Fiat 500 testdrive

Punctual:

  • masinuţa e excelentă. gabaritul mic, motorul de 1.3, 75CP, motorină. punctele forte. eu sunt puţin vitezoman, din ăla care pleacă primul de la semafor. iar maşinuta/motorina e ceea ce îmi doresc pe viitor.
  • trapa e mişto. şi pentru efect şi pentru senzatia de a conduce cu cerul deasupra. plus că mai există o funcţionalitate, vezi semaforul prin ea :)
  • schimbătorul de viteze mic şi sus. bun aşa. sătul de dacii cu ditai maneta. şi la octavia tot mic ea, şi la audi.
  • portbagajul e mai mare decât al Matizului. Dar asta înseamnă mai puţin loc pentru pasagerii din spate.
  • lumea spune că e masină de femei. echipată aşa cam e. Dar pentru cine preţuieşte mobilitatea, consumul mic (4-5 la sută) şi faptul că poţi găsi parcare uşor contează mai puţin că e de femei. Desigur, n-o să renunţe nimeni la jeep sau la A6 pentru ea.
  • cine s-a mai plimbat cu maşina: Bogdan Gheorghe (Softpedia), Vlad Bălan  (autounleashed.com), Orlando Nicoară (MPI), Nihasa (.org), Victor Kapra (Publimedia).
  • Bogdan G. se miră cum de stă lejer în ea, că pare atât de înghesuită.
  • ieri am fost întrebat de 3 ori cât costă şi cum e, de două patrule de poliţie şi de un taximetrist. Şi e o senzaţie nasoală să te ştii cu puncte lipsă pe permis si să tragă poliţia lângă tine şi să îţi facă semn să laşi geamul jos.
  • am lăsat-o 10 minute în parcare la Plaza şi cqnd m-am întors erau 2 tipe şi un tip pe lângă ea, o admirau din toate poziţiile. Tipul n-a vrut să urce în ea şi nu le-a lăsat nici pe tipe.
  • un alt cuplu, tot la Plaza, voia să îşi facă poze lângă ea, dar era seara şi nu aveau blitz.
  • partea nasoală vine când afli cât costă. Ce am condus eu costă 16.000€, piele, mp3 player, senzori de parcare, motor etc. Preţul uneia porneşte de la 12.000€. Cam multicel, în comparaţie cu Citroen C3, de pildă. Nu se compară ca maşini decât la nivel de clasă, dar comparaţia va fi făcută mereu de cumpărător. Un punct în plus este că e mai ieftină decât Mini Cooper.

Într-un final, oamenii de la Fiat mi-au spus că pot păstra maşina.

Leapşa merge la Emi, că am auzit că n-are şi că îşi aşteaptă aspiratorul de fomei.

Cam aşa ar arăta maşina ideală, în viziunea mea (cu ajutorul configuratorului).

Fiat 500 testdrive

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. Incet incet transformi blogul asta in blog auto :)

    00
  2. e bună şi aia …

    00
  3. Zoso vezi ca motorul Multijet (adica diesel) are 1,3 litri, ala de 1.2 litri cu care tu o dai inainte e benzina si are, intamplator, tot 75 de cai. Deci hotaraste-te ce e 1.3 sau 1.2, motorina sau benzina ?

    00
  4. Pfuai, am scapat ca prin urechile acului!
    Dupa cum spuneam, daca ma procopseam io cu ea aveam cicatrici pe ceafa de la dezaburire…

    00
  5. @cabral: bai, tu esti cam prea pretentios. iti zic eu, daca dai scaunul pe spate, incapi, ca nu e asa multa diferenta intre noi la capitolul inaltime. si da, stiu ca ti-e dor de mine.

  6. @Gogu: am vazut si corectat. voiam sa scriu 1.3, mi-a scapat degetul.

  7. hai frate ca e prea scumpa.. 16 mii d euro iti iei c4 sau daca te duci in germania un bmw, audi, opel etc..

    00
  8. Mulțumesc. Sper că are lipici la blonde, că duc lipsă :D

    00
  9. cine a pus benzina zilele astea ? cei de la reprezentanta sau bloggerii romani ? :)

    00
  10. Vezi Mitsubishi Colt CZ3 1.5 pe diesel. 98CP cu 1000kg parca, 13500E, motor mercedes-benz clasa A (da, scrie pe el). E mica, e super usor de condus, iar pe culori inchise e superba. Asamblata in olanda.

    Si consuma in jur de 4-5 in oras, iar pe autostrada cam 4 la 120km/h. Fiind usoara, depinde mult de frecarea cu aerul, asa ca daca bate vantul rau de tot, se simte si la consum (no, not joking).

    00
  11. Adrian colt.ul e alta masina. 500 e facuta pe sasiul de Panda deci e mult mai mica. In spate nu prea e loc pentru persoane adulte dar nu a pomnit nimeni asta. Preturile sunt ridicate pentru ca si cerererea e mare. Fiat se bazeaza pe aspectul masinii.

    00
  12. @fulgerul: n-am reusit sa consum plinul dat de ei.

  13. Cand am vazut pretul mi s-a taiat tot elanul. Prea scumpa. As inclina spre un Ford Fiesta sau un WW Polo.

    00
  14. NOU
    #14

    masinuta de dame, simpaticuta dar prea feminina :P

    00
  15. prefer sa o ard cu bicla prin oras, decat sa imbogatesc vreun arab petrolier.

    00
  16. Pentru nici o alta masina n-am simtit atractia pe care o simt pentru Fiat 500.
    Ma tulbura, ma fascineaza si… ma linisteste… :)

    00
  17. m-a linistit total pe mine… pass!

    00
  18. NOU
    #18

    U lucky b*****d!
    FIAT este singura marca de masina care-mi place, si modelul asta este demential.
    Ooooooofffff ce super masinuta :(((((( need cash quick!

    00
  19. am auzit ca guta vrea sa-si ia una, sa vezi ce de cocalari se dau cu 500 dupa aia, poate scot si o manea.

    00
  20. @iepurasul de plus Nu mi se pare. Atat Colt cat si 500 intra la subcompacte. O sa fii surprins, dar colt are 3.82m L x 1.68m l, in timp ce 500 are 3.55m L x 1.65m l. Diferenta de 27cm e foarte mica cand te gandesti ca 500 pare mult mai mica.
    Singura diferenta intre cele doua mi se pare doar steaua de la euroncap… a, si 500 mi se pare mult mai glamour-oriented. Iar pretul e cam mare. Platforma e deja existenta, motoarele nu sunt extraordinare, iar in timp nu stii cum se comporta (e prea noua). Daca nu pui aspectul masinii pe primul plan mai bine iti iei panda care e exact la fel pe partea mecanica, dar mult mai ieftina.
    Alternative: smart fourtwo/fourfour, toyota aygo/yaris, kia rio etc.

    sau sa se astepte fie varianta abarth (133CP, 206Nm = racheta) fie cea de 0.9L super-economica, altfel nu vad unde merita banii…

    00
  21. Faina masinuta, cam micuta, nu prea e practica, in schimb merge la traficu din Bucuresti, hmm da cam scumpa. Anyway n-as cumpara. (nu stau in Bucuresti :)) )

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.