compara cu e60. Ramai cu 530d, e cea mai buna alegere la banii aia.(+cel mai bun motor , econom , puternic,etc).
    Cu – ar fi impozitul care e vreo 20-22, dar merita fiecare banut.

    00
  11. Pai normal la asea viteza trebuie si consum nu?

    00
  12. Legacy Diesel e masina perfecta: AWD, calitate japoneza, consum mic
    Mazda 6 2.2 diesel
    Avensis 2.2 diesel D-cat

    La nemtesti o sa te abonezi la service.

    00
  13. Alfa Romeo 159 3.2 q4 TI . Costa cam 12-15.000 de euro pe mobile.de. Sunt rare in Romania, am vazut vreo patru.

    Sau ai mai avea varianta cu motor de 2.4 in 5 cilindrii diesel, si tractiune integrala + pachetul sport turismo internazionale. Varianta asta e mai economica, plus ca poti gasi mai multe prin Romania.

    La ambele ai de ales intre break si sedan.

    00
  14. Subscriu pentru Alfa Romeo 159. Nu-i economică, nu-i fiabilă, nu-i cea mai bună maşină da’ îi atât de frumoasă încât îi musai să pui pătratu’ roşu-n parbriz când circuli cu ea. Varianta sfârlează: Alfa Romeo Brera. Discreţia nu cred că face parte din atributele lor :P

    00
  15. Cati km circuli pe an? La o masina diesel se pot strica mult mai multe componente care costa(deci risc mai mare SH).

    Daca circuli putin, diferenta de consum poate nu merita diferenta de pret (dieselul fiind mai scump).

    La diesel reviziile sunt mai scumpe. (si aici, depinde de nr. de km parcursi)

    00
  16. Just sayin’…

    00
  17. Tot mai bun e 320-ul!

    00
  18. Clar din aia pasionati de fisting.

    00
  19. @Jean793: te-ai dat cu 159? Nu cred. E o masina frumoasa, dar nu e o masina agila si nici nu e ergonomica, iar consumul la 2.4 diesel e mare

    00
  20. Skoda Octavia break? ;)

    audi allroad e balena..

    00
  21. 320 este o alegere excelentă, nu ai ce altceva să alegi din zona aia. Hai, poate doar un Civic 1.8.

    00
  22. Treiul neapart xdrive ?

    00
  23. +1 Catalin, sunt si eu pentru Audi :D

    00
  24. incearca un tico sau un trabant daca vrei ceva discret. lol

    00
  25. @ Claudiu: Da, am un Alfa 159. Ce-i drept nu e prea ergonomica, n-ai loc mult in spate la picioare, nici loc la cap in spate, daca ai peste 1.85 risti sa dai cu capul de tavan, n-are nici zeci de locuri de depozitare cum au VW,dar exista si varianta break, care e mult mai spatioasa si practica.
    Ca design e superba, n-am cuvinte. Imi place ca sunt putine in tara, dar cand vezi una intorci capul dupa ea. Na, depinde si de gusturi.

    E destul de agila, sta bine in curbe, atinge suta in 7 secunde si ceva, desi are 4×4 si e destul de grea, peste o tona jumate.

    Am vazut ca exista si cu cutie automata si manuala secventiala, cu padele in spatele volanului, cred ca selespeed ii zice.
    Eu am manuala, de 3.2, benzina, consuma 12-14 in oras,dar varianta diesel de 2.4 am auzit ca scoate un 7-8, care cred ca e bine pentru puterea dezvoltata, de 210 cp.
    Mai economice sunt 1.8 tbi-ul, turbo benzina( 200cp), 1.9 si 2.0 jtdm. La ultimele doua diesele am auzit si de consumuri de 6 in oras.

    Desi despre Alfa Romeo se zice ca e o marca renumita pentru masinile care se strica cand ti-e lumea mai draga, eu n-am patit asa ceva. Nu se mai intampla asta de mult cu masinile italienilor.Eu cel putin n-am avut probleme.
    E destul de fiabila. Am Fiat si Alfa si n-am avut probleme cu ele.

    Tocmai din cauza asta o recomand, e o masina frumoasa, eleganta, nu e balena, dar nici prea mica, si e fiabila.

    Sper sa nu fie dublu post, am scris ceva inainte si nu stiu daca s-a trimis, am apasat eu ceva aiurea pe tastatura.

    00
  26. Deci conform lui zoso am masina de inversionisti. Doar ce i-am facut rca si casco, al 3-lea an cu bonus, hehe!

    00
  27. ia-ti un M3 si baga-i gpl.

    00
  28. Am un tovaras tigan care si-a cumparat 530-u. Din cate se pare nici suedejilor nu le place, acum vrea alta.

    00
  29. 320d xDrive Touring all the way. Vezi c’am scris despre el.

    Nu cred ca il gasesti in 15.000, dar pe praful asta…

    00
  30. Am doua 320-uri E90, pe benzina, e drept. Singurul inconvenient e ca sunt foarte rigide. Cel putin cu cauciucurile runflat, iti blestemi zilele la fiecare groapa/denivelare. La care mai pui si cate un zgomot de plastic pe ici pe colo. Daca poti sa treci peste asta, go for it.

    Atentie: 320d xdrive, cum vrei tu, se gaseste doar modelul cu facelift (2008+). E greu sa gasesti in 15.000 euro modelul asta, cu km putini si ceva dotari.

    De restul modelelor enumerate nu stiu ce sa zic, nu le-am condus.

    00
    • @cristi: din ce văd pe mobile.de, se găsesc. mă rog, nu chiar cu 200.000km, dar cu un pic de voinţă găsim şi unul cu până in 150.

  31. Vw passat 2.0 tfsi @ 200cp
    Opel Insignia 2.0 turbo @ 220cp ori 2.0 CDTI @ 160cp
    Honda Accord 2.2 i-DTEC @ 150 cp

    00
  32. Ce părere ai de Alfa Romeo 159 ?

    00
  33. eu am avut 320d, avantajul maret este ca are un consum foarte bun. Masina este fiabila si foarte placuta de condus.

    De cateva luni sunt pe un 530d, un consum maricel dar extraordianara masina.

    Pe BMW nu am avut niciodata vreo problema.

    00
  34. Ford Focus sport, trapa si 4×4 si-ti raman suficienti bani pt. placeri nevinovate si combustibil :D

    00
  35. x1?
    e asemanator cu allroad-ul pe alocuri.
    Si daca allroad, sa fie a4 allroad, nu a6

    00
  36. @deckard, aş vrea să ştiu ce maşină conduci tu.
    Eu conduc de vreo 18 luni una nemţească (luată de nouă) şi am fost în service de două ori. Prima dată să-i înlocuiască parbrizul pe care l-am spart eu singur, a doua oară să-i regleze frâna de mână, că se cam lăsase. O să-mi spui că nu-i relevant, pentru că n-am făcut decât 11.000 de km?

    @zoso, maşina de care vorbesc e 320i. Am fost într-un drive test cu 320d cu cutie automată, dar nu m-a convins că e „mică şi sfârlează”. A mea are cutie manuală, şi nu regret. E adevărat, nici nu stau câte două ore pe zi în trafic bară la bară. Transmisia integrală iarăşi nu mi s-a părut importantă, cred că-mi doream provocarea tracţiunii spate pe carosabil alunecos :P (acum vreo 15 ani aveam un Ford Sierra, tot spate, şi îmi aduc aminte încă fiorii…). Touringul are un portbagaj mai accesibil decât sedanul, poate şi puţin mai mare.
    Din ce recomandări au venit, am mai făcut drive test cu vechiul Avensis (b), Accord (b), Forrester (d), XC60 (d), Mercedes C220 (d) şi vechiul A6 (d). Nu regret că am ales BMW.

    00
  37. Intrebare de baraj: cate chestii ti-au disparut de pe BMW pana acum? Daca raspunsul e zero, atunci 320d. Altfel, Allroad, Passat sau Octavia Scout dupa gust si buzunar :P

    00
  38. de fapt cred ca n-ai bani sa-ti platesti impozitu, la peste 2litri te indoaie, iar 320-u nu are motor de 2 litri.

    tu vrei sa-ti iei allroad de 15000 de euro. asta e o alta prostie.e ca si cum ti-ai lua e36 cu 700 de euro de la bulgari. haide pa ca am consumat prea multe caractere.

    00
  39. „320d cu motor de 2 litri” doar n-o sa fie 320d cu motor de 3 litri :)

    00
  40. Eu unul as merge pe 320d 2.0, 177 de cai sau 155 daca vrei cu Efficient Dynamics. Cu trapa nu prea am vazut, dar in mod sigur gasesti.
    Avantajul intre E90 2008 si E90 2009 e ca cel din urma a primit un facelift (mai degraba asslift) si norma de poluare euro5. Taxa te va duce la max 200euro, in timp ce la 2008, model euro4, te va duce 1600-2000euro, daca o ei neinmatriculata in Ro.
    Pentru 2009, neaparat cu navigatie, bordul este mult mai interesant.
    Tu decizi care merita, acum depinde si de oportunitatea pe care o gasesti in momentul respectiv.

    00
  41. Nu numai Toyota, ci toate japonezele sunt masini de omosecsuali. True. Dar de omosecsuali de-aia care dau (pentru a folosi o explicatie grafica data la un articol anterior . Restul de pe sosea suntem de-aia care iau. Simple as that.
    Am avut masini europene. Am avut si japoneze. Deci stiu ce spun.

    00
  42. On-topic
    SH 15-20.000 euro fara suv:

    „nu mi-e rusine cu mine”: c klasse, acord, avensis, mazda 6, volvo s40 sau s60, subaru (oricare)

    „pentru ca traiesc doar o data”: alfa159, jag s-type, citroen c6, slk, boxster, honda s2000, mazda rx8

    „cum adica de ce?”: saab (oricare), cadillac BLS

    „mi-a zis mie tata ca doar nemtii fac masini adevarate”: A4, A6, seria 3 ori 5, passat, leon, bere la PET, doar 4 clase primare

    „pentru ca era cel mai apropiat dealer”: renault, chevrolet, ford, skoda

    „masina exelenta, am avut noroc ca am gasit-o la pretul asta”: ai vrea tu, dar nu o sa gasesti la pretul asta

    00
  43. Eu as lua in considerare si un C-class. am impresia ca are acel „ceva”

    00
  44. Vali, daca vrei, iti poti inmatricula masina pe numele ONG-ului meu si scapi asa de taxa de prima inmatriculare…

    00
  45. Sa zici 320 de doi litri e ca si cum ai spune blugi albastri. Adica, ambele sunt social acceptate. :-D

    00
  46. Subaru forrester. desi urca si pe partie, are aspect de bmw seria 3 break si il cam face pe strada. unde mai pui ca are 4×4 permanent si motor boxer, deci trage bine de la turatii joase si are comportament neutru pe serpentine unde stiu ca te cam dai la masina.
    cauta motorul de 2,0 XT (ala cu turbina, de 178 de cai) daca vrei distractie sau cel de 2.0 diesel daca vrei sa fii mai familist.
    da, stiu ca e urat ca versiorii lui pokemon, dar ai avantaje:
    – vecinii si dobitocii nu te invidiaza pentru subaru
    – nu risti sa ai masina ca a suedejilor de la etajul sase (bmw, audi, mercedes)
    – baietii care stiu zona auto apreciaza posesorii de subaru.

    Ca sa zic asa, de la Subaru, numai respect!

    00
    • @Doru Panaitescu: pij pe forester. m-am luptat cu unu cu motor de doi litri in depăşiri intre arad şi braşov de mi-au ieşit ochii din cap. 18% consum pe autostradă, 12% in rest.

  47. Honda Accord 2.2CTDi
    avantaje: calitate superioara masinilor germane indiferent de marca (exceptie face numai Mercedes) si durabilitate
    dezavantaje: cam scumputa

    00
  48. Veeeezi, tot mai bun renou’ ca bemveu’ !

    00
  49. Da! Subaru FTW! Restul sunt prea mainstream ;)

    00
  50. Bre, Badea asta e dat dracu’. Uite si tu ce scrie despre tine:

    „@ Hidosul platit din resturi de bani publici e atat de mandru de asta, incat sase luni a trompetit ca el are bani de cauciucuri de iarna, sa-l invidieze toti dependentii de laba la mana a doua din labosfera . Acum e disperat sa-si ia o conserva auto dintr-un an incert, de la marca suprema a cocalarilor, modelul cel mai ieftin, in speranta ca emblema de pe capota va fi identificata pozitiv de shaormiste, si astfel va beneficia (eventual) de un cur prost sters cu aspect de cur, ca de fata cu aspect de cur e satul maxim: o vede mereu in oglinda. Partea buna e ca va avea prilej sa cumpere din nou cauciucuri de iarna.”

    00
  51. Biemveu-ca toti manelistii…

    00
  52. N-ar fi rau sa iti scrii oglinzile. Pe urma, cand ti le fura prin Bucale si te duci in Vitan sa-ti cumperi – ca orice bemveist care se respecta – o sa-ti fie usor sa ti le iei chiar pe ale tale inapoi.

    00
  53. Subaru au si diesel de ceva timp , nu pot sa ma pronunt vis-a-vis de diesel , dar benzinaru meu ma face sa zambesc de fiecare data cand ma urc la volan . Plus , ai una care consuma putin ….

    00
  54. Nu te cred… dar se pare ca Badea a pus bot-ul :))

    00
  55. Incearca sa nu-ti iei motor de 2 litri.
    Din ce stiu eu (asta daca ies pana afara si ridic o capota) motoarele de 2l sunt 4 cilindri.
    Mult mai zgomotoase si mai lenese.
    Evident si mai putin fiabile, nu intram in detalii tehnice.
    Recunosc ca eu am 2l pe un seria 5 combi dar e masina nevestei, ea nu infige talpa in masina, nu o coafeaza depasirile si nu mormaie printre dinti ca mine ” misca tu-ti aniversarea matii, ca ne prinde solstitiu’ in depasirea asta”

    Un seria 3 combi, 2l , luat din Germania va fi 90% fosta masina de firma la care au expirat cei 3-5 ani de leasing.
    Te las pe tine sa-ti imaginezi cam cum a fost condusa masina aia :)

    Seria 3, motor de 3 litri, sase cilindri e ok.
    O sa ai undeva la peste 150k km de rezolvat o treaba cu o galerie de admisie si un filtru de particule.

    PS: oare nu incerci tu putin sa te obisnuiesti cu marimea?
    Ca ai o trotineta buna si la cum am inteles ca sofezi te vei intalni( sa speram ca nu) cu ceva mare, prost si de peste 6 tone.
    Daca nu eram intr-un 5 tot ce mai ramanea era o asigurare de viata si ceva poze la care sa se uite copchii cum arata gigelu la care-i ziceau tata.

    00
  56. Daca te gangesti la Allroad arunca-ti un ochi si pe Volvo XC 70 dupa 2008, un D5 automat

    00
  57. Ce am inteles eu din postul asta …Defapt tu nu vrei sa iei nici un BMW…nu ai nici unul…este doar o momeala pentru tafic …Ai Renault si e ok deocamdata….si adevarul e ca tu cauti o casa decenta nici pe departe masina .
    Am I right, or am I right ?

    00
  58. a propos de masini si benzinare care consuma mult.
    imi aduc aminte de campania usor naiva de anul trecut de boicotare a benzinariilor.
    ma rog, ideea e ca acum chiar mi se pare util si fezabil un protest, un boicot indreptat impotriva petrom, pentru ca a pus la cale intelegerea de tip cartel cu celelalte firme de pe piata pentru eliminarea benzinei ieftine.
    sigur, un boicot impotriva petrom ar aduce mai multi clienti celorlalti hoti, complici la magarie.
    dar macar putem sanctiona autorul moral.

    00
  59. Evident ca dupa Megane o sa fie prea mare 530, dar totusi 530 e o adevarata masina. Alegere buna ar fi un 320 d, dar adevarata alegere e 330. Stii ce se zice? Iti iei 320 d si o sa iti doresti 330 d(sau i)…Dar oricum un 3 e mai manevrabil si mai agil ca un 5 oricand! Eu am un 320d E46 tunat la 190 cp si „zboara, dar tot o sa il schimb pe un 330!..
    ps..Sau de nu o sa visez la un 330…

    00
  60. @zoso, link-ul dat de tine la #53 nu e 320d xdrive, e 330xd. Adica nu e modelul cu facelift, si nici motor de 2000 nu are.

    00
  61. Recent vorbeai despre libertatea cuvantului si mentionai printre altele si masina pe care o conduci: Renault Megane. De curios, pana la urma e 530 sau Megane ?

    00
  62. @Adrian Conduc un 300zx care ii deprima pe bmwisti si un yaris diesel. Si toyota hetero la 100 k (facuti in romania) nu are reparatii :)

    00
  63. Mircea Badea pare un om frustrat..

    00
  64. @deckart , esti pe prozac de
    cand ti-a dat ,,fum,, un M…yaris hetero cum e si Botezatu ..))

    00
  65. @Don Ai pisicuta de bulgaria de suferi asa de rau ?

    00
  66. deckart, da daca vreau pot sa am si blonda sau bruna..

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.