Engagement în Social Media

La finalul anului trecut s-a petrecut un caz de catalog despre engagement în social media, dar n-aţi auzit de el, că nu citiţi bloguri de social media româneşti. Pentru că nu există, de principiu :)

Bruno Mars – 29 milioane fani. Rammstein – 6 milioane fani.
Bruno Mars anunţă un album nou: 6.000 fani dau like, 412 dau share. Rammstein anunţă un videoclip nou: 102.000 fani dau like, 19.000 dau share. Să fie doar o întâmplare, sau muzica de masă nu prezintă atât de mult interes? Să fi dat oamenii like doar pentru că le-a plăcut “i wanna be a millionaire”?

bruno-mars-vs-rammstein-1 bruno-mars-vs-rammstein-2 bruno-mars-vs-rammstein-3 bruno-mars-vs-rammstein-4
La noi lucrurile arată cam aşa. Judecaţi voi ce şi cum.
anda-adam-1 anda-adam-2 smiley1 smiley2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Sponsored Post la Ramstein?

    00
  2. NOU
    #3

    Exemple gasesti peste tot, dar pe Facebook calci pe ele ca pe dude… Grupul Femeilor Inteligente, desi plin de blonde, are 132 membri, iar Grupul Admiratorilor Fuego are 4996… :-) Probabil si el colcaie de blonde…

    00
  3. serios acuma… Anda Adam? :) imi amintesc acum vreo 5 ani la un concert de festivalul berii a intins microfonul si a rostit celebrul „acum toata lumea” … surpriza… n-a cantat nimeni! … dupa vreun an am vazut la TV ca se certa cu un patron de la nu stiu ce local ca isi vrea banii din cotract, iar patronul nu vroia sa plateasca ca nu a venit nimeni la concert :)) (stiu, contractul e contract… dar tot penibila a ramas, mai ales dupa ce a cantat fara public doar sa isi primeasca banii :D)

    00
  4. Cred ca aici se vede diferenta dintre „fani” si „ascultatori”.

    P.S: Ca nota de subsol, Rammstein e tot muzica de masa (doar ca pentru alte mase :P).

    00
  5. E simplu: de Bruno Mars nu a auzit de fapt nimeni, de Rammstein milioane.

    00
  6. hai bre, 29 milioane de fani nu minte!

  7. Cred ca depinde mult si ce target ai si pe unde se „invarte” el. Tineret mandria tarii doarme cu telefonul sub perna, intre doua labe sau o pauza intre mate si romana mai da un like sau chiar mai multe.

    Cei mai tomnateci nu stau toata ziua pe balaria de FB. Cand intra, intra seara sa incarce pozele progeniturilor, se uita la cine cu cine se mai fute intre cunoscuti mai citesc o politica, se uita la vreme. Apoi intra pe youtube unde nu are poate nici cont ca nu are nervi si baga un videoclip cu Rammstein in timp ce bea o bere si rasufla usurat ca progenitura a adormit.

    Si unii si altii ‘consuma’. A masura consumatorii in like-uri e o greseala asa cum des ai mentionat.

    00
  8. Acum imagineaza-ti meme-ul ala de pe 9gag si pune „Rammstein” in loc de „Asians”.

    00
  9. @Vali: Parca nu erai cu legea atractiei, cu astea…

    00
  10. Abia dupa ce am recitit articlolul de cateva ori am inteles adevaratul mesaj.
    Ai facut un adaos prin care de fapt iti ceri scuze la articolul tau de luni https://zoso.ro/cum-obtii-fani-pe-facebook/
    Ai realizat ca respectivul este un om de afaceri serios si plin de succes si acum dai exemple de clienti de-ai lui multumiti.

    00
  11. @zoso Nu stirea, ci postul de pe Facebook. E o diferenta. Au oprit ad-ul, s-a dus engagement-ul. Cam la asta se rezuma Edgerank-ul acum.

    00
  12. Totusi, 2 ani diferenta intre publicarea celor doua clipuri romanesti. Sa nu-mi ziceti ca nu conteaza.

    00
  13. Cine-i Anda Adam ?

    00
  14. Nu te arunca la concluzii, maestre. Postarea aia de la bruno mars a fost targetata doar pe o anumita categorie de useri (deci nu a fost vazuta de zecile de milioane de fani) pe cand postarea de la ramstein e pentru toata audienta. Ma mir ca nu te-ai gandit macar ca o asemenea diferenta de likeuri/shareuri nu poate fi explicata prin simpla lipsa de engagement.
    Ai uitat ca nu de mult exact pe pagina lui bruno mars a fost postat un status targetat only pe romania? Bine ca nu l-ai luat pe ala drept reper. Noroc ca a fost scris in romaneste, cu toate ca si asa or fi destui care nu s-au prins nici atunci de treaba.

    00
  15. Rammstein a fost la moda inainte de facebook.

    00
  16. Rammstein face videoclipuri porno uneori si porno ne place

    00
  17. Comentatorul Jiji ți-a desființat articolul/argumentația.

    00
  18. nimeni nu a observat postul lui Revo?
    auzi… meme-uri avand ca sursa 9gag.

    00
  19. Bruno Mars a avut ft multe statusuri legate de noul album, a strans la unul vreo 60.000 de like-uri, la altul 40.000 etc, plus ca a avut multe statusuri targetate regional care nici nu apar pe timeline-ul lui (apar doar in news feed). A adunat si 190.000 de likeuri de curand la un post, dar fara legatura cu albumul nou :) https://www.facebook.com/thatbrunomars/posts/10151378970262244

    00
  20. Rammstein au fani foarte devotați, există comunități Rammstein în foarte multe țări (Rammstein Bosnia, Rammstein Mexic, Rammstein Rusia etc.), nu știu câte trupe se mai pot lăuda cu așa ceva. Asta înseamnă că orice lansare din partea lor primește maximum de atenție din partea fanilor.

    În plus, Rammstein sunt foarte zgârciți cu informațiile publice, nici pe site, nici pe pagina de FB nu te agasează cu postări frecvente, dimpotrivă, tac la nesfârșit. Nici nu au mai mult de o postare legat de un anumit eveniment.

    Deci e limpede de ce ascultătorii devotați își pun ceasul să sune înainte de anunțarea unei lansări :) (cum a fost cu videoclipul Mein Herz Brennt)

    În rest nu comentez, n-am auzit de Bruno Mars.

    00
    • @Los: iti garantez eu că ai auzit, toţi cocalarii aveau intr-o vreme sonerie la telefon piesa „i wanna be a millionaire so fucking bad…”

  21. Hmm, acum am facut legatura intre Bruno mars si I wanna be a millionaire. Probabil ca nu bat mallul destul.

    Atunci ar merge comparatia intre acest maimutoi (dintre miile de maimutoi care vor sa fie milionari – si cred ca segmentul millenials e bine reprezentat intre fanii altuia care vrea sa fie si el tot milionar dar mai si canta despre asta in aplauzele celor ce viseaza fix ca el, dar sa stea cu un dest in tastatura si cu unul in exitul din dotare) si baietul ala care vrea sa-si faca gagica dar nu gaseste. Si ala cred ca are mai multe like-uri decat Bruno asta.

    00
  22. „Billionaire” e piesa lui Travie McCoy, nu a lui Bruno Mars. :) Bruno Mars este artistul care a vandut cel mai bine in mediul digital in ultimii ani.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.