Două cu curierat: Sprint şi Cargus

Am luat nişte obiective în teste de la F64 şi trebuia să le trimit înapoi. Ei îmi recomandă Sprint Curier, că lucrează bine cu ei. Îl sun pe gigelul care e pe zona mea şi îi spun ce şi cum, el anunţă că vine până în 18 cel târziu. Asta vinerea trecută. N-a venit nici azi. N-a sunat. N-a nimic.

Am un laptop Samsung în teste şi are nevoie de împachetare specială. Samsung comunică asta la Cargus, Cargus îmi trimite acasă un gigel care nu ştia nimic de nici o împachetare.

doggy7

41 comentarii

  1. Gigeii nu au viziune…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Am luat un parfum de pe aoro. Ajunge acasa spart. Ii sun, ei se fac ca nu stiu nimic.
    Morala: aoro are fakeuri.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  3. Inseamna ca tot Fan Curier raman cei mai ok. :D

    Thumb up 2 Thumb down 2
  4. lucreaza cu dhl, o sa vezi diferenta :) pe intern s-ar putea chiar sa fie ieftini . Aia nu intreaba degeaba ce colet ai , ce transporti si ce dimensiuni are, vine agentul pregatit.
    La fan si cargus te intreaba de parca it matters, ala tot prost vine , tot cu aceeasi masina si la un plic si la o cutie si la 2 paleti .

    Thumb up 1 Thumb down 0
  5. Oare OPC-ul nu ar avea nimic de spus in primul caz?

    Thumb up 1 Thumb down 0
  6. Una cu posta romana:sun sa vad daca mi-o ajuns un colet,sa nu mai trec pe acasa si iar la posta:
    Eu:buna ziua,vreau sa stiu daca mi-o ajuns un colet
    Posta:Asteptati mandatul acasa
    Eu:nu sunt acasa,nu verificati in sistem?
    Posta:Nu pot verifica acum,bine,la revedere si-o inchis…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Trebuia sa trimit un pachet cu Garantia de Livrare Okazii. Gigelul de la Cargus nu stia cine-s Okazii si ce anume inseamna asta.
    Ii bag AWB-ul deja generat sub nas si da vreo doua telefone sa se convinga ca intr-adevar ala e pretul transportului, el nu auzisese nimic de nicio oferta speciala pentru clientii Okazii care aleg sa livreze prin Cargus

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Am fost curier si iti spun ca la faza cu impachetatul nu e vina curierului. Am fost de multe ori surprins sa ajung la un client sa ridic un colet si el sa-mi dea un produs desfacut, fara nicio cutie, noi neavand servicii de impachetare, deci nu aveam ambalaje la noi, nici la sediu macar. El a zis ca i-a spus firma unde trebuia sa ajunga garantia ca se va ocupa curierul de impachetare. Nu sunt prosti aia care spun sa pastrezi cutiile la produsele unde nu se ofera garantie in orasul in care locuiesti.

    Hai ca daca era cutia desfacuta si nu avea un scotch sa lipeasca, cu asta puteam sa-l rezolv pe client, dar sa-i gasesc un ambalaj era foarte greu. Cateodata improvizam ceva cu niste cartoane in alte forme care le avea clientul acasa, cateodata refuzam sa ridic coletul, pentru ca nu avea cum sa fie transportat in siguranta.

    La situatia in care trebuie sa ridice coletul si nu a venit de o saptamana nici nu va veni daca nu revii. Mai mult ca sigur comanda nu a ajuns la curier. Sunt multe maini prin care trec comenzile si una poate sa nu transmita mai departe si sa se opreasca lantul.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    • @Empire: cum ziceam, discuţia era “nu am in ce sa il impachetez, rezolvaţi voi”. deci undeva pe conductă s-a pierdut informaţia asta.

    • Hai sa iti zic ceva Empire…..
      Eu lucrez la DHL curier…. si vreau sa iti zic ca nu exista”nu a revenit clientul cu un tel” o firma ce se respecta este cea care suna clientul in legatura cu comănda,iar firma de curierat care nu are cutii de ambalare sau alte necesitati……eu port cu mine toate tipurile de produse de ambalare(de la abalaje de plastic pana la cutii de 30 de litri) ca nu ocupa spatiu in duba.

      Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Sincer nu am experienta buna nici eu cu cei doi..Eu prefer Urgent…De cand luram cu ei, suntem foarte multumiti…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Cei de la Sprint vor sa-ti faca o surpriza :)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. şi căţelul…?!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. o fi vreun semn divin ca trebuie sa le pastrezi.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  13. de aia iubim Ebay`ul si USPS-ul

    Thumb up 0 Thumb down 3
  14. N-am avut neplăceri cu Cargus când am livrat prin Okazii, nici cu DHL pe colete internaționale, nici cu FanCurier pe local, în afară de unele întârzieri la FanCurier…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Un curier de la DHL are in jur de 2500lei/lunar iar unul de la restul are intre 1000 si 1500lei/lunar.

    Tocmai, sunt si serviciile mai scumpe la DHL.

    Thumb up 0 Thumb down 2
    • imi pare rau ca te dezamagesc dar un angajat DHL castiga 1.300 lei + bonuri de masa FARA NICI UN ALT BONUS !!!! iar media de la celelalte firme de curierat este in jur de 1.300 – 1.700 lei !! La DHL un angajat cu vechimea de 8-9 ani castiga 1.700 lei …. ti se pare mult? la FAN ajungi la 1700 lei dupa maxim 3 ani …. asa ca nu e vorba de salalriul curierului… ca daca e imbracat la camasa si cravata asta nu inseamna ca are si salariu corespunzator

      Thumb up 0 Thumb down 0
  16. eu as recomanda tnt:)

    Thumb up 2 Thumb down 0
  17. @paulierco >> ai zis-o bine. DHL motiveaza financiar angajații tocmai pentru a păstra un standard de calitate ridicat. Atâta timp cât un FanCurier ia 800 RON pe luna, normal ca si produsele sunt livrate la fel. E un cer vicios. Vezi cazul cel.ro când parca un FanCurier aruncase pachetul cu tableta peste gard.
    Costa POATE cu 1 RON mai mult DHL dar dacă vrei sa ai o relație buna cu partenerii , alegi calitatea, nu cantitatea!
    @Zoso, o fi un semn divin ca produsele in teste trebuie sa îți rămână tie :)

    Thumb up 1 Thumb down 0
  18. De cinci luni de zile tot primesc chestii de la eMAG, in teste, prin Fan Curier la aceeasi locatie.

    Vin gogi diferiti sa le ridice, dar cateodata se mai si repeta, gogii. Toti ma intreaba adresa, desi sunt trimisi la mine prin comanda de la eMAG. La toti le spun sa verifice la centrul lor.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Curieri de la dhl au target pe zi de livrari, daca nu livreaza zboara instant, incep livrarile la prima ora si termina la 21-22.00.
    Au si salariile cele mai mari dar si munca pe masura.
    Am lucrat cu Otto Curier- ajung in tara si dupa 4 zile , am renuntat la ei
    Posta Attlasib – au cele mai mici tarife(5 lei bucuresti , 8 lei tara), livrari in bucuresti 24 ore, in tara 24-48 h
    Cargus -apartin de Dhl – c-am depasiti de situatie, probabil au multe livrari , livreaza in bucuresti 24-48 ore, in tara 24- 48 ore.
    Urgent curier – livreaza in 24 ore in bucuresti , 24 ore in tara, au probleme in unele orasele mari, in iasi si ploiesti au subcontract si aia livreaza cand au ei timp
    Am lucrat/lucrez cu cei de sus, Urgent Curier sunt de departe cei mai ok.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  20. emag lucreaza cu DPD Curier

    Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Salut, am patit si eu ceva asemanator cu o masina de spalat :)
    ii sun pe cei de la cargus si ii intreb daca pot trimite o masina de spalat de la unirii pana in militari. Mi-au cerut datele .. si au venit sa ridice coletul . A venit numitul “gigel…” iar el a spus ca nu se pot ridica coletul ca este prea mare si ca trebuie sa merg cu el la ei in sediu :)

    am renuntat oricum .. dupa ce i-am balacarit pe aia acolo

    Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Prin natura meseriei mele dar si pentru cumpatraturi personale am fost nevoiet sa apelez la curier.Ca majoritatea celor de aici.Eu personal prefer FanCurier.Am mai auzit si povesti neplacute in legatura cu ei dar pentru mine a functionat de fiecare data.Acum o luna trebuia sa trimet niste mostre in Spania.Am sunat la DHL si mi-a dat un pret.Am sunat si la Fan Curier si pretul era de 3 ori mai mic.Acuma or fi salariile celor din urma mai mici dar eu ca client caut oferta cea mai avantajoasa pt. mine.Daca as cauta un loc de munca poate ca m-as duce la DHL.Acuma 2 saptamani asteptam ceva prin curier.Ma suna gigelu;(vad ca asa se cheama) ca nu gaseste strada si ar fi mai bine sa ies io la o parcare la un supermarket.Dar pot sa-ti explic.A nu ca e complicat zice el si inchide.Locuiesc pe o strada perpendiculara pe un drum national.Eram asa nerabdator sa primesc coletul ca nu mai fac scandal si ma duc.II spun omului ca era simplu de ajuns ca e important ca clientul sa fie multumit si ca si eu am un job si daca m-as comporta asa cu clientii as muri de foame.Isi cere scuze ca are multe curse de facut si e nou pe zona asta blablabla si pleaca.Ma gandeam sa sun la firma sa-i fac o reclamatie.N-am facut-o.Poate a avut doar o zi proasta.Sau poate ca e din categoria celor carora ziua trece,leafa merge da-l ..reacu de idiot cu strada lui ce murea daca iesea si el pana la principala.Da ce-l f….grija pe Dabija?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Salut,
    am lucrat cativa ani in curierat rapid…pot spune ca ambalarea corespunzatoare e obligatia clientului.Curierul poare refuza preluarea daca coletul nu este ambalat corespunzator(mai ales dc este vb de lucruri fragile).In ceea ce priveste maniplarea marfii, da, curieratul este raspunzator…tocmai de accea exista stikere “FRAGIL”…
    Revenind la subiect,cand am lucrat o perioada scurta la o companie(alt domeniu)…am avut de-a face cu Sprint-curier…total neprofesionisti…platesti ramburs fara a ti se da o chitanta(ceea ce nu mi se pare normal- cat timp tu ca angajat tre sa decontezi orice cheltuiala)…am cerut o dovada a faptului k i-am dat cateva milioane(ramburs pt un colet adus)…dar…zicea curierul k nu poate…dupa multe discutii in contradictoriu,si imbranceli(s-a implicat si seful meu cerandu-si banii inapoi, ceea ce curierul a refuzat categoric)…am ajuns sa fac o reclamatie scrisa la Bucuresti…DEGEABA…
    sunt unele firme care pot lucra ca niste profesionisti…altii in schimb habar nu au ce inseamna curierat rapid(incepand de la inregistrarea unei comenzi pana la finalizarea livrarii catre destinatar..sunt multe etape,multa munca, nervi…)
    Fiecare lucreaza in functie de cum vrea sa isi pastreze clientii…
    O zi buna!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  24. Am trimis cu Nemo cateva chestii, la telefon tanti ma intreaba cam ce e, ce dimensiuni si mai ales daca l-am impachetat si imi pune in vedere sa fie impachetat.
    Cargus mi-a adus ok chestiile luate de pe Amazon.de si expediate cu DHL posta normala de Germania.
    Nu mai stiu cine a fost, Cargus sau Fancurier, cei care au fost in stare s imi recupereze geaca uitata la o pensiune la Satu Mare. Am sunat la Bucuresti, dat mail, ei au sunat la Satu Mare si s-a dus curierul sa ia pachetul de la adresa, l-am platit la livrare.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  25. @Darius: Pune-te in locul curierului. Suna centrul si ii zice: ai 10 comenzi, una acolo, una acolo samd… Ajunge curierul la tine: te intreaba la ce adresa trimiti si tu ii razi ironic spunandu-i: he he, tu nu stii ca te-a trimis emag aici? Ok, emag, adresa? Hehe, tu nu stii adresa de la Emag? Nu, pentru ca sunt mii de destinatari…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  26. Am un colet de primit din Germania, ceva tehnologie GSM, a fost trimis prin DHL-colet neasigurat din pacate, de pe 28 luna trecuta, n-a ajus deocamdata…. Mai ajunge?
    Sa contactez sellerul de pe ebay sa-l pun sa preseze la DHL sau sa deschid un claim paypal, jucaria fiind cumparata de pe ebay?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Las’ că se va extinde Tribul:)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  28. @Empire Nu am ras in fata nimanui ironic, doar ca ar trebui sa aiba undeva notat ce trebuie sa faca, unde trebuie sa trimita si de ce. Umbla degeaba cu PDA-ul ala dupa ei.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  29. @Darius: Nu prea primesc asa multe informatii cate crezi, primesc numele si adreselor expeditorilor si atat. Nu stiu acum, de cand au toti PDA-uri, dar acum 3 ani cand lucram eu nu aveam informatiile astea. Eu unul nu treceam adresa destinatarului pe awb. Adresa trebuia sa fie trecuta pe colet/plic. Daca era un destinatar important, nici nu ma interesa daca era trecuta adresa, pentru ca filiala de la destinatie stie unde sa-l duca.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  30. Una si din Italia
    Mi se buleste Hp-ul
    Sun la asistenta Hp si le zic ce are.
    Imi raspund ca o sa trimita un gigel italian sa mi-l ridice de acasa
    Bun, deci trebuie sa pregatesc ambalajul, la care ei imi raspund, nu, aveti nevoie de el, trimitem noi ambalaj.

    Morala: ambalaju lor e format din cutie si punga din folie cu aer,nu, nu genul acela de pluribol ieftin de marimea unui nasture.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  31. nu stiu de ce sunati voi pe curier sa i dati comanda cand au totusi departamente de comenzi acolo se suna
    si daca comanzi ceva cu cerere de ramburs nu ti se pare normal ca firma sau persoana de la care lai cumparat sa-ti emita factura si chitanta curierul este doar un transportator
    nare rost sa fac comentarii despre vreo firma de curierat ca toate au probleme ca doar se lucreaza cu oamenii nu sunt roboti angajati sa nu greseasca

    Thumb up 0 Thumb down 0
  32. NOU
    #36

    Am comandat si eu ceva prin internet (de pe Mycloset) . Trebuia adus la Timisoara. Am primit mesaj intr- o zi (la o saptamana dupa ce am comandat) cum ca sa fiu acasa in intervalul orar x- y, ca VOI FI CONTACTAT (pun accent pe acest lucru, va fi important mai incolo in poveste) .
    Eu nu eram in localitate, am sunat persoanele ce erau acasa, le- am informat, le- am zis de suma, tot tacamul. Au asteptat toata ziua si nimica.
    A doua zi, fiind ocupat am fost contactat de persoana de la Urgent curier Timisoara cum ca este jos in fata locuintei, pachet si alte cele (clasic) . Ii explic frumos ca nu sunt acasa, sa sune cu incredere ca toata lumea stie si il asteapta.
    Trece o zi (nu dau importanta) , sun acasa si aflu cu surprindere ca nimic (n- a sunat nimeni, nu au fost contactati) . Le dau nr. -ul de telefon al individului ce m- a contactat.
    Este sunat dimineata, ajunge seara. Cand ajunge la destinatie (locuinta mea, dar alte persoane) , recunoaste ca nici nu stia unde sa vina, nu stia locatia, s- a ratacit, etc. (nu stie orasul deci) .
    Este rugat sa se verifice un detaliu la colet, refuza. Se agita, vorbeste urat, arogant, cum ca `Nu sta el 10- 15 minute dupa fiecare sa verifice` , `Sa achite inainte dupa se poate verifica` , schimb de replici josnice, arogante din partea unui meltean, care s- au incheiat cu iesirea lui pe usa cu coletul si fara bani.
    Fiind plecat nu aveam acces la e- mail. Am ajuns acasa si am vazut reclamatii de la Urgent cum ca eu nu am raspuns la usa, am refuzat preluarea coletului, etc. . Aceste lucruri le- am citit sambata, raspunzand e- mailurilor cu pricina si explicandu- le situatia reala, inclusiv cea ca atunci cand eu `am refuzat sa deschid usa` , el nici nu stia unde este adresa exacta.
    Luni primesc e- mail ca s- a inaintat la departamentul reclamatii problema. Astept 2- 3 zile, dupa- i contactez si le zic ca eu imi doresc produsul, nu le platesc taxa de inamagazinare si sa rezolve odata.
    Supriza, la telefon sunt pasat si rastpasat de la unul la altul, ma tot prezint, prezint problema, dar toti `Asteptati va facem legatura cu ….` .
    Cand ajung la telefon cu cine trebuie, explic situatia, sunt luat la 11 metri cum ca:
    1. Eu trebuia sa contactez curierul si sa ii spun unde este adresa. Nu trebuie sa astept sa ma contacteze el. Unde am mai pomenit asa ceva?
    Raspunsul meu: Fan curier, concurenta in general. De asemenea am incercat sa ii explic seminficatia verbului `veti fi contactat` din mesajul primit. Dansul insistand ca e de datoria mea.
    2. A inceput sa imi reproseze mie ca nu stia curierul adresa, cum ca `De unde ati dori sa stie` ?
    Raspunsul meu: Cod postal exact al strazii, internet, gps.
    Raspunsul lui (am ramas putin surprins) : Ce legatura are codul postal? Ati dori ca baietii sa stea pe internet?
    Raspunsul meu simplu: Ar trebui sa stie, sa stea cine trebuie si le face traseul, logistica. Ca sunt peste ei sau sub ei, nu ma intereseaza cum va organizati!

    3. Insista ca este vina mea, ca nu am raspuns la usa.
    Raspunsul meu: Intreb daca s- a sinchisit sa citeasca macar reclamatiile mele, ca domnul a mintit, ca s- a comportat necorespunzator, marlan si alte cele.
    El a continuat sa insiste ca nu am raspuns eu (frustrant, meltenesc, tiganesc pe romaneste) .

    Tot ne tatonam noi si ajungem la comun acord ca eu inca doresc produsul sa mi- l livreze.
    Mi- a spus ca voi fi contactat.
    Am fost contactat de o doamna de la Urgent, pentru a stabili ora cand sa fiu acasa. Stabilim noi ora si la sfarsit, inainte sa inchida imi recomanda, cu ton dojenitor sa fiu acasa de data aceasta.
    Mi- am luat foc si am intrebat- o simplu daca a citit reclamatiile mele, la care dansa mi- a raspuns sec `Nu` .
    Fiind deja cu nervii intinsi, am intrebat- o `La ce dracu mai comentati atunci, daca nu stiti povestea? Cititi naibii inainte!` . Dansa a tacut si eu i- am taiat- o scurt ca ii astept.
    Am asteptat degeaba, n- au venit. Am sunat nervos (chiar imi doream si inca imi doresc acel produs) , explicandu- i situatia, explicandu- i ca sunt cei mai neprofesionisti din domeniu intalniti de mine si de asemenea ca imi doresc din tot sufletul si sincer, sa falimenteze.
    Tot dansei i- am spus o alta ora cand sa livreze si alta zi (ea insistand sa mai astepte altii dupa ei) .
    Am stabilit ora, data si continu sa primesc reclamatii pe mail ca nu le deschid.
    Astazi inca astept produsul si pare- mi- se ca nu va veni.

    Morala, nu faceti afaceri cu URGENT CURIER si din pacate orice firma in colaborare cu ei, pe raza Timisorii, sunt TOTAL TOTAL neseriosi

    Thumb up 0 Thumb down 0
  33. deci cu dhl am avut o aventura de o noapte si mi-au furat 1600 de marci , pe vremea cand erau marcile germane, cu cargus este prima si ultima aventura care m-a costat 700 euro, eu aici nu fac comparatii de firme de curierat sau antireclama sau anti concurenta sau anti glont, eu impartasesc doar suprarea mea , pentru ca nu mi-am ascultat instinctul de a nu trimite un ceas de valoare prin curierat. asta e tot eu sunt DOBITOC.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Din punctul meu de vedere firma conteaza pentru tarife, iar experienta difera de la un curier(persoana) la altul. Exemplul clar cu mai multe firme:
    – Fan Courier: pana acum am prins doar curieri plictisiti si flegmatici care m-au facut de fiecare data sa cobor in fata blocului
    -UPS: o experienta singulara, dar unica: baiatul de varsta mea(20 si ceva de ani) imbracat in tinuta companiei(singurii cu tinuta completa, nu tricou) a urcat pana la usa si mi-a livrat coletul cu o atitudine placuta
    -DPD: 2 curieri diferiti, ambii cu atitudine pozitiva, chiar si cand a fost nevoie sa fiu asteptat o data 10 minute
    -Cargus: un necioplit flegmatic
    -Sprint Curier: lucram cu ei de 3 ani si am avut de-a face cu mai multe tipuri de curieri; un baiat de varsta mea a lucrat vreun an si ceva si era vesnic amabil si simpatic(m-a mirat cand a zburat din firma in urma unor reclamatii ca era arogant si nesimtit); pentru o perioada zona a fost preluata de seful lui, un domn in jur de 30 de ani, amabil, dar destul de serios(nu m-a deranjat, dar nici nu era o prezenta incantatoare); acum de cateva luni zona e acoperita de un tip in jur de 25 de ani cu o atitudine extra flegmatica si aroganta(mi-a vorbit din start la pertu), care atunci cand il suni sa vina dupa un colet raspunde cu un „da” care iti taie orice fel de bunovointa.

    Deci, in concluzie, firma se ocupa de tarife si o parte a logisticii. In schimb, curierul, care e „fata” acelei firme, face cum poate si crede. Din pacate salariile mici, progamul prelungit(poate unii nu stiu, dar la multe firme curierii descarca marfa din camion, incarca in dubita lor, isi fac planul de livrari, executa livrarile si ridicarile si la finalul zilei descarca dubita si incarca pachetele in camion; asa ca o zi de munca incepe la 8 si se termina la 6-7), volumul mare de munca in anumite perioada sperie si reorienteaza oameni perfecti pentru astfel de munca, iar locurile lor sunt ocupate de oameni cu o minima pregatire in interactiunea umana si navigarea in interiorul oraselor.
    Pus in situatia de a ajunge sa lucrez in curierat imi ridic niste semne de intrebare de la propria persoane. Oare atitudinea mea amabila si prietenoasa va disparea cu timpul in fata diverselor tipuri de clienti si a slujbei solicitante? Cred ca numai cu timpul voi gasi raspunsul, dar avand in vedere numarul de piedici nu ma mir daca in unele momente imi va pieri zambetul.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  35. Cargus … Am comandat ceva de pe e-bay. Primesc un tracking number de DHL. Caut la ei pe site (e-bay ma trimite automat spre DHL Express) si pauza. Dupa 3 saptamani de la termenul limita de livrare (intra si craciunul-revelionul) primesc un mail de la vanzator ca de ce nu am ridicat coletul, care e in drum spre el? Am ramas masca. Sun la DHL si surpriza: ei nu ofera tracking-livrare decat pentru DHL Express, DHL simplu prin posta romana sau Cargus. Pana la urma dau de colet … la Cargus. De fapt era trimis inapoi deja. Prima data amfost apostrofat ca de ce nu am urmarit la ei pe site prin tracking.Le spun ca habar nu am avut ca DHL este acelasi lucru cu Cargusul. Cica nesimtitul de curier a incercat sa livreze de doua ori dar eu nu eram acasa. Povesti cu pesti. In zilele respective eu stateam bine mersi acasa asteptand colete. Mi s-a comunicat ca mi-a lasat si instintare in cutia postala.In mod ciudat s-a evaporat. Le cer numarul avizului. Pauza. Ii intreb cine imi va acoperi paguba de 250 ron? Tacere absoluta. Incepe o poveste ca probabil nu am adresa exacta pe colet. L-am avut. Alta poveste ca la ei functioneaza notarea altfel si bla bla. Ajung acasa si o intreb pe sora mea daca cumva comanda de la emag de craciun trebuia sa fie livrat tot cu imbecilul de la Cargus? Surpriza: da! A facut o comanda pe e-mag, primeste sms ca i se va livra in ziua cutare. Tinem pe cineva acasa toata ziua. Curier din parti. A doua zi la fel. A treia zi la fel. S-a sunat la firma unde i s-a comunicat ca nu a fost gasit acasa nimeni. Povesti cu pesti. Sora mea a zis ca nu il mai vrea, nu au decat sa trimita inapoi coletul la e-mag. In a patra zi ne suna o doamna. Si dansa comandase ceva mult mai scump de la e-mag. Cargusul ii daduse ei coletul surorii mele (Ca si volum corespundeau coletele, doamna nu a observat numai cand a dat sa deschida coletul). Bineinteles incasase valoarea mai mare. In ajun de Craciun soramea si cumnatul alergau dupa imbecilul de curier prin tot cartierul. Eu nu ma las. Vreau banii mei inapoi si reputatia de cumparator cinstit pe e-bay. Nu au decat sa ii traga din salariul de curier.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  36. Cei mai mari nesimtiti sunt lab….arii de la urgent cargus sau cargus…2 mizerii de curieri,au avut sa ma despagubeasca cu un ramburs(fiindca il pierdusera,daca a mai pomenit cineva asa ceva) si nici dupa jumatate de an si nici in ziua de azi nu mi-au dat banii,,cat despre livrari,trimiti azi un colet,faci inconjurul lumii si cand te-ai intors o sa gasesti pe email o avizare ca destinatarul nu a fost gasit la adresa si culmea destinatarul te suna pe tine sa te injure de ce nu primeste coletul…CARGUS,URGENT CARGUS=Gunoaie!!!Decat rahatii astia 2 cargus sau urgent cargus ,va recomand cel mai ieftin serviciu postal si sigur coletul va ajunge inaintea acestor jigodii!!sa le fie rusine,am colaborat cu urgent curier 4 ani si am continuat dupa ce ia cumparat cargusul crezand ca vor fi cei mai tari…mi-am luat teapa de cateva zeci de milioane din cauza ca nu livrau la timp coletele!!!acum lucrez cu fun…o sa revin sa ii f..t si pe astia daca e cazul!sper totusi sa nu!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  37. Niste jepcari:

    Buna ziua,

    Referitor la importul dumneavoastra, veti avea de achitat la livrarea coletului suma de 40 RON, reprezentand drepturi vamale si 104.16 RON reprezentand comisionul de utilizare a contului DHL, conform facturii din atasament
    Buna ziua,

    Feriti-va de DHL cu orice pret. DHL = hotie pe fata

    DHL, cel mai prost curier pentru livrari extracomunitare

    Thumb up 0 Thumb down 0

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.