Ferrari 458 Spider

ferrari-458-spider-1ferrari-458-spider-2

Azi s-a lansat în România şi tot azi s-au vândut cele 12 exemplare alocate ţării noastre. Maşinuţa are 570 cai putere, atinge suta in 3,4 secunde şi are viteză maximă 320km/h.

Video în câteva minute.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

43 comentarii

  1. Cat costa cauciucurile de iarna pentru modelul asta? Merge si cu resapate?

    00
  2. Am sa-mi iau si eu unul cand ajung presedintele tarii sau al Petromului :D sau regele soselelor

    00
  3. Unde dracu e criza aia de care se tot vorbeste? Inca o data se vede ca Romania e locul 1 la masini de lux si tot in Romania salariul mediu pe economie e 400Euro.. Faceti voi calculele.

    00
  4. cred ca vrei sa zici „cele 12 exemplare” nu modele.

    00
  5. pic2: DAT ASS…

    00
  6. nu ai loc de gpl in ea.

    00
  7. yahhh…that asss

    00
  8. oare cate consuma?! aia de le-au cumparat macar stiu? :-)

    00
  9. Sper ca are statia si antena aferenta pentru aflat starea traficului de la prietenii cocalari mai saraci!

    00
  10. Din cei 12 câţi sunt manelişti?

    00
  11. Să moară Vetuţa, important e cum dai de covrig, îl fac cu Loganu de aici până la Constanţa!

    00
  12. „Pfff, ce dreaq ma, astia 12 is cretini, dau atatia bani pe o masina italiana! Beeei, daca nu e de germanica nu e masina, clar!” (fie ea si Ferrari).
    PS: Pariu ca se gasesc romani retarzi, chiar multi, care sunt in stare sa spuna asta?
    Ti-ai luat Alfa? „Esti prost!” Conduci frantuzeasca? „Cati cretini pe lumea asta!”, si tot asa.

    00
  13. @baxter: +1

    00
  14. Faină de tot jucăria, scumpă și inutilă în România. Dai aproximativ 250 de mii de euro pentru o mașină ce poate rula pe doar 250 de km de autostradă cât avem noi. :D

    00
  15. Da’ cheia pe capota primita pentru ocuparea locului vecinului crizat de la 3 cat costa?

    00
  16. Ce aiurea arata prezentarea cu masina trecuta printre usilea acelea din termopan

    00
  17. Va inchipuiti cit costa casco pt masina asta ?

    Iti cumperi un Duster pe an cu banii platiti pe casco :)

    00
  18. Nu s-au vandut azi, erau comandate inainte de lansarea oficiala.

    00
  19. @MadMike
    Chiar ti-ai folosit creierul cand ai trans concluzia aia geniala?
    Bogatani cu ferrari sunt si in cele mai sarace tari din Africa, si genul de oameni care isi cumpara masina asta tot o sa si-o permita si daca le mananca criza 90% din avere; asta nu inseamna ca ei reflecta starea generala a poplatiei.
    Hai sa nu mai facem generalizari imbecile.

    00
  20. Acu’ ca vad si clipul: „-Beei, care o furat schimbatoru’?” Pai ce masina e aia la care sa nu simti placerea de a „mesteca” in cutia de viteze… Urata masina. Senzatie majora era cu vechea mea masina de serviciu, un VW Golf 3 caruia nu ii mergea cutia calumea, mai exact viteza a 3a, si ii dadeam din a 2-a direct a 4-a :))

    Masinile astea noi sunt tot o fita..
    PS: Pun pariu ca „cocalarul” care si-a cumparat asa ceva nici nu stie s-o porneasca, ce sa mai zic de „manat”.

    00
  21. @cei care se plang ca nu ai unde merge in Romania cu viteza, masina asta nu e luata pentru viteza, e cumparata pentru ca sa o vada dusmanii si sa moara de ciuda, e pentru a o tura seara prin oras sa te vada gagicile, sa ai o cheie de Ferrari cand stai la masa cu aia care au Vw si maxim Audi.

    00
  22. Eu vroiam sa vad poze cu aia 12 care le-au cumparat. :D

    00
  23. Roxi, mi-ar placea si mie sa la vad moacele.
    Vreun articol in CanCan, ceva? „Uite-i pe cei 12 care sfideaza criza!” sau „Ghiolbane, ce-ti mai place Ferrari!”… deja le-am dat doua titluri! :)

    00
  24. P.S.: daca deja au vandut „cele 12 exemplare alocate ţării noastre”, aia ce puii mei mai fac cu magazinul? Vand tricouri, cani si pixuri Ferrari? Schimba bujii? WTF!? Erau 12 de vandut, le-am vandut. Pentru ce mai platim chirie pe spatiul ala? :))

    00
  25. @MadMike (12): Noi toti am platit taxe si impozite constiincios pentru a ne asigura ca cei 12 (si multi altii ca ei) nu se sperie de o criza financiara. Nici de garda de finante. Nici de poltie. Nici de bun-simt. Ferrari Romania ar trebui sa se ia de mana cu Porsche Romania (cei de la vanzari Bentley) si cu cine o vinde Rolls pentru mioritici pentru a constitui un owners’ club numit „jigodii evazioniste si alti pungasi”.

    00
  26. Frumoasa masina, frumos videoclip !

    00
  27. Nu m-ar mira daca cel putin cateva din masinile cumparate au fost platite cu bani care trebuiau sa intre in autostrazi.
    Mirarea e: oare niciunul din cei in situatia respectiva nu sunt frustrati ca nu au pe unde sa se dea cu bolidu’? Sau sunt doar pentru Dorobanti masinile astea?

    00
  28. haters gonna hate…si cand te gandesti ca sunt unul dintre cei 12. Multumesc zoso ca nu m-ai dat de gol, dar e cazul sa marturisesc: e prima oara cand fac trolling!

    00
  29. @Patraulea – low expectations motherfucker, d-aia n-o sa ai tu Ferrari ca esti cinstit :D. Si da, cunosc un tip care are Ferrari (430, nu 458, da’ poate se califica) si care a muncit de s-a c*&*t pe el pana sa faca milioanele alea. Da’ neh, daca noi nu putem atunci nimeni nu poate, nu-i asa?

    00
  30. @cristi:habar nu ai ce inseamna asta !!! „La anul trebuie sa primim minim 20-25 exemplare, ca ati vazut cum vindem noi in RO! and so on”.
    Profitul net al dealer-ului la astfel de masina este cca. 20-40,000 EUR/buc .
    Pare ceva imens, dar nu ai idee cat te costa doar sa intri in „clubul celor ce poseda/pot sa-si permita achizitia unei astfel de masini. Iar ca sa fii acceptat sa vinzi asa ceva… wow! trebuie sa ai o situatie finaciara beton, trebuie sa platesti enorm doar pt. amenajare spatiu vanzare/service, training oameni vanzari si service, etc.
    In general cei care vor (si reusesc) sa vanda Ferrari o fac pentru a-si intari pozitia pe piata pentru alte activitati, nu pentru castigurile directe din vanzarea de cateva (zeci in cel mai bun caz) masini pe an. Ca sa iasa pe castig net trebuie sa vanda undeva peste 50 masini pe an.
    Bineinteles, vorbesc in cunostinta de cauza, dar neaplicabil in cazul in care cumparatorii sunt Adi, Salam & Co, persoane care se vor duce sa ii faca service-ul in garaj la „Jan” si nu la service-ul autorizat. In aceste conditii recuperarea investitiei este MULT mai dificila.

    00
  31. @jordan: +1, nu-ti vazusem postul pana sa scriu eu.
    Multi hateri, automat o masina care nu e SH cu numere de BG si sub 2500E deja inseamna furt, contracte cu statul, evaziune fiscala, etc. Ma linisteste doar certitudinea ca 95% din cei ce comenteaza pe aceste teme sunt handicapati de 13-17 ani care se gandesc ce smecheri vor fi ei la 18 ani cand isi vor lua cu ajutorul parintilor un „Zambetul lui Iliescu” sau daca sunt mai bazati (parintii !!!) un Logan.
    Baietilor!!! Sunt EXTREM DE MULTI care chiar au muncit cinstit ca sa isi permita o masina mai scumpa decat garsoniera/apartamentul in care locuiti voi cu inca 2-3 generatii !!! Nu acuzati, nu aruncati cu noroi (ca sa ma exprim delicat) in altii daca nu stiti pe ce lume traiti.

    00
  32. erata: PESTE 2500E, nu SUB :-)

    00
  33. Frumoasă gagica. Frumoasă foc.

    Pe când un test-drive? :)

    00
  34. @baxter
    Dude, esti retard ?
    E una sa te certi off-topic cu diversi imbecili, dar deja sa te certi cu tine insuti, off-topic, cand nimeni nu zice nimic sa te contrazica, e deja prea mult…

    @Patraulea, Jordan & bbn
    Dupa ce scumpa noastra gazda ne prezinta un rahat coafat (A1), in aceeasi zi ne prezinta una dintre cele mai tari supercaruri ever. Bonus ca e decapotabila si merge la fel de bine ca aia cu acoperis fix.
    Din cauza unora ca voi, va scrie maine de Fiat 500, poimaine de Citroen DS3, raspoimaine de Audi TT…

    00
  35. sa-mi bag …13!@
    a fost marti .. eu credeam ca e maine … mama ei de viataaaaa

    00
  36. Uite un retardat la care ma refeream eu….Adi 35. A vrut el sa fie undercover, dar nu i-a iesit prea bine.
    Cuaie, daca nu te afecta postul meu taceai draq din gura, ca ai dat in penibil.
    Eu nu ma certam cu nimeni, doar faceam pe MC-ul unui retard ce va posta la 35.
    Hai sictir ca puti a prost.

    00
  37. Intr-o tara normala fiscul era in secunda 2 pe capul tuturor alora care au cumparat masina sa ii verifice de unde au avut banii.

    00
  38. @Adi – asa, si? Imi scapa mie ceva sau asta e scopul unui blogger, i.e. sa scrie despre lucruri interesante pentru cititorii blogului?

    00
  39. Toate aceste masini le platim din banii nostri, ai tuturor. Nu-i dragut?

    00
  40. @Jordan & BBN: Stiu si eu destui oameni cu bani suficienti, dar singurii pe care ii stiu sa fi dat banii pe Ferrari sau Bentley sunt cei care au facut banii cam prea usor si cu o nuanta de ilegalitate. Or fi si exceptii, dar masa proprietarilor sunt fie din aceasta categorie, fie au banii „din familie” (adica n-au furat ei, ci tac-su). Abordand celalata parte a mesajelor voastre, pe cuvant de soim al patriei ca sunt primul care sustine ca SE POATE si PUTEM. Iar „haters gonna hate” sau „low expectations” nu se aplica defel in cazul meu (sunt unul de-ala care a „muncit de s-a c*&*t pe el” si povestea a avut un final fericit din pdv financiar), dar 250k tot mi se par bani aruncati pentru o masina care e inutilizabila in Ro.

    00
  41. Și pielea de pe scaune e luată tot de la popor.

    00
  42. Sunt unii comentatori pe aicişa care merită nişte scaune peste bot. Da’ de unde ştiţi voi bă cum au făcut banii ăia 12? Nu zice nimeni nimic de maşină, ci de ăia doişpe.

    Modelul ăsta e naşpa fiindcă are pe volan toate comenzile care, în mod normal, veneau pe manetele din spatele volanului. Altfel, arată foarte fain.

    PS Toţi vb despre bani aruncaţi ca şi când am trăi într-o societate utilitaristă. PLM de comentatori crescuţi în pădure.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube