Flotare logică: Cryspian – Cryspina

Mi se pare atât de amuzantă vânzoleala asta stupidă legată de campania KFC prin care unii își schimbă numele în Cryspian sau Cryspina. Oameni buni, e o reclamă. La un fast-food. Fast-food. Din ăla cu mâncare congelată. Să te superi și să spui că nu mai dai pe la ei e un pas înainte pentru sănătatea personală, nu un mod de a pedepsi acel fast-food.

 

 

 

36456061

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

21 comentarii

  1. Deși Crispy Dorombach sună atât de natural :))

    00
  2. E ca si cum te-ai supara si ai boicota o firma de prezervative, nemaicumparand deloc. :)

    00
  3. plus, e o idee de campanie DIFERITA.

    00
  4. Nu am inteles niciodata ce dracu gasesc oamenii aia la cacatu ala de fast food.

    Am intrat si eu odata in el si pe langa faptul ca meniu e la mama dracu cocotat pe perete de nu vezi nimic, nici nu poti sa comanzi ceva de-ale gurii.

    Numai gainaturi vand aia. Iar in ceeace priveste celebra galeata.. sa fim seriosi, de 30 de lei imi iau o cisterna plina cu aripioare si nu sunt de alea microscopice.

    Doar eu am parerea asta sau cei care infuleca tampeniile minimale la KFC sunt idioti?

    E un fel de Mec da mai prost.

    00
  5. @Arhi: Dar contravine regulilor rețelei de socializare. Dar de, toate contravin.

    00
  6. io n-am stiut ce e. m-am gandit ca e campanie, da nu si pt ce. anyways, daca e KFC, pe mine nu ma intere:)

    00
  7. Tot la Ando’s merge lumea din Brașov, cine știe știe :D

    00
  8. Am mancat ieri la pranz la KFC.
    1) 27.5 lei pt o portie de 8 bucati de piept de pui, cartofi si suc mare.
    2) Nu mai este coada.
    3) M-a usturat curul la buda a doua zi, uitasem de acest efect advers.

    Anul asta am bifat si mersul la KFC.

    00
  9. Este tare asta cu Cryspi-na.

    00
  10. Cum sunt cei care fumeaza pt ca le place asa mananc eu la Mac sau KFC…pt ca imi place. Nu mananc zilnic dar o data pe sapt tot trec pe la ei. Din cate stiu eu abuzul de orice dauneaza deci si la fast-food dauneaza abuzul nu daca mananci un hamburger la 3 saptamani

    00
  11. Atata timp cat vor exista prosti se vor face si astfel de campanii. La asta s-au gandit inainte de a da drumul la asta.

    00
  12. Eu boicotez McDonalds pentru faza de rahat de anul trecut cu paharele de Olimpiada. Au retras promotia inainte de termen.

    00
  13. English nazi: crispy => Crispy+an/ ana/ ina, not Cryspi+~.

    00
  14. Bogdan Anghelina, mai da-i in ma-sa cu regulile lor, sunt facute strict pentru a ne incalca orice drept la intimitate si pentru a strange toate datele posibile si imposibile despre utilizatori

    00
  15. Fix d-aia n-o sa mai vedem copii indesati de parinti cu fast-food.
    Oamenilor nu le pasa. Nici de cryspian si nici de cryspinaana sau cum mama ma-sii s-o zice corect.
    Vor continua sa haleasca cu acelasi patos indiferent cate semnale de alarma se vor trage. Se vor bate pe burtile nesanatos de mari fara sa constientizeze raul facut organismului.
    Suntem sclavii unui consumerism dus la extrem.
    Mici hedonisti nepasatori.
    And… then we die. EOS.

    00
  16. Mi se pare fenomenal cum toți specialiștii/guru/evangheluiștii social media s-au găsit să sară în sus că se violează regulile Facebook când de fapt campania e doar o glumă și nimeni nu le-a zis fanilor să-și schimbe numele pentru pișcot. “Sunt curioasă cum o să măsoare ROI-ul!” – hai mai lasă-mă.

    00
  17. NOU
    #17

    Gaelex,
    Mc Donalds a retras paharele fiindca s-au trezit unii sa spuna ca sunt din nu-stiu-ce sticla toxica. E precum retrasul veiozelor de la ikea, pe motiv ca au abajur cu defecte.

    00
  18. Ultima data cand am verificat, KFC era o companie care vindea chestii oamenilor. Daca oamenii nu ar mai cumpara, KFC ar disparea. Deci hai sa dam o importanta mai mare clientului si feedback-ului de la el.
    Cu riscul de a deranja pe cei vizati, si eu sunt de parere ca genul asta de campanii sunt de o inutilitate si prostie totala. E nevoie de multa incompetenta ca sa ajungi la concluzia ca dand niste bani unor blogari (adica nimeni in drum) sa isi schimbe numele pe facebook inseamna a-ti promova compania si produsele ei.
    Banii astia dati unora pe tampenii sunt proveniti din banii clientilor KFC, adica noi astia de cotizam acolo pentru o portie de ceva. Poate ca unii nu mai vor sa cotizeze la KFC, ca banii lor sa ajunga la niste nimeni care sa se dea apoi mari oameni de online cu “campanii” la activ.

    00
  19. n-am nimic impotriva unei astfel de campanii abia vad pe cine mai trebuie sa scot din lista de fb.. desi n-am chiar atat de multi crestini in lista

    00
  20. de vis fu fatuca aia care a zis ca ea se apuca sa dea report ca incalca regulile fb, dupa care se plangea ca i-a taiat comentariu

    00
  21. niște cryspați!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.