De ce nu găsește CEL.ro pe cineva să îi cumpere?

Seful magaziunului online CEL.ro a declarat ca strategia companiei pentru acest an era de a-si accelera dezvoltarea atat prin largirea portofoliului de produse, cat si prin preluarea magazinelor online concurente. “Din pacate lipsa de capital ne-a fortat sa nu punem in practica tot ce ne-am propus si sa ne multumim doar cu acest 40%. Vom incepe cautarea in mod activ a unui investitor care sa ne poata ajuta in maximizarea potentialului CEL.ro si al pietei”, spune Tiberiu Pop, CEO si actionar al firmei. (sursa)

Vânzări de 40 milioane în 2015, 32 milioane în 2014 și totuși nu se găsește nimeni să cumpere această firmă de succes? Nu sunt oare jucători în Europa care ar vrea să cumpere al treilea magazin online dintr-o țară cu putere de cumpărare scăzută?

Poate pentru că nu e un business viabil.

Poate de asta nu se înghesuie nimeni. Se uită pe cifre, vede că profitul e prea mic și firma are datorii mai mari decât profitul, mai dă o căutare pe google și calculează cât ar costa să repare reputația magazinului și apoi fug mâncând pământul.

 

Mie îmi place cel.ro pentru că îmi permite să fiu amuzant cu oameni pe forumuri:

– mi s-a stricat X, iar cel.ro zice că e vina mea și că garanția nu acoperă, ce să fac?
– păi, știai că sunt țepari? ai căutat pe net câți oameni se plâng de ei?
– stai să vezi, știam că sunt dubioși, dar nu atât de dubioși.
– ah, deci ți-ai asumat ceva, ai plătit mai puțin pe un produs și acum când s-a stricat și ți s-a refuzat garanția nu mai vrei să îți asumi?
– nu e chiar așa, ANPC trebuie să mă apere!
– de propria prostie?!

Fraieri să fie, că magazine să le vândă prostii se găsesc.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

44 comentarii

  1. Eu nu stiu de unde le scoateti pe astea cu cel.ro , eu am avut vreo 3 garantii la ei, toate rezolvate fara probleme. La fel multi cunoscuti de-ai mei.
    In plus, fata de emag preturile sunt considerabil mai mici

    00
    • degeaba sunteti carcotasi, am cumparat de cel putin 20k euro pentru firma de la cel.ro in afara de unele faze gen scrie pe site ca produsul e in stoc dar dureaza 4 zile sa vi-l trimitem nu am intampinat dificultati.

      Iar garantie? nu mi s-a busit nimic, niciun laptop, niciun ssd, niciun telefon, niciun procesor, nici un desktop, nimic. Poate doar ca am fost eu norocos sau poate stiu sa utilizez un produs. Am avut chiar si produs returnat in primele 30 de zile si mi-au dat banii inapoi in 14 zile. Fara taraboi, fara scandal (la ceva cumparat pe persoana fizica)

      Si preturile, clar mai mici decat la emag, pc garage sau altii la majoritatea chestiilor comune.

      00
    • Si eu mi-am luat o camera video de la ei si rasneste bine cafeaua. Ca in prima zi.

      00
    • @Vasile. Consideri ca in pretul de vanzare al unui produs, indiferent de scopul sau costul lui, nu se regaseste si si un eventual cost de retur sau alte cheltuieli pentru service? Nu intotdeauna pretul cel mai mic reflecta calitatea relatiei tale cu furnizorul. E ok, te bucuri pentru 100lei diferenta de pret si risti sa pierzi doua luni cu plangeri. Nu-ti povestesc cum importatorii dau garantie comerciala maxim 2 ani si tu oferi 3 ani.
      Iti dau doua exemple:
      1. Cumparat laptop de la ei, laptop venit zgariat, cost peste 5000lei. Facut poze, trimis email si depus plangere la ANPC. A fost pentru prima oara cand am aflat ca ANPC protejeaza persoanele fizice, nu persoanele juridice.
      2. Client cumparat laptop de la ei, probleme cu tastatura in prima saptamana. Trimis la ei si a venit cu tastatura chinezeasca.
      Daca tot ai atat noroc, iti recomand sa joci la 6 din 49.

      00
    • chiar am jucat si chiar am castigat @AlexD. Sunt de acord ca mai exista si situatii neplacute cu orice firma.

      La emag de exemplu, imi luasem mai multe vara trecuta, printre care si un dual sim la super oferta.

      Vine telefonul, sigilat, fara zgarieturi, dar surpriza, locul in care bagai simul 2 avea pinii indoiti si nu imi citea cartela. Ma duc la ei, la reprezentanta in brasov, le zic de problema, si ei imi reproseaza ca eu l-am stricat si ca trebuie sa il trimita in service, sa investigheze.

      Bineinteles ca m-au tinut perioada maxima de service(futu-i depanero) si inca ceva zile in plus. Merg la ei dupa aproape 3 saptamani, la care ei: Mda, se pare ca este DOA(dead on arrival), poftiti banii inapoi. In conditiile in care nici 24 de ore nu a stat in posesia mea.

      Uscaciuni exista peste tot, dar cand unii insista doar itnr-o directie….

      Pana si evomag(obscurii aia) au la unele chestii preturi mai bune ca emag si conditii de livrare superioare. DAt comanda la ora la ora 5 jumate dupamasa, a doua zi la 10 aveam coletul. La emag nici daca am comandat pana in ora 4 nu aveam coletul decat in foarte putine cazuri.

      Depinde de la persoana la persoana ce isi doreste de la o firma. Eu imi doresc preturi mici si livrare rapida. Iar cand mi s-o termina norocul, vad eu ce fac.

      Sa fiti iubiti!

      00
    • Ca persoana fizica, probabil ca nu ati avut probleme pentru ca va apara legea. Insa, ca persoana juridica, nu exista nici o lege care sa va apere drepturile, iar asta o stiu foarte bine „corsarii” si fac uz cu nesimtire si la maximum de acest lucru. Politica de retur este la cheremul lor, prin urmare refuza returul. Coletul a venit cu un accesoriu lipsa si degeaba am cerut ulterior, nici macar nu au raspuns la solicitare. Pe site-ul lor apar pareri „prefabricate”; daca incercati sa scrieti nu veti putea. Operatorul on-line va da link-ul de pareri, dar nu puteti decat se le vizualizati. Sugestia mea pentru persoanele juridice este NU CUMPARATI DE LA CEL!!!!!

      00
    • Ai fost norocos, eu am comandat un laptop 2499 lei, și la deschidere avea un pixel defect, am decis să-l returnez a doua zi, și mi-sa zis că trebuie să-l returnez pe banii mei chiar daca acesta era defect, pe urmă mi-au trimis un email cum că îndeplinește condițiile de retur dar că la deschidere prezintă zgârieturi fine deasupra tastaturii, și mi-au trimis niște poze, pe poza întreaga nu se vede nici o zgarietura pe o alta pozat de aproape se vede ceva, dar ei mi-au zis că ar fi vina mea și se opresc 250 lei din pret. Eu nu am făcut decât să deschid laptopul și sa-i dau drumul, pe altceva nu am apăsat, nici măcar nu a vrut ea Windows pe el că să mă facă să-l butonez, l-am închis și l-am ambalat. Bătaie de joc pe langa că nu m-am putut bucura de el era defect, mă mai fi fura, așa e ușor să faci comerț nu vinzi nimic dar câștigi 250 de lei. Am fost la ANPC și mă gândesc să mă duc și la politie, sa ii acuz de furt.

      00
  2. Eu am dus produse la garantie decat la emag, altex si domo.
    Singurul cu care am avut probleme a fost domo, dar dupa plangerea depusa la anpc m-au sunat sa merg sa-mi ridic banii pe produs.

    00
  3. NOU
    #11

    Și ajungem iar la aia că victima este de vină.

    00
  4. De la cel.ro am cumparat scutece.
    Au venit OK, sigilate, dar fara certificat de garantie.
    Acum am folosit mai bine de jumatate, le-as da inapoi, ca nu au fost conforme – oare mi le accepta ca retur??!?
    Ca sunt pline de cacat acum… cam ca ei.

    In alta ordine de idei, cica ar avea preturi bune si prima impresie a fost buna, DAR citind, cu atentie, cam peste tot pe net, la cat de multi oameni se plang de ei, sa iau ceva mai scump, sau cu garantie, de la ei si sa am probleme dupa si apoi sa-mi spuna ca-i vina mea – pass!

    00
    • Cele mai bune preturi, produsele lor nu se strică niciodată în garanţie, şi tot Emag şi Altex sunt în top. E plină lumea de hateri, nene…

      00
  5. Io am avut doar experiente faine cu ei. Cat despre romanii care se plang, va rog sa imj aratati un magazin care nu are problema asta. Si ca sa simplificam discutia: magazinele mari platesc bani grei pe forumuri ca sa stearga comentariile de cacat. De exemplu quick mobile.

    00
    • e plin softpedia de fraieri care se plâng de quickmobile.

    • Ca tot a venit vorba de quickmobile: am o tableta luata de la emag (vandut de emag de BF, nu de terti), dar care a venit cu hartie de garantie de quickmobile. E un Nexus 7 adus cu sacosa (incarcator de US), din cate stiu nici Asus Romania nu se baga la service pt ele. Din fericire merge bine si mai are doar vreo 6 luni de garantie, dar ca idee: nu intotdeauna cumparatul de la un magazin „serios” iti garanteaza ca nu vei avea probleme.

      00
  6. E cam subiectiv articolul. Daca ar fi spus ca si la muuulti altii se intampla la fel,era corect!

    00
  7. si eu am cumparat de la cel.ro un laptop si mi l-au reparat pe garantie fara comentarii.
    Insa nimeni nu se compara cu Emag la seriozitate

    00
    • Poate nu era stricat. Poate a mers cu on/off. Poate au o regula, la fiecare 100 clienti pe unul nu-l tapim. Poate nu era cel.ro. Poate nu l-au reparat si si-a revenit singur de la „socuri mecanice” asigurate de curier. Poate ai visat. Poate s-a intamplat intr-un fir narativ alternativ. Poate nu era un laptop si era un plic.

      00
  8. eu chiar am recomandat cel la alti oameni dar cu mentiunea urmatoarea „inainte sa cumperi suni la ei si intrebi unde este garantia, daca e oferita direct sau nu de producator”. daca discutam de dell/asus ( parca si hp) – garantia e direct la ei si din momentul in care ai factura + garantia in mana discuti doar cu asus /dell. cel putin 2 cazuri le stiu cu dell unde au sunat cunoscuti „am probleme cu bateria de la laptop/ trimiteti o scanare dupa factura si garantie” a doua zi curierul le-a lasat baterii de laptop – second ce e drept :)) dar la baterii cu garantia de peste tot de maxim 6 luni e discutabil. imi place ca la dell daca ai probleme cu mouse/tastatura iti livreaza produs nou si nu cer sa verifice / predai produsul stricat

    00
  9. Daca le-am dus la garantie o sursa stricata oarecum din vina mea si au decontat pretul ( nu se mai putea repara si nu mai aveau in stoc) se pune ?

    Am auzit si eu cum ca ar fi bulangii cu garantiile si cumpar cu frica din motivul asta , pe de alta parte faptul ca mi s-a stricat doar sursa aia in garantie conteaza? De la altii s-au stricat mai multe.

    Conteaza faptul ca la emag am luat garantia aia plus cu reparatie in 5 zile si produs ridicat de acasa si ca la o tableta defecta de la livrare ( nu era DOA , avea un defect de functionare ) mi-au dat banii inapoi dizolvand astfel obligatia de a executa reparatii viitoare ? Practic eu am platit serviciul ala pentru 3 zile . Da, era o chinezarie mizerabila , d-aia am si cumparat serviciul ala , ca sa nu fac 1000 de ture pe la ei pe la service cum stiam ca se intampla. Dar mi-au tras-o (+10% la pret pentru servicii de calitate +10% pe extragrantia vietii ) , multumesc mult – pentru mine Cel e la fel de bun. Servicii mai light , preturi la fel.

    Altfel , unii p-aici cumpara de pe aliexpress , presupun ca au toti super conditii de garantie si livrare. Sau o fi vorba de pret ?

    Banuiesc ca suntem oameni cu onoare si articolul nu ne arata cum se face cu santajul , nu ?

    00
    • Banuiesc ca suntem oameni cu onoare si articolul nu ne arata cum se face cu santajul , nu ?

      ba da. pentru că asta facem aici.
      ps: citește ultimul paragraf de aici https://zoso.ro/televizoarele-80/

    • Ok, vorbești din experiența proprie , so fair enough.
      Am aceeași porniri, în general, în fața ălora care mă inseala pe mine :).
      Ca idee și eu am încercat aia cu adaugatul în coș laptopuri la 200 de lei la eMAG, le-am spus și prietenilor mei și nu au livrat către nimeni. Cred că am găsit primul „bugul”, într-o noapte pe la 3:00. Cred ca mai am și screenshoturile. Nici nu au răspuns explicit în scris. Doar la telefon. Ce e drept voucherul de reducere a fost consistent, vreo 400 de lei și chiar l-am folosit să cumpăr laptop.
      Nici nu ma asteptam să livreze. Mă gândeam doar ca ar fi tare :).
      Și bănuiesc că nici tu nu poți fi supărat ca nu au livrat mai ales că la ăștia în primul mail scrie că mai întâi comanda trebuie confirmata de un consultant. Ca e o practică mizerabilă să atragi clienți așa, sunt de acord.

      00
  10. CEL nu era în insolvență?

    00
  11. Aici is doua probleme total diferite. Prima ar fi ca anpc, asf, cna ar trebui sa isi faca treaba si sa nu mai existe astfel de cacaturi de firme. A doua e ca daca esti prost (nu te interesezi sau mergi ca gasca prin balta) poti sa o si patesti. Dar macar iti asumi prostia ta si nu o mai repeti.

    Iar asta cu datoriile nu am inteles-o niciodata. Cum cacat sa functionezi daca nu platesti nimic? N-ai platit 6 luni, pa-pa. 1 miliard euro cifra de afaceri si esti pe pierdere? Pa-pa.

    Dar cacat, lumea tot psd si pnl voteaza…

    00
    • Votati Basescu! :)) Hai sa n-o mai stoarcem in cur. Corsar nu e o mizerie de firma, vorbesc din proprie experienta. Nu contest ca sunt oameni care au avut probleme cu ei, cum sunt oameni care au avut probleme cu Altex, cu emag, etc. Campania asta online impotriva lor te poate influenta daca ai 3…hai 4 neuroni. Cand ai mii de comenzi zilnic, e clar ca vor fi si nemultumiti. Daca te strofoci putin, vei gasi la fel de multi si printre clientii celorlate magazine. Concluzia e una singura – Cetateni ganditi! Orice blogaras va scrie dupa dictare pt cateva firmituri.

      00
    • trăi-ți-ar mă-ta cu emailul tău fals, blogul ăsta are 10 ani, eu sunt blogeraș, proasto?

  12. pentru idioți: incercați să fiți mai subtili, nu cu ip de românia, cu adresă de email de norvegia și cu alte manele de genul ăsta.

  13. Cu spalarea reputatiei nu cred ca ar fi probleme, daca i-ar cumpara o firma mare care sa poata baga bani in imagine. In 1-2 ani ar uita tot romanu’ de reputatia CEL, insa investitorul ala care s-ar baga sa cumpere cred ca se gandeste si ca are de luptat cu cateva firme mari care joaca pe aceeasi felie… tre’ sa bage ceva cascaval in tot jocul asta.

    00
  14. E cam tras de par articolul asta. Cel.ro e revanzator, cel.ro nu e service. Cel.ro trimite fiecare garantie la un distribuitor sau la un producator, acestia fiind singurii care decid ce se intampla cu respectivul produs. Exceptie sunt cazurile in care cel.ro este direct importator sau producator/detinator al unui brand/produs. Garantiile se rezolva la fel si pentru cel si pentru emag si pentru toate magazinele pentru ca ei le trimit la acelasi service. Nu au absolut nici un motiv sa puna bete in roate clientilor. Singura problema a cel.ro e ca s-a creat (probabil intentionat) artificial imaginea asta. E drept ca emag trateaza garantiile cu mai multa seriozitate si rezolva o parte din ele chiar daca ei nu mai beneficiaza de garantie de la importator. E un plus in dreptul lor, dar asta e un serviciu care costa si se vede in pretul produsului. Pentru cei care se vor intreba: nu lucrez la cel.ro!

    00
    • Stii cum e? Daca ai o experienta buna cu un magazin ii lauzi, daca te pacalesc, ii faci de cacat pe unde prinzi. Se aplica si pt. PcGarage, si pt. CEL, si pt. eMAG…
      Acum, daca tu ai cumparat de 2 ori de la CEL si a fost totul OK, dar netul geme de oameni nemultumiti, care crezi ca e varianta mai plauzibila:
      1. ai avut bulan si faci parte din minoritatea care nu a avut probleme
      sau
      2. ei sunt OK dar exista o conspiratie la nivel national si cineva plateste oameni sa scrie de rau despre ei?

      E valabil pt. orice ghereta online, de la noi sau din lume: cu cat mai multi nemultumiti, cu atat mai mare sansa sa te pacalesti.

      00
  15. Au fost alții care au plătit mai mult, pt că eMag și ăștia au dat-o la întors la garanție, că nu e ăla produsul, că numele e unul, dar pe factură e altul, deși ei au trimis fix ce era în poză, dar pe factură au dat-o aiurea. S-a mai dus un mit. :) Numa zic.

    00
  16. Sunt si hateri, dar e si un subtrat de realitate in povestea asta.
    Eu de la CEL am cumparat doar de 3 ori:
    – prima data o tastatura, dupa o saptamana m-a sunat o tipa de la ei sa-mi spuna ca nu mai e pe stoc. Apoi a inceput sa insiste sa-mi vanda alta tastatura
    – a doua oara am dat comanda de niste RAM. 10 zile mai tarziu mi-a ajuns produsul, chiar daca am anulat comanda la ei pe site via formularul ala special
    – si a treia oara am cumparat niste filtre pt apa. Astea au ajuns la vreo 2 zile diferenta

    Stiti cum se zice, a treia oara e cu noroc. :D

    00
  17. Lasa ca si emag s-a vandut cu tot cu datorii si pierderi.

    00
  18. O “societate” de toata jena! La fel ca service-ul pe care il au! Se acopra unii pe altii si fac tot posibilul ca sa-si bata joc de clienti (inclusiv de clientii care au comandat de zeci de mii de lei pana in momentul in care au avut o problema cu un produsele)! La orice produs care are probleme de nefunctionalitate, cauta orice mica zgaraietura, tot sa gaseasca ceva pe care sa dea vina (ceva de genul, ti se zgaraie masina dar nu-ti repara motorul care nu mai porneste pentru ca ti-a zgaraiat cineva luneta si ti-a afectat functionarea motorului)! Felicitari altor companii, cum ar fi emag si multi altii (cei care asigura service la Hansa de ex) – nu fac reclama dar aici am avut probleme cu anumite componente–, care pentru astfel de probleme de nefunctionalitate pentru anumite componente ale unui produs, il schimba in totalitate fara nicio intrebare/discutie sau cost de transport; durata de interventie de la ridicare pana la inapoiere produs nou este de cateva zile.
    Nici nu mai vreau sa aud de aceasta asa numita “companie”! Fugiti cat puteti de ei daca nu vreti sa fiti bataia lor de joc si pentru o interventie sa va spuna ca, produsul fiind zgaraiat, nu pot interveni pe garantie dar va vor repara produsul contra cost, costul fiind mai mare decat cel la care ati cumparat produsul! Sa nu mai zic de faptul ca veti plati transportul dus-intors si veti astepta mult si bine pentru un feedback (fara a va pune la dispozitie alt produs de utilizat) doar pentru a va spune ca nu vi-l repara pe garantie ci doar daca platiti o suma mai mare decat pretul initial! Sa nu mai zic de faptul ca nu vor sa puna la dispozitie niciun document oficial prin care sa demonstreze ca s-a facut interventia la produsul respectiv pe care un specialist autorizat mentioneaza ce are produsul, care sunt motivele defectarii, semantura si stampila cu asumarea solutiei; practic n-ai pe cine da in judecata pentru ca-ti vor spune pur si simplu, fara stampila si semnatura, produsul a iesit din garantie pentru ca…”motivul minor invocat de nu stiu cine…”.
    Chiar nu-mi pot imagina cum poate exista o astfel de companie pe piata care isi bate joc de clienti in asa hal! Cum de nu se sesiseaza nimeni la bataia de joc pe care o au la adresa clientilor. Probabil multi dintre clienti sunt de buna credinta si cumpara de aici pentru ca au gasit un pret bun, asa cum am facut si eu, dar nu si-au dat seama de camatareala pe care o fac pentru ca nu au avut nevoie de reparatii in garantie si le-au platit zeci si sute de mii de lei pe produse de-a lungul timpului fara sa stie cu cine au de aface/vor avea de-a face daca se intampla sa aiba probleme la vreunul din produse!

    00
  19. Si am patit la fel. Laptop luat pe firma, defect de nou. L-am dus inapoi in 24 de ore si nu au vrut sa il inlocuiasca. Mi-au arata ca pe site la retur in 24 de ore scrie asa „In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor”. Au zis sa constate si ei mai intai. Dar constatarea se putea face pe loc. M-au trimis cu el la Asus sa mi-l schimbe aia ca ei nu il schimba si tot la Asus il trimit. Fugiti de ei. Eu si toti cunoscutii mei nu o sa mai cumparam de la ei niciodata. Teapa CEL.

    00
  20. Daca vrei batai de cap sau esti prea relaxat, incurca-te cu cel.ro !!!!
    Am facut o comanda bineinteles ca erau cei mai ieftini la majoritatea produselor (3x hdd 3TB + placa retea + 2 stick-uri USB + SSD + router CISCO) …. deci sunt ceva banuti la mijloc, ideea e ca toate produsele apareau ca fiind in stoc !!!! ATENTIE !!! (ei nu isi actualizeaza stocurile pe site !!!!). Comanda a fost facuta VINERI 12/01/2018. Pentru ca LUNI nu am primit niciun email cu statusul comenzii, am trimis MARTI dimineata un mesaj sa verific statusul, normal ca dupamasa primesc raspuns ca nu au usb-urile pe stoc si ca dureaza 2-3 zile pana ajung la ei, fapt pentru care am schimbat USB-urile cu altele care erau pe stoc, confirmat telefonic (mai ieftine); pentru ca am facut plata online cu card bancar le-am spus ca le pot scumpi sa fie la aceeasi valoare sa nu mai avem batai de cap. Toata povestea a durat 1 zi, MIERCURI am primit mail cu comanda procesata integral si ca de indata ce produsele parasesc depozitul voi primi un email cu AWB-ul. Bun, JOI nu am primit nimic iar VINERI am retransmis un mesaj sa vad daca au plecat (m-am gandit ca probabil nu a functionat sistemul de generare AWB automat sau s-a intamplat ceva la ei in sistem de eu nu am primit nici un AWB) bineinteles ca VINERI 19/01/2018 sun la ei si imi raspunde o doamna pe un ton agresiv (ca si cum eu de ce imi permit sa sun la ei , gen „cel, ce doriti ??”, nici buna ziua nici nimic ….. ) i-am explicat ca vreau doar sa stiu daca produsele au plecat de la ei si dansa imi zice ca nu are cum sa plece din moment ce placa de retea doar azi ajunge la ei, deci o alta problema de care eu nici nu am stiut …. daca stiam o schimbam si pe acea MIERCURI….. ideea e ca nu e prima data cand am probleme cu ei….am mai avut in trecut 1 comanda la ei si acum cand am patit IAR treaba asta mi-am adus deaminte si de problema din trecut, IDEM. Deci nu stiu pana cand suntem noi, clientii, obligati sa suportam nesimtirea unora ….. si nici nu inteleg cum Doamne le functioneaza magazinul cu astfel de oameni si in astfel de conditii ….vad ca sunt probleme si pe partea de garantie si si pe partea de livrare a produselor …. de ce lumea inca mai comanda de la ei ???? Deja mi-am facut un sticker cu „NU MAI COMANDA DE LA CEL.RO” si l-am lipit pe marginea monitorului.Nu recomand la absolut nimeni cel.ro si am sa imi descriu experienta peste tot in web !!!! poate se duc naibii sau poate incep si ei sa faca ceva schimbari pe acolo !!!

    00
  21. Cel mai penal magazin online cu care am lucrat vreodata. Cea mai mare problema a lor este service-ul; daca ajungi pe mana lor esti terminat. Am in service la ei de o luna o masina de facut paine defecta pentru care am fost plimbat de mai multe ori degeaba la sediul lor; de 10 zile nu imi mai raspund in nici un fel la intrebarile pe care le trimit pe contul meu de la cel.ro si nu stiu unde este si in ce stare se mai gaseste produsul meu. Magazinul asta nenorocit ar trebui interzis prin lege, iar angajatii lui ascunsi la mititica o vreme. Feriti-va de ei ca de foc! Sunt niste banditi ordinari!

    00
  22. Firma este foarte ok la livrare… insa cand apare o problema te tratează deja altfel… Toate au fost bune si frumoase (promptitudine și zâmbete) pana la un retur al unui telefon pentru service. Pe lângă faptul că este greu să intri în contact cu cineva de acolo în astfel de momente, comunicarea fiind extrem de greoaie în astfel de situații, primesti un raspuns sec prin e-mail, că datorită unor „socuri mecanice” suferite de către produs, acesta necesită schimbarea placii de bază, iar factura ar fi undeva la aproape de 2 ori valoarea telefonului (???) – bază fiind un deviz al firmei de service AGREEATĂ de către CEL.ro. În aceste condiții telefonul pierde garanția!!! Si uite asa, la un telefon predat in foarte bune conditii (mai puțin o problemă minoră și chiar insesisabilă în cazul în care nu te numeri printre cei care faci sport și utilizezi astfel de programe…) te trezesti că nu mai ai garanție la un produs pe care l-ai cumpărat cu bună credință si din vina cui??? Știind că tu te-ai purtat impecabil cu telefonul, te întrebi dacă acesta a suferit acele „șocuri mecanice” înainte de livrare??? A suferit acele „șocuri mecanice” după momentul predării în service??? Sau la service pentru a fi scutiți de acele costuri??? Cine știe??? Poti să o dovedești dar greu… și va necesita timp și implicare, însă cu ajutorul instituțiilor competente se poate!!! (va fi necesar raportul de constatare cu dată și oră, datele firmei privind autorizația de funcționare, programele autorizate și omologate folosite pentru diagnosticarea produsului și emiterea unor astfel de rapoarte utilizate la momentul verificării, etc)
    Asa că CEL.ro, având în vedere că pentru moment îi merge bine, se poate lipsi de acea parte din clienți care au „acel noroc” să dea de un produs defect și, în plus, și de firme de service agreate de către cel.ro care nu sunt deloc serioase în a-și respecta obligațiile…

    00
  23. Si eu am aceeasi problema cu CEL MAI TEPAR.
    Am cumparat un telefon cu o valoare destul de mare peste 1500 lei. Nu am fost multumita de produs , am facut retur la 5 zile de la primire si am deja 20 de zile de cand ii asaltez cu mesaje si e-mail-uri pentru ca nu mi-am primit banutii inapoi. Sincer sunt disperata. Telefonul era cadou pentru fetita mea, am ratat si cadoul de zi de nastere cu nemernicii astia. Imi raspund foarte vag ca mi se va rezolva problema in cel mai scurt timp, dar eu sunt un car de nervi.

    00
      1. de ce ați cumpărat de la cel.ro?

      2. ați folosit telefonul înainte să îl dați cadou? ce om face asta?

      3. de ce căutați pe google acum?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube