Două ipostaze social media: giveaway și jene

Cât de trist să fii să te apuci să faci “am/n-am” cu oameni trecuți de 40 de ani? Nu mă așteptam la asta de la Redbull, mai ales că ei făceau numai chestii foarte mișto. Și nici de la ăștia doi din poză, care pretind că fac muzică de adulți.

Sunt curios de combinația dintre cele două branduri și cum au gândit-o. Să adunăm niște concursomani ca să ne cumpere ceasurile!!!! Că oamenii normali în mod sigur nu fac din astea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. „Watch up gentleman’s!” :(

    00
  2. Ce cocleala de ceas uite ce urme lasa pe mina!

    00
  3. Nu e contul tau de Instagram ăla?

    00
  4. Nu inteleg care e problema cu combinatia dintre branduri (presupun ca te referi la nene si la magazinul de ceasuri). Mie mi se pare ca se potrivesc. Un magazin de ceasuri proaste (cu cateva exceptii) si un hipster.

    00
  5. “The Petcu”

    Ai ceva secrete sa ne spui?

    00
  6. Loredanda și Grasu XXL au concerte împreuna, sponsorizate de Red Bull, de aici asocierea, crezi tu o sa mai scrii pe blog la 40 de ani ? O sa ai alte griji.

    00
  7. alo, care e problema cu oamenii de 40 de ani??

  8. Bă, boss, Loredana bate bine spre 50…
    Hehe! Ai un frate geamăn, hipster, thePetcu :))))))))

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube