GetLokal vine în România

Nu numai Fusu se duce în Bulgaria, ci şi businessurile bulgăreşti vin la noi. GetLokal.ro este un site de recomandări din oraş, pe modelul yelp, care are ceva succes pe afară. Siteul este condus de Mihai Dragomirescu, fost coleg la MPI, şi deţinut de Bedminster Capital, care mai are in România investiţii in Hiperdia şi alte asemenea.

Cauti cea mai buna friptură din oraş? Clubul în care sa dansezi până dimineaţa, alături de prieteni? Ai descoperit cafeneaua perfectă? Găseşte ce cauţi şi spune ce crezi pe getlokal.ro! Cu accent pe viaţa socială, timp liber şi lifestyle, site-ul se adresează celor care înţeleg că decizia cea mai potrivita de going-out se ia ţinând cont şi de sfaturile şi recomandările făcute de ceilalţi.

getlokal-logo

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Oare al câtă-lea site de acest gen este ăsta? Şi oare cât trebuie să investeşti ca să aduci vizitatorii fideli deja altor astfel de site-uri?

    00
  2. Eu caut cum sa fac bani, astia ma invata doar cum sa-i cheltui si unde, la sfaturi de genu’ cu siguranta ne pricepem cu totii :)

    00
  3. Bulgaresc, bulgaresc, dar patronul e elvetian sau austriac… ceva de genul.

    00
  4. Idea e excelenta. Nu e noua, nu e inovatoare (exista Trip Advisor chiar daca e nisa diferita) dar e bine venita. Din pacate la noi feedback-ul e scump, putini sunt aia care sa intre pe un site, sa acorde o nota si sa scrie 2-3 cuvinte, de bine sau de rau.

    Eu unul m-am saturat sa iau tepe dupa advertoriale platitie gen „Cand trec pe la Dealul Negru Dedulesti, senatorii se opresc sa manance” si cand te opresti acolo localul sa arate mai rau decat o buda publica iar ospataritele sa fie niste pensionare obeze mai acre decat o bascula de lamai.

    00
  5. Hi all,

    „Patronul” este a New Europe Directories Sarl Luxembourg – companie finantata de un fond de investitii (SEEF II) – fond administrat de Bedminster Capital Management LLC.

    Va stau la dispozitie cu orice alte informatii. E mai putin important cine e in spatele business-ului. Ce conteaza e ce vom reusi sa facem cu el aici si in regiune.

    Multam ;)

    00
  6. Din ce in ce se lanseaza site-uri mai slabe si clone peste clone.am auzit de lansarea unui site ce va cuprinde toate locatiile din Romania insa in sistem de retea de socializare.site-ul acesta de care vorbesti e un „mai nimic nou”

    00
  7. Să vedem cât buget de marketing au și cât vor rezista pe piață. Idea îmi place, dar nici pe Foursquare nu vezi prea multe sfaturi în .ro la locații, doar check-in-uri.

    00
  8. Deci un fel de 7metropotam cu nume greu de retinut. Got it.

    00
  9. Avem deja Urbo care e al nostru si pe care il ignor complet eu, care am 2 telefoane cu Android in uz. Asa ca nu are nici unul vreo speranta, ce mai folosesc uneori e foursquare si check in-ul din facebook.

    00
  10. Mihai, intotdeauna e important sa ai spate! :) Te ajuta sa te concentrezi pe treaba mai bine!

    00
  11. @madpinguin – exact asta ziceam si eu – cand ai spatele, e mai putin important ai cui sunt umerii …poti sa iti faci treaba linistit si nu alergand dupa niste afisari sau niste zeci de euro ;) Si cand zic treaba – zic – sa rezolv cat mai multe din nevoile noastre ca si consumatori dar si ale proprietarilor de carciumi, cluburi, etc. stay tuned!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube