La fiecare campanie Pepsi, mă gândesc la Laurențiu Ion

La Pepsi, pe social media, lucrează un tip care are păreri despre chestii. Tipul scrie în Forbes uneori și are niște păreri personale foarte amuzanto-dubioase, deși e Digital Marketing Manager de 8 ani.

La un moment dat, anul trecut, a scris un articol despre cum el nu crede în influenceri și cum campaniile cu influenceri nu funcționează (mereu), în opinia lui. Nu rezonez neapărat cu ce zice el acolo, dar are dreptate pe alocuri. Amuzant e însă contextul: lucrezi în marketing, te angajezi la Pepsi, două luni mai târziu scrii că nu prea ai vrea să faci campanii cu influenceri, deși Pepsi face asta încă de dinainte să dea foc părului unui simpatic băiat numit Michael Joseph Jackson.

Două citate cheie:

Ca oameni de marketing, ne uităm la date. Există, într-adevăr, date care arată că, în România, marketingul cu influenceri încă funcționează în anumite categorii de produse.

Și, dacă vrem să creștem ca brand prin răspândirea mesajului nostru, poate ar trebui să ne uităm la oamenii simpli, care nu au vreo calitate rară, dar care pot avea un impact mai mare asupra vânzărilor dacă mesajul este clar și bine articulat din punct de vedere marketing.

Primul spune că i se pare că Pepsi dă prea mulți bani pe campaniile cu influenceri (asta s-ar putea să vină și din dorința noului venit în companie să arate cât de bun e prin reducerea bugetelor) și al doilea spune că ar vrea să își bage niște prieteni pe felie, care nu sunt influenceri așa de mari (cum se face prea des prin România).

Acum, nu e nimic în neregulă să ai păreri diferite de direcția companiei unde lucrezi, dar e ipocrizie și prostie să mai stai pe acolo dacă nu ești de acord cu direcția aia.

ps: siteul forbes e rupt, din două accesări, una îmi dă eroare, că e greu să scrii de economie și să ai și site coerent.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Britney spears are par pe cap. S-ar parea ca, pepsi lupta impotriva calvitiei

    00
  2. omu a dat niste superbitati si prin iqads, e trist rau de tot ce se intampla cu pepsi lately. sa stearga coca-cola cu tine pe jos in toate nivelurile si sa nu faci nimic….

  3. totusi, in 2019 asemenea produse sa mai suscite discutii si polemici…

    00
  4. Vai, cat de proasta poate sa fie reclama asta! Si mai tine si 3 minute. Ce s-a intamplat cu reclamele scurte, facute inteligent, alea memorabile?

    00
  5. sunt rasist dacă zic că beyonce e naspa ?

    00
  6. Daca era un pic mai destept putea sa fie mai agresiv si sa arate cu degetul catre Coca-Cola si cum si-au ales niste infractori ca influenceri, gen Ilie si faptul ca in aceasta tara lumea uita extrem de repede cu ce dubiosi se asociaza brand-urile. Putem spune precis ca influencerii NU prea influenteaza negativ un brand: e si greu sa vorbesti de moralitate cand esti mort de foame sau traiesti/participi activ in coruptie.

    00
  7. pepsi merita sa dispara din cauza acestui filmulet. un mare fel sa te pisi pe memoria lui freddie mercury. cum pana mea sa iti faci reclama macelarind una din cele mai faimoase piese ale lumii cu beyonce, britney si cine cacat o fi caora aialalta. macar rapandula aia de enrique face exact asa cum este: urat, lipsit de talent si in general inutil.

    00
    • ah, pentru cine mai citeste…

      am aflat cine este a treia coarda… pink. din nefericire este cea mai talentata dintre cele 3. dar tot un pic sub papucii lui freddie.

      si pentru cine crede ca doat hateresc sau trollez, minutul 1.45, ala e brian may.

      00
  8. NOU
    #18

    „Ah daca intram eu in arena le …. ca un animal”
    Leul!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.