Ce face Volkswagen cu mașinile astea?

Ați văzut probabil imaginile astea, făcute de Lucy Nicholson de la Reuters la unul din locurile unde VW depozitează 300.000 mașini în așteptarea finalizării anchetei în scandalul Dieselgate.

Sunt curios ce o să facă cu ele. Dezmembrarea pare singura soluție cât de cât civilizată, pentru că Europa nu poate absorbi atâtea mașini second hand. Sigur, ar putea să le arunce în America de Sud sau în Europa de Est.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

59 comentarii

  1. Sau in Africa unde au inceput de mai bine de un an sa duca masinile refuzate de vestul Europei.

    00
  2. seamana cu parcarea batrinicii aleaia din Jermania. O stiti. Nu trebuie sa dezvolt nu-i asa ?

    00
  3. NOU
    #3

    citisem undeva ca masinile astea sunt intretinute cat sa nu se distruga de tot … asta inseamna ca inca mai spera sa le vanda cumva

    00
    • Nu ştiu cât de întreținute sunt cu soarele texan deasupra.Le rupe ăla fâşu mai tare ca ploaia şi sarea din Germania

      00
    • nu zic ca n-o fi si prin texas o parcare d-asta da’ imaginile de mai sus sunt din california :D.

      00
  4. Pop Quiz: De cati soferi si de cat timp e nevoie sa mute VW masinile de acolo?

    00
  5. Sigur, ar putea să le arunce în America de Sud sau în Europa de Est.

    La asta m-am gândit și eu, măcar 2/4 sau 2/3 să scoată de undeva niște bani în plus pentru restul ce va fi reciclat fiindcă și asta costă bani. Pentru gigelușii germanofili, nu le pasă că împroașcă cu mizerie zonele pe unde traversează, pe motiv că ei conduc gioarse nemțești (doar ‘nemțești’ să fie, că li s-a împlinit fetișul) și fiindcă „mi se rupe de restul” când & restul vor face la fel… Sau vor căuta scuze & conjuncturi, uitându-se la alții și să-i pună ca niște contra-exemple „i-auite, i-auite și alții au făcut la fel, deci și noi avem voie”, fără să priceapă deloc (dar deloc) de ce e exagerat de rău să conduci gioarse care poluează. Asta-i mentalitatea bolnăvicioasă, de samsar, de chițibușar. „Vrem o țară ca afară…”
    Dezastru, va fi dezastru.

    Chestia amuzantă (măcar să râd și eu de nemți și fanii lor, chiar dacă vom ajunge iarăși o piață de mâna a 14-a pentru gioarse din cauza germanofililor) e că reciclarea va fi una totală, adică, vor trebui să pornească de la z-e-r-o. N-ai cum să convertești schițele, deja făcute pentru modele diesel, în cele pentru baterii sau, nu știu, să zici dom’ne că „recalibrezi” să nu mai polueze & că „ne pare rău, pupici și îmbrățișări și să uităm că s-a întâmplat asta, ever”. N-ai cum, e ca și cum ai vrea să convertești un autobuz în tanc. Neah, pe lângă ce se va vinde pentru fanii lor bolnavi cu capul fatalist miserupist (că Europa de Est, că America de Sud…), restul vor fi turtite de fălcile zdrobitoarelor & topite. Asta se va întâmpla.

    Aa, da, și gândește-te la altă treabă: dacă americanii erau germanofili, crima asta făcută de vw nu ar fi fost niciodată descoperită. Bine că s-au sesizat.

    00
  6. N-au auzit de olx sau autovit… încă…

    00
  7. La ce norme de poluare sunt în alte zone are lumii, doar să nu vrea și nu găsesc o piață unde să le vândă .
    Gândiți-va că în unele zone ale lumii încă se mai circulă cu mașini fără norme …

    00
  8. Autovit – filiala Texas

    00
  9. Mai bagă ceva mărunțiș în niște tribune de jur-împrejur și organizează cea mai mare cursă de Monstertruck cu sărituri peste ele. Intră în Guinness Book garantat. Va fi rupere la bilete, vă spun eu!

    00
  10. romanicaaa, eftiin. Sa dea si un container de dioxina, bonus, il doare pe guvide la bascheti

    00
  11. O sa le faca resoftare plus un debitmetru pt reducere noxe si apoi revandute prin Das Welt Auto american.

    00
  12. Europa nu poate absorbi atatea masini second hand!? Daca nu ma insel anul trecut au intrat in tara (doar in Romnaia, da?) mai mult de atat doar in prima jumatatea a anului.
    Daca stau sa ma gandesc, ar fi de preferat toate masinilie astea sa intre doar la noi in tara, decat toate cazanele maxim euro 3 de care s-au umplut strazile.

    00
  13. Vreau si eu doua….la 1000 euro.Daca o zgarii pe prima sa o folosesc pe cealalta ca masina de schimb.

    00
  14. le vând ei undeva prin lumea largă, la un anumit preț … sunt convins de asta.
    singura întrebare e ce mai așteaptă, că doar n-o să se finalize pozitiv (nici măcar neutru) pentru ei ancheta asta

    00
  15. Golful ăla R-line alb cu trapă din prima poză, partea din dreapta arată interesant. Preț? :))))

    00
  16. Ar fi misto sa faca niste filme cu Rambo, Van Damme, Arnold, explozii alea alea.. mega succes

    00
  17. Europa de Est nu este tot Europa?

    00
  18. @Alex_b ai grija, aici se accepta doar cu cutie automata :)

    00
  19. Samsarii tuciurii d-abia asteapta.
    Se gandesc deja cati km sa le seteze pt fiecare… au lista pregatita.

    00
  20. NOU
    #38

    Ca si rezident in Canada pot sa confirm ca deja pe site-urile anumitor dealeri multimarca au aparut oferte extrem de tentante la Passaturi tdi full cu maxim 80.000 mile la bord. Finantare cu 2-3% interes, un Passat la 80kmile 2014-2016, 8000-9000 cash Ca$ – chilipir, salariul pe 2-3 luni hai 5 luni ca sa te mai si distrezi, mancarea aici e ieftina, nu se pune la bugetul unei familii normale. Emigrati in Canada, VW -ul Passat va asteapta la aeroport sa va indepliniti visele!!!!!

    00
  21. In Europa n-au cum sa le revanda. Unele din ele tocmai de-acolo au fost scoase dupa ce au rascumparat clientii dezamagiti. Asa ca in Africa, India [si alte tari care au legi relaxate pentru emisii] se vor vinde la pret de masina second, direct de la reprezentanta si in felul asta isi recupereaza parleala.

    Sa le caseze ei ar insemna sa inghita tot porcul si cheltuiala ca urmare a scandalului. Ceea ce evident nu vor dori sa faca. Ce? Companiile care detin benzinarii inghit tot porcul unei amenzi sau ridica pretul aproape instant ca sa recupereze banii? :D

    00
  22. Boss eu mă bag la una daca imi face un preț bun.

    00
  23. Presimt un export cubanez de mare amploare. Aia si asa au doar masinile alea din anii 60 si numa’ ce s-a ridicat embargoul pt ei. Ce ai nevoie de mai mult decat de o tara care n-a mai cumparat masini de juma de secol?

    00
  24. Poza 4 – rândul 3 – stânga sus – nu care cumva să vă atingeți de aia neagră că fac urât, deja am platit avans şi taxe de transport egale cu preţul maşinii 😁

    00
  25. Cu ce polueaza masinile astea in omus fata de masinile retarzilor de la noi care scot dpf-ul si egr-ul?

    00
  26. „Ce face Volkswagen cu mașinile astea?”

    Giveaway,fara concursomani???

    00
  27. vad in poze ca sunt masini vechi, deja au platit pentru ele 7.4 miliarde,le-au rascumparat, banii aia vor fi folositi pentru urmatorii 10 ani sa se scada la taxe ca au avut pierdere. Masinile vor fi distruse/ reciclate. Dezmebrarea va fi prea scumpa si ar insemna sa trimita oameni acasa de la fabricile de piese.
    Industria auto produce mult mai multe masini decat e nevoie de cativa ani: https://www.youtube.com/watch?v=qYpLk65rbps
    In america VW Jetta o poti inchiria pe termen lung 3 ani ( lease) cu 200$/luna daca nu depasesti 19.000 km/an.

    00
  28. “Dirty Money” pe Netflix — S1.E1 HardNOx
    e despre VW Dieselgate. Nu bate, nu troncăne, merită văzut. https://www.netflix.com/fr-en/title/80118100?trkid=14170286&s=i

    00
  29. și-au făcut treaba bine ăștia cu serialul Dirty Money, de-acum înainte în orice vw, bmw să nu mai zic de opel și alți producători (eu nu cred că doar nemții au probleme, cred că în realitate toți au probleme, mai ales ăia cu dieselul, în fine, bine măcar că mitul dieseului s-a răsuflat) văd o maimuțică gazată cu gaze de eșapament (cât de cretin să fii să faci un astfel de experiment, sperând că nu va ajunge la presă :D ) și pe hitler rânjit satisfăcut cu o machetă vw în față (încă un motiv să se filmeze documentare cu hitler 100 de ani de-acum înainte) https://ichef-1.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/6D32/production/_85745972_gettyimages-2672962.jpg Ah, da, și mai cred că 5 benzinare la litru nu poluează cât un dizăl nemțesc, indiferent de marcă – alea nici nu plătesc timbru de mediu în țările spălate

    00
  30. Imi plac mereu lucrurile ipocrite de genul: (1) americanii care dupa ce au macelarit indienii de pe un intreg continent se bat acum in piept cu democratia lor si doresc sa o dea si altora la pt un pret modic: petrol,diamante sau alte bunuri. (2) englezii care au furat timp de 400 de ani un sfert de glob se plang ca acum vin emigrantii sa le ia painea. (3) ungurii care timp de 400 de ani au fost pasalac turcesc se plang ca le-a disparut imperiul care defapt era al austricilor. Tot in aceeasi idee cu acest scandal americanii se plang ca vw-ul vezi doamne polueaza mai mult decat pocnitoarele lor de masini fie ca vorbim de GM,Ford, Crystler sau altele(4). Sunt convins ca absolut toate masinile nu sunt la parametri dati de cei de la marketing. Ce intreaba ameticanii cand vad masinile europene: Pai cum ai 1.6 capacitate cilindrica si te lasa sa mergi cu ea pe autostrada?!? Ce intreaba germanii cand esti emigrant cu rezidenta acolo: vreti masina (sh) de Germania sau masina pt Est ca stiti noi suntem obligati sa dam postgarantie si…

    00
  31. Sa le trimite in Romania, sunt cu mult mai bune decat carutele noastre.

    00
  32. Google Davis-Monthan Air Force Base. Enjoy.

    00
  33. resigilate la emac

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.