Două declarații despre trafic și șosele

Lucian Șova, Ministrul Transporturilor:

„Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari și multinaționalele vor pleca către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici.”

Drobul de sare. De asta nu fac ei șosele, ca să nu plece investițiile din țară. Care investiții? Alea care nu se fac. Un alt prost, tot Șova, cuvânta cam la fel prin 2013:

România va avea probleme reale cu întreţinerea autostrăzilor, atunci când reţeaua acestora va ajunge la 5.000 – 6.000 de kilometri, a declarat ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova

Nu doar că vor fura bani la construcție, dar vor fura bani și la întreținere, și cine naiba vrea asta?!?!

Călin Popescu Tăriceanu, șeful Senatului:

”Nu mă plimb în București, dar constat că sunt foarte mulți plimbăreți. Toată ziua este un trafic fabulos. De exemplu în Munchen, după ora 8 traficul practic dispare, nu mai este trafic cu vehicule.”

E bine că a constatat și el că sunt mulți oameni ziua în mașini. Poate îi dă ideea lui Firea pentru un studiu, să aflăm ce naiba fac oamenii ăștia în mașini când ar trebui să fie la muncă.

sosea-36

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

54 comentarii

  1. Aradul si Timisoara au somajul cel mai mic din tara, Hunedoara se dezvolta incetisor la fabrici, im mintea guvernului e o pura coincidenta ca judetele astea au autostrazi… Perspective sumbre de autostrada noua daca cel „in charge” zice ca nu-s necesare. Triste zile traim in tara asta, regres de minim 10-20 ani.

    00
  2. Deci cei care lucreaza in multinationale are trebui sa faca un miting de sustinere pentru PSD ca le protejeaza job-urile !

    00
  3. NOU
    #4

    ‘ai de plm (facepalm)

    zic atunci sa ramanem cu salariile mici sa nu ne plece multinationalele.. sa fie bine ca sa nu fie rau

    00
  4. Hai ca tre’ sa recunoastem ca e funny, baiatu’! :) Si e fresh, am verificat, are ‘doar’ 58 de ani. Mai are ~20 de ani de activitate „politica”, char 30 daca are longevitatea lui nea nelu.

    00
  5. Nu le mai da idei, că ăştia sunt în stare să îi trimită la canal pe plimbăreţii care îi încurcă. Mai găsesc ei vreun canal de făcut, nu e problemă.

    00
    • Cat le ia sa faca studiul de fezabilitate pentru canalul respectiv, mor detinutii de batranete si plictiseala.

      00
  6. Eu nu cred in teoria ca PSD nu face autostrăzi de frica rușilor, ca nu le putem întreține sau ca pleacă multinaționalele, exact numai de asta nu doarme Dragnea.
    Autostrăzile nu se construiesc pentru ca în sectorul public nu avem oameni cu viziune si experiență în realizarea marilor proiecte, toți sunt puși pe pile, așteaptă ziua de salariu și mută un dosar dintr-o parte în alta.
    Știm cu toții că se fura dar cred că orice român a înjurat traficul de la Comarnic, de pe E85 sau șirul de serpentine din Carpați, pana la urma și politicienii au de suferit, indiferent de partid.
    Este si o problemă de bani pentru că autostrăzile realizate cu bani europeni sunt decontate după ce ai terminat o parte din lucrări si prezinți chitanțele asa ca este mai greu de furat plus ca UE nu decontează relocarea utilităților sau pentru expropriere asa ca acești bani trebuie sa vina din bugetul statului. Oradea a făcut o chestie inteligenta, a expropriat din banii bugetului local si a trimis proiectul la Ministerul de Investiții pentru a-l propune la UE, așa guvernul nu mai are de ce sa întârzie proiectul centurii orașului.

    Ca o observație, cred ca ai luat un virus, ai publicat 9 articole într-o zi.

    00
  7. Păi eu zic că e simplu.

    Doar membrii de partid, pensionarii şi angajaţii la stat ar trebui să aibă voie să circule după 9 dimineaţa.

    Nici nu înţeleg, ca cetăţean neintegrat în aparat, de ce ai avea nevoie să circuli. Sau de ce ai avea nevoie de maşină.

    Sau de ce ai avea nevoie să faci orice altceva în afară de să munceşti şi să plăteşti conştiincios taxele la stat.

    Pur şi simplu nu înţeleg, nu văd rostul, ca cetăţean ce-ai avea nevoie de toate astea. Pe vremea lu Ceauşescu se mergea agăţat de bara de la autobuz şi era bine, toată lumea avea de lucru, străzile erau goale, puteau face băieţii de partid liniuţe cu daciile negre.

    Bine că n-am făcut autostrăzi, că mai rău era cred!

    00
  8. Studii nu s-au facut? Doar studii se fac, aici se fura fara probleme.

    00
  9. Si gratis daca te oferi sa faci ceva tot nu se poate. Ti-ai pus piatra pe drum in fata portii? Amenda

    00
  10. Sunt de acord. Se intampla rar, odata la 3 luni sa zicem cand trebuie sa plec cu masina in miezul zilei. Si e aproape la fel de aglomerat ca dimineata cand merge lumea la munca. De ceee? Daca nu au munca, de unde au bani de masini? Si daca au munca, ce cauta la ora aia pe strada???

    00
    • Par examplu, eu sunt la munca: catre un client, o prezentare, o sesizare de reparatie, o maslina, o socoteala. Sa ii sugerez sefului sa inchida firma si sa ne calugarim cu totii?

      00
    • Sunt unii care se duc o serviciu mai târziu, tocmai pentru a evita aglomerația. Era o perioada când mă duceam pe la ora 12 la serviciu, tocmai din motivul asta, dar asta nu explică aglomerația totuși. Dacă ești foarte curios, și ai timp, alege o mașină la întâmplare care nu pare uber și urmărește-o. Sunt și eu curios :)

      00
    • Câți oameni se deplasează cu mașina în timpu serviciului? Parca tot nu iese socoteala.

      00
    • Daca nu e la mișto comentariul ești prost. Lumea aleargă după bani

      00
    • Sunt o gramada de masini care doar tranziteaza Bucurestiul zilnic.

      00
    • La parte asta sunt de acord. La cel de-al doilea loc de munca plec mai tarziu spre birou, pentru ca fiind colaborator, nu am impus un program fix. Si pentru ca autobuzul vine la 30-35 de minute, am timp suficient sa ma uit la trafic.. Indiferent de ora, ca e 9 ca e 10, 11 sau 13, traficul e acelasi. Cea mai mare parte dintre soferi sunt: pisi, cucoane tip andreea marin, tipi la camasuta cu ochelari de soare, chiar daca nu e soare.. semihipsteri, mosi tip irinel, neni cu ceafa lata, si pustani cu gagica aferenta in dreapta. Astia is cam 70%, restul fiind format din oameni care par a fi muncitori pe santier si care de obicei is cate 4-5 intr-o masina, curieri si alte categorii in care s-ar incadra de ex. agentii de vanzari. Pe langa asta, e plin pe strada de oameni care zac pe banci, care se plimba agale sau care stau la terase. Deci indiferent cat vor unii sa faca pe gica contra, frate cati sa aiba job-uri care sa presupuna intalniri cu clientii sau deplasari la institutii?
      Lasand asta la o parte, seara 90+% sunt masini cu o singura persoana, dar am observat ca deja cei mai multi nici nu se mai streseaza ca parcurg o distanta de 1 minut in 15 sau 20, pentru ca acum traiasca telefoanele, stau cu ochii beliti in ele ca sa treaca timpul, dar doamne fereste sa ia autobuzul, care cel putin pe ruta pe care circul eu, este destul de gol.

      00
    • Așa, lumea se plimba cu mașina la ce oră vrea pula ei. Care e problema?
      Stai TU acasa! Tu ce cacat cauți in trafic la ora 3, iar dacă nu ești in trafic la ora aia, ce te fute grija de trafic?

      Hai cu minusurile, ipocritilor Nu e strada goala cand vrea pula voastra. Mars, ma!
      L-as bate zilnic pe Tariceanu.

      00
  11. Ca sa citam din clasici: Sova ala cred ca arunca ciocolata si mananca ambalajul. Pare la nivelul ala de confuzie.

    00
  12. Va rog sa-l omoare cineva, o declaratie mai aroganta si retardata nu am auzit demult.

    00
  13. Lucian Şova şi Dan Şova or fi înrudiţi? Mă gândesc că or fi fraţi, ba chiar fraţi gemeni cu CACPeTăriceanu, că prea sunt toţi trei la fel de idioţi.

    În rest, rămâne cum am stabilit: #fuckPSDragnea #niştepenali #ziuacahoţii #altăîntrebare

    00
  14. Mi-a spus și un străinez faza asta, în București vezi foarte mulți oameni umblând pe stradă aiurea, fără să fie rush hour sau ceva. I-am zis că așa e la noi, avem mulți blogări.

    • ăia sunt influensări, bos. sau băieți cu pizza.

    • Pai cand nu ai strazi, transport public, o centura si planul orasului e la fel ca pe vremea cand era 5% din traficul de azi, fireste ca pare ca umbla oameni aiurea pe strazi……

      Ma uitam ce infrastructura exista in orase la Vest de noi si imi vine sa plang.

      00
    • @eftimie eu sunt de acord cu strainezu in cauza. unde a nimerit- nu s-a mai pomenit- asa, fara rush hour-umblam brambura pe strazi-n-a vazut vestul…..

      00
  15. Sa se faca un program reducere a traficului!
    Propun, de exemplu, o restrictie prin care masinile cu numar par circula in zilele pare iar cele cu numar impar in zilele impare.
    Daca nici asta nu rezolva problema, propun limitarea cantitatii de combustibil in functie de venitul fiecaruia: la salariul minim pe economie – 5 litri pe luna. Dublul salariului – dublul cantitatii.

    Dar mai intai propun un stidiu de fezabilitate pentru aceste propuneri

    00
    • Crezi ca e greu daca se impune asta cu nr par sa isi ia cetatenii inca o masina..??

      00
    • Buna observatie, Ioana. Mi-a scapat posibilitatea asta de a ocoli masurile eficiente de reducere a traficului.
      In sensul asta, propun ca fiecare familie sa aibe voie sa isi ia maxim o masina.
      In plus, propun ca nu orice familie sa aibe voie sa-si ia masina, ci doar de la un anumit statut social in sus. De exemplu, daca familia nu are ca venit de 4 ori salariul minim, sa nu aibe voie sa isi ia masina.
      Mai mult, mi-a venit o idee de sustinere a economiei romanesti: toate familiile sa fie obligate sa isi cumpere doar masini produse in Romania. Dacia si Ford. Exceptii vor fi facute doar pentru corpurile diplomatice

      00
    • NOU
      #35

      Vor apărea imediat șmecherii cu „3 cifre” și ăia cu 13B :)

      00
    • „De exemplu, daca familia nu are ca venit de 4 ori salariul minim, sa nu aibe voie sa isi ia masina.”

      Ai zis-o în glumă, dar ce descrii tu acolo nu este altceva decât o responsabilitate financiară pe care românii nu o au. ;)

      00
  16. La noi daca ai o problema administrativa trebuie sa fi prezent fizic…nu poti rezolva online si nici macar nu poti face o programare.

    00
    • Deci daca dobotocii astia tot „vor” sa reduca poluarea, ar trebuie sa incerce sa reduca birocratia si sa automatizeze cat mai multe.
      Gata, m-am trezit la loc in Romania. Sa continuam.

      00
  17. bine că umblă Tăriceanu prin Munchen dar nu umblă prin București

    00
  18. NOU
    #40

    Cu parere de rau o spun, replicile astea retardate sunt specialitatea poporului, nu e vreun special sau ceva.

    00
  19. AFRICA – Tunel de autostradă – https://www.youtube.com/watch?v=_O1LHwYkXeQ

    00
  20. Ca intotdeauna saracii pesedisti pleaca de la un sambure de adevar, dar reusesc sa o dea atat de prost incat distrug orice idee. Da, e dubios si fara o explicatie logica faptul ca la noi in orasele mari e aglomeratie si masini bara la bara toata ziua indiferent de ora. Chiar as fi curios sa se faca un sondaj in care sa sa fie intrebati oamenii ce stau ampixulea in masini sau se plimba pe la ora 10 sau 14 intr-o zi de miercuri, sa zicem. Sau marti sau joi. Ce fac si incotro merg? In orase in care se spune ca somajul e la 1% sau sub…ce cauta toti oamenii aia pe strazi in toiul zilei? Sunt curieri toti? Fac munca de teren? Ce munca? Daca sunt toti someri…greu de crezut ca toti se afla in cei 1% dati de statistici.

    00
  21. … PSD uita ca anii trec, pensionarii mor… vin altii din spate, dar parca nu-s la fel de batuti in cap. Tinerii nu-i mai minti cu A3, ca nu se uita nimeni la televizor, iar astea vor rasturna valori si partide, un fel de timpul le rezolva pe toate, natura se reseteaza periodic.

    00
  22. In timp ce Tariceanu fura bani de la stat si mananca bullshit, ungurii, sarbii si bulgarii se pisa pe Romania la capitolul autostrazi si centuri ocolitoare.

    00
  23. Ieri si alaltaieri, cum am mai zis acum doua zile parca, sotul a fost in anglia la 4 interviuri. Distanta a fost: intre aeroport si primul interviu-150 km, intre primul si al doilea 300km. S-a incadrat lejer, iar la ora 5:30 deja terminase treaba. De la aeroport catre interviuri plecand pe la 11 fara ceva. A doua zi, aproape aceeasi distanta, aceeasi poveste. Adevarul e ca la ce naiba ai nevoie de autostrazi, cand poti parcurge 450 km in 7-8-9 ore? Acum cativa ani, am parcurs 120 km in 5 ore, sate peste sate cu limita de 30!! la ora, sate de altfel pustii, nici dracu nu era pe strada, in afara de nenii cu radare. Nici nu stiu cum poate cineva scoate asemenea aberatii, e absolut ireal sa iesi si sa declari asa ceva… De fiecare data zic „nu ma mai mira nimic”, cu toate astea cretinii astia tin sa demonstreze ca ma insel amarnic…

    00
    • Pai trebuie de-aia cu radare, ce ai vrea, sa iasa la plimbare sa constate nereguli in trafic si sa dea amenzi? Mai bine in boscheti, ascunsi, la umbra, prind cativa fraieri pe zi care au 61 kmh in zona de 50 si gata, si-au facut treaba. FGR

      00
  24. Dimineața cred că traficul ar fi cu 30-40% mai lejer dacă oamenii nu și-ar chinui copiii cu mersul la școală dintr-un capăt al orașului în celălalt.
    Apoi la prânz oamenii care nu au biroul langa mall-uri merg la masa.
    Sunt o grămadă de curieri. Uber și tot ce înseamnă taxi este prea ieftin.
    Explicațiile sunt relativ simple.

    00
  25. Cei de la PSD par sa fi luat proverbul „Gura pacatosului adevar graieste” ca sa si-l lipeasca de frunte.

    „sa reducem democratia”
    „Bine ai venit in tara noastra”
    „Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari și multinaționalele vor pleca către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici.”

    Pentru prima oara cred unu din PSD scapa pe gura ceea ce gandesc de fapt: „Bai, noi vrem sa va tinem pe voi toti saraci si rupti in cur!”.

    Cum se leaga asta cu „Noi marim salariile, pensiile si facem bine la oameni!”.
    Nu prea.

    Sper doar ca mai multi simpatizanti PSD sa inteleaga mesajul de mai sus al lui L.Sova cu acea conotatie, ca vor sa ne tina pe toti saraci. Si atunci, poate se vor trezi: „Stai ba, adica asta pe care l-am votat sa-mi creasca mie salariul/pensia de fapt vrea sa ma tina sarac lipit pamantului?! Ia sa iau eu furca din ograda….”

    00
  26. Dacă n-ar fi fost xenofili să fure/pigulească bani ca să-și cumpere mașini exotice, construiască vile după modele exotice, șifonând banii furați în conturi bancare străine (offshore, evident), să-și trimită odraslele în școli străine, și exemplele pot continua, am fi avut dracului mai multe decât autostrăzi, și nu numai… asta e, așa lideri xenofili, așa populația xenofilă…

    00
  27. sa-i explice cineva lui Tari ca plimbaretii din Bucuresti dintre orele 11-15 , de obicei in masini scumpe , sunt afaceristii de ‘succesuri’ adica cei mufati la bugetul de stat, cel alimentat de noi fraierii care bagam la privat …

    00
  28. Cred ca in bula voastra de oameni cu munca de birou 9-17 uitati ca mai exista si oameni care muncesc 12/24, 12/24|12/48, o zi cu o zi, 24/48, 24-72 samd. Acum si oamenii cu salarii mici isi permit masini, asa ca in ziua libera mai dau o tura la magazine/depozite sa-si mai ia niste materiale sa faca ceva prin casa, mai dau o tura pe la primarie/institutiile de stat sa rezolve cate o problema, mai merg la cumparaturi, mai iau copii si-i duc in parc. Ghici de ce fac asta intre 10 si 16? Pentru ca traficul e mai scazut decat cel dintre 7 si 10 si cel dintre 16 si 19. Nu mai zic de oamenii care muncesc efectiv cu masina, de freelanceri, de oameni cu program flexibil. A mai spus cineva si de oamenii care merg la pranz sa ia masa.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.