Experţi SEO, partea a doua

Mai ţineţi minte articolul asta? S-au supărat seoiştii pe mine, că de ce îndrăznesc eu să mă iau de ei, că eu sunt prost şi numai ei sunt deştepţi. Că eu nu ştiu ce e aia seo.

Hai să învăţăm ce e aia SEO de la expeţi.

  • Întâi, un plugin care să pună link pe anumite cuvinte cheie. Adică, nu poţi să scrii “seo” în text fără să ai link către firma ta. Cât mai multe. Nu contează că tu doar menţionezi seo, tre’ să fie link! Aşa se face treaba. E ca şi cum eu aş scrie despre blog şi menţionând “blog” aş pune link către blogul meu.
  • Nu da linkuri către alţi bloggeri. Cine dă link către altcineva e cel mai prost.
  • Dacă dai link, şi există posibilitatea să îţi cadă mâna făcând asta, asigură-te că nu va fi unul folositor. Exemplu. Pe subiect, eu lucrez cu asta, link către mine şi link către mine, dar ia şi tu amărâtule un link către ebook, ca să nu zici că nu îţi sunt prieten. Şi să zici mersi că nu am descărcat ebookul să îl pun la mine, da?
  • Când scrii despre unii, asigură-te că pui link pe cuvintele care trebuie. Nu contează că eşti agramat şi habar n-ai să scrii două fraze, linkurile să fie puse bine, moşule!
  • Asigură-te că ai cont pe twitter, ca să arăţi că ştii ce e aia social media. Dă linkuri către tine, eventual de câte 2-3 ori la acelaşi articol. Căuta posibili clienţi. Bagă-te în seamă. Şi, cel mai important, arată lumii că nu ştii să scrii.

Ăştia sunt oamenii şi astea sunt metodele lor. Eu asta învăţ de la ei. Nu bune practici, nu optimizarea blogului, ci rahaturi de genul celor de mai sus.

ps: dacă nu mă laud cu cunoştinţele mele de seo nu înseamnă că nu le am.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. Nu cred ca are sens sa ii pui pe toti in aceeasi oala. Cei la care te referi au invatat SEO din ghiduri si articole pe net si probabil fac chestiile de mai sus pentru ca „au auzit” ca da bine. E bine sa faci interlinking, dar nu sa umpli textul cu linkuri.

    Si de cand iti trebuie cunostinte gramaticale pentru SEO? Sunt agramati si directorii de firma, de ce n-ar fi si altii?

    Ia si niste SEO de la mine: blogblog

    00
  2. let me guess. Mateescu?:)

    00
  3. Am văzut tot felul de aberaţii: 10 cuvinte bolduite într-un BANC, că deh, aşa e bine SEO, H1 pt. orice rahat de text, evitarea folosirii „display:none” pentru că „face rău la Google” etc… Partea nasoală este că aceşti experţi sunt consideraţi sfinţi şi nimeni nu iese din cuvântul lor; partea şi mai nasolă este că sunt o grămădă de astfel de experţi şi pe alte poziţii.

    00
  4. NOU
    #4

    Trebuie să recunoști, Pitic Style are un „style” aparte de a se exprima.

    Ce mă amuză pe mine la partea de SEO, este că toți se consideră niște genii. Acronimul ăsta sună așa „special” că atunci când spui SEO parcă spui CEO sau măcar fizică cuantică, sau ceva de genu. :)

    Cred că e vremea să postez propriul meu ghid SEO. :)

    00
  5. iar eu voi face un site numit arhiseo.info, ce plm

    00
  6. Ultima dată când un „SEOist” s-a uitat la Google Webmaster Guidelines şi implicit la SEO Starter Guide, parcă spuneau că în primul rând trebuie să oferi conţinut de calitate vizitatorilor tăi, să le oferi titluri de pagină () relevante, nepoluate cu cuvinte cheie, şi să ai o ierarhie a HTML-ului bine pusă la punct, semantică, (x de la 1 la …) să fie bine puse la punct, cu alte cuvinte „design with accessibility in mind”. Pe lângă aceste lucruri, contează şi dacă DAI şi dacă primeşti linkuri către/de la site-uri importante, şi cu atât mai mult dacă aceste linkuri îţi sunt date într-un context favorabil, adică 1. no link farms please şi 2. e mai bine dacă scriu un articol despre Zoso şi pun link pe numele lui decât să îl am la Blogroll.

    Referitor la tine, zoso, tot respectul: nu mi se pare că te agiţi că oamenii îşi lasă linkul în comentarii, să te apuci de rel=”nofollow” şi alte minuni.

    Părerea mea.

    00
  7. @Arhi: nu e singurul agramat.

  8. Chestia cu interlinking-ul pe tag-uri o faceam si eu pana sa mi se buseasca plug-in-ul ala. Acum un an, cand l-am pus, era, indeed, pentru SEO. Dupa aia mi-am dat seama ca utilitatea dpdv seo e destul de redusa insa am descoperit ca era bun la altceva: ii prindeam mai usor pe idiotii care furau articolele.

    Nu toti erau suficient de inteligenti sa copieze mai intai in notepad si de acolo in editorul blog-ului, ca sa nu fie nevoiti sa scoata manual cele 10-15 link-uri. Asta e, de fapt, adevarata utilitate a plug-in-ului simple tags si a acelei functii a lui.

    00
  9. nu prea stiu ce e aia SEO sau page rank (stiu ca e ceva ce te pune bine pe google), dar pot sa va spun ca fara nici un fel de cunostinte (vezi site-ul, l-am facut singur) sunt pe prima pagina pe google (nici nu stiu cum fac sa imi indexes site-ul la google) la cautare dupa `job de succes`, de obicei pe primele 3 pozitii

    iar de cauti dupa `concediaza-ti seful` sau `stefan murgeanu`, evident sunt primul :D

    succes :)

    00
  10. Dacă nu pui şi un iframe cu width=”0″ care să-ţi încarce pagina principală tot n-ai făcut nimic… Eventual şi cu un refresh de 300 de secunde! :)) Ca să faci şi SEO şi „succesuri” maxime! 2 în 1. Limita e cerul…

    00
  11. Cele 5 punctulete despre SEO nu reprezinta nici 0,01% din ceea ce inseamna cu adevarat SEO. Nu crezi? Si nu stiu daca este cazul sa ne dam unii mai destepti ca altii. Chiar nu inteleg ce ai cu Tudor… sau cu oricare altii! Eu am colaborat cu el si chiar si-a facut treaba foarte bine.
    Sincer, cred ca e un segment in care mai incap si altii pe langa zoso… nu crezi? Eu asta cred…

    00
  12. NOU
    #12

    De ce toata lumea foloseste notiunea de „SEO” :)))) ok, inteleg ca suntem o tara de hamericani dar totusi…nu putem folosi „dezvoltare virala pentru sistemele de cautare”? AKA DVPSDC :) da stiu… nu ar mai linka nimeni :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube