eMAG sunt trolli cu plata ramburs

De câteva zile, cei care doresc să plătească ramburs pe eMAG au o surpriză neplăcută: magazinul online îi taxează cu 5 lei în plus.

Ceea ce e teribil de amuzant. Simt cum urlă proletariatul în unii, cum sunt ei asupriți de alți români și cum vor alerga spre Amazon, pentru că acolo se poate plăti ramburs. Aham.

Vrem civilizație, vrem să fim ca afară, dar tot plătim ramburs. Ca să fim noi siguri că ne ajunge produsul. Că magazinele din asta trăiesc, din afișări pe site și din netrimis produse, în concepția internautului român.

ps: aș fi putut face ce mi-a făcut gadget.ro de câteva ori, dar eu nu sunt ca ei, eu pot pune sursa informației, că nu îmi pică mâna.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

185 comentarii

  1. Ce plictisiti sunt aia din servicii…

    00
    • Mai cumparam si de la altii, sau poate cere emag taxa si pentru asta…

      00
    • Apropo de starea de profunda nemultumire fata de serviciile dintr-un anumit domeniu de la tine din oras (procurori incapabili, curieri delasatori, chelneri golani) ganditi-va asa: majoritatea oamenilor astora de care sunteti scarbiti sunt fratii vostri, provin din acelasi bazin genetic cu voi, sunteti voi minus un neuron sau plus o nesansa. Si cred ca si intuitia asta va supara – simtiti ca daca voi ati fi in locul lu ala, probabil ati face la fel.

      00
  2. Eu unul nu platesc cu cardul ca nu vreau sa ajung la pula unui curier. Exemplu: Am comandat de curand un tobogan destul de mare (vreo 3m lungime). M-au sunat si mi-au zis sa vin sa il iau de la depozit ca ei nu au masina atat de mare. Cat de usor crezi ca mi-a fost sa le spun sa se spele cu el pe cap? Si cat mi-as fi batut capul sa imi recuperez banii daca plateam cu cardul?

    00
    • Bine zis! Cati nu au patit asa…
      Daca experientele cu curierii ar fi pozitive, cred ca mai multi ar plati cu cardul.

      Pana cand nu se imbunatatesc serviciile de curierat…

      00
    • Chestia asta nu o pricepe Vali, că noi nu avem probleme cu emag-ul, ci cu băieții de la curier. Pentru că atunci cand e ramburs curierul se straduie să finalizeze livrarea, cand e deja achitată e mai pe relax.

      00
    • E valabil și la produse mari/grele, gen electrocasnice. Dacă zice hai să-l iei de jos, îi răspunzi să îl lase acolo, că vii tu altădată.

      00
    • @EGO – delasarea e pe tot lantul de distributie, incepand cu vanzatorul.
      Pe de alta parte, taxa asta indica si faptul ca s-a abuzat de refuzarea coletului la livrare.

      00
    • @leo „Pe de alta parte, taxa asta indica si faptul ca s-a abuzat de refuzarea coletului la livrare.” asa si daca pui taxa la ramburs de 5 RON ce pateste ala care refuza coletul?

      00
    • Curierii sunt plătiți pe colet livrat cu succes, nu pentru *încercarea* de a livra o comandă.
      Adică nu-i plătește nimeni pentru tot timpul în care încearcă să descifreze adrese trecute incomplet, incorect, fără interfon, la adrese la care nu este nimeni în timpul zilei (că omu’ e la muncă și a dat comanda acasă, nu s-a gândit că un curier livrează tot în timpul orelor de muncă, nu după ce iese el de la birou) sau dând telefoane la care nu i se răspunde (că oamenii fie au trecut numărul greșit, fie oricum nu răspund la numere necunoscute, fie „sunt într-o ședință, nu poți în 10 minute?” – dar în alea 10 minute curierul mai poate livra alte 3 comenzi).

      Cu alte cuvinte: este în interesul curierilor să livreze cât mai multe comenzi într-o zi, nu să piardă timp numărând banii, dând rest, și pe urmă căutând bancomat ca să-i depună, să nu umble cu sute de milioane cash la el prin oraș.

      Dacă tu ai plătit deja cu cardul, curierului îi va lua mai puțin timp să-ți livreze comanda, ceea ce înseamnă că va putea livra mai multe colete într-o zi – pentru el e win-win.
      Iar dacă vrei firme de curierat unde să nu existe aceste probleme cu angajații: desigur, există și această posibilitate, dar costă de vreo 5 ori mai mult transportul și cine este dispus să plătească atâta, când toată lumea s-a obișnuit cu transportul inclus și are impresia că e gratuit.

    • @Cristina cand eu specific ca livrarea sa se faca intre ora x si y ma astept sa se tina cont de asta daca nu lucreaza in zona respectiva in intervalul cerut macar sa fiu anuntat.
      Apoi m-am lovit de situatii in care nr de telefon trimis nu era al curierului care imi livra comanda. De obicei sun si intreb in ce interval orar ajunge dar cand nici asta nu am posibilitatea doar nu o sa stau toata ziua acasa dupa el.

      00
    • Întrebare pentru multe minusuri: câți dintre cei care ați avut experiențe nasoale cu livrarea ați făcut plângere la firma de curierat/magazin?

      00
    • Aww, ce drăguț, îmi iau downvote fiindcă vă doare să aflați realitatea de pe teren.

    • „Curierii sunt plătiți pe colet livrat cu succes”

      Asta sa o crezi tu, firma plateste si livrarea si nelivrarea!

      Firmele de curier au anuntat scumpiri de la 1 ianuarie, stai sa vedeti cum se va schimba si la noi treaba, si cum foarte multe firme vor cere plata in avans!
      Pentru o firma mica costurile de livrare reprezinta peste 50% din profit!

      00
    • ciprian, nu fi idiot, cristina administrează un magazin online, stie ce spune.

    • „cand eu specific ca livrarea sa se faca intre ora x si y ma astept sa se tina cont de asta”

      Curierul pleaca de la punctul A la ora 10 si ajunge la punctul B la ora 16:00. Nu prea are cum daca esti aproape de punctul A, curierul sa vina la ora 15:00!

      Curierul este prea ieftin in Romania, raportat la pretentiile clientilor!

      Pentru asa ceva unele firme de curier au servicii dedicate care costa in plus!

      00
    • Eu cred ca tu esti mai idiot…
      Am magazin online 3 contracte cu 3 firme de curiier si stiu foarte bine cine plateste. Pe curier il doare in cur daca livreaza sau nu, de platit oricum cineva plateste.
      Cand fac o sesizare, mereu curierul are dreptate (asta din lipsa de personal).
      Administrez un magazin online de la 0 la 2 milioane euro cifra de afaceri in 8 ani, si lucrez cu 3 firme de curier.

      La Cluj, Fan Curier livreaza 1 din 3, asa ca nu mai trimit niciodata cu ei la Cluj, de platit plateam oricum ca clientul ridica sau nu. Erau colete care ajungeau dupa o luna la client, foarte greu cu amenintari de reziliere mai scoteau cate o taxa acolo unde era vina lor.

      00
    • @Cristina ” sau dând telefoane la care nu i se răspunde (că oamenii fie au trecut numărul greșit, fie oricum nu răspund la numere necunoscute, fie “sunt într-o ședință, nu poți în 10 minute?”

      5 comenzi facute anul asta la diferite magazine online, de fiecare data am specificat sa fiu sunat cu 2-3 ore inainte ca sa-mi pot face timp sa ajung acasa in cazul in care sunt plecat, de fiecare data curierul m-a sunat „buna ziua in 5-10 minute va gasesc la locatie?”, de fiecare data a trebuit sa-l caut eu prin cartier ca sa-mi pot ridica produsele.

      00
    • @Cristina, eu sunt dispus sa dau mai multi bani pe curierat daca ajunge in ziua si la ora care trebuie si cu produsul intact. Dar nu e ca si cum as putea alege curierul. Daca ar fi dupa mine, eu nu le-as da pe mana celor de la SameDay sau Fancourier vreun colet pe mana.

      Si da, eu sunt jegosul ala care e in sedinta la birou si da comanda acasa. Probabil tu esti jegoasa care considera normal sa imi iau o zi de concediu sa astept curierul care *s-ar putea* sa ajunga azi, undeva intre 9 si 17.

      Sincer eu nu inteleg de ce trebuie ca emag + curier sa imi paseze problema mie, clientului. Cand achizitionez ceva de 3000 de euro, pune dracu’ pretul 3100 si foloseste un curier ca lumea, daca tot te lauzi ca livrarea este „gratuita”.

      00
    • @Cristina – de curiozitate, cum sunt curierii platiti doar pentru livrarea cu succes? Adica daca produsul e returnat fara preluare (gen nu gasesc adresa sau nu ma gasesc la telefon), magazinul nu plateste?

      00
    • @Cristina
      M-a umflat rasul cand am citit ce ai scris.Tu ai impresia ca noi pe aici avem doar unu hai doua produse comandate de la EMAG in toata istoria noastra umana si asadar nu prea avem experienta cu firmele de curierat.
      Adica sa imi iau zile de concediu ca sa astept curierul !?

      00
    • totul ar merge mai bine daca toata lumea, comercianti si clienti ar pricepe doua lucruri:
      – curierul e om si el. curierul NU este ala care trebuie sa suporte toate capriciile idioate ale clientilor.
      – transportul n-a fost niciodata gratuit si nu va fi. Ba eu spun ca va fi din ce in ce mai scump. Orice minut pierdut de curier pentru ca oamenii nu raspund la telefon, dau adrese gresite sai mai stiu eu ce, costa!

      Pe de alta parte, mai orice curier se angajeaza sa care mai orice cu orice fel de masini si uneori vezi ca nu se poate. Pentru ca Gigel a decis sa isi ia piscina online si altii s-au angajat sa o si livreze fara sa stie ca in ultimul sat din Romania se livreaza cu loganu’

      00
    • N-a zis nimeni că trebuie luat concediu să aștepți curierul lipit de ușa casei, dar ai putea să dai comanda acolo unde ești în timpul zilei. Așa cum tu ești la muncă ziua, ghici ce, și curierul e la muncă ziua, nu livrează în timpul lui liber.
      Eu personal prefer să dau comandă doar la Easybox, ca să fiu sigură că evit curierii și durerea de cap cu ei. Și evit să cumpăr din marketplace, că și acolo sunt alte dureri de cap.
      Dar sunt conștientă că:
      1: dacă în zona unde locuiesc eu este ok curierul de la firma X, asta nu garantează că o să fie ok și curierul din zona unde am biroul, chiar dacă e aceeași firmă.
      2: dacă o firmă caută 6 luni ca să angajeze un om să ocupe un post în Cluj (acolo e cel mai rău, e criză la toate firmele), ce crezi că se va întâmpla dacă ăla se mișcă prost? Vor prefera să îl dea afară și să caute iar juma de an să angajeze pe altcineva?
      3: magazinele online plătesc firma de curierat și pentru comenzile nelivrate și care s-au întors la ele. Indiferent a cui e vina. Dar sunt găleți diferite (salariul curierului pt un anumit nr de comenzi pe zi e un lucru, bonusul e altceva, penalizările, plata magazinului către firma de curierat etc).
      4: nu mai știu în ce interviu era asta, dar mi-a rămas în cap: 92% din comenzile din România sunt livrate în 1-maxim 2 zile lucrătoare. Cele rămase sunt erorile de care vorbeam mai sus – și e normal să fie cele mai vizibile, că nimeni n-o să stea să laude un serviciu care a mers așa cum se aștepta, doar lucrurile negative ies în evidență.
      5: probabil există niște motive/calcule financiare pentru care magazinele online nu se înghesuie să dea de x ori mai mult pe un colet livrat printr-o firmă de curierat cu angajați cărora n-ai ce să le reproșezi – dar, evident, depinde de industrie/volum.
      Cu plăcere. Știți unde să mă găsiți pentru mai multe detalii / consultanță. 😘

    • Referitor la 5ron/comanda: – voi comanda mai rar, dar voi alege optiunea asta, prea multe experiente negative cu curierii ca sa risc sa stau dupa banii mei.

      Iar asa pe short din experientele mele de persoana fizica – cu Cargus incerc sa-i evit, am stat si 3 saptamani dupa o comanda, m-am dus la ei la sediu si am stat 2 ore la coada + 1 sa gaseasca comanda. Problema mea a fost ca-mi trebuiau produsele, ca altfel acolo ramaneau.

      cu Fan acum 2-3 saptamani: din Arad pana la Timisoara a durat 1 saptamana, fara sms ca-mi livreaza, 1 apel cand eram in sedinta, nu a incercat livrarea ( desi livrarea e la adresa, nu la telefon – iar eu eram acolo unde le-am zis sa livreze!!!), l-am sunat dupa 30minute, a zis sa-l caut mai tarziu ca nu stie ce si cum… I-am sunat pe cei care mi-au trimis coletul, au facut ei o plangere iar vreo 2 zile mai tarziu m-a sunat sa-mi iau coletul din fata blocului in 5 minute. Asta cu sunat sa vin eu sa-mi iau coletul de la el e standard in ultimii 2 ani… iar pe transport dau bani destui.

      00
    • @Cristina, eu vorbesc de bunuri mari si grele gen electrocasnice, tv, etc. Nu am cum sa le comand la munca sau la easybox.

      Nu-s tampit sa dau comanda de floricele acasa daca eu sunt la munca.

      00
    • E vina mea ca sunt prost platiti curierii sau ca firmele negociaza contractele la limita? Da-mi voie sa imi primesc comanda cu ce curier vreau eu, bineinteles cu un cost in plus din partea mea. Chiar daca 92% din comezi sunt livrate in 1-2 zile asta nu inseamna ca nu au evenimente neplacute, cea mai comuna e cea cu sunatul cu 5 minute inainte sa ajunga, este absurd sa mi se dea un interval de 8 ore in care eu sa fiu gata sa ies in 5 minute si dupa sa le las si un review pozitiv.

      00
    • wow. 85 downvotes pentru cristina, care administrează un magazin online. frumos. doar că aici nu e reddit, aici nu poți da downvote adevărului și el nu mai există.

    • Nu asa e frumos :D ? doar 85? Trebuia 850. = trafic dar ma rog, probabil ca cei 85 sunt fie bugetari si li se rupe fie sunt corporatisti it-isti si se cred deasupra lumii

      00
    • Si Dancila administrează guvernul României, asta nu o face competenta.

      Încă o astept pe Cristina sa-mi raspunda cum fac să comand un frigider care sa ajunga in buna stare si sa fie livrat intr-o anume zi si intr-un anumit interval orar de pe emag. Fiindcă atunci voi plati online la emag.

      Cat timp emag isi bate pula de mine si livrează cand vrea el si într-o stare incertă, si io plătesc cand vreau eu.

      00
    • Mulțumesc spiridușilor care nu cenzurează.

    • Ea administreaza un magazin online.. stie ce spune. Si noi nu cumparam de la magazine online?Noi de ce n-am sti ce spunem? Ea vorbeste din perspectiva ei (cum ca i-ar fi mai bine daca ar incasa mai mult cu cardul decat ramburs), noi dintr-a noastra (ca la momentul actual si situatia din teren, ni se pare mai bine pentru linistea noastra sa platim ramburs). Asta sincer nu e un motiv sa scoti rating-urile ca sa nu se lezeze mimoza.

      00
    • nu se lezează nimeni. faza e că dai downvote că ea spune ceva ce ție nu îți convine.

    • Si in aceasta lume nemulțumită cum se explica ca eu nu am avut probleme cu curierul?
      La noi in clădire si Fan si Cartuș vin zilnic cu zeci de colete.
      Nu am avut niciodată de ani buni nici colete întârziate nici nelivrate. Totul a venit la termen atât la birou cat si acasa.
      Nu au fost puține.
      Si mai avem si easybox mai nou. Si ala merge impecabil cu emagu

      00
    • Poți să plătești 5 lei și cînd vei ridica din show-room cash.

      00
    • Pai si care e rolul butonului de downvote?

      00
    • Deci zici ca plata cu cardul face treaba mai usoara pentru curier doar pentru ca nu mai umbla cu cash la el? Pai si pe tine personal cu ce te ajuta?

      Mai bine hai sa luam un caz ipotetic: tu cumperi un produs X prin platforma eMAG pe care il platesti cu cardul si cand iti ajunge produsul si constati ca e dauna totala la livrare. Ce faci? Completezi si refuzi livrarea? Bun, si banii tai unde sunt? A, da, sunt la comerciant. Eh, bafta sa ii recuperezi in timp util.

      00
  3. Ce vremuri….când era transportul gratis la eMag. Incepe sa se simtă criza.

    00
  4. Cred ca uitam ca nu doar magazinul online e implicat in livrarea produselor, ci si curierul. Si in functie de noroc poate sa fie Fan, UrgentCargus sau cine mai stie cine.

    Eu mereu folosesc plata cu ramburs, si nu pt ca am fobii cu cardul sau „nu vreau o tara ca afara”. Daca platesc in avans, cu cardul, primirea coletului devine „”problema mea” si pe curieri ii cam doar de mine cand am eu o problema. Daca e ramburs, pana cand nu mi-l pun in mana si le dau banii, coletul de „problema lor”.

    Sa vezi cum ma suna si ma intreaba unde sa vina, a doua zi cand e ramburs. Cand e platit in avans (cazul Hornbach care nu au ramburs) am stat o saptamana dupa ei, am tot vorbit la telefon cu tot felul de maimute care „nu stiu ce sa va spun, incercam maine…”.

    Pe scurt, eu cred ca multa lume ia ramburs din cauza curierilor…

    In loc sa puna 5 RON pe ramburs, mai bine ar pune 5 RON in plus la shipping si ar angaja o firma decenta de curierat (nu cred ca exista in RO…)

    00
    • Eu n-am patit niciodata sa primesc sms ca m-a cautat curierul unde eram si nu m-a gasit, asa ca sa il ridic de la sediu, cand am optat pentru plata ramburs.

      In cazul obiectelor mai mari sau care au fost deja platite online, am mers la sediul lor sau am cautat prin oras curierul de mi s-a acrit.

      00
  5. Am comandat la fashion days acum vreo 2 saptamani si am remarcat acelasi lucru. Stiu ca FD & Emag = love, so…

    00
  6. Marti am comandat o masina de spalat de la ei si am vazut ceva chiar misto: pentru 45 lei iti alegi intervalul de livrare care poate fi pana la ora 22. Altfel daca e pana la ora 18

    00
  7. Problema mea la comenzi online (si nu numai) se numeste …. Fan Courier.

    Situatia mea acum e cam asa:
    – 2 trimiteri marcate ca livrate => nu au ajuns de fapt niciodata. Am cerut firmei sa imi arate cine a semnat pentru ele, in schimb mi-au cerut sa demonstrez valoarea produselor din trimiteri si sa le zic cum arata coletele …. cand eu nu le-am vazut vreodata. De vreo luna si ceva nimic … nici o informatie legata de ce s-a intamplat.
    – 1 trimitere distrusa => vine curierul, ma intreaba „e cineva acasa”, zic da si in loc sa vina la usa imi indeasa un „pachet” tip plic in cutia posta. Niste hartii (manuale, carti, etc) – efectiv distruse.
    – 1 trimitere => apropo de Amazon, trimiterile cu tracking prin ATPost ajung la noi cu Fan Courier. Livrare estimata pe 11 Oct, din 14 Oct ATPost zice ca livrarea e intarziata din motive necunoscute. La Fan Courier pachetul a ajuns la Oradea in 11 Oct si de atunci nimic. Amazon UK imi da 5 lire cam de fiecare data cand le zic ca produsul nu a ajuns.

    In rest, daca stiu ca magazinul urmeaza sa trimita cu Fan Courier => ramburs. Daca sunt probleme si nu ajunge nu vreau sa imi bat capul. Stai ca in X zile imi intra refund-ul inapoi in cont. Sau sa ma cert cu magazinul pe net, ANPC sau tribunale ca Fan mi-a distrus obiectele de nici nu am ce returna (da, legea zice una dar sunt destul magazine care merg pe ideea ca hai sa ne judecam oricum, poate omul renunta si inghite paguba).

    00
    • Asta ca sa nu mai vorbim de doi prieteni diferiti fiecare in doua randuri diferite s-a trezit cu produsul in strada.
      Unul dintre ei, bloc nou (adresa era acolo de cam 6 luni) XX bis, nu era chiar la strada pe o strada unde cam toate blocurile erau la strada. Ca sa ajungi la bloc, trebuia sa treci printr-o parcare ingusta si blocul nu era paralel cu strada ci era cumva transversal (din parcare vedeai latura lata, nu cea unde erau scarile). Dar nu era nici o alta strada sau alee sa poti crede ca blocul era pe alta strada.

      Imi trimite poza si ma cheama sa-l ajut, ca l-au sunat si desi le-a zis ca e acasa, i-au lasat coletul in strada la intrarea in parcare. Si, desigur, l-au marca ca livrat. Duh.

      00
  8. Total de acord cu plata online. Civilizat, comod, bla-bla.
    Dar ce facem că pachetele plătite cu cash ajung cu câteva zile mai repede decât cele plătite online.
    Cash-ul are prioritate la transport, înaintea plăților online.
    Am comandat o piesă, am plătit online, a venit după o săptămână. Ceva ce vine cu poșta in mod normal după o zi pe alta. Ăsta e un motiv pentru care pe eMag nu plătesc cu cardul.
    Am făcut-o, deci nu povestesc din cărțile lui Voiculescu.

    00
    • curierii au procent din încasări 0,1%

      00
    • Ionuț, nu curierul intarzie livrarea în acest caz. Ea pleaca cu intarziere din depozit, pe produse cu stoc mic. Dacă numarul comenzilor depășește stocul, se prioritizeaza la trimitere plata ramburs.

      00
  9. Pcgarage are dinainte schema asta cu plata ramburs, e 11 lei daca platesti ramburs si e gratis transportul daca platesti online cu cardul.

    00
  10. Facut o simulare ptr o comanda cu ridicare din showroom. Si plata la ridicare. Comanda de 19 lei. Niste aparate de ras. Showroomul este fix langa domiciliu.
    Si emag ma taxeaza asa; 5 lei livrare comanda in showroom si 2.5 lei ptr plata la ridicare. Plm ceva nu e bine parca. Si daca as alege plata cu card, tot ma taxeaza 5 lei ptr ridicare din showroom.
    Daca nu vreau nici o taxa tre sa platesc cu card si sa vina produsul cu curierul. Repet, e vorba de 2 lame de ras. Ceva e tare gresit sau nu pricep eu politica lor.

    00
    • Eu zic sa mai verifici o data cât te costa la curier și n-o sa mai fii asa bulversat.

      00
    • Nu este ceva nou, daca suma este prea mica (sub 100 lei cred) este taxa de 5 lei la ridicare din showroom.

      00
    • Curierul ma duce inca o data pretul produsului. Asa ca pica din start. Eu am facut analiza strict pe un produs mic si ieftin. Produs pe care il puteam ridica personal din showroom sau punct de lucru de-al lor. Am luat multe din astea in ultima vreme, ba o geanta frigo, ba niste detergenti, maruntisuri care nu justifica trimiterea prin curier. Parerea mea. Daca acum ma taxeaza ptr ca vin personal si ridic produsul trebuie sa regandesc eu strategia. Ei fac ce vor, cer cat vor, e treaba lor. Nu-mi baga mana in buzunar. Dar eu am inceput sa-i ocolesc destul de mult in ultima vreme. Daca inainte luam chestii de la ei de cel putin 10 ori pe luna, din care cel putin 1 chestie mai scumpa, de vreo 3 luni n-am mai apelat la serviciile lor. A fost mai iefrin in alte parti. Si sint satul de cele țșpe notificari pe care le primesc zilnic….”un produs din lista ta de favorite s-a ieftinit”. Intru, vad ca este 1000 lei si ma gandesc cum plm ca acu 2 zile era 899.
      Dar, ei fac cum considera ca e bine ptr ei, eu fac cum cred ca e convenabil ptr mine. Piata inca e destul de variata si ai de unde alege.

      00
    • din iulie:
      https://imgur.com/a/FtutKEC
      vândut de emag,
      pret 1 leu,
      ridicarea din showroom 5 lei

      00
  11. Si pretul cel mai mare din piata si ramburs, merg din ce in ce mai bine baietii astia. Astept sa li se aprobe sa cumpere si celelalte magazine ca sa nu mai cumpar absolut nimic din Romania.

    00
  12. Si inca una: libertatea de a alege!

    00
  13. La fel a făcut prima bancă comunistă bcr cu numerarul și după 6-7 ani au pierdut locul 1.

    00
  14. Si cu Fashion Days e la fel: am comandat acum o luna cu ridicare din Easy Box si am avut optiunea de plata cu card la ridicare. Acum vreo o saptamana, aceeasi comanda, daca voiam ridicare din Easy Box trebuia platit asa ca am facut ce trebuia: am dat cu livrare (se incadra la livrare gratis) si plata la livrare :P.

    00
  15. NOU
    #66

    Nu va mai agitati ca asta nu e scoasa din cur.
    Au facut ei niste studii si au vazut care e situatia posesorilor de carduri si a platilor electronice in Romania.
    Un retailer (competent) nu va veni niciodata cu o masura care sa ii indeparteze clientii.

    00
  16. Vreau sa iau o masina de spalat cu uscator, EW7W361S. Sunt 17 resigilate, toate cu deformari. Probabil si a mea va veni la fel. De ce sa ma complic sa imi recuperez banii?

    00
    • Am patit-o si eu cu un frigider acum vreo 3 ani – am platit online, apoi l-am refuzat cand mi l-au adus pe motiv ca arata de parca fusese dat de-a dura pe scari. Au zis ca-mi trimit altul, doar ca vine numai peste mai bine de o luna ca intre timp fusese si Black Friday si aveau prea multe comenzi de onorat. Le-am cerut banii inapoi (pe care mi i-au returnat cam intr-o saptamana) si am cumparat alt frigider de altundeva.

      Da, mi-au dat banii inapoi fara multa bataie de cap, dar oricum prefer sa platesc 5 lei extra decat sa trebuiasca sa astept dupa ei.

      Cum zic si ceilalti, lumea prefera ramburs dintr-un motiv destul de clar – serviciile de curierat.

      00
  17. EMAG cu „trolli” cu mailuri în care mint că unul din produsele favorite are prețul cel mai mic de…ieri pana azi :)
    Iar acel Emag marketp…e o dubiosenie în care pare că nimeni nu-și asumă nimic.

    00
  18. Pana la urma fiecare pe glasul ei piere.

    Magazinele fizice isi freaca mainile prob. Intre taxele de transport, taxa ramburs si serviciile jenante ale curierilor, parca nu suna asa rau un drum pana la mall.

    00
  19. pisigherigi sunt ăia care cer 41 de lei comision la plata cu cardul pe firmă, că onlain va fi mereu mai simplu. Comisioane aberante, curieri cretini, pas cu pas or să devină un fel compari punct ro. te uiți, te informezi și apoi te duci tu la un magazin fizic.

    00
  20. Si io ii consideram inapoiati pe astia cu plata ramburs. Si io plateam cu cardul până mi-au adus de 4 (patru) ori un televizor spart. După ce am acceptat de 4 ori sa imi înlocuiască produsul, dupa 6 luni mi-au dat banii înapoi. Bineînțeles, vorbesc de un televizor extrem de scump, deci a durut ca i-am creditat 6 luni fără dobândă pe astia de la emag.

    In momentul in care curierii vor fi civilizați, în momentul în care nu mai trimit SMS cu livrarea va avea loc între 9-17, dar nu stim sigur cand, poate revin la sentimente mai bune.

    Cred ca am mai povestit aici de nesimtitul ala de la SameDay care mi-a zis ca „Daca va doriti asa mult produsul, luati-va concediu si stati toată ziua acasa…”

    Pana atunci, nu mai plătesc cu cardul decât produse cu valoare mica.

    Deh, eu am vrut civilizatie, ei nu. Diferenta este ca atunci cand comanzi pe Amazon, curierul este cel mai civilizat om cu putință.

    00
    • Nici Amazon nu-s mai presus. Se plang americanii de ei, in draci. Mai ales ca se fura coletele intr-o veselie acolo, ca au politica aia cu lasat coletul in fata casei/ la vecini, fara sa ii intereseze ce se intampla.
      De-aia am sa prefer plata ramburs, pentru ca, daca se renunta la asta, urmatorul pas va fi acela de a permite curierului sa iti lase coletul in fata usii, ca la Mighty USA. Ceea ce ar fi mana cereasca pentru conationalii nostri suedeji.

      Asa, rambursul ii va obliga pe curieri sa imi dea mie coletul in mana. Si am sa dau 5 lei pentru asta.
      Ma deranjeaza ca acum taxeaza ridicarea din showroom, ceea ce e o porcarie sinistra.

      00
    • Nu stiu cum e la americani, (eu am comandat pe amazon.de), tipul de la UPS arata impecabil (cravata & stuff), m-a sunat de dimineata, m-a intrebat ce preferinte orare am si la livrare s-a oferit sa ma ajute sa car produsele.

      Nu trebuie sa comanzi neaparat de pe Amazon pentru experiente decente. Si in Romania se poate (bine, in partea aia mai civilizata a tarii – la Sibiu). Am avut livrare gratuita de electrocasnice prin GLS, la fel de amabili si civilizati.

      Deci cand livrezi din Germania sau de la Sibiu, se poate stabili clar data si ora livrarii. Cand livrezi la 10 km, nu se poate.

      00
  21. Luni am plasat o comanda, marti a ajuns, plata ramburs fara sa platesc nimic. Mai prin primavara comandat un alt produs, 5 lei livrarea in showroom… desi sunt client cu zero returnari la toate comenzile emag… dar este in regula. Ii inteleg, o alta taxa de oxigen.

    00
    • Nu-i asta ideea, boss. Ideea e sa nu se trezeasca toata lumea sa isi comande lame de ras (ca revoltatul de mai sus), produse pe care le pot cumpara fizic de la orice magazin, unde intind mana, baga in cos, platesc la casa. Emag nu e supermarket, cineva trebuie sa mearga fizic sa ia produsul, sa ti-l pregateasca la casa, tu doar sa intinzi mana si sa il iei. Ia trimite-o pe o casierita de la Carrefour sa iti aduca niste lame la casa, accepta 5 lei?

      00
    • nobody – asa si atunci de ce au taxa de 5 lei pentru multe produse? si eu mi-am cumparat lame de ras de pe emag. Bine, nu mi-am cumparat 2 lame ci mi-am cumparat vreo 20 la vreo 300 de lei si am avut zero lei de plata. Pana la urma de ce naiba am platit 5 lei livrarea in showroom? Adica tu vrei sa imi spui ca la showroom vine curierul cu un singur produs pe zi? Haide sa fim seriosi. Probabil ca in showroom vine o duba plina cu produse, deci daca vin 200 de comenzi intr-o duba pe zi la 5 lei fiecare rezulta 1 000 lei manipularea… cam scump pentru cetateanul de rand. Livrarea in showroom ar trebui sa fie gratuita, in cel mai rau caz taxata pentru cei ce au la activ multe returnari sau conturi nou create, sau uite si mai bine. Se poate retine suma de 5 lei 14 zile cat e termenul de returnare, daca nu returnezi produsul ti se vor inapoi cei 5 lei. Pana la urma ce reprezinta aceasta taxa?

      00
    • Partial adevarat ce zici. Tot nu mi se pare ok sa fie gratis livrarea in showroom pentru 2 lame. Da, pentru 20, isi asuma, fac 300 lei, il pot pune pe un baiat sa iti pregateasca la casa comanda. Dar de-aia e bagata acea taxa pentru comenzi de valoare mica, indiferent cat de bun client esti, sa nu aglomereze showroom-ul cu toate prostiile. Daca eu vreau sa imi ridic din showroom un tv de 3000 euro, sa zicem, nu o sa imi convina ca stau la coada dupa 100 de persoane care stau in blocul vecin si care si-au comandat cate un deodorant, ca le e lene sa mearga la un hipermarket. Si asta vrea emagul sa evite. Ca poate eu imi bag picioarele si imi iau tv-ul din flanco, iar emag ramane cu vanzarea de spray-uri si activitate de shop & go.

      00
    • Nobody, nu sta nimeni la coada de 300 de persoane la showroom. Daca showroomul nu este pentru produse mici atunci pentru ce este? Sa imi iau televizor de 3000 de lei si sa il iau din showroom, sa il bag in masina si sa il duc acasa? Nu asta era initial motivul showroomului? Tai cheltuielile curierului la livrarea in showroom. Daca ar fi sa cumperi si un produs de 5 lei emagul are deja adaos comercial pe acel produs asa ca ce rost isi are aceasta taxa in afara de a mari bugetul? Eu as fi de acord cu plata in showroom la cei ce au deja istoric de returnari. Cum verifici chestia asta? La returnare prezinti buletinul… si dupa cum ziceam, la showroom nu vine un singur produs cu duba sa poti spune ca e taxa de manipulare. Vine o duba intreaga unde incap 200 de coletele cel putin fara probleme.

      00
  22. Nici eu nu aveam nicio problema la plata cu cardul până când am comandat 4 cauciucuri și m-au lăsat fără 3000 de lei pt. o perioadă destul de lungă. Pe pagina furnizorului erau disponibile 4 bucăți, dar, surpriză, aveau pe stoc doar 1 bucată, iar eu nu eram dispus sa aștept 1 lună până se aprovizionează ei.

    00
    • La fel am patit si eu, platit cu cardul 4 anvelope. Mi-a venit una dupa 3 saptamani, alte doua dupa inca 1 luna si a patra dupa 2 luni. Ceva deosebit. Si vandute de emag nu de altcineva. Mi-am invatat lectia.

      00
  23. Imi pare rau dar mi se pare ca gresesti grav aici. Am comandat de la emag si alte site-uri cu plata cu cardul.. si produsul a ajuns dupa cateva saptamani… sau baietii nu au vrut sa-l urce la etaj.. sau produsul era ciobit.. deci retur.. deci eu am ramas o luna cu banii blocati ai produsul nelivrat. Intr-un final toate s-au rezolvat.. dar nu pot sa uit ca ultimele 2 iphone-uri ce le-am comandat le-am scos de la emag cu politia.. Nu-i gluma… curieru a fugit cu ele (din Arad) si emag se tragea pe cur dupa o saptamana ca sa astept linistit.. le-am zis ca am verificat pe site.. coletul e la curier… la un moment dat am si vb cu curierul… dupa care n-am mai dat de el vreo saptamana. In final am sunat la politie si asa am convins emag sa-mi livreze alte telefoane si sa se spele pe cap cu curieru… asa mi-am primit iphone-urile platite cu cardul.. deci da… nu suntem noi civilizati.. asta-i problema..

    00
  24. Cunosc oameni fara card in 2019 in Romania. Multi. Aia comanda doar ramburs.
    Probabil ca vor plati acei 5 lei in plus. Dar pentru produse cu pretul mic, nu se mai justifica sa platesti un 10-15% in plus.

    00
  25. Am comandat si platit cu cardul de doua ori la emagi. Mi-am luat-o cu livrarea de fiecare data.
    Prima, acum vreo 6 ani, comanda serioasaa (masina de spalat vase d-aia cu figuri, uscator de rufe asijderea, un laptop spalat si niste maruntisuri pe linga). Livrarea a durat 4 saptamini si n telefoane sa vad ce se intimpla, eram ingrijorat ca platisem o roaba de bani si nimeni nu ma lamurea, imi intrase morcovul.
    La BF de prin 2015 sau ’16, ma pune necuratu’ si repet prostia. Din nou, comanda bunicica: AC, telefon, electrocasnice marunte, ceva toale, TV, ma rog, citeva mii de lei. Am inteles ca BF si balamuc la livrari, dar…. Sincron cu mine un coleg si-a primit comanda lui in termen de sub o saptamina, eu – banana, am stat iar 3 saptamini. Cu livrare la aceeasi adresa (la job).
    Pe cale de consecinta, eu am termiinat-o cu plata cu cardul in avans. Fac in continuare comenzi, dar plata strict ramburs, am o frecventa de ~10 comenzi/an.

    In alta ordine de idei, comand si de pe amazon. Da, sint obligat sa fac plata in avans cu cardul, dar surpriza: cel mai lung termen a fost de 11 zile la o comanda care mi-a fost programata la livrare in 14-20 zile.

    00
  26. emag devine, pe zi ce trece, tot mai imputit. personal fac comenzi online cam din 2006, dar in ultima vreme am luat cateva tepe: pachete disparute, comenzi incomplete, intirzieri foarte mari. intrebat, amenintat, reclamat, degeaba…! raspuns – ”vom incerca sa remediem situatia”, ”luati legatura cu curierul”, ”vom cerceta la firma de la care trimitem produsul”, etc, cred ca incepe sa-i doara in p…ula, oricum nu mai recomand emag nimanui, sunt niste cacanari.

    00
  27. La plata cu cardul la easybox e 2.5 lei „taxa”.
    eMag vrea cumva numai cu banii înainte. Ar trebui să bage și taxă de intrare pe site, că ei tot plătesc bandă și curent la servere și mulți doar cască ochii pe site.
    eMag sunt doar parșivi, pentru că nici ei nu își plătesc marfa înainte.

    00
  28. Șora ce părere are despre asta? Faza e ca daca platesti inainte, livreaza comanda cand vor ei, ca au banii in cont si nu ii arde buza dupa cash.

    00
  29. Eu unul tot nu o sa platesc cu cardul pana nu imi sunt returnati banii in 24 de ore. Stau o data dupa curier, apoi pana se intoarce produsul la emag, apoi pana e verficat si apoi sa vireze emag banii. Daca asta se face printr-un partener dureaza si mai mult. Prefer sa le dau 5 lei in plus dar macar sa am controlul proprilor bani.

    00
  30. Problema romanului cand nu ajunge produsul cu toate ca are numarul AWB: suna magzinul online sa il ia la rost, ii lasa review negativ pe unde poate si daca se poate ii si injura!
    Care este logica? Suna frate firma de curierat ca doar nu livreaza magazinul online si la urma urmei ce poate sa faca? Clientul plateste transportul. Magazinul online doar intermediaza ca sa nu plateasca melteanul care injura suprataxa de livrare neavand contract.
    Saptamana asta un roman a comandat un ceas de mana. Curierul i-a livrat un alt produs destinat unei alte persoane al carui expeditor nu eram noi. Romanul suna la magazinul online si se cearta spunand ca el nu mai vrea produsul, ca suntem neseriosi, ca suntem mediocri etc. Cu AWB-ul in mana ne suna sa sunam curierul sa ii spunem sa ii aduca produsul. Mai bine ar pune emag taxa pe prostie.

    00
    • Corect, ia mai da-i in pl mea de clienti, ce atatea figuri pe ei? Succes cu magazinul.

      00
    • NOU
      #96

      amice, esti idiot.

      00
    • dar tu daca ai un furnizor care isi bate p..a de clientii tau, in cazul de fata curierul, nu te intereseaza? in toate bla bla-urile de prezentari, planuri de afaceri etc toti spun ca fericirea clientului e obiectivul lor, da in viata reala ii doare in basca, banu sa intre!

      00
    • NOU
      #98

      ma refer la Alex. cum zice si colegu’
      succes cu magazinul :)

      00
    • Coa’, eu nu am cumparat produsul de la curier, l-am cumparat de la tine. E treaba ta sa te asiguri ca ajunge curierul si-ti incasezi banii pe produsul vandut. Ca eu daca nu ma suna curierul, mi se rupe de produsele tale si imi cpmand de altundeva.

      00
    • Ai incercat vreodata sa suni la Fan Courier? Dupa cate ore de auzit melodia aia de lift ai renuntat si ai inchis apelul?

      00
    • @Alex, urmeaza sa ne spui ca, pentru un produs neconform, ar trebui sa discutam cu fabrica din China care l-a produs. Pai ce, este vina ta?

      PS: ai preferat sa primesti retur ceasul decat sa dai un telefon la curier sa ii intrebi de ce au futut livrarea? Asta da atitudine de comerciant.

      00
    • Zi si mie magazinul tau online. Sa stiu dracu’ sa ma feresc.

      00
    • Babaiatule, din punct de vedere legal tu ai contract cu curierul nu clientul. Chiar daca curierul este platit in final de client, banii ii intra de la tine. Si mi se pare normal ca eu, client, sa te sun pe tine sa rezolvi problema pentru ca awb-ul din mana mea nu este altceva decat un ID al coletului nelivrat. Eu nu pot sa actionez curierul in judecata pentru ca eu nu am semnat nimic cu el. Tu ai semnat. Transportul catre mine tot tu il prestezi ca eu tie ti-l platesc nu curierului. Sa ne-ntelegem, iti platesc serviciul de transport nu iti dau mandat sa contractezi un curier in numele meu si pentru mine. Tu poti sa livrezi si personal, cu sania trasa de caini, cu drona sau cu soferul nevesti-tii, nu ma intereseaza… Faptul ca ala te-a facut neserios, mediocru sau mai stiu eu ce te-a deranjat si e de inteles dar tu trebuie sa iti asumi alegerea de a lucra cu un curier neserios/ mediocru/ s.a. pentru ca a fost decizia ta nu a clientului tau. Prin alte parti incidentele astea se rezolva cu scuzele de rigoare si cu un discount la urmatoarea comanda. Daca tu comanzi ceva de la Amazon si produsul nu este livrat nu te certi cu Dhl-ul ci cu Amazon-ul. Dhl nu raspunde in fata ta ci a aluia care i-a dat instructiunile de transport.

      00
    • Dragule eu cand cumpar nu cumpar de la firma de curierat ci de la Emag, deci sunt cumparatorul nu intermediarul. Eu am contactat un vanzator nu o firma intermediara. Destul de clar, nu?

      00
  31. După cum zice mai toată lumea aici, problema e de fapt cu curierii… eMag știe asta și profită în loc să încerce să găsească o soluție cu firmele de curierat. Taxa de 5RON o să le aducă un boost în încasări nu o creștere mai mare a numărului de comenzi plătite cu cardul pentru că 5RON te pot scăpa de zile întregi de bătaie de cap cu eMag pentru a recupera banii pentru o comandă nelivrată de un curier Dorel. În plus, 5RON îți oferă și flexibilitate, nu vine comanda la timp? Super, o anulezi și mergi la altul… (în orașele mari probabil asta nu e o problemă atât de mare, însă să nu uităm și de restul țării)

    00
    • NOU
      #106

      Si cine zice ca Emag nu urmareste doar boost la incasari?
      Asa si cu taxa Oxigen. Vrei sa reduci poluarea, faci cum zicea cineva tot aici sau la cetin parca: vigneta se cumpara doar pentru ziua respectiva, doar fizic… adica sa te faca sa te gandesti de 2 ori daca chiar ai nevoie de masina (cam asa zicea omul si e logic, altfel inseamna doar ca vrei bani in plus)

      00
    • Domnule Gabriel. te contrazic. Problema nu este la curieri ci direct intre magazinul online si firma de curierat. Hai sa ma prezint, lucrez in curierat de prin 2005 si nu orice curierat ci curierat rapid. Am lucrat si pentru amazon in afara.

      Problema principala intre curier si client o reprezinta faptul ca Magazinul X ce detine un numar IMENS de comenzi apeleaza in piata la firma de curierat ce ofera CEL MAI MIC pret per livrare.
      Eu inteleg perfect ca dumneata platesti 19 lei sau chiar mai mult per livrare, dar daca eu primesc doar 2 sau maxim 3 lei, este clar ca si tu vei primi un serviciu de aceasi valoare. In principiu logica este urmatoarea, curierul este obligat sa faca cat mai multe livrari pentru a putea atinge un oarecare profit. Iar de aici incep problemele:
      – Clientul nu este la adresa. (in gen. programul de livrare se face intre 09:00 si 18:00 iar daca clientul nu este la adresa, curierul nu are obligatia sa revina in aceasi zi.)
      – Curierul nu are marunt. (din cate stiu nu exista firma in romania sa ofere bani curierilor pentru a da rest. Iar din acest motiv nimeni nu ma poate obliga sa imi folosesc proprii bani pentru asta.)
      Si lista continua….
      De „BleacFraierDey” situatia scapa de sub control grav si apar tot felul de reactii negative atat in mediul online cat si prin altele… dar nu e chiar asa ci total opus.
      In aceasta perioada numarul de comenzi este de 5 ori mai mare decat intro zi normala. Si nu va ganditi ca noi curierii „am pus-o” pentru ca NU, pentru ca de „BleacFraierDey” comanda livrata nu mai este 2 sau 3 lei ci 1 lei sau chiar sub 1 leu. Asta se vede si in pretul de livrare perceput de magazin, in unele cazuri acesta este chiar gratuit. In general facem si chestii extra pe care multi clienti le considera „ca suntem obligati ca fac parte din pachet” cu gandul si sunt oameni care ne aprecieaza si le mai scapa printre degete un 10 lei. Daca nu ar fi existat tipsul acest serviciu ar fi cu mult mai groaznic.

      In concluzie, clientii si curierii sunt victimele iar magazinele online si firmele de curierat sunt vinovatii.

      Si ma refeream la „BleacFraierDey” ca este total opus in contextul in care totul se bazeaza pe grafice. Auziti la tv ca retailerul X a vandut de „enspe miliarde de ieuro”.
      Totul se bazeaza pe procente, daca acesta depsaeste 95% totul este un succes, mda mai angajeaza cativa „papitoi” la relatii cu clientii si mai imbuneaza cativa dintre ei si totul este lapte si miere, dar defapt situatia este la fel sau din ce in ce mai rau.

      Nu va imbatati cu apa rece gandinduva la Aamazon, am lucrat in afara pentru ei si nu am cuvinte de lauda. La amazon serviciul de livrare este si mai groaznic. Aveam sute de expeditii intro zi iar acolo nici nu te oboseai sa suni clinetul. Te duceai din adresa in adresa iar daca acesta nu era acasa ii lasai coletul la usa „Cu mult noroc sa-l gaseasca”. Livrarea „Basic” se face intre 2-3 zile iar cea „Express” adica serviciul Amazon Prime se face abia a doua zi. Am auzit ca vor implementa sau poate chiar este deja activ un serviciu de livrare rapida in cateva ore. In mare este, cam aceasi idee volum mult serviciu prost.

      De aproape 2ani am renuntat la acest job de curier iar in prezent lucrez in domeniul IT unde castig mai bine iar stresul este incomparabil. In ziua de azi in curierat sunt cautati „dobitocii” care tac si fac pe 2 lei sau chiar si degeaba. Tocmai din acest motiv serviciile sunt de aceeasi valoare.

      Cu respect, un anonim.

      00
  32. In acest articol pleci de la premisa ca serviciile de curierat Emag sunt la fel de bune ca cele de la Amazon. Curierii Emag sunt la fel de seriosi ca la Amazon. Etc… Ca si concluzie, mai iesi din beciul ala al tau si nu mai bea vin inainte sa publici articole.

    00
    • Ce te face sa crezi ca la amazon curierii sunt seriosi ?
      Iti spun din experienta ca NU este asa ci poate mai rau !
      Din experienta iti spun ca principiul de livrare la amazon este de tot rahatul, mda mai au si alte servicii de exemplu amazon flex care pare ceva gen uber si asta poate fi considerat un serviciu de calitate insa cel de baza prin care se livreaza in proportie de 90% din comenzi este de rahat.
      Sa nu excludem faptul ca prin amazon livrarea iti este facuta in minim 3 zile.

      00
    • La Amazon nu curierii îs serioși, ci vînzatorii. Că de își bat joc de clienți, le da Amazon jet urgent. Asa, o sa folosească doar curieri (mai) serioși, au grija de clienți. Pînă cineva nu e răspunzător, nu se schimba nimic. Succes la pierdut clienți, eMAG,ce sa zic.

      00
  33. Intr-adevar, sunt trolli. Am comandat la easybox. Am primit sms ca a ajuns coletul, bag codul, platesc cu cardul, se deschide usa si surpriza… nimic inauntru :) Mi-au livrat produsul acasa peste cateva zile. Cu toate ca eu voiam sa-l ridic din easybox, mi-au spus ca nu se mai poate.

    00
    • numai mie mi se pare asta ceva penal? furt, înșelăciune, ceva…. îmi zici că produsul meu e într-o cutie, eu plătesc, fără a putea verifica efectiv dacă produsul e acolo, și… nu e!

      da, știu, la primit la câteva zile, dar contractul a fost plătesc- în 3 secunde am produsul, nu peste x zile.

      00
  34. eu mereu platesc cu cardul si am observat un lucru, acum 5 ani orice comandam pana in ora 3-4 ajungea mereu a doua zi in Brasov, acum dureaza cel putin doua zile in cel mai bun caz( au fost si 4 zile). La noi in tara monopolul duce mereu la comportament din acesta, ori ca noi, ori deloc. Nu cred ca asa a crescut Amazon de la carti la orice in 20 ani!

    00
  35. probabil ca o sa-mi iau minusuri dar…
    asa cum voi va bateti in piept ca ii aveti la mana pe emag si restul comerciantilor cu rambursul ca: „pot refuza cand vreau eu” si ei trebuie sa plateasca tot transferul de produs din depozit pana la client, asa pot si ei sa obtina un avantaj
    App, nu uitati ca acum pot sa va dea banii in 30 min de la retur daca aveti cardul salvat.

    00
    • Se dau banii in 30 de minute de la acceptarea returului.
      Asta oricum poate insemna de la cateva zile pana la 1-2 saptamani.

      00
    • Cei care se răzgândesc și trimit marfa înapoi creează foarte multe pagube. Un comerciant va trebui să crească prețul produselor pentru a acoperi toate pierderile. Spre exemplu, un frigider întors din drum de la țăranul din Cuca Măcăii costă peste 100 de lei.
      Toate avantajele legale pe care ar fi trebuit să le aibă clientul onest s-au întors împotriva lui din cauza clienților ce provoacă aceste pierderi. Asta e și unul dintre motivele pentru care s-a ajuns la prețurile astea.

      00
  36. Eu nu mai platesc cu cardul … ca nimanui nu-i pasa daca iti ajunge comanda in conditii ok daca e platita deja.

    In schimb ramburs nu ai nici cea mai mica problema. Toti vor sa-si ia banii…

    00
  37. Platesc cu cardul, vine dracia lovita, imi primesc banii inapoi in 2 saptamani.
    Platesc cu cardul, ei trimit dracia dupa 1 saptamana, o refuz ca am luat de altundeva primesc banii inapoi dupa 2 saptamani.

    Yep, o sa comand sigur platind cu cardul. Pe aceasta cale le multumesc si pentru taxa de livrare in showroom, am redus cu mult numarul comenzilor de cand au bagat-o.

    00
  38. Magazinul care ne oferă „libertate” încalcă un pic dispozițiile art. 117 din OUG nr.113/2009 – „Beneficiarul plății nu poate solicita plătitorului un preț suplimentar pentru utilizarea unui anumit instrument de plată.“

    00
  39. „Simt cum urlă proletariatul în unii, cum sunt ei asupriți de alți români și cum vor alerga spre Amazon, pentru că acolo se poate plăti ramburs. Aham. ”
    Emag nu e romanesc. E detinut de Naspers (africa de sud). Ca si OLX-ul dealtfel.

    00
  40. Ca si angajat la un magazin online recomand oricui sa plateasca ramburs. Din acelasi motiv pe care l-au expus si colegii mai sus: curierii. Tu ca si client daca platesti online si iti ajunge produsul lovit sau nu iti mai ajunge deloc (patit de n ori) eu trebuie sa astept sa mi se intoarca produsul in depozit pana sa iti pot trimite altul sau sa am ceva scris de la curier cum sa produsul este deteriorat si se va intoarce. Daca este pierdut.. spor la asteptat pana recunoaste firma de curierat asta. In tot acest timp tu stai cu banii blocati pentru ca eu nu iti pot trimite doua produse cu ramburs 0. Ce te opreste pe tine sa le primesti pe amandoua daca printr-o minune gaseste curierul si primul produs si ti-l aduce? Pai, cam nimic. Asa daca este ramburs si ajunge lovit sau e pierdut iti trimit imediat altul fara probleme. Da plata cu cardul e mai simpla si mai usoara dar nu la noi.

    00
    • bai frate dar emag nu poate plati firma de curierat si in functie de performante?
      adica sa se numere interval de livrare depasit, produs distrus astea si sa se miste curierii mai cu talent?

      eu nu inteleg cum au contract cu o firma si acea firma nu executa ce scrie in contract => penalizeaza clientii, in loc sa penalizez firma de curierat

      00
  41. Emag e al fondului de investitii Naspers acum. Astia sunt pe principiul cumpara, stoarce cat poti si vinde-l. De ce ? Pentru ca sunt listati pe burse mari si pricipalul scop al unui fond de investitii este sa ,,faca” bani din orice si oricum, atata timp cat respecta legislatiile din statele unde investeste.
    Asta e ,,capitalismul” neoliberal…..de tip colonial, anglo-saxon. Nici cu francezii nu mi-e rusine :)
    Ei trebuie sa ,,produca” pentru actionari…nu va mai merge, vand si pleaca la altii.

    00
  42. Dau exemplu cu emag acum saptamana asta. Pe 15 am facut comanda de 25 de licente av si am platit cu cardul. Pe 22 octombrie la o saptamana dupa inca nu aveam produsele. A trebuit sa sun, sa parlamentez cu ei sa deblocheze comanda „blocata”. La fel, comanda cu plata avans, data in aceeasi zi (la interval de 20 de minute) si una cu plata la curier. Cea cu plata ramburs a venit a doua zi, mai putin de 24 de ore in timp ce comanda platita avans a venit dupa doua zile, 48 de ore.
    Aici e cumva si vina bancilor ca tin si ele de banii aia o perioada.

    00
  43. eMag nu sunt capabil sa aibă niste filtre de bază funcționale și logice ( poate culoarea nu este singura proprietate a unui produs) și să am încredere să cumpăr cu cardul?
    Numai când nu am cash și mi-e lene sa scot. EMAG NU ESTE AMAZON.

    00
    • Mie imi place si optiunea oferita de emag pentru vanzatorii din marketplace, cand poti sa dai click pe ei si apoi dai click pe „Vezi toate produsele vandute de acest partener” si eMag iti arata o lista cu produse vandute de el, precum si de altii, pentru ca asa intelege el ca vrei tu sa vezi.

      00
  44. Am comandat un congelator de la emag la inceputul lunii. Am platit cu card cu rate fara dobanda. Fiind produs mare, evident ca nu ma lasa sa il ridic din showroom. A venit repede cu cei de la sameday dar surpriza! Defect de la transport. Curieru evident ca o tulit-o repede dupa ce am semnat (deschiderea cu verificare la livrare e o gluma proasta).
    Sun pentru retur si sa imi trimita altu. Totu ok, imi dau un interval de 3 zile, si inca se mai si ieftinise intre timp.
    Si stau si astept sa vina sa il ridice. Si trec doua f***ing saptamani si nu o venit nici naiba dupa el. Am sunat zilnic la sameday si de vre-o 4 ori la emag. Promisiuni promisiuni.
    Vine intr-un final glorios si evident ca mai dureaza o saptamana pana ajunge la Bucuresti, procesare bla bla…
    Ieri primesc email ca produsul nu mai este in stoc, deci nu mai pot livra si ca sa iau altceva sau banii inapoi. FFS!!! Evident ca cer banii inapoi si acum astept sa intre in cont.
    Si acuma eu cu cine sa ma cert ? Cine e de vina si ce pot sa le fac? ca doar banii mi da inapoi fara cearta. Daca sun la emag ei tot ce pot sa zica is scuze si sa imi dea banii. Si daca sun la sameday numa scuze imi pot oferi, produsu tot nu mi-l mai da nimeni.
    Ei daca as fi putut sa il iau din showroom, sa il desfac acolo si sa il dau inapoi in 5 min daca e defect totul ar fi fost roz. Si as fi platit si aia 5 lei in plus.
    As plati aia 5 lei pentru produse mari dar cu livrare in showroom doar ca sa nu mai am bataia de cap cu curierii si intervalele lor 9-17!!!
    La produse mici si mai ieftine de 100-200 mi se pare aberant sa platesti 5 lei numa ca sa mergi tu sa il ridici cand practic tu ii scutesti de actiuni in plus.

    00
    • Uite de-aia o sa plateasca lumea si aia 5 lei in plus pentru ramburs. Daca vine curierul si iti zice ca nu are vreme sa stai sa verifici continutul coletului, ii zici la revedere si sa il duca inapoi.

      00
  45. Dupa ce am platit cu cardul de cateva ori si am stat la mana lor cu banii dati, prost e ala care mai plateste ceva in avans. Adica de ce sa ma expun singur la neseriozitatea magazinelor online, care e logica? 5 lei e un pret f mic pe care il voi platii pt a sta relaxat, noi sa fim sanatosi :)

    00
  46. Eu as plati 5 ron sa nu imi mai afieze pop-upuri in care imi cere review la un produs cumparat, sau ma anunta de aplicatia lor. DE FIECARE DATA CAND INTRU!

    00
  47. Parca la amazon.de se poate plati ramburs.

    00
    • da, dar doar cu ruble.

    • Si daca tot sunt aici sa mentionez si cateva apucaturi la amazon.uk:
      – aproape tot ce e sub 20-30£ are taxa de livrare, eu unul cumpar de pe ebay ca e gratis livrarea
      – curierii nu stau dupa tine decat daca mentionezi si eventual platesti extra. îti lasa bunul la usa daca nu mentionezi express ca vrei semnatura
      – nu poti comanda daca nu salvezi cardul la ei si nu iti vine comanda daca scoti cardul inainte sa primesti mesaj ca a fost procesata comanda
      – clientii amazon.uk sunt cei mai ciudati

      astia de la emag au gasit o oportunitate de a face bani suplimentar. nu-ti convine, cumperi din alta parte, din china de exemplu transportul e gratis

      00
    • Taxa aia de livrare vine cu anumite avantaje. Am luat mai multe chestii de pe amazon.co.uk, unele cu livrare standard (aka posta romana) sau altele cu livrare rapida – curier.
      Posta romana a ratacit niste colete, cum nu au tracking n-am ce informatii sa cer, dar la 5 minute dupa ce am intrat pe chat cu cineva de la amazon support, mi-au fost oferite doua variante: se retrimite comanda fara sa mai platesc ceva, sau imi pun banii inapoi in cont. Intre timp verifica ei curierul si isi bat ei capul, nu eu.
      Cand au fost livrate cu curierul, m-a cautat omul ala si m-a sunat cu vreo 30 de minute inainte, nu ca „sunt la adresa, haideti jos”.

      00
  48. cand faci si tu un topic cu produse resigilate vandute ca noi? ca de multe ori am comandat ceva nou si ajuns resigilat, si nu sunt singurul. cand le spui nu recunosc.

    00
  49. Next move – Emag Prime. Platesti un abonament si scapi de taxa de 5Ron pt fiecare comanda ramburs.

    00
  50. nu am citit comentariile ,ca-s prea multe dar e valabil pentru anumite sume/produse.
    Am vrut sa cumpar un mop la 45 de lei ..iar taxa era 5 lei. Am pjs 2 in cos si erau 90,nu mai aveam taxa aceea

    00
  51. Realitatea din teren:
    – un curier care trage tare sa livreze 80 de colete cu ramburs va pleca acasa cu minim 50 de lei ciubuc. Unii fac si o suta, depinde de zona.

    – un curier care trage tare sa livreze 80 de colete platite cu cardu va pleca acasa cu o… sau cu un …
    (Completati voi pe linia punctata).

    00
    • asta s-ar rezolva de catre management, care sa aloce curierilor in mod egal livrari cu ramburs si livrari cu cardul. ideal ar fi ca romanul sa nu mai dea spaga aiurea pt orice rahat..

      00
    • Coisan. Nu e vorba de șpaga pe care oricum eu io dau și cu card, și fără card.
      Vezi la comentariul postat de mine mai sus, că tizul meu a răspuns: curierii au procent din banii fizici încasați.
      Îi doare in pula de părerile noastre.
      Dacă nu le iese nimic, nu aduc coletele plătite online printre primele.
      E simplă matematica.
      Nu ne place că firmele de curierat au numai proști pe livrări.

      00
  52. Mnoah, emag forteaza putin nota cu manevrele astea (taxa pe plata ramburs, taxa pe ridicare din showroom) sau poate sunt prea devreme puse in practica.

    Dar pe de alta parte, confortul se plateste. Comanzi online chestii pe care le gasesti la doi pasi de casa, vrei sa-ti vina la usa, atunci mi se pare normal sa platesti serviciul. Si vorbesc aici de comenzi mici, sub 100-150 lei, pentru produse pe care oricum le gasesti peste tot.

    Inteleg logica emag, de ce au facut asta si ce vor sa obtina. Si vor obtine, chiar daca multi sunt siderati acum de taxele astea.
    Dar, cumva, trebuie sa se termine cu prostitutia asta din comertul online. Minti sau te minti 1 an, 2, 3 … 10, ca vei recupera costurile si vei duce firma pe profit, dar pana la urma ajungi in punctul in care ori fortezi nota si cauti sa repari prostiile facute ani la rand ori te retragi. Nu cred ca e cineva care baga bani la infinit intr-un business care traieste doar din rulaj si creditari.

    00
  53. Da, grozav site-ul. Vreau sa imi iau frigider. Pun in cos, taxa de livrare 12 ron. Incerc sa merg mai departe, taxa de livrare 110 ron.
    Brusc e mai scump decat in magazin. Si acolo il vad intreg. By emag, poate data viitoare …

    00
  54. Băi, nu știu cum e la voi in străinătate, dar la noi la Iași nu livrează ok dacă plătesc cu cardul.

    Exemplu concret: pamperși 3 cutii plata ramburs livrat cu sameday a doua zi. Aceeași comanda și curier plata cu cardul 4 fucking zile.

    eMAG dacă-și vede sacii in car îl fute pe morar.

    00
  55. acum 3 ani am facut o camanda la H&M de vreo 700 de lei. platita cu cardul. a durat 2 saptamani pana am inceput sa dau telefon ca nu mai ajungea coletul de la fan curier. la ei aparea coletul ca fiind livrat. a durat o luna sa recuperez banii. NU mai platesc nici un colet in romania. ramburs foreva’!!!

    00
  56. Pentru situatia in care curierul isi bate joc de voi acum eMAG are treaba asta:

    „Instant Money Back este un serviciu de transfer instant prin care clienții care achită comenzile online cu cardul salvat pot primi banii înapoi pe card pentru produsele returnate în cel mult 30 de minute de la soluționarea returului.

    Dacă ai anulat comanda, banii îți vor fi transferați în maximum 30 de minute de la confirmarea anulării. Pentru comenzile anulate în aceeași zi cu plata, restituirea va fi initiata în ziua imediat următoare.”

    N-am testat-o dar suna bine.

    00
    • Suna foarte bine, mai putin partea cu „cel mult 30 de minute de la soluționarea returului”. Adica ai cerut retur, a venit curierul candva, a luat coletul, a ajuns la emag, aia l-au verificat, au zis ca e ok, au dat confirmarea.

      Nu e 30 de minute de cand l-ai pus in brate la curier.

      00
  57. 1) Cred că toată dezbaterea asta a fost iscată de Vali ca să distrugă campania „Libertatea de a alege (eMag.ro ☺️)”…pentru că majoritatea opiniilor demonstrează disfuncționalități foarte importante, sistemice;
    2) Cristina este singura care a menționat Easybox ca soluție de punct fix de livrare (nu mai știu cum este cu Posta Romana) însă ar fi de preferat;
    3) Curieratul este o chestiune de logistica complicata, fiecare am vrea ca curierul & mașina sa umble după noi și programul nostru, dar este o durere pentru toate părțile implicate, cred niciunul dintre „clienții” care s-au exprimat aici, și-ar dori sa fie curier;
    4) Cred că curieratul (garaje, puncte de sortare, depozite intermediare, rute optime și optimizate, resursa umană) nu poate fi atât de flexibil pe cat promite de dragul de a oferi avantaje competitive, ba chiar cred că are un grad de rigiditate mare – nu este o guma de la mestecat care sa se întindă in funcțiile de fluctuațiile cererii – dar au au raspundere curerii + retailerii online daca promit prea mult, și nu fac fata;
    5) Ansamblul gen eMag.ro este supraofertat și supralicitat, ca și cum ar funcționa excelent și nu greșește, etc. De aceea mă gândesc că acest „elefant” se va prăbuși odată și odată; poate greșesc, însă când văd ce modele de organizare și automatizare practica Amazon, imediat mă gândesc la onlinerii noștri autohtoni, oare și la noi exista așa ceva?
    Bonus. M-am amuzat când am observat de câteva ori, in diverse locuri, mașini oprite, una sau mai multe, de curierat, care își organizau pachețele, la un colt de strada, nu ca livrare – făceau și schimb de pachete…magazie open air…

    00
    • Curierii pot fi foarte flexibili dar … costa

      00
    • Posta romana deocamdata e ok. Comenzile ajung in maxim 3 zile, stau la ei maxim 7 zile, au POS si program pana la ora 19.
      Daca ai vreun oficiu postal pe langa lucru sau in drum spre casa, e o optiune buna.

      00
  58. 5 ron e fix taxa medie de procesare ramburs pe care o percepe un curier in RO.
    Da nah … in tara in care toata lumea crede ca livrarea e gratuita pot fi dezbateri pe tema asta. Si da. pe langa livrarea obiectului, procesarea ramburs costa pentru ca:
    – un baiat (curierul) colecteaza cashul si il duce undeva;
    – niste oameni de la firma de curierat proceseaza borderouri si alte hartii in relatia cu vanzatorii;
    – exista un transfer bancar din contul firmei de curierat in contul vanzatorului care ghici ce … si ala costa

    00
    • Astept ziua in care curierul va avea POS. Cum au ala de chitante, sa poti plati cu cardul acolo.

      00
    • ce-ar fi sa platesti curierului prin revolut? ca telefon are, nu-i trebuie pos decat daca vrei chitanta. desi cred ca si la revolut poti conecta o imprimanta mica din aia termica bt si sa scoti un bon..

      00
  59. Am platit cu cardul o pereche de casti si sunt sunat de catre firma de curierat ca trebuie sa merg 80 de km sa le ridic din nush ce depozit. Never again.

    00
  60. NOU
    #162

    Am platit cu cardul la emag doar cand am fost obligat de easybox, si ghici ce, am ramas fara produs si cu banii lipsa aproape 2 saptamani. Noroc ca a fost ceva ieftin, si nu imi erau asa vitali banii aia. Am sunat atat la emag cat si la sameday, „vom sesiza tralala” si atat.
    Acu, sa ma gandesc ca se intampla aceeasi chestie cu un frigider.. sau orice altceva e cat un salariu minim, nasol.

    00
  61. daca as fi comerciant as fi intrat in discutia asta cu carnetelul in mana. prin absurd chiar daca consumatorul roman e cel mai de cacat, tot la banii lor tanjiti.

    rambursul era costul neincrederii consumatorilor in voi, vreti sa il externalizati, succes.

    00
    • Din pacate emag a stricat mult piata comertului online romanesc prin facilitatile acordate de la inceput (pentru a castiga cota de piata a mers si cred ca inca merge pe pierdere – unii dintre noi care avem firma si magazin online nu ne permitem sa mergem pe pierdere ca emagul). Toata lumea era extaziata la transport gratuit pina in cuca macaii pentru 100 lei, retur gratuit, retur in 30 zile… super misto. Nu poti sustine la nesfarsit aceste cheltuieli din marja ta indiferent de ce contract ai negociat cu fanu/urgent/dpd/etc. Si ce faci? Maresti costurile si taxezi tot ce poti pentru a creste profitul. Pierzi un anume procent din clienti dar … surpriza, esti pe plus la sfarsitul anului pentru ca ai scapat de clientii care, desi cumpara de la tine, de fapt iti produc pierdere.
      Da, tu ai banii in buzunar dar, daca-mi comanzi de 5 ori si imi returnezi de 4 ori – prefer sa nu te am de client.

      00
    • Rata de retur a produselor este foarte mică, nu te prosti.
      Retururile se fac de obicei pentru obiecte lovite, distruse, plm.
      Foarte puțini sunt ăia care comandă un produs, apoi nu le convine și-l returnează.
      Și mai puțini sunt imbecilii care comandă o dubă de frigidere, apoi își pun muierea să aleagă 1, iar pe restul le trimit inapoi la depozit.
      Ți-o spun ca unu, care a devenit atât de putoare, că și aerul respirat l-aș comanda la emag.
      Emag nu a stricat nimic in piața online, ba din contră: a civilizat mult și a dispărut haiducia e-commerce prezentă la inceputurile online-ului românesc. Ți se pare că noi, cumpărătorii, suntem prea privilegiați pentru niște facilități pe care emag le ofer.
      So what, boss? Ce e rău în avea o alternativă viabilă la magazinele brick&mortar?
      Nu mai pierd timp, bani, nervi pentru a-mi căuta ce-mi trebuie.
      Știi cât de mișto e să trimit la cuca măcăii o combină frigorifică, un televizor, o drujbă, o betonieră, o saltea, o bormașină, mâncare pentru câini? Să stau seara cu cocaru in sus, să comand ce-am nevoie, să-l sun pe tata și să-i zic să fie p-aproape, că-i trimit la țară colete de emag? Eu să nu mai fiu nevoit să umblu pe la hypermarket&shit după lucruri, să fac rost de mașini să le transport, să plătesc dube, să mă rog de unu și altu.
      Să nu-mi fut zilele, pentru a umbla după ce am nevoie?
      Intrat în aplicație, comandat, venit acasă, plătit și aia e.
      Comerțul on-line, boss, nu e numai pentru urbanu mare, unde oricum ai tot, ci ajută enorm oamenii care stau departe de oraș și pentru care a lua un frigider era chin, că nu toți aveau mașini.
      Dar nah, ia-mi bucuria de a trăi civilizat,explică-mi că emag a futat comerțu, când mie mi-a ușurat viața, când nu mai sunt nevoit să pierd timp și bani pentru 4 scânduri.

      Eu văd că oamenii nu au o problemă cu emagu. Oamenii au o problemă cu firmele de curierat și curierii.

      00
    • IonutM – emagul cam asta face. Fute piata. Emag=amazon la nivel de romania. Ia vezi ce se intampla in america cu amazon unde au monopol!

      00
  62. În magazinele normale când plătești? În momentul în care iei produsul, nu?
    So, plata în avans, pentru ce? Să fii luat la mișto de toți papagalii?
    De fapt, de asta a și apărut plata la livrare, pentru că trăim într-o țară de hoți, proști, și smenari.
    Zoso, vezi câți pași mai ai până devii Lingăul. Ești sponsorizat de emag, treaba ta, dar fii obiectiv.

    00
    • Nu că ar conta ce obiceiuri am eu, dar dacă nu aș msi putea comanda cu plata la livrare, aș merge în showroom, iar dacă nu aș putea face nici asta (lipsă de timp, de chef, am găsit mai aproape sau cu plata la livrare), aș renunța la produsul emag.
      NU trebuie să stăm la pula lu’ emag („pula” apropo de ce e pe TV zilele astea).

      00
    • Zoso, vezi câți pași mai ai până devii Lingăul. Ești sponsorizat de emag, treaba ta, dar fii obiectiv.

      2.400 comentarii aici și acum mă lovești cu asta. bine te-am crescut.

    • Cristi, pe mine m-au taxat cu 5 lei pentru livrarea in showroom!
      PS: saptama aceasta am comandat niste baterii de pe marketplace, 8 lei valoarea produsului si transport gratuit prin curier

      00
    • Pai daca STII ca problema romanului e smenul, teapa, trimisul de caramizi prin OLX, aruncatul bagajelor si coletelor in camioane (vezi clipuri de acum cateva zile)… Cum sa nu ceri ramburs!?
      Nu e „troll”, nimeni nu e troll. Majoritatea sunt pățiți, nu e nimeni „snowflake”, „troll”.
      Cum scria cineva mai sus: la o comanda de 1.000 de lei, 5 lei nu inseamna mare lucru, dar la o comanda de 100 de lei, 5 lei inseamna 5%. Daca emag se lauda cu reduceri de 10-15% (baga stickere rosii pe pagina produselor), putem spune ca 5% inseamna un adaos mare? :)
      So, daca vreunul de la emag citeste pe-aici, luati asta in calcul, ca 5 lei la 100 de lei inseamna 5%. :)
      Bineinteles, nu e vorba de bani, ca are toata lumea bani de doua beri (din alea ieftine), e vorba de atitudine.
      Sa nu mai spun de toate comentariile de-aici unde lumea se plange ca „plata cu cardul” inseamna ca emag te va trata mai naspa daca o faci…
      ––
      2400 de comentarii in care, totusi, am fost relativ vertical, obiectiv. :)

      00
  63. Cum se procedează pentru a nu plăti taxa de livrare în showroom: comanzi cu ridicare din showroom, iar când ajunge, te duci la un vânzător și îi spui că tu nu vrei să plătești taxa, așa că îți anulează comanda și îți vinde produsul fără taxă, să îi intre lui pe vânzări

    00
  64. Da, vrem sa fim siguri ca ajunge produsul. Sau macar sa nu-l platim daca nu ajunge.
    Pt ca altfel ramai cu banii luati si cu alergaturi, reclamatii, etc

    00
  65. OK, sa zicem ca taxa de ramburs, curieri, bla, bla, whatever.
    Dar de ce imi ceri taxa de 2.5 lei la „procesarea platii” pentru un produs existent deja in showroom??
    Caz concret: caut ceva, ii dau filtrare dupa „in stoc in showroom X”, bun, selectez produsul, la plata „Tadaaa!!” taxa de 2.5 lei!
    Why?
    Ce face emagul concret? L-a trimis oricum la showroom, (de aia se cheama STOC!) si opereaza o plata, big deal!
    Ba mai mult, ca sa fie treaba faina, taxa este pentru plata cash sau CARD, la ridicare!
    Deci: platesti cu cardul la ridicare – TAXA
    Platesti cu cardul la plasarea comenzii – GRATIS

    00
  66. Stii cum este sa nu iti ajunga comanda de la emag, sau sa iti ajunga produsul busit si apoi sa ceri banii inapoi si sa nu ii vezi decat dupa multe saptamani de stat in telefon?

    Nu ne civilizam pentru ca si comerciantii si bat joc de noi pe fata.

    Am platit candva cu cardul pe emag. Dar nu pot fi prost la nesfarsit.

    Dar nu-i nimic. Votam cu banul. Emag nu este singurul magazin pe lumea asta, si se fac doi ani de cand nu am mai comandat nimic de la ei.

    00
    • Nu folosesc decat ramburs cu ridicare din magazin la oricine comand, f64, pcgarrage, avstore, altex. Evident, emag nu ma intereseaza absolut deloc. E si scump si neserios.

      Cand comand de pe amazon sau e-infinity, comanda imi vine cu DHL sau UPS. Rambursarea banilor e super rapida in caz de orice problema, iar curieratul este foarte ok.

      00
  67. pcgarage au comision(procent din valoarea comenzi) la plata cu cardul daca iei ceva pe firma. practic te obliga sa achiti prin OP, deci in loc sa se incheie povestea mai repede, mai bine o lalaie cateva zile.

    00
  68. Sunt de parere ca firmele de curierat ar trebui sa fie o parte din solutie si nu o parte din problema! Conform sondajelor din domeniul, este cert faptul ca, firmele de curierat au un rol foarte important in dezvoltarea economica. Cu toate acestea ma intreb care este rolul firmelor de curierat in afacerea dumneavoastra, fie ca se vinde un produs fie ca se cumpara un produs? Citind opiniile exprimate in comentarile de mai sus, constat fara surprindere, ca increderea in firmele de curierat si atentie!vorbim aici de firme mari de curierat cu acoperire nationala si flota de sute de (auto)vehicole, este foarte scazuta. Asadar nu este de mirare faptul ca 6 clienti din 10 clienti, daca nu mai mult, prefera ca modalitate de plata, plata la livrare.
    Si asta pe buna dreptate pentru ca din punctul meu de vedere, magazinele sau platformele online nu sunt platforme de donatii, adica transferi banii pentru un produs, iar apoi apoi vedem noi efectele ce si cum. Sau ma ,,insel” in aceasta privinta? Sigur ca da, platiile ramburs genereaza efecte negative si incetinesc oricare proces, ba chiar mai mult, curierii de la unele firme de curierat, echipati cu telefon, POS, POD, imprimanta sau cine stie ce alte aparate, arata ca niste agenti din ,,trupe speciale”, specializati in tainele financiare, si probabil instruiti asupra faptului ca sumele de bani incasate pot sa le pericliteze ata siguranta lor cat si a clientilor lor.
    Asadar sunt sigur, ca aspectul ,,dansi”nu doresc iar, la ,,noi” nu este sigur, trebuie si poate fi moderat/arbitrat de firma de curierat, si va pot spune in mod sigur ca surpiza va fi una placuta, deoarece vor scadea cheltuielile si va creste increderea, intr-un cuvant toata lumea mai multumita :)
    Cred ca mi se cuvine, sa scriu acest comentariu, deoarece sunt co-fondator al unei respectabile firme de curierat, iar conform recenziilor primite de la clienti si conform presei internationale, de unde si site-ul de stiri al Uniunii Europene a preluat recent un articol despre unul dintre serviciile noastre de curierat inovative, arata ca serviciile de curierat oferite de noi, chiar sunt parte din solutie si vin in intampinarea asteptarilor ,, ridicate” ale clientilor.
    Recent am deschis un punct de lucru in judetul Alba Iulia, astfel incercam sa aducem mai multa transparenta si valoare pe piata serviciilor de curierat din Romania, pentru ca se poate, iar daca considerati ca ar putea fi un subiect destul de interesant si de interes pentru afacerea dumneavoastra, cu mare drag va vom prezenta rolul, importanta si beneficiile unui serviciu calitativ de curierat.

    00
  69. Si curierii sunt oameni: „in functie de educatia fiecaruia”. Din cate am inteles de la un curier, intarzierile au urmatoarea poveste: atunci cand au un numar mare de colete ei prefera sa le livreze unde stiu ca primesc bacsis (dupa ceva timp de cuierat stiu pe de rost numele celor care le lasa ceva in plus) iar coletele care raman vor fi amanate, in functie de noroc…un astfel de curier pe livrari poate avea 4-5000Lei venituri pe luna, depinde de zona. De asemenea, cei care sunt la sediu primesc telefon si scot coletele pe usa din spate.

    Din punctul meu de vedere „vina” este impartita intre curierul care livreaza si management, dar si vanzator (magazin) care alege cel mai mic pret la livrare nu curierul care are mai putine reclamatii pe zona respectiva. Exemplu, furnizorii cu care lucrez au contract cu mai multi curieri, iar daca am probleme cu un curier solicit furnizorului ca urmatoarele comenzi sa le livreze cu alt curier. Astfel as recomanda si magazinelor online ca la sectiunea de livrare, curierul sa poata fi ales de catre client. Astfel, daca alegi cel mai ieftin curier si ai probleme, este la alegera ta sa se livreze cu un client mai scump dar cu care nu ai avut probleme. Toti au de castigat!

    00
  70. Ma doare undeva de frustrarile curierilor. Daca nu le convine „ocupatia” sa-si gaseasca altceva de facut, tuns iarba, frecat menta sau alte activitati aferente IQ-ului subunitar din dotare, poate taximetrie pt ca nu-i prea departe de apucaturile lor.
    Atata timp cat eu platesc livrarea coletului pana in casa (conform emag) nu accept ca un nesimtit de la sOmeday sa-mi recomande sa-mi gasesc pe altcineva sa-mi care coletul. Pentru asta-i platit, asta sa faca, nimic mai mult, nu am nevoie nici de buna ziua, nici de ranjetul prefacut. Nu ma intereseaza ca l-a trimis sefu’ singur, singurel cu ditamai coletul. Daca-i prost, sa fie prost pe timpul si banii lui, nu sunt eu devina pt alegerile proaste din viata lui sau ca a chiulit de la scoala si altceva nu poate sa faca. Nu stau la discutii/negocieri si nu-i las bacsis, nu am cumparat de la el si nici nu am ales ca el, geniul curieratului, sa-mi livreze marfa.
    Cei care le plangeti de mila curierilor ganditiva la tot lantul de proiectare/productie/maketing/vanzari/logistica implicat in, de exemplu, producerea si vanzarea unui banal frigider, iar la capatul lui se afla un curier frustrat care il distruge, ca doar nu-i marfa lui. Toti cei din „amonte” sunt afectati de nesimitirea lui speedy gonzales de la sOmeday.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube