Azi, facem strategia de marketing a Fiat 500

Pentru că asta e campania lor de pe instagram, am completat și am primit o ofertă de la un director de vânzări din Brașov, ofertă nu doar cu multiple greșeli de limba română, ci și amuzant de tristă în cum e prezentată și adresată.

oferta-fiat500.pdf

Prima chestie: cui se adresează mașina? Păi, fetelor și hipsterilor, nu? Ai 45 de ani și vrei să arzi ceva tineret, Fiat500 e mașina ta, să îi arăți fetei că ești la curent cu Despacito și Untold.

A doua: tabelul ăla infect cu echipări și prețuri trebuie să moară. Preț cu și fără TVA în 2017? Pe bune? Ce, gogul care și-o ia pe firmă nu știe să calculeze cât e TVAul? Apoi cele 3 coloane cu prețuri care n-au nici un Dumnezeu, pentru că de ce ar avea? Motorizare fără nici un fel de explicație dacă e benzină sau diesel? Cool. Sigur e pe public prezentarea.

Apoi, fiți atenți ce listează ei ca opțiuni:

  • aer condiționat. pentru că publicul mașinii are nevoie să i să spună asta.
  • ejneboon, are și închidere din cheie? ceva ce are și loganul…
  • logic că doar geamurile din față sunt electrice, că doar are 2 uși.
  • oglinzile se reglează electric de vreo 15 ani. mișto.
  • volanul e reglabil?!
  • al treilea stop.

…și m-am plictisit. Nu-mi dau seama de ce poziționează mașina către publicul deștept și cool și apoi îl tratează ca fiind imbecil.

Aș fi făcut mizeria asta mult mai simplă. Mult mult mai simplă. Ce vor cumpărătorii? Porturi USB, comenzi pe volan, oglinzi încălzite, sistem multimedia cu boxe superioare calitativ, piele, ecran tactil, trapă. De când pana mea “scaun șofer cu memorie mecanică” e un plus? De ce să menționezi asta, ca să încarci lista aiurea? Serios, mi-ar fi rușine să pun pe ofertă jumătate din mizeriile alea.

Și, dacă tot sunt Fiat, aș da gratis asistență tehnică, să mai spăl imaginea aia că mașinile sunt proaste și se strică din senin.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

43 comentarii

  1. NOU
    #1

    Boss, oglinzi incalzite sunt de 15 ani (chiar 20). Daca vrei sa spui parbriz incalzit, aia da, e altceva.

    00
    • Incercati sa intrati pe site-ul Audi.ro Daca aveti rabdare.Sa vedeti acolo aberatii! Mai ca spun ca masina are volan si roti.Si ce fac fiecare.Nu mai spun ca un A3 de 1 litru costa 27.000!!

      00
  2. Banca spate rabatabila 2/3

    00
  3. Daca tot ii cauti masina mca si rosie colegei de apartament, un prieten din Germania o vinde pe a sotiei lui: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246812298

    00
  4. FIAT= Failure of Italian Automotive Technology

    00
  5. Asta seama cu un anunt tipic de samsar, cand insira dotari care sunt de 20 de ani

    00
  6. are pana si roata de rezerva… secolul 21 va fi frumos.

    00
    • Sincer, nu vad nimic in regula sa mentioneze. Tot mai multe masini au kit de pana, in loc de roata de rezerva acum.

      00
    • :) da, pentru ca o explozie se rezolva cu un kit de pana…

      stiu exploziile sunt rare si cu toate astea nu mai departe de luna trecuta era bine ca aveam viziera inchisa, astfel evitand ca mecla mea urata sa devina si mai urata de la o bucata de cauciuc rezultata de la o explozie.

      00
  7. Bușon rezervor cu cheie. M-au convins.
    Lăsând deoparte greșelile, asta este situația la TOȚI producătorii,de la Dacia la Mercedes-Benz.
    Cred că este ceva psihologic (gen prețurile cu xxx.99 lei). Cum să dai o gălăgie de bani pe o mașină cu lista de dotări suplimentare față de cele standard cerute de UE care încape într-un tweet?
    Mai bine scriau „Bușon de rezervor cu închidere din cheie”, suna mai fencii.

    00
  8. Nu radeti bah, in plm, ca la Skoda Octavia, masina de 20000 de euro, inca ai manivela pentru geamurile din spate, iar la Mazda 3, mai noua facuta in Mexic, si care tot pe la 20000 de invarte, nu ai roata de rezerva. De niciun fel.

    00
    • la fel si la civic 2017, ai kit de reparatie.

      ma gandesc ca dotarile astea or fi insiruite si ca intreaba lumea : ” Alo? buna ziua, scaunul sofer e reglabil ? „

      00
  9. Cine isi dorește piele ? Da, cu totii avem nevoie de atingere umană din când în când 😄, dar nu o să mai iau vreodata masina cu scaune cu piele (vara, accentueaza senzatia de cuptor..)

    00
  10. Chestiile astea sunt insirate de toți dealerii, serios acuma. Dau mail, cer o oferta, ei îmi dau ca masina are oglinzi electrice, geamuri electrice, nush ce mâner din crom, textil pe nush unde, scaun șofer reglabil etc. Chestii pe care le găsești pe orice masina de 10 ani. Întreb de motor, răspund cu o mândrie în mail: „motor seria G452663XX”. Bine boss, da’ ce putere are, cuplu, capacitate. Nimic. Important e ca am oglinzile și bara fata/spate la culoarea caroseriei. Era sa uit de mânerele ușilor.

    00
    • Cea mai tare faza am patit-o la Tiriac. Ma uit pe site, la fiecare masina „solicita oferta”. Bun, dau mail, cer informatii. Primesc reply de la o tipa, „pentru oferte trebuie sa sunati la telefon”. Aia de la Skoda iti cer cont pe site pentru o configuratie amarata, baietii de la Opel imi cereau si CNP-ul pentru o oferta. Parca voiam sa o iau pe loc.

      00
  11. De unde pana unde se strica fiaturile? Am avut la firma si in familie si au fost bine mersi. E drept ca e un proverb care zice ca sa nu iti iei masina care incepe cu „F”. Fiat, Ford, Fopel….

    00
  12. Bine ca nu a trecut la tehnologie pe aia, cea mai avansată…4 roti si 1 volan!

    00
  13. Ți-ai găsit sa te legi de-un amărât…

    00
  14. Banuiesc ca ai vazut la skoda ce fini sunt. Cum te anunta ca ai volan si roti in dotarea de serie. La aia practic lipseste sa iti spuna numarul de suruburi.

    00
  15. La Fiat, si motorul e optional

    00
  16. Oglinda retrovizoare și ștergătoare

    00
  17. NOU
    #30

    Centuri de siguranta in trei puncte, tetiere, airbag, luneta cu dezaburire, scrumiera, lampa pt marsarier, bare de protectie si oglinzi in culoarea caroseriei, prindere isofix, jante de otel cu capace… In concluzie full full fara piele.

    00
  18. bine punctat bo$$. Cateodata nu stiu pe ce lume traiesc unii oameni.

    00
  19. NOU
    #32

    Ma scuzati, ce este acela SINCOM 150.073.4 ????????
    Si doi la mana
    CAT COSTA MASINA ?
    Pret fara Tva, Pret cu Tva, Reducere Fara Tva ( euro ), Pret Special fara Tva ( Euro ), Pret Special cu Tva …. CAT COSTA OAIE MASINAAAAAAA ?

    00
    • NOU
      #33

      SINCOM este codul intern al modelului/variantei. Toate masinile grupului Fiat au asa ceva.

      00
  20. Oferta bună la Opel. Merg să văd. Ma ia în primire o hostesa, ma duce la agenta de vânzări. Mă simțeam ca la bordel.
    Îmi aleg tipul de mașină o întreb de reducere. Aia îmi spune de o reducere de 2500 euro. Ok hai sa facem actele.
    Aia zice ceva stai sa va calculez prețul mașinii pentru echiparea dorita. Din punctul meu de vedere era simplu 17000 euro mașina, reducere 2500 deci total 14500 euro.
    Tipa ca nu e asa și începe 75 euro bricheta mașinii, 50 euro covorașele, 150 euro reglare automata oglinzi, 500 euro oglinzi încălzite și alte prostii în total de 2450 euro.
    Deci se poate.

    00
    • Eventual bonus, un motor Fiat.
      Pentru „specialistii” care cumpara Opel, ca e mai sclipicioasa. Opel asambleaza. Motoarele sint de la altii, respectiv de la Fiat pentru multe modele (Agila, Astra, Combo, Corsa, Meriva).
      Dieselul multijet de la Fiat e de ani de zile unul din cele mai bune motoare la clasa sa. Il gasiti pe modele de Alfa Romeo, Lancia, Suzuki, Opel, Chevrolet, Ford, Peugeot si chiar pe modele Chrysler, Jeep, Maserati (marca Fiat Chrysler Automobiles).
      Rugam posesorii de Opel sa ne anunte ce motor are masina lor. Asteptam (si) provincia!
      „Fix it again Tony!”

      00
    • practic, ți-au pierdut timpul aiurea.

    • Insignia mea are motorizare Fiat.

      00
  21. Cred ca gresesti un pic targetarea. Nu e o masina pentru publicul destept si cool. E pentru putzoi cu barba, care doar cred ca sunt cool insa la desteptaciune bubuie. E o masinuta de oras fara nici o utilitate practica, genul de masina pe care o cumperi doar pentru ca poti, nu ca sa mergi cu ea, ca e nasoala.

    00
  22. Sunt frumoase……dar sunt proaste. Cum cine ma?! Masinile desigur.

    00
  23. Și totuși de ce virgulă după „azi” în titlu?

    00
  24. baaaah…numa’ experti „aicisea”!sunt tare curios (as face chiar un sondaj) cati dintre voi, comentaciosilor, ati pipait pe exterior un fiat 500? apoi, pentru cei care au pipait: ce cacat te astepti de la motoare de 1.0 de 1.2?avion? sau de la o masina cu pret de sub 10mii, de oras? ahhh, daca esti mare sofer, dar vrei totusi o masina din clasa asta, ia tata un abarth – pt abarth 90% dintre voi nu aveti capacitatile necesare pentru a o conduce; aia e o mica racheta, trebuie sa faceti cursuri. sunt atat de vehement pt ca e extraordinar ce pareri au unii care balesc la un 500, culoare menta, cand il vad pe strada(gay, in pl mea).

    revenind la o discutie mai normala: pe probate, pentru 10-12 mii, ca masina de oras si pentru statement-ul real -nu fite si hipstereala- „masina care a salvat de 2x fiat”, pentru ca este practica, decenta, si chiar arata bine….si pentru ca am facut si drumuri pentru care nu a fost conceputa (transfagarasan, transalpina, grecia, etc) cu 4 persoane si bagajele pentru 2 zile, fiat 500 este excelenta raport calitate pret. terminati cu prostiile despre fiat daca nu stiti cu ce se mananca – interesati-va ce probleme au A-urile sau C-urile de la Mercedes si faceti comparatia de pret….

    Precizare: nu am eu fiat 500, doar am condus vreo 5000km unul si cred ca este o distanta concludenta. am un pick-up cu dotari de lux si am condus cam orice masina va trece prin minte(mai putin un super car – e urmatorul si ultimul pe lista(doar ziceam si eu – pt cei care o sa se intrebe de ce imi permit acese comentarii). respect.

    00
    • NOU
      #42

      pe cuvantul tau de cercetas ca ai facut transfagarasanul cu 4 persoane in fiat500 + bagaje
      si acum toata lumea in spate cu putere : AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !
      si inca o data va rog : AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !

      tu avand un pick up de lux cu motor baban si cuplu ca la balamuc ne spui noua cat de tare e sa faci serpentine in viteza cu 4 oameni bagaje si un fiat 500 de 1,2 :)))))))))))))))))

      Nu, serios, esti mai tare ca Sfanta Maria !

      00
  25. I-am dat 160 la o buburuza Fiat 500. De la Avis. Aveam treaba in Munchen si avesm de ales intre dansa si un 9 seater. Cu 2 grasi in fata si 50 de kile de bagaje pe bancheta spate, ca in portbagaj pendula spatiu. M-am distrat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.