Insistaţi să nu aveţi opt-in…

spam

După lungi lupte cu sport.ro, stirileprotv.ro, incont.ro, groupon.ro şi alţii, zilele astea am văzut că s-a făcut dreptate şi acum se duc automat în spam.

Lenea de a seta un opt-in pentru newsletter costă, mai ales în ţara unde cretinismul e la rang de calitate şi zilnic un cretin te abonează la un newsletter…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

9 comentarii

  1. mda… de groupon.ro am avut si eu parte… de la restul nu ma asteptam .

    00
  2. La mine mailul ala cu Groupon Samsung e in Inbox.
    Gmail.

    Sau ghicesc ei cumva care mail a fost adaugat de proprietar si care nu?

    00
  3. NOU
    #3

    Și mie mi le-a trecut în SPAM dar după foarte mult timp de dat report..

    00
  4. Lenea e între ghilimele. N-ai niciun motiv să laşi oamenii să facă opt-in, că s-ar putea să nu vrea. Ori scopul tău e să le trimiţi mailuri, nu?

    00
  5. Parca opt in e atunci cand iti faci cont si implicit trebuie sa fie nebifat, si o solutie de opt out ar trebui inclusa in email, daca utilizatorul a bifat opt in… detalii

    00
  6. Eu nu folosesc chestiile astea, dar la abonare n-au cerut confirmare? Daca n-au nici posibilitatea de dezabonare, sunt pasibili de a fi acuzati de spam.

    00
  7. @cristi opt-in inseamna sa te abonezi tu introducand mailul la ei pe site. Double opt-in inseamna sa si verifici adresa de mail, demonstrandu-le ca e a ta.

    Eu nu folosesc double opt-in pentru ca un procent destul de mare din cei care se inscriu nu mai verifica mailul si astfel ar pierde multi abonati.

    Prostia lor e ca nu inteleg un lucru: Daca n-au fost in stare sa verifice mailul, crezi ca o sa-ti citeasca tie newsletterele ?

    00
  8. ajută raportarea mailurilor spam cu ceva? Că eu am raportat adrese şi continuă să-mi intre in Inbox.

    00
  9. daca mailurile trimise de pe un anumit server intra in spam (sau sunt raportate ca spam) la un procent destul de mare (procentul difera in functie de clientul de mail: yahoo, gmail etc) de utlizatori, serverul va fi blocat si nu se vor mai trimite mailuri de pe el :)

    calitatea unui serviciu de newsletter consta in primul rand in functionalitatea “double opt-in” (trimiterea unui mail pentru a verifica adresa). “opt-in” folosesc toate serviciile de newsletter… iar daca demonstrezi ca o companie trimite mailuri aiurea, fara acordul persoanelor din lista de newsletter, compania poate primi o amenda maricica

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.