eCommerce: redirect pages

E ceva ce nu știu dacă se predă la conferințele despre cum să faci miliarde de euro din ecommerce din România: redirectează nenorocitele alea de pagini dacă schimbi URL-ul.

E un magazin care îmi place mult, de aia nu o să îi dau numele, care are o tactică extrem de tâmpită: când se schimbă sezonul, scoate produsele de sezon de pe site, iar când revine sezonul lor, 6 luni mai târziu, le activează, dar linkul se schimbă la unele produse. Produsele nu, ele sunt aceleași, dar linkul apare la republicare  “site.ro/pantaloni_iarna_2.html” și vechile linkuri către pantalonii ăia nu mai funcționează. Am dat vreo 6 linkuri către ei în ultimii ani și nici unul nu mai e valid. NICI UNUL. Pentru că omului care se ocupă de site nu-i pasă.

M-am mai lovit de câteva ori de tactica asta și cred că e o practică obișnuită printre magazinele online românești: căutam un produs pe google, din prima pagină de rezultate, 3 linkuri erau bușite, dar produsul exista în magazin.

Iar pe zona de publishing e dezastru, foarte rar se păstrează aceleași linkuri când se schimbă site-ul, RomâniaLiberă.ro, Realitatea.net și alții au făcut asta.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Asta tine mai mult de autismul din departamentele unei afaceri mai mult: in general de documentare produse si mentinere stocuri se ocupa altcineva decat specialistul SEO.
    Iar daca e aceeasi persoana, afacerea e prea mica ca sa fi auzit ca e naspa cu broken links in Google.

    00
  2. romanialibera.ro a ajuns un fel de antena3 plina de fake news si de lăudătorii lui dragnea. E chiar jenantă această schimbare de directie, sau poate asta e strategia ticăloșilor din psd.

    00
  3. decathlon?
    au schiuri de 2 luni la raft dar pe site de curand au bagat articole in sectiune

    00
  4. Ceea ce e mai frustrant pentru SEO-isti e ca google nu scoate astfel de link-uri din index ( chiar si daca trimiti un feedback )

    00
  5. realitatea a pierdut baza de date … pentru ca … pitong :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube