Ford Ecosport va rupe în România

Mă știți, sunt un fan al SUV-urilor mici, nu pentru că am unul, ci pentru că mi se pare un segment de piață foarte interesant. Și pentru că îmi doresc în secret un Duster 2.0dci automat.

Deci trebuie să îmi placă Ford Ecosport, mai ales că urmează să aibă un facelift. Modelul inițial a fost lansat în Europa în 2014 și a avut vânzări de 11.000 bucăți, în timp ce concurența (Renault Captur, Opel Mokka, Nissan Juke) a avut vânzări de peste 100.000 bucăți.

Dar Ford și-a învățat lecția și modelul nou vine cu noutăți.

ecosport-4

În primul rând, siteul campaniei mergimaideparte.ro, cu chef Patrizia, a fost șters, dar lăsat acolo.

Apoi, au un landing page scris cu 3 fonturi, nici unul lizibil. Progres, nene! Apropo de dezastruosul site, dacă mergeți la broșuri, și broșura EcoSport e ceva ce veți vrea să descărcați, pentru că e la fel de prost făcută, și dați click pe o poză crezând că veți descărca broșura, ghinion, fraierilor, poza aia doar se face mare! Ce țeapă! Cum să crezi că, dând click pe poză în pagina de broșuri, descarci broșura?!

ecosport-1

Destul cu frivolitățile, să trecem la treaba serioasă. Botul a fost redesenat, pentru a părea mai agresiv și a băga mai multe elemente cromate, că asta place publicului.

 ecosport-5 ecosport-6

Spatele a rămas la fel:

ecosport-7 ecosport-8

Știu ce veți spune, că designul e urât. Asta ține de gusturi până la urmă, pentru că nu toată lumea vrea o mașină frumoasă sau măcar decentă. Știu, veți spune că e cea mai urâtă din categoria sa, deși ați văzut cum arată Renault Captur, dar vă veți schimba părerea când veți citi acest superb review scris de Bogdan Mirică de la Automarket.

ecosport-3

Pe puncte, pentru că omul e jurnalist și se pricepe la mașini:

  1. “a fost pregătit să dezvolte” – adică din software.
  2. “vivacitatea pălește” – motorul e absolut leșinat.
  3. “a cărui timonerie nu este tocmai precisă” – cutia de viteze e varză.
  4. consumul ne-a indicat cu doi litri mai mult decât în carte, dar noi comparăm cifrele spuse de producător, ca să nu îl supărăm.
  5. “nu reușește să aștearnă cum trebuie cei 125 cai” – motorul e absolut leșinat.
  6. “le vor observa cel mai bine clienții modelului anterior” – care clienți?
  7. “zgomotul de vânt este prezent dincolo de 110km/h” – mai sus zicea că mașina prinde 180, acum că e zgomot în ea. vine și cu căști împotriva zgomotului?
  8. “finisajele sunt perfectibile” – made in Rusia, nene!
  9. “plastic lucios pentru zona planșei de bord” – best stupid stuff ever.
  10. “ergonomia este și ea perfectibilă” – v-am zis că are un design mișto, da?
  11. “portiera are și ea o deschidere neconvențională” – furată de la RAV4, care o folosește de 20 de ani, deci complet neconvențională.
  12. “o vizibilitate bună la volan…dar luneta e mică” – pentru că nimeni nu se uită în spate, nu? omul știe ce vor șoferii.

Senzori de parcare standard pentru un CUV făcut pentru oraș cu vizibilitate proastă? Doar pe bani. Cutie manuală pe un CUV făcut pentru oraș? Doar două opțiuni, ambele pe benzină, pentru că europenii sunt benzinari.

ecosport-2

Ce nu a văzut Ford la toată piața asta de CUV-uri care se vând în Europa:

  • că sunt unele care arată bine de tot. Mokka e absolut bestial la exterior, Honda HR-V la fel, de Mazda CX3 nu mai zic.
  • că sunt unele care arată funky. toate femeile care s-au suit într-un Juke au fost plăcut impresionate de el. mie mi se pare oribil, dar eu nu sunt în target. interiorul de la Ecosport e absolut banal și mizerabil, absolut nimic care să atragă, iar consola aia centrală e făcută de un rus căruia i-a pus cineva ceva în droguri.
  • că au motorizări diesel și cutii automate. pana mea, europenii sunt dieselari, toate statisticile asta arată, nu le poți da benzinare leșinate. sau, dacă le dai (RAV4), asigură-te că sunt dotate și rezistente.
  • poziție absolut mizerabilă la volan. cotiera prea subțire, suportul de pahare prea în spate. come on, e mașină de oraș, o să îmi iau o cafea, unde naiba o pun, sub cotieră?
  • linia aia din spate o ciumă, dar toți producătorii o au. copilul vrea și el să vadă ceva, dacă e mai mic trebuie să se uite doar în sus.
  • e cea mai înaltă din segment, cu 20cm mai înaltă decât Captur sau Juke, și asta fără un motiv sau un scop anume. e pur și simplu un defect, care, adunat cu motorizările leșinate și ergonomia de elefant, o face o alegere proastă pentru cumpărători.

Se vor vinde, fără dubii, câteva sute de bucăți și în România, pentru că vor fi destui care nu își permit un CRV sau un RAV4, iar un 500X sau un CX3 deja sunt altă mâncare de pește.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

81 comentarii

  1. Chiar recent am testat câteva mașini din clasa asta pentru firmă, fiindcă am nevoie de ceva cu garda la sol mai mare, nu neapărat 4×4, dar mașină mică, „de fete”. Până la urmă am ales Captur X-Mode, 1.2 EDC, care mi se pare combinația perfectă.
    Principala problemă a Ecosport este prețul (20.000€ Titanium cu cutie automată după un discount de vreo 2000€) și timpul de așteptare de 6 luni. La 20.000€ primești o mașină al cărei interior face ca Logan să pară marcă premium, cu bavuri la plastice, lufturi, cu muchii care te zgârie. Spațiul interior și portbagajul sunt Ok la o mașină din clasa ei, poziția la volan bună, manevrabilitatea rezonabilă. Antifonarea (test drive-ul a fost cu un diesel) nu mi s-a părut o problemă, deși am călcat-o până la 150. Capturul de 1.2 mi s-a părut cam la fel.
    Dacă ar pune un preț de pornire rezonabil, la nivelul celorlalte mașini din segment (Vitara, Captur, Moka le iei cu cutie automată în jur de 16-17.000), ar avea o șansă, deși e cea mai urâtă la interior. Plus timpul de așteptare, mașina fiind produsă în India, nu în Rusia. Comparativ cu celelalte pe care le-am testat (Captur, Juke, Moka, Vitara) e de departe pe ultimul loc. Dacă s-ar fabrica la Craiova și ar avea un preț de pornire la nivel de Sandero Stepway (cu care mi se pare că este la același nivel) ar putea să vândă ceva.

    00
  2. Poate are culori frumoase, ce te bagi?

    00
  3. deci RAV4 still rocks!

    00
    • Mai puțin la interior. Am modelul din 2008 iar plasticele de bord și de pe uși sunt cele mai enervante.
      So mai este o problema: modelul diesel 2.2 nu porneste iarna la – 15*C din cauza unui releu (IG1 ignition relay). In US este recall pe tema asta dar la noi nu zice nimeni nici pâs. Asa ca am pus mana și l-am comandat din US ca în Europa nici urma de el nici măcar pe comanda ferma. A venit în 3 săptămâni și l-am montat în 5 minute. Acum trebuie sa aștept iarna viitoare sa vedem dacă se dă pe brazda.
      În rest mașină merge bine, trag de ea în toate felurile pe toate sleaurile, gropile, zăpezile posibile(când porneste) și în afara de revizii nu a văzut nimic în 150k km.

      00
    • a mea e 2009 Cross Sport si plasticele de bord sunt decente; de cand te hotarasti sa o iei, stii ca nu e chiar Maybach si ca interiorul e un pic mai spartan. tot 2.2 diesel am si eu si singura problema a fost cu DPF-ul care s-a infundat si a trebuit prajit sa dispara impuritatile – aparent e o problema comuna din cauza motorului care e facut pt rulat afara din oras pe distante mari. in rest … RAV4 rocks! :)

      00
    • @razorbrsk

      Ai gasit in US o componenta pentru motorul diesel care nu se vinde acolo? Iar in in Europa nu au ai gasit o componenta pentru un motor care se vinde in numar mare in Europa?

      00
    • 2.5 hibrid rulz. :-) cu tot cu benzina aia „lesinata” ..

      00
    • @sitting duck: da exact. La noi puteau sa îmi aducă doar piesa care era deja pe mașină nu și modelul revizuit. Am cautat după codul piesei și am comandat-o.

      00
  4. Offtopic, cum ți se pare Subaru Forester 2009, motor pe benzină de 2000, cutie automată? Știu ca toti recomandă 2,5, dar e prea mare pt ce am nevoie, cât timp merge cu 120 la drum lung îmi ajunge. Încă nu m-am urcat în ea, dar în jur de 10k euro mi se pare ok-ish la dotări.

    Ultimul SUV de succes la Ford a fost Fusion, dar erau alte vremuri.

    00
  5. Nu am mai prins 180 la oră din 2010, am niște frâne instalate pe toate scaunele din mașină. Merci de informare.

    00
  6. De pe site-ul făcut pe genunchi: ‘Volan si schimbator de viteze imbricate in piele’. Imbricate sau îmbrăcate? Măcar limba românește să halește și dânșii :)

    00
  7. Dacă mașinile ar avea malformațiile oamenilor, asa ar arata botul unui autoturism cu buză de iepure și sindromul Down

    00
  8. CUV/SUV rant start: Nu mai există un CUV care să fie în stare să ia în piept o noroială, un drum forestier serios? Toate le facem de șosea? De ce naiba ți-ar trebui crossover în oraș? De ce naiba se vând CUV fără opțiune de 4×4? Și mai ales, cu jante caaaaaaaaaat mai mari ca să ai 0 șanse să iei o groapă mititică în ditamai tancul? Nu, spațiul nu e un motiv. Decât un Juke prefer Logan la portbagaj.

    00
    • oamenilor le plac mașinile inalte, sunt mai impunătoare. de aia SUV_urile se vând în draci.

    • Pai daca le plac masinile inalte atunci sa-si ia un Massey Ferguson sau un Scania.

      00
    • Actually, Juke/Captur și toată gama bat la fund Loganul la portbagaj. Chiar dacă în configurația inițială este mic, haionul și posibilitatea de a încărca până la plafon și rabatarea spătarului le fac mult mai practice la cărat.

      00
  9. Aștept ca Ford să ne invite să-i facem poezii pe pagina de Facebook!
    https://zoso.ro/ford-face-social-media/

    00
  10. In schimb facelift-ul recent de la Ford Kuga arata decent.Cel putin exteriorul.La interior e mai bine si nu prea fata de generatia anterioara.

    00
  11. Mecanicii auto au o vorba: Ford-ul nu e masina.

    00
  12. Pe mine ma distreaza expresiile jurnalistilor auto. „nu reușește să aștearnă cum trebuie cei 125 cai”, „propulsorul” (motor nu-i destul de hipster) „Vivacitatea pălește ușor”, „Unitatea de un litru este asociată unei transmisii cu cinci rapoarte, a cărui timonerie nu este tocmai precisă și nici scurtă.”

    Pana mea, o fi greu sa scrie un text simplu?

    00
    • Talente de cenaclu literar.

      00
    • Fiind jurnalisti auto …se auto-cenzureaza, pe sistemul: No more soup four you.Adica nu mai primesc masini la test de la maretele reprezentante.Aceleasi reprezentante la care daca vrei drive-test te lasa sa faci un ocol…….hai doua a sediului lor si……. asta e tot.V-a placut ? Cumparati masina?

      00
    • In general articolele din presa(scrisa sau online) sunt preluate din fisele de prezentare ale masinii. Rar vezi ceva gresit la modelul testat. Teste de fiabilitate reale nu fac decat revistele mari.

      00
    • Nu e greu, dar daca ar scrie mereu texte simple, nu ar mai fi atractive si ne-am plange de calitatea jurnalismului.
      Si, probabil inlocuirea unor termeni de genul „propulsor”, pentru „motor”, e pentru a nu folosi acelasi cuvant de prea multe ori in cadrul aceluiasi text.

      00
    • Or fi auto, dar jurnaliști sigur nu sunt.

      00
    • @Marian
      Se presupune ca descriu masina, nu scriu un roman.

      00
  13. NOU
    #33

    stii cumva daca pluteste mai bine decat loganul ?
    e pt o mamicutza, mersi

    00
  14. In primul rand ce cauta mizerabila aia de „chef” intr-un spot cu masini, si in al doilea rand de ce PLM tot vad la televizor in ROMANIA o vita infecta care fiind in tara de nspe sute de mii de ani tot nu e capabila sa „VORBESTE ROMANESTE”…

    00
  15. ii ca pendula.

    00
  16. Fara sa o ard nationalist prefer Duster. Noul Ford e identic cu vechiul Ford (care nici el nu era vreo frumusete) decat ca au adaugat ceva croame in bot. Parerea mea e ca croamele nu’dau bine’ chiar pe orice cazan. Am vazut la baietii destepti ce instaleaza pacehtul crom in spate la Vitan dar si la unele marci auto ce au confundat cromul cu luxul. Asta pt partea din fata. La partea din spate daca tot au copiat RAV-ul la modul de deschidere ‘neconventional’ puteam macar sa copieze si sistemul rotii de rezerva. Pt ca la Ford arata ca si cum ai agatat-o acolo.Stiu ca sunt carcotas si e doar o roata de rezerva dar vb de o masina care cere mai mult decat face. Si din cauza asta eu as lua Dusterul in locul ei. Sper sa fiu un caz izolat cu gusturi ciudate si cei de la Ford sa „rupa piata” atat in tara cat si peste hotare. Am o sugestie: In loc de crom sa foloseasca auriu. Sa hauriu.

    00
  17. Ca orice marca adevărată de automobile care se respecta, trebuia și Ford să aibă o oaie neagra

    00
  18. Chiar azi am fost la un test drive de cuvuri pentru ca 2 copii. Dintre toate momentan s-au calificat in finala honda crv, ford kuga si mazda mx5. Dotarile pe ele sunt 99% la fel. Ce difera e total neinteresant pt mine, poate doar parbrizul incalzit la ford. Toate diesel, automat, 4×4.

    Tare greu mi-e sa ma hotarasc. Probabil honda o scot pentru ca e cu 6-7000 de euro mai scumpa. Sincer nu prea inteleg de ce. Dotarile sunt aceleasi ca la restul. Da, e ceva mai spatioasa, dar parca nu de atatea mii.

    Mazda si ford au aproape acelasi pret. Mazda de 2.2 170cp, ford de 2.0 150cp. Ford e mai ieftina de intretinut, mazda arata mai misto.

    Apropo, la toate 3 dureaza 6 luni sa livreze.

    Le-a mai testat cineva? Niste pareri pro contra? Multam

    00
    • cine s-a dat cu kuga pe drumuri un pic mai neplăcute (a mai fost pe la bunici, a mai băgat-o pe un forestier ușor) a zis că 4×4 ăla e la mișto. mie nu mi-a plăcut deloc plasticul ăla lucios de pe consolă, bătea soarele in el și mă deranja. dar spațiu destul in spate, am stat 4 persoane lejer in el.

    • Mazda MX-5, mai stai in dubiu?

      00
    • Cx5, mx5 e decapotabila în 2 locuri

      00
    • Pardon, cx5, am uitat ca nu mai sunt burlac :-)

      00
    • Eu am testat anul trecut și am plecat acasă cu un Sportage care era pe stoc. Ar merita să arunci un ochi și acolo, că vin mai repede și, dincolo de noul bot care ori îți place, ori îl urăști, la interior mașina arată mai bine decât modelul anterior, au crescut calitatea materialelor și ai mai mult spațiu decât la celelalte din segment.
      – Ford – mi s-a părut poziția la condus foarte înghesuită, plăsticoasă, cât a durat test-drive-ul nu am reușit să găsesc o poziție la condus mai bună. Discountul destul de generos.
      – Mazda – arată bine, calitatea materialelor la interior peste media clasei. La vremea respectivă am eliminat-o de pe listă din cauza timpilor mari și a sistemului audio (care avea să fie înlocuit destul de rapid, cred că la o lună).
      – CR-V – e premiantul clasei, dar e foarte scump. Sigur că m-aș fi simțit mai bine în el, dar nu de 10.000€ mai bine.

      Eu am mai testat atunci:
      – Antara, care are avea o ofertă imbatabilă, la 20.000€ aveai 4×4 și cutie automată, sigur, este model de acum 10 ani, motorul diesel are probleme mari (nu știu dacă s-a rezolvat ceva la el).
      – Outlander – prea spartan, spațiu interior mult prea mic pentru cât de mare este pe dinafară, motor puturos rău.

      Eu aș arunca un ochi și pe la Kia și Renault. Sportage este între puținele la care poți combina 4×4 cu transmisie automată și scoate un preț decent la o mașină foarte bine dotată.

      00
    • coreenii vin tare de tot din spate și au învățat de la francezi și japonezi să facă un interior practic și simplu. am testat sportage 2014, în afară de designul „maldăr”, e destul de utilă mașina.

    • Multumest pt info. M-am uitat putin si la kia, dar mi s-a parut ca ajunge la acelasi pret cu mazda si ford si parca am mai putina incredere in kia decat in restul. O sa ma mai joc cu configuratorul sa obtin cam aceleasi dotari ca la restul si sa vad cat ar fi ofiacial pretul.

      Daca la Kia e mai mult o parere personala ca nu sunt asa fiabile, de renault am auzit mai multa lume ca nu prea merita. Dar, avand in vedere ca nu ma grabesc, o sa configurez si la ei si o sa merg sa o vad. Multam

      00
    • dacă ai in plan să o schimbi după 7-8 ani, kia/hyundai sunt foarte bune. cam după 7 ani incepi sa bagi bani in ele.

    • Nu-mi dau seama ce variante ai configurat însă nu are cum să ai același preț la Kia cu Mazda și Ford la dotări similare. Varianta de top la Sportage se oprește la 28860, diesel 4×4 AT, la Mazda este 35790, la Ford 31900. Da, Ford și Mazda au discounturi generoase, dar nici ăia de la Kia nu stau rău. Dacă nu vorbim de variantele de vârf, diferențele sunt mai mari în favoarea Sportage. Chiar sunt curios de comparație.

      00
    • Renault Captur are portbagaj minuscul.

      Kadjar nu are diesel, automat, 4×4. Nu tin neaparat sa fie 4×4 asa ca am incercat sa configurez un 4×2. In primul rand cofigurator in flash. I-am dat de 3 ori reload pana sa se incarce. Am stat sa aleg si sa citesc despre toate optiunile. Dupa cam 15 min de ales, I-am dat ‘recapitulare’ la final. Dupa 15 min tot se incarca recapitularea. Imi pare rau, dar daca nici macar un site ca lumea nu reusesc sa faca… Oricum, daca am retinut bine inainte sa crape, iesea cam cu 2-3000 mai putin decat ford si mazda, dar 4×2 si 110cp (mazda e 4×4 si 170cp, ford 4×4 si 150cp). Nu mi se pare ca merita deloc.

      00
    • Sincer, doresc sa o tin cat mai mult. Nu sunt mare pasionat de masini. Daca se poate, prefer oricand sa merg cu autobuz/metrou (o sa-mi cam lipseasca metroul dupa ce reusesc sa ma mut in brasov :) ).

      Singurul motiv pentru care vreau sa schimb opelul astra din 2007 pe care il am acum e pt siguranta si spatiu, avand in vedere cei 2 copii. Nu ma astept sa fac extrem de multi km cu noua masina si sper sa reziste cat mai mult. Poate de aceea inca nu am elimitat catogoric honda din lista, in ciuda diferentei de pret.

      00
    • La kia configuratorul nu stie sa elimine optiunile in functie de ce ai selectat. Adica pot sa aleg si senzori fata spate si senzori spate in acelasi timp. Trebuie sa stau sa o iau la bibilit si sa compar ca lumea cu optiunile de le celelalte. Ford si mazda au iesit intre 32 si 33.000. O sa postez cand am cateva ore sa analizez exact optiunile. Oricum ar iesi, tot o sa ma duc sa o vad si sa fac un test drive. Mersi fain

      00
    • Vezi Mitsubishi ASX sau Outlander. ASX-ul vine acum cu un facelift interesant iar Outlanderul e bestial ca aspect. Daca nu te intereseaza, mergi pe Mazda CX-5.

      00
    • ba, la Tucson s-a uitat careva? Arata bine rau asta nou.

      00
    • @Shorka, dacă te interesează siguranța și spațiul, atunci un SUV nu este neapărat cea mai bună alegere. Poți configura o Octavia break 4×4 cu cutie automată în circa 26.000e sau chiar poți încerca un Superb pentru vreo 4000€ în plus. Un SUV este mai instabil decât o compactă, senzația de siguranță este… doar o senzație. Dacă nu vei scoate mașina de pe asfalt, poate o alegere mai bună ar fi o mașină „normală” break. Confortul este mai bun și, în general, sunt mai sigure decât un SUV.

      00
    • octavia scout nu e o alegerea rea. 27.000€ diesel 2 litri automată.

    • Da, m-am uitat si la breakuri, octavia scout si seat xperience parca. Ala de la vw e prea scump. Aveti dreptate cu ele, dar prefer un cuv pentru ca e pozitia de condus mai sus, ceea ce pe mine ma incanta destul de mult.

      Asa e si ford mondeo cu portbagaj imens si 4×4. Si si mazda are ceva.

      Scout parca pleca de la 27, seatul de la 28. Cred ca cu toate optiunile (ca idee de optiuni, la mazda e revolution top, honda e executive cu sensing, ford e din prea multe pachete si optiuni ca sa descriu, dar tot pe acolo) nu se ajunge la o diferenta foarte mare. Si pentru in jur de 2000 de euro prefer japonezii. Sau fordul, in ideea in care obtin un discount mult mai bun :)

      Mitsubishi si hyundai nu doresc. Am discutat cu diversi prieteni si prieteni de-ai prietenilor care au lucrat / lucreaza in serviceuri si am inteles ca mai bine nu ma complic cu ele :-)

      Multumesc

      00
    • Ca sa inchei povestea, am ales mazda pana la urma.

      Asa cum s-a zis, honda e prea scumpa nejustificat din punctul meu de vedere.

      Am preferat mazda in fata coreenelor pentru ca diferenta de pret nu a fost semnificativa pentru mine.

      Am incercat si skoda scout, dar pt test drive e una singura, care e a unui angajat, care e in vacanta, care bla bla.

      Multumesc pentru info

      00
    • succes și fără vizite la service!

  19. Nu cred ca voi face foarte mult offroad, pur si simplu nu exista 4×2 diesel, automat si cu dotarile alese.

    Da, in spate nu e asa mare diferenta de spatiu, dar in portbagaj da. 400 fata de 503 la mazda si 589 la honda. La 400 cu 2 copii, dupa parerea mea, trebuie cutie deasupra. Am si inclus-o deja in pretul final.

    00
  20. Aha. Ce-i drept e ceva mai ieftina si la impozit, ca e 1.6 si pe termen lung as mai economisi si aici. Ah, si e cu android :) Dar tot mi se pare prea mare diferenta. Mai sap prin sutele de reviewuri, pana ajung copiii la facultate iau eu o decizie.

    Reviewurile comparative citite pana acum, mazda vs honda, cam toate aleg mazda. De aceea mi-e greu sa accept diferenta de pret.

    00
  21. Daca zici ca iti place Dusterul, poate iti place mai mult rebranduit

    https://imgur.com/uff1qU2.jpg

    00
  22. NOU
    #64

    Cand sa proiecteze si spatele masinii… nu au mai avut bani!
    Asta e ca aia din Deadpool… ar fi pus mai multi eroi din X-Men, dar daca au avut bani doar de 2!

    00
  23. Masina perfecta pt gospodin zoso:

    https://www.youtube.com/watch?v=8162wPsnt5A

    Opera de arta made in Lituania.

    00
  24. unele masini arata de parca sunt proiectate de oameni care nu au nicio legatura cu domeniul auto…

    00
  25. Daca-i face Buhnici review, concluzia va fi ca Ecosport e cea mai minunata din clasa ei… ca toate Fordurile ce le testeaza.

    00
  26. cineva mi-a spus odata sa nu imi iau masina de marca care incepe cu F: fiat, ford, fopel….

    00
  27. Terminati cu prostiile astea de masini si luati BMW. Dai un ban,dar e masina in care supravietuiesti in cazul unui accident. Restul sunt frectii

    00
  28. Sunt de acord cu tine in mare parte, dar nu stiu cum de apreciati voi design-ul exterior de la Mokka, mie mi se pare absolut oribil. Honda HR-V si Mazda CX3 arata intra-devar mai bine. Ma rog, aici e vorba de gustul fiecaruia.

    00
  29. Vali, imi poti spune te rog, cum faci print screenurile astea mari/lungi ?
    Multumesc anticipat! :)

    00
  30. La banii astia mai bine iei un second!!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.