Cât durează activarea de 3D secure la Raiffeisen?

Știi funcția de 3DSecure, cea care ar trebui să te protejeze de plăți dubioase de internet? De ce ar fi activă când primești cardul? Trebuie să o activezi, așa că suni la Raiffeisen, apeși vreo 100 butoane și pierzi cam 10 minute până să fii transferat către un operator, după care mai aștepți până operatorul este liber, iar apoi îi spui problema ta, pe care o rezolvă imediat, sau cel puțin așa îți spune.

Mirat plăcut de această promptitudine, mergi să îți folosești cardul, dar ce să vezi, site-ul se încăpățânează să îți spună că nu acceptă cardul tău, că nu are activ 3DSecure, așa că ce faci, dai mail către Raiffeisen, care după 2 zile îți garantează că au vorbit cu Romcard și funcția a fost activată. Înțelegând că pot exista erori și bucuros că s-a rezolvat, mergi să îți plătești ce ai de plătit, dar surpriza, site-ul se încăpățânează să îți spună că nu se poate fără 3DSecure, așa că mai trimiți un mail la Raiffeisen cu print screen-ul, spunând-le că 3DSecure nu e activ. Fapt pentru care Raiffeisen mai vorbește o dată cu Romcard și activează 3DSecure (deci nu reacționează, repară…), dar site-ul nu vrea și pace, pentru el nu ai 3Dsecure și gata (merge cu alt card care are 3d secure activat – tot Raiffeisen), așa că mai suni la Raiffeisen, mai trimiți mailuri și de fiecare dată îți spun ca acum au activat și urmează să meargă…dar ghici ce…nu merge în continuare și nimeni nu știe de ce nu se activează….

Așa că momentan mă distrez cu Raiffeisen și activarea de 3DSecure de o săptămână și pariez că mai durează minim o săptămână să-l activeze.

sigla-raiffeisen-1

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

62 comentarii

  1. Romcard este o gluma de firma cu niste oameni foarte slab pregatiti… e haos mare la ei acolo. Nu am rezistat ca angajat mai mult de 6 luni cand am observat si experimentat stilul lor de „a face treaba”

    00
  2. Dar nu mai bine dai tu comisioanele alea altei banci care mai si face ceva de ele? Nu mult, dar macar cat sa mearga cardul.

    00
    • tu mai platesti comisioane la banca? poate ca ar trebui sa iti schimbi si tu banca

      00
    • dacă tu crezi că nu plătești comisioane te înșeli.

    • cum sa dau, bre, la altii ….. ca astia-s aia care au fost cu noi in piata care revolutioneaza revolutia (ok, mai spala si ei niste bani de la rusi, da trecem cu vederea) ….

      00
    • Deci cand o aud pe asta cu comisioanele de la astia care is la ING….ma sparg de râs. Da, nu par sa aibe comisioane, DAR cand faci o conversie valutara la 5 lei un euro cum e ? Cand cumperi cu cardul din strainatate pe sume mult mai mari cum e ? Cand te duci sa cauti un om la o banca si nu gasesti decat un aparat prafuit pe post de casier electronic, povesteste-i lui cum vrei sa faci o refinantare partiala de la un credit cu ipoteca, sigur o sa te asculte cuminte.

      00
    • Deci cu comisioane… Am descoperit intr-un tarziu ca la ING pentru orice plata internationala in alta moneda decat eur, mi se fac doua tranzactii consecutive pe cardul de lei: un schimb valutare din usd in eur de exemplu, apoi altul de la eur la ron. la 210$ platiti mi s-au retinut initial 880, apoi la decontare 914. Ambele tranzactii la cursul ala mare si nesimtit al bancii. Acuma pe bune, e legal asa ceva?

      00
    • Cand „bla bla euro conversie curs” > Revolut.
      Cand „bla bla oameni ghiseu” > niciodata.

      Fixed.

      00
  3. BT,ING .. numa’ zic

    00
    • din cauza asta am renuntat la bt, desi initial am vrut sa ma mut acolod e la ing

      00
    • BT care iti ia COMISION sa primesti bani de la ing? SERIOS? COMISION SA PRIMESTI LEI? CE P**A mea de banca comunista e asta? CARITAS?

      00
    • Practic poti sa trollezi pe cineva pe care ai boala trimitiandu-le cate 1 leu pe ora pana ii lasi fara bani in cont.

      00
    • am inceput sa deschid un cont pe firma la ING acum 2 saptamani. inca nu am internet banking. le scriu azi sa nu se mai deranjeze, in timpul asta faceam o firma noua si aveam de la BT totul activat

      00
    • Nu stiu ce comision iti cere BT, dar eu primesc super multe plati in cont si nu am platit niciodata comision ca am primit bani, numa zic.

      00
    • Și la Alphagoti e cu comision de încasare. Alti comuniști, evitați-i precum cancerul

      00
    • La Alpha am comision si ca respir :)))

      00
    • Zaeax,ca si glumita da,ca si realitate suma mima pe care o poti trimite e 10 lei,chiar daca ai avea un comisiom de 2 lei,tot ii ajung 8 lei.

      Eu nu am comisioane deloc pe persoana fizica la BT

      00
    • Si BRD incaseaza comision pentru incasare
      4 lei incasare
      4.2 lei account managemen lunar
      4.5 lei pentru internet banking luna
      4.5 lei pentru mobile app lunar
      M’e scarba

      00
  4. Din experienta mea similara, problema a fost la romcard.

    00
  5. ar trebui sa le multumesti pentru ca ai material pentru blog datorita lor

    10
  6. Incearca sa stropesti cardul cu niste apa sfintita inainte de a-l folosi.

    00
  7. In 10 minute iți activezi contul Revolut care il poți alimenta gratuit si il poți folosi la plățile online plus ca ai notificări instant.

    00
  8. Pare user_error, nu am patit asa ceva.

    00
    • Scrie si pe site la Raiffeisen ca vine activat, deci user_error. La ce nu venea activat, se activa inainte de plata. Spune adevarul, nu mai induce in eroare spuma cititorilor de blog.

      00
    • @ Alex, asa-i ca e frumos sa vorbesti fara sa stii … daca tu nu ai patit clar ca restul e prostii si nu stiu sa foloseasca un card …… ai citit tu pe site (website) ca scrie ca vine activat si te-i gandit tu, ca eu nu am ce face decat sa induc lumea in eroare …. bravo !
      E bine macar ca stii sa citesti si sa cauti dar eu tot ma intreb de ce nu mi-ar fi raspuns Raiffeisen asa : “domnule x toate cardurile noastre au activat 3d secure inca de la emitere” si de ce imi tot spune ca ei suna la Romcard și aia e naspa si …. ori il activeaza ori l-au activat ori …..

      00
    • NOU
      #31

      Nu cred că e user error, dar și al meu a venit activat

      00
  9. Macar au optiunea de 3d secure in teorie. La Bancpost nu au avut nici in teorie, nici in practica. Noroc ca i-a cumparat BT :D

    00
  10. Asta este un motiv intemeiat ca sa renunti la serviciile lor si sa alegi sa iti cheltuiesti banii la altii. Eu asa procedez, fara nervi sau stres.

    00
    • Nu-s deloc nervos sau stresat – nu pentru atita lucru …… sunt doar curios cind si cum o sa se rezolve :) (de platit pe net am si alte carduri)

      00
  11. omg, e 2015 si oamenii nu stiu ce-i aia 3DSecure?

    funcția de 3DSecure nu te apara de plati dubioase pe net. sms-urile alea le primesti doar la cei care sunt inrolati in program, adica cativa :(

    00
  12. 3DSecure e serviciul ala minunant care e asa de secure incat are efect doar daca-l suporta comerciantul? Daca nu, merge foarte bine si fara.

    Inca incerc sa ii gasesc utilitatea.

    00
  13. sau poate ai nimerit ceva angajazi prosti ?
    Am facut si eu un card acu 6 luni, comision zero daca intra lunar mai mult de 2500 ron pe el, zero taxe pentru toate celelalte servicii conexe.

    00
  14. Le zici frumos că vrei să anulezi cardul și să închizi toate conturile, și dacă te întreabă de ce, le spui că aștepți de 2 săptămâni să folosești cardul și nu poți.

    00
    • asta le spun dupa ce imi rezolva problema … momentan astept „sa se inchida sesizarea”

      00
    • Ziceam doar pentru că la faze din astea imediat răspunde un operator, nu mai trebuie să aștepți.

      Când zici că vrei să închizi tot și să renunți imediat e altceva.

      La transilvania țin minte acum ceva ani când am trecut pe ING și am închis tot la ei, că imediat a venit o persoană din spate din birouri să mă întrebe ce și cum, de ce am ales asta, dacă poate să mă ajute cu ceva, bla bla.

      Poți încerca, chiar și cu sesizarea deschisă, măcar așa le poți da sesizarea direct și măcar știu și ei că există o șansă să te rețină.

      00
  15. nush ce-a fost la tine, n-am mai auzit pe nimeni la rfs cu problema asta.
    In schimb, inca astept activarea de la ministerul sanatatii ca inca nu-mi pot folosi cardul de sanatate.

    00
  16. Problema e la Romcard. Raiffeisen trebuie doar sa-i anunte. Aia trebuie sa activeze.

    00
  17. La mine nu era activ la început și apoi mi-a cerut niște parole atunci când am vrut să plătesc online, am setat și a mers.
    Gen 10 minute totul.
    Tot Raiffeisen, acum vreo 5-6 ani, card silver / business căcat ce-o fi / scump la comisioane de orice fel.

    00
  18. Ala de trece strada neregulamentar in poza e ministrul cormoran, Daea?

    00
  19. NOU
    #49

    Dacă trimieai e-mail în loc de mail poate salvai timp :)

    Aaa, și website nu site :d

    00
  20. inca nu este activ, desi si Romcardul si Raiffeisen se jura ca l-au activat dar nici unul, nici altul nu vor sa imi dea „in scris” cum ca e activ astfel ca am facut o plângere acum cateva zile, plangere care se va rezolva in maxim 30 de zile ….. (plangere pe email nu pe mail ca sa nu se supere trolii :) )
    Soluția de azi a bancii: „poate o fi defect haideti sa va emit altul si poate pina atunci se inchide si reclamatia ….. mda, sa se inchida sa imi emiteti altul si sa o luam de la capat …. alta solutie nu am”

    p.s. mai am si alte carduri, doar vroiam sa subliniez cum este si cit dureaza reclamatiile la unele banci si nu sa ma plang ca nu imi pot rezolva problema.

    00
  21. De ce nu ai sunat direct la romcard ?

    00
  22. @ Mihai M. – ca am contract cu Romcardul. :)
    Nu ma plang sau caut solutie,mi-am facut treaba (partial) cu alt card subliniam cum se intelege la noi „customer service” si cit de repede se rezolva o problema aparent banala.

    hai sa iti dau o ipoteza … situatia descrisa este la o persoana pensionara care nu are decit un singur card si care vrea sa se inregistreze la ghiseul.ro pentru a nu mai sta la coada la platit impozitele …. ce face ? (la ghiseul.ro mi-au respins prima data cardul pentru ca nu era inrolat 3d secure si nu ma lasau sa imi fac contul)

    00
  23. Băi ăștia nu sunt în stare să rezolve buguri in ani de zile cu tichete cu mailuri cu tot. Le-am spus prietenește că în anumite condiții în SMS e suma greșită (de la tranzacția imediat anterioară). Neah, 3 luni de așteptare ca să primesc mesaj ca nuca în perete că eu primesc SMS-urile pentru că le-am activat. M-am lăsat de fapte bune, bugul e activ de cel puțin 5 ani, vă dați seama ce UAT fac.

    00
    • Și eu credeam că sunt singurul cu acest mic detaliu … Confirm, e veche, cam de 5 ani și poate mai mult

      00
  24. @ Alex, asa-i ca e frumos sa vorbesti fara sa stii … ai citit tu pe site (website) ca scrie ca vine activat si te-i gandit tu ca eu nu am ce face decat sa induc lumea in eroare.
    E bine macar ca stii sa citesti si cautii dar eu tot ma intreb de ce nu imi raspunde Raiffeisen asa : „domnule x toate cardurile noastre au activat 3d secure inca de la emitere” si tot imi spune ca ei suna la Romcard si ori il activeaza ori l-au activat ori …..

    p.s dupa ce azi de dimenata au sustinut faptul ca e stricat cardul, acuma e stricata interfata celor de la ghiseul.ro …. mai vedem deseara sau miine ce mai pe cine mai gasesc sa arunce vina prin www

    00
  25. Am vrut sa platesc ceva cu cardul sotiei, il aveam la mine (card de debit de la BT).
    Dau sa platesc, bag datele cardului, trebuie parola 3D Secure… no, sun, ii scriu, nimic, nu ma baga in seama. Dau cancel, cumpar alta data, dar supriza mare …. plata se autorizeaza si banii se duc din cont :)). Asa ca

    00
  26. NOU
    #58

    Raiffeisen? Moar liek „Iadfeissen”, amirite?

    00
  27. și eu care credeam că cei de la BT sunt proști

    00
  28. Ma distreaza unii cercopiteci. Ei au impresia ca bancile traiesc asa cu aer , nu e business care trebuie sa faca bani. Rolul tau de client e sa gasesti oferta cea mai buna din piata. Huo bancile uitand probabil ca sunt motorul unei economii sau toti aveti afaceri cu statul pe srl de 200 lei?

    Raiffeisen are in momentul de fata cea mai buna oferta. Pachetul ala cu zero tot daca iti incasezi salariul la ei. zero comioane de retragere, zero la plati etc. Eu sunt unul dintre aia care daca maine aparte o oferta mai buna mi-am mutat contul salariul instant. Un mail la conta si se rezolva. Aia care is blocati pe o anumita banca probabil au anumite beneficii. Daca nu aveti, sunteti prosti sau e prost CEO-ul vostru.

    In al ordine de idei daca esti imbecil si folosesti cardu de credit al bancii la plati in strainatate cand ai revolut … sau cum am vazut ca sunt unii idioti – revolutul la carrefour in romania.Asta e nu toti avem creier sa-l si folosim. Unii il au doar pe post de boneta.

    PS : Toate cardurile emise de Raiffeisen Bank sunt automat inrolate si activate in cadrul serviciului 3D Secure, nemaifiind necesar sa iti activezi singur serviciul.

    Guest author iar ai fumat?

    00
    • Baiete, trebuie sa intervin, tot ce spui este aiurea, suntem in 2020 luna iulie si am aceeasi problema cu activarea 3dsecure la un card. Am avut 3 apeluri la raiffeisen pentru activare si dupa 5 zile nimic. Prost, e ala care se crede destept, restul vine de la sine.

      00
  29. Aceeasi problema si astazi, dupa 7 sesizari in 5 zile, dupa aproximativ 4 ore pierdute la telefon peoblema tot nu s a rezolvat, cică sa mai incerc saptamana viitoare.Una din operatoarele din call- canter mi a confirmat ca a trimis email catre Romcard si i au raspuns ca Reiffeisen nu a trimis fisierul cu datele pentru setarea parolei statice.
    Am fost mintit in fel si chip de catre toti operatorii cu care am vorbit la Reiffeisen.
    NU recomand sa folositi serviciile Reiffeisen, o mizerie de sistem, de organizare, de angajati.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube