falimentul ideii de card de reduceri

Tocmai am vazut o reclama cu Gyury Pascu la un card de reduceri.

Tin minte ca prin 2000, Connex avea un card din ala de reduceri. Pentru ca erai client fidel, primeai un card si un booklet in care ti se explica ce reduceri ai. Reduceri importante, va spun. Dupa un an in care faceam misto unii de altii cu cardul lu’ peste, ne decidem sa ne luam un televizor. Luam bookletul si incepem sa studien. Ia uite, avem reducere de 3% de la samsung. Dar televizorul cumparat de la samsung e mai scump decat din alta parte. hai sa vedem altceva.

Si tot asa. In toate locurile unde erau reduceri, preturile erau mai mari decat unde nu aveam reduceri. I-am sunat pe aia de la Connex si le-am spus sa isi bage cardul in fund!

vodafone, bani, romania

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Cele mai „tari” carduri de reduceri le au farmaciile. De multe ori ma intreaba farmacistele daca am card/dana nu vreau sa-mi fac. Am studiat odata reducerile oferite: erau ceva de genul „reducere 100 lei vechi la un produs de 49.000 lei vechi”. Mi s-a parut penibil.

    00
  2. @Cristi: Stii care e faza tare? Ca orice farmacie, oricat de rapciugoasa e, oricat de pitita pe la coltul blocului, tot iti ofera card de fidelizare. Si daca iei un algocalmin si doua aspirine, hop si cardul! De parca ai vrea sa mergi de cat mai multe ori acolo, sa acumulezi puncte!

    00
  3. Asta e o idee care s-a nascut morta. Singura din care am reusit sa scot si eu ceva foloase a fost un card la Brico cu care am cumparat oentru servici si mi-am tras si eu o bormasina. In rest toate praf!
    ;)

    00
  4. la mine chiar a mers treaba cu reducerile la o anumita farmacie. nu ii dau numele.
    la o farmacie de bloc revalid fiole era 950.000 lei vechi. dar la farmacia unde am luat cu card de la ei respectiva chestie am platit 840.000 lei si mi-au dat si o perie vibratoare :))), cadou…

    00
  5. Pai tu cum ai vrea sa aibe si ei profit?

    00
  6. Iar pentru femei exista … card avantaj, daca vreti sa dati faliment!

    00
  7. un mare cacat. GIma/Gmarket de exemplu… iti ia cardu la toate cumparaturile. Snt mai mult decat convins ca toate reducerile alea vin din STATISTCILE platite de producatori. e destul de important pt ei cine(varsta, sex, etc), ce cumpara. reducerea aia poate fi considerata o parte din banii de statistica – in cazul fericit. Cel mai rau caz: preturi marite pt cei fara card, si preturi mai bune pt cei cu card – adica cei care se „supun”.

    asta e presupunerea mea, Gmarket e un exemplu, o sa ma mai interesez daca chiar asa e. Altfel nu vad sensu!!

    00
  8. Supermarketul e in weekend . Ce rapid ne-am integrat: cosul plin sambata/duminica , ca n-avem timp in alte zile din saptamana. Ca-n UE. In rest , niste roboti.

    00
  9. prostv, mama China te asteapta cu bratele deschise

    00
  10. am un asa zis card sensi-blu. m`am dus ca o fraiera de 2-3 ori la sensi-blu pentru a cumpara ori medicamente ori produse cosmetice pana m`am trezit sa ma si uit cat costa si sa constat ca reducerea aia nefericita de 5% era fix pix-tot mai scump decat daca as fi luat de la orice alta farmacie.
    prostv: prefer sa ma duc si eu in weekend pentru ca in timpul saptamanii cand ma intorc de la servici am si eu chef sa stau linistita la computer si sa bag un World of Warcraft, nu sa fug prin magazine dupa tampenii.

    00
  11. Ideea in sine nu e proasta. Doar punerea ei in practica. Poate ca daca reducerile ar merge pana la 10 la suta ati fi mai interesati.

    In vest sunt carduri d-astea la orice magazin. Ajungi sa te umpli de carduri. Dar dupa un an de cumparaturi, ajungi sa ai un 25 pana in 100 de dolari pe un asemenea card. Si atunci renteaza sa il folosesti. Plus ca in momentul in care realizezi ca ai multe puncte pe el devii fidel, caci nu vrei sa le pierzi.

    Cel mai bun card de fidelizare e un card oferit de AirMiles. Ideea e simpla. De la orice partener al AirMiles ai cumpara, pac primesti puncte. Si nu doua, trei ci cu zecile. Si le poti schimba in minim 200.000 de magazine, companii aeriene, etc. Practic daca ai multe puncte, il folosesti ca pe un card de debit.

    Cam asta e ideea cu cardurile de fidelizare. Cum spuneam, ca de obicei Romania aplica prost o idee buna.

    00
  12. In America, cardurile de reduceri sint de fapt carduri de credit. Se ia un card Citi, se trinteste pe el o poza Starbucks, si se pretinde ca e „card Starbucks” si ca vei avea beneficii. De regula, beneficiile sint foarte scurte: la Macy’s de exemplu, ele dureaza doua zile, dupa care nu mai e nici un beneficiu, si ramii sa te intrebi la ce e mai bun cardul ala decit altul fara reclama unui magazin pe el. Alte carduri de credit nu sint pe magazin, dar tot ofera puncte sau mile. Alea cu puncte sint patetice, cam ca punctele pe care le primesti daca iti platesti abonamentul la Connex. Cele cu mile sint foarte simple: pentru fiecare dolar cheltuit primesti o mila. Mai trist e cind transformi milele – ele nu sint chiar 1500 de metri. Pina in Irlanda iti trebuie 200.000 de mile, fara taxe de aeroport.

    00
  13. Si la noi sunt carduri credit+ fidelizare ca cele de care zicea Luci Sandor, adica cardurile co-branded (banca+ magazin). Doar ca la noi partea de „fidelizare” este in curs de a fi pusa la punct:).
    Cred ca in scurt timp, avand in vedere numeroasele companii care isi deschid filiale aici, si la noi programele de fideliziare vor fi la nivel international:), deci cu benefiicii reale pentru toate partile.

    00
  14. hm ! eu am un card de credit cu care de cate ori platesc primesc puncte iar punctele le pot transforma in bani cu care pot achita abonamentul telefonic.
    In fiecare luna fac puncte de vreo 15 – 20 de euro iar abonamentul ma costa intre 9 – 12 euro..intr-o seara am baut o bere si mi-a venit keful sa rad si am transformat toate punctele acumulate in bani. Acum am abonamentul la telefon platit pe 2-3 ani in avans dar deja, in doua luni am mai facut 1,5 milioane de lei (in puncte). Cred ca, in ritmul asta, in cativa ani ii cumpar cu totul pe astia de la……..

    00
  15. Ideea cu cardurile oferite de retaileri, farmacii etc este foarte simpla: sa-si faca o baza de date de clienti, ale caror date sa le aiba si sa le trimita oferte regulate. De obicei reducerea care o ofera cu cardul respectiv e aproape un nimic.
    Ideea este ca pe termen lung, clientul sa ramana fidel brandului respectiv.
    Nu prea se intampla asta pentru ca beneficiile care le ofera sunt de 2 lei.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.