Două accidente pe autostradă și aceeași știre

Poze de la două accidente de pe A2:

O singură dată aș vrea să văd știrea următoare: mergea liniștit pe autostradă pe banda 1, așa cum ar trebui, când, din senin, un nenorocit a dat peste el și l-a făcut afiș. Niciodată. Tot timpul e aceeași știre, dar scrisă cu cuvinte frumoase: un idiot își omora mașina ca să nu se dea de pe banda a doua, că i-o luase mă-sa cadou de ziua lui, și s-a gândit să fie mai prost decât era deja, așa că a pus frână ca să îl sperie pe ăla din spate. A avut o surpriză de proporții. Acum își dorește să fi murit ca să scape de gura nevestei.

 

La primul accident nu văd prima mașină, dar următoarele sunt numai mașini sport: Duster probabil 1.5dci, tunat la 300CP, Tucson prima versiune, 116CP, ultima pare ceva Ford. La al doilea la fel: Megane 2006 s-a luat cu Citroen C3, practic 1.200CP adunați în două mașini.

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

87 comentarii

  1. Astia sunt B2 loveri si aia care se intorc de la mare cu jumatate de rezervor.

    00
  2. NOU
    #2

    sa stai in „curul” celui din fata este sport national mai ales pe drumurile proaste judetene unde daca primul are o groapa si reuseste sa o evite, al doilea nu mai reuseste, pune frana pentru ca se sperie, apoi al treilea intra in al doilea care intra in primul si evident ca vinovat este primul ca nu i-a dat blana prin groapa si a „pus piedica_coloanei”

    00
    • Da, mare dreptate ai, mai ales ca accidentele de care vorbim sunt pe autostrada. Este fix acelasi lucru, iar asta scrie aici absolut mereu de drumuri județene, nu de autostrada si de faptul ca stam pe b2 ca niste cretini, deși nu e necesar si dam lecții punând frâna, ca asa suntem interesanți.
      Eu am oprit o data dupa unul d-asta special, la.o benzinărie si l-am intrebat de ce sta pe b2 cu 128 km/h si nu sta pe b1, asa cum e normal, raspunsul fiind ca asa vrea pula lui si merge cu cat e legal si cat stie el ca e sigur.
      Noi stricăm tara si mentalitatea, noi, nu Dragnea and co. Noi, pana nu ne schimbam noi, nu se vor schimba nici ei. Doar ca noua ne place asa, ca merge, ce plm.

      00
  3. A2 mi se pare cea mai periculoasa autostrada din partea asta de lume. Si o sa dau argumente:
    1. Nu se respecta distanta indiferent de vreme. Toata lumea merge la aspiratie.
    2.Portiunea Bucuresti-Fundulea este omor(pe orice banda ai merge iti rupi masina), toata lumea merge pe banda 2 la aspiratie desigur.
    3. De fiecare data cand este foarte aglomerat dai peste un jmecher care face tailtagging si din cauze obiective un mic carambol.
    4. Limitele de viteza sunt facultative
    La ora actuala A2 mi se pare candidatul ideal pentru masurarea vitezei medii, respectiv amenzi pentru tailtagging.
    Si o intrebare stie cineva ceva de la maretul carambol din noiembrie 2016?

    00
    • @Asdad2005

      A2 nu e periculoasă deloc, dacă ești un pic precaut și stai departe de proști.
      Am venit duminica trecută din vamă și e chiar safe. Dacă vrei senzații de Final Destination înceacă să conduci inodat București-Craiova, să simți acolo adrenalină și proști.
      Dacă vrei să fii safe, stai departe de mașina din față, destul de departe.
      Regula celor 5 secunde, ele defapt sunt cam 3, dar la viteză mare și distanța crește.
      Iei un reper, un semn de circulație și vezi cât faci de când ăla a trecut prin dreptul lui și până ajungi tu. E mai puțin de 5 secunde? Scade un pic viteza sau depășește să ai spațiu mai mult.
      Nu frâna ampulea pe autostradă mai ales la viteze mari, dacă ai pe unu in spatele tău și e aproape. Dă-te deoparte și lasă-l să se ducă lung.
      Ferește-te de oamenii care merg incet pe prima bandă, regulă de aur. Depășești in forță, ca să fii safe.
      Când te muți pe banda 1, uită-te în oglină să vezi ambele faruri ale mașinii in fața căreia te bagi și mai du-te înainte, să fii sigur că nu-i tai ăluia fața.
      Alt sfat ar fi, să nu oprești in primele 3 PECO de pe autostradă, că-s toți moldovenii cu leasing de București Buluc. Am fost la mare cu un bou și fix în primul OMV s-a oprit, că să-și ia cafea.
      Nu înțeleg fascinația oamenilor de a se opri la OMVu ăla, că e aglomerat, jegos și pute.
      La fel când vii de la Constanța în primul Rompetrol sau ce morții lui e.
      Nu sta în spate la tiruri, nu sta între tiruri. Nu fi muist să mergi cu 80 pe autostradă, că odată încurci tirurile și sunt zone unde nu pot depăși, iar țăranul face rău că oamenii ăia merg pe tahograf și au termene.
      Ferește-te când vezi femei la volan. Ori le depășești să nu le mai vezi, ori stai mult în spate, că-s ocupate cu ruju, pisica, instagramu, copiii sau vorbitu la telefon.
      La fel dacă vezi oameni în vârstă la volan, dă-te deoparte, în special dacă vezi PH, OT, AG, VL, DB și TL, CV, MS. Deja am însirat juma de Românie.
      Semnalizează din timp, să vadă meltenii din spate sau față, că la un momentdat încetinești, schimbi direcția de mers, etc, etc, să nu incurci traficul și să te lovească vreunu in cur.
      Și cel mai importat: uită-te în oglinzi.
      Aș mai avea una. Incadratul prost in sensul giratoriu și lipsa de semnalizare sunt sport național. Așa iubesc să folosesc claxonu ăla, când anticipez bizonii in trafic.

      00
    • Boss, nu prea m-ai impresionat cum te rupi in engleza.
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tailgating

      00
    • Astea sunt reguli de bun simț pe orice autostradă.
      Da’ românul nu are timp, 10-20 minute la 4-5 ore de drum, să meargă în siguranță, el face racing, record, îi ăl mai bun…..

      00
    • @VMO

      Dacă nu ai citit pe diagonală, singurul cuvânt folosit in engleză este „safe”… asta și din defect profesional. In rest este scris în românește, cam pocită, dar pricepi ce zic acolo.
      Nu-i numai despre tailgating, ci despre un cumul de factori și situații, care pot duce lejer la belele, fără să le cauți.
      Încearcă să nu fi papagal, ce nu simte nevoia de pene, că nu am chef de o muială cu tine pe aici. Comentăm pe aici constructiv și să învățăm din experiența altora. Ăsta e scopul comunității.
      Nu fi rău gratuit, băi Moromete.

      00
    • @Ionut
      Ce ai spus tu, vine sa intareasca ceea ce am spus. Nu ma intelege gresit sunt de acord cu tot ce spui tu si se aplica cand mergi pe A2.
      Problema mea sta, in faptul, ca am intrat intr-o depasire a unui tir sau masina mai inceata iar giani mana iute, se infige in curul meu si flashuie la greu sa ma dau la o parte, desigur venind la intimidare ca na el e giani. De asemenea am problema si cu melcul care uita sa se mai dea pe banda 2. Fix din cauza specimenelor de acest tip, se intampla accidentele pe A2. O alta chestie, orice melc intrat in depasire de TIR sau de depasire a unui alt melc, mi se pare de bun simt sa-l lasi pe om sa-si termine depasirea, fara tachinari sau flashuri, indiferent de ce bolid ai!
      In rest, astept aparitia camerelor de viteza pe A2 si aparitia unui cadrul legal, unde mersul la aspiratie pe autostrada sa echivaleze cu o luna suspendat permisul si treaba asta sa se aplice oricand.

      00
    • Boss, credeam ca ai inteles, ai scris tailtagging un cuvant fara sens in engleza. In rest ai dreptate 101%

      00
    • Si nu era pt tine era pt Asdad2005, vai de pln ca prosti mai suntem!

      00
    • Eu am baut vreo 5 beri 5% alcool si vreo 3 beri 8% alcool. Tu ce scuza ai?

      00
    • „Si o intrebare stie cineva ceva de la maretul carambol din noiembrie 2016?”
      această întrebare ne doare.

    • Îmi explică si mie cineva cum s-a inventat regula de 5 sau 3 secunde? La 130 km/h am avea distanță de 180 de m intre masini, asta ar insemna cam 5 masini pe km de autostradă. La 3 secunde distanță înseamnă cam 100 m intre masini… Înțeleg să las spațiu de 3 sau 5 mașini intre ….

      00
    • @vmo
      Perfect de acord cuvantul n-are sens, ii spunem mers la aspiratie si sper ca toata lumea intelege
      @Pipistrel
      Regula aia, se poate traduce asa, in prima secunda observi luminile si apoi franezi(secunda 2), restul poti sa le privesti ca bonus ca nu ai fost prins intr-un carambol si sunt utile cand drumul nu este uscat. Prin tarile cu apa calda, treaba asta este foarte bine semnalizata si explicata, in special pe portiunile mai aglomerate sau unde au fost incidente.
      @Vali
      Faptul ca au trecut deja aproape 3 ani si noi inca nu stim se traduce in faptul ca nu e week-end pe timp de vara sa nu ai cel putin un carambol pe A2. Si momentan stam bine ca avem doar A2, daca va exista vreodata o autostrada Bucuresti-Brasov, io sunt de parere ca va bate la cur A2 la numar de caramboluri pe an, sper sa ma insel.
      Pe de alta parte, aceste caramboluri au fost sigur o scuza pentru orice guvern de dupa 89, pentru a nu face din constructia de autostrazi o prioritate, vezi ultimul muzeu de pe A1.

      00
    • @Asdad2005
      Eu am spus doar fizic ce se întâmplă. Distanța ar fi absurdă si regula ar fi valabilă doar in cazul in care am intalni un autovehicul oprit.
      Regula aia e absolut stupidă. Am mers pe autostrăzi pe la prietenii germani, pe unde nu aveau limita, si se putea merge la distanță de 3-4 masini cu peste 200 km/h.
      Tehnologie avem să mergem cred eu si mai repede de atât. Acum dacă pui toți orbeții la volan cu telefonul cu Facebook în brațe cred că regula de 1 oră între mașini ar fi cea mai safe :). Zic să nu fim stupizi si să nu mai propagam reguli stupide. Dar na, acum toată lumea trebuie să aibă permis, is good for the economy :)

      00
    • Deci in primul rand cam de rahat ca nu poti sa dai reply decat la primul comentariu si nu si reply la reply, se aude domnu Vali.
      2. Repetati după mine:
      Tailtagging, nu, cah, nu se există in engleza
      Tailgating, ok, e bon, let it go
      3. Over and out in plm

      00
    • @pipistrel

      Ce zici tu vine in completarea a ce am spus eu mai sus despre siguranță în trafic.
      Condusul defensiv nu e inventat aici.
      Apoi distanta aia de 4 mașini se aplică unde ai infrastructura bună și există disciplină în trafic.

      00
    • regula e de fapt sa mergi atat cat vezi.
      masina aia din fata nu se loveste de un zid sa se opreasca brusc si sa ai nevoie de atatea secunde.
      si daca ar aparea un zid in fata ei.. ar trebui sa ai si tu ochi sa il vezi inca inainte de impact si sa franezi din timp.
      si da, masina din fata ta nu e singurul reper necesar.

      see and be seen!

      00
  4. Cel mai periculos drum este E85. Cele mai multe accidente frontale, cele mai multe decese (desi as vrea sa vad o statistica de la politie cu top drumuri pe care se moare, dar nu o gasesc pe nicaieri). Se circula pe ecartament ca pe o banda in sine. Extrem de periculos (desi ar parea ca e inteligent si eficient asa). Am intalnit si masina de politie pe ecartament, iar dintr-un suv mi s-au facut semne de amor ca nu m-am retras pe ecartament, desi am semnalizat dreapta si am incetinit sa ma depaseasca, iar din partea cealalta nu venea nimeni.
    Eu am decis sa circul corect, pe banda mea, pentru ca acum cativa ani era sa mor cu niste copii cu care veneam de la un concurs pentru ca decisesem sa merg incet, fiind obosit si ora tarzie, iar dupa o curba acea „banda” s-a ingustat si am cazut cu rotile din dreapta cam o jumate de metru. Nu aveam cum sa fac stanga, pentru ca erau cate doua masini pe fiecare sens. Am reusit cu greu sa ma redresez, dupa numeroase opturi, m-au evitat ceilalti, masina a troznit ingrozitor (si nici acum nu am reusit sa aflu de ce trozneste la viteze mici, cand schimb viteza sau accelerez usor).
    Drumul acesta mi se pare o crima cu premeditare, vinovati, toti, de la administratori, politie, pana la soferi.

    00
    • Între București și Urziceni sunt acum porțiuni pe care se circulă alternativ: 2km cu o banda pe sens, apoi doi km cu 2 benzi pe sens și tot așa.

      Ce au făcut românii pe Facebook? Au sărit de cur in sus că au stricat drumul ăla cu o banda jumătate pe sens și că acum e aglomerat, că înainte era foarte bine.

      00
    • Andrei, daca e adevarat ce spui mi-am pierdut speranta complet in natiunea romana. Asta e singurul mod rapid de a mai degaja drumurile, ca autostrazi canci.
      Probabil ca romanii erau obisnuiti sa depaseasca oriunde voiau si acum tre’ sa astepte 2 km.

      00
    • Nu stiu cum sunt altii, dar mie mi se ridica parul peste tot cand aud termenul „o banda jumate”. Eu stiu ca ori e o banda, ori sunt 2. Si daca ar fi juma’ de banda, de ce as circula pe acolo? Am cumva juma’ de masina?

      00
    • La cum scot fum și sunt (ne)întreținute, aș zice un sfert!

      00
    • E85/DN2 pe portiunea Roman-Bucuresti cine la proiectat cand a fost refacut cu acostament largit ar trebui acuzat de omor din culpa la fiecare accident…

      O combinatie fatala de drum gresit inteles, imbecili si oameni rau intentinati elocventa pt noi ca natie.

      Mai trist ca dupa 30 ani inca nu este o autostrada Siret-Giurgiu, si strigator la cer ca inca nu se lucreaza la asa ceva.

      00
    • @alexul, dar roman-iași ce are? mai ales că ai sectoare lungi de drum unde ai 30-35.000 de mașini pe zi, trafic de autostradă cu 3 benzi pe sens.

      oricum, ca să-ți răspund: e85, în forma actuală a fost făcut cu primele fonduri preaderare, acum mai bine de 20 de ani, fiind, de fapt, o modernizare a vechiului drum cu o bandă pe sens. cum, nu se știe de ce, nu se primeau bani europeni pentru mărirea numărului de benzi, s-a mers total greșit pe ideea construirii unui acostament la lățime maximă după standardele uniunii europene. restul e poveste. oricum, deși îmi vor sări șoferi în cap, marea problemă a e85 nu e lățimea sa, ci faptul că trece prin localități. numărul de pietoni morți pe marginea sa (mult mai mare decât a șoferilor sau pietonilor din mașini, ca și poluarea din acele localități sunt argumentele pentru această afirmație.

      00
    • This. E85 ar trebui reproiectat si refacut.

      00
    • @Andrei.
      Vinerea trecuta, venind spre Bucuresti, am vazut cel mai mare ambuteiaj de cand conduc in tara asta. O coada de masini, stationand pe o lungime mai mare de 15km. Tot ambuteiajul era exact pe zona cu depasiri alternative.
      Concluzie?
      P.S. Pe zona respectiva sunt multe zone agricole, unde se putea extinde drumul la 2 benzi pe sens. Astfel se absorbea lejer fluxul mare de masini la iesirea din oras.

      00
    • @berenger Am uitat de Roman-Iasi, nu prea l-am folosit… desi intre Tg Frumos Iasi mi-a ramas in minte un accident cu un autotren care vedea dupa curba nu a vazut si a calcat o femeie pe acostamentul ala…
      Ii stiu istoria dar tot dupa atata timp puteau sa mai corecteze din prostii.

      00
    • Crotale, „ecartament” e distanta dintre sinele de tren, cred ca te referi la acostament.

      Pe sosea cu 1,5 benzi am condus si eu si la am fost impins, aratate degete, etc, pentru ca nu m-am dat din fata lor desi din contrasesns nu venea nimeni si eu oricum mergeam cu un pic peste limita.

      00
    • Pardon, acostament, nu ecartament, scuze de gafă!

      00
    • @Alex: a fost un accident, d-asta ai vazut coloana aia. Cred ca e valabil pe orice drum intr-o zi de vineri seara.

      00
  5. Nu pot să cred că încă nu a apărut cineva să se plângă de autorități, de lipsa autostrăzilor, de..

    00
  6. Sunt la Selgros in Băneasa , aștept la un mic cinstit..și doamna din fața mea citește Zoso.ro

    00
    • Ne respectăm, vorba aceea ;-) . M-as duce la doamna si aș întreba-o – cu un aer inocent – „doamnă, nu știți unde pot găsi niște scule de grădină, profesionale?” :-)

      00
    • doamna are in poșetă un fiskars x5, nu m-aș risca :D

  7. PaLariaMea, io trag kilograme de muje la fiecare imbecil care stă la 1 metru în spatele meu la peste 120 la oră. Cu cât viteza e mai mică cu atât kilogramele sunt mai puține. În general mă deranjează să-i văd culoarea ochilor in retrovizoare, indiferent de viteză.
    Aia cu 5 secunde pomenită de @Ionut M o aplic instinctiv că nu știu ce va face ăla din față și e mai bine să mă păzesc eu.
    Din păcate tailgating-ul, la fel că multe alte reguli, nu se sancționează la noi și dobitocii sunt distribuiți democratic pe orice fel de drum și se manifestă mai pregnant cu cât viteza e mai mare.

    00
    • Cei mai multi nu se dau la o parte daca nu stai in kuru lor.
      Si-s multi rau prostavanii astia. Vin din spate tare, dau semnal stanga de la distanta sa vada prostanu. Nimic, impasibil. Si are liber in dreapta. Ajung in kuru lui, nimic. Impasibil. 120 max. Sau 110. La consum. Abia dupa vreo 5 sec se da usor la o parte. Da’ asa incet sa nu i se defecteze directia cumva. Si apoi mormolocii astia scriu pe net : „e unii care sta numai in kuru tau pe autostrada. Eu mergeam legal cu 110 si aia ma flashuiau”. Sictir ma.
      Dupa mine as pune viteza minima pe autostrada la 120. Mergi sub 120….marș pe drumu vechi. Doar alea de mare tonaj au voie sub 120. Daca te târâi cu 90-100 pe autostrada ori esti zgarcit si mergi la consum ori nu-ti duce cazanu mai mult ori ti-e frica de viteza. Alt motiv logic nu ai sa mergi asa. Asa ca jet pe alt drum.

      00
    • Incetinit asa usor fara saseprinda maimuta pana in momentul in care isi daseama ca mergprea incet si se oftica si depaseste

      00
    • Eu le dau pe stație: colegu, daca vrei să mă pupi în cur, zi și opresc, nu e nevoie să încerci din mers…

      00
    • @ȚacPac: din fericire nu e după tine și nici logica ta nu ține. Din ce scrii ești unul dintre beneficiari. Rămâne cum am stabilit.
      Îți doresc kilometri mulți doar cu 110.

      00
    • Tacpac zicea de ăia ce merg încet pe banda 2, când banda 1 e liberă.
      Eu cu furgonul am ales altă tactică : îi devansez pe prima bandă, cât mai aproape de banda 2, fără a depăși marcajul ; cam 50% trec singuri pe banda 1 după aceea.
      Știu că e periculos, dar după ce simți aerul unui furgon că te împinge, te gândești că ar fi mai bine să mergi corect.
      Mă asigur că știu că sunt în spatele lor, câte unii se uită în mod repetat în oglindă să vadă când frânez, eu venind mereu de pe banda 1, adică nu banda 2 trec în banda 1, devansez, revin în banda 2.

      00
  8. Duster-ul și Tucson-ul au vrut să facă o mașină de 416 cai

    00
  9. Tablou clasic cu gospodari pe autostradă

    00
  10. Pe zi ce trece ma conving ca cei mai prosti soferi ii gasesti pe banda 2 mereu

    00
  11. NOU
    #49

    Ultima mașină e un Corsa. Probabil propulsată furtunos de vreo 75-80 de cai.

    00
  12. Ne-am intors azi de la mare:
    – plin de soferi de duminica. Depasiri din scurt la 100km/h pe unul care merge cu 95
    – mers pana in spatele masinii cand esti in depasire si nu ai unde sa te duci…
    Vrem autostrazi, dar unul nu ar zice vrem sa invatam sa conducem…

    00
  13. Mondeo > Corsa > Tucson > Duster

    00
  14. De ce e ok sa te „sui” pe cel din fata? Nu am inteles niciodata asta. Pastreaza distanta. Poate omul nu poate mai mult de 130, ghinion, asteapta-l sa depaseasca. De ce trebuie sa nu se pastreze distanta fata de cel din fata? Niciodata nu am inteles. Indiferent ce parere ai avea, ce masina ai avea, cat de dispus ai fi sa incalci regulile, cat de dornic esti sa mergi cu 200km/h, nu iti da niciun drept sa te sui pe cel din fata ta. Poate te grabesti, poate ala din fata nu se grabeste. Concluzia: tu, sofer cretin si cocolar, lasa oamenii sa isi vada de drum si fii mai atent; sa stai in fundul cuiva la 120km/h, doar pentru ca ala nu se da la o parte este una dintre cele mai stupide chestii posibile.

    00
    • Corect, doar ca soferii aia grabiti nu citesc cuvinte mai mari de patru litere si oricum, dupa ce citesc o propozitie ii apuca somnul

      00
  15. Eu zic să facem o campanie, #româniavreaDN. Prea multe accidente pe autostradă. Bine, trei sferturi din carnetele .ro ar trebui anulate, dar asta e altă discuție.

    00
  16. Ieri, vineri, plecat spre mare din petroșani pe la 3.30 și ajuns la 11 cu vreo oră opriri. Nu trafic, nu nervi, nimic. a1, a2 relativ libere, mers 140-160 fără bizoni. Dăcât pe centura B am mers mai greu, mai exact pe la intrare și ieșire unde sunt două intersecții ciudate.

    00
  17. Suntem în secolul vitezei, toți suntem grăbiți! Băieți, făceți-le loc ăstora viteziști.. moartea așteaptă cu brațele deschise! Fără număr, vorba „poetului”!
    Parcă și posesorul blogului era un mic Lewis Hamilton.
    Da știm, unii suntem șoferi foarte buni, nu ni se poate întâmpla tocmai nouă.

    00
  18. Frate, te iubesc, dar esti retard.

    00
  19. 1200 de cai în 2 mașini? Megane și Citroen C3? Typo bro.

    00
  20. Astia care incetinesc sa faca poze si sa filmeaze accindentele pe autostrada ar trebui amendati sever. Din cauza acestora se fac blocaze si accidente.
    La inceputul lunii eram pe M0 in Budapesta, blocaj imens, ca sa vad ca traficul statea deoarece pe sensul opus era accident, iar cei de pe sensul meu incetineau sa caste gura si sa faca poze. Am pierdut in jur de o ora acolo in trafic.

    00
  21. Duster-ul ala exact asa arata iesit din fabrica. Iti zic 100% ca asa e ptnca am 2 la firma care arata identic cu ala din poza, difera doar culoarea. Da, asa cocalaresc cu geamurile alea fumurii si jentile alea de bling. Daca e versiunea 4WD, probabil proprietarul a dat vreo 20.000 euro pe ea. Da, atat costa azi un duster „full”.

    00
  22. @Cristian Banu: cauta statistica sa vezi cat de putini morti sunt pe autostrazi.

    Anual, cred ca mai putin de 10, in timp ce pe celelalte drumuri mor peste 2000 de oameni.

    00
  23. In seara asta, undeva inainte de Ruse, unde e strada aia dreapta cu doua benzi. Pustiu.

    La un moment dat, ajung din urma doia masini care mergeau linistite pe banda a doua. In rest, nimeni pe pe strada. Ba, nimeni pe strada!

    Ma dau mai aproape, si in timp ce ii devansam pe prima banda, ma uit la numerele lor. Prahova! Babaiatule!

    00
  24. Venit azi din Thassos. 670 km. Drumul, meh. Obositor. Cine depasea absolut d-ampulea pe coclaurii bulgaresti? BMW-urile cu numere de RO.
    Cat despre sportivitatea Dusterului, dci-ul meu de 110 CP imi este suficient. Pus 130 pe cruise control, m-au depasit maxim 10 masini in cei 70 de km rulati pe autostrada.

    00
    • Ce numar ia la Duster? Poate te-am prins pe camera :D
      Ajuns acasa imediat dupa miezul noptii. Tot din Thasos.

      00
    • @Leo – număr de DB, dar am ajuns mai devreme, la ora 16 eram la Giurgiu.

      00
    • Ai vazut ce depasiri pe linie continua baga ai nostri? Inclusiv pe pod la Giurgiu.
      Iar pe insula, niste parcari de toata frumusetea.
      Si sa nu uit, cine se imbulzea la urcare si la coborare de pe feribot, de tipau grecii cat ii tineau plamanii?

      00
  25. Eu nu pricep neam de ce kkt merg unii pe autostrada cu mai putin de 130. Mai ales ca in ziua de azi orice masina duce lejer viteza asta. Si mai ales cand autostrada este relativ libera. Cand e aglomerat inteleg ca preventie si safe distance. Dar care e logica sa stai asa ca pwla bleaga cu 100 la ora cand e liber? Ca banuiesc ca te duci undeva, n-ai iesit doar asa la o plimbare aiurea pe autobahn. Si mai stai si pe banda de viteza. Stai asa ca prepuțu agatat de volan, cu scuipatu-n coltu gurii si te târâi ca râma moarta.
    Explicatia ptr mine e una singura: esti un carnat scârțar care merge la consum. Da-i in plm talpa macar pana la 138, daca ti-e frica de radar. Sau mars pe drumu alalalt si admira frunoasele sate romanesti.
    Asta e ptr toti aia de merg ca pwlile la consum.

    00
    • @Ionatan tabla aceea rotunda pe care scrie 130 pusa din loc in loc pe autostrazi si care se pare ca pe tine te deranjeaza reprezinta limita MAXIMA de viteza. In desteptaciunea ta probabil tu o vezi ca o viteza obligatorie. Din pacate sunt din ce in ce mai multe exemplare de soferi ca tine pe drumurile patriei

      00
    • Ionatan,, cu tot respectul dar esti mai prost decat cere legea…
      Am ford , 1.3 din 2005…
      Zi-mi tu mie , intre Arad si Tm , unde sunt tot felul de urcusuri si coborâșuri cum sa ma duc cu 130 constant..
      Sa nu mai zic de 1.2 saubalte motoare..
      Esti cocalar cu BMW de crezi ca toate masinile au cai la discretie?

      00
    • Ionatan ești… Tembel! Ce dacă omul merge la consum? Poate are copiii în mașină ce dorm sau au rău de mașină? Dacă stă pe prima bandă cu 100-120km/h care e pb ta?
      Face o depășire și nu face full throttle? Flashuri, semne, că doar e o cursă!
      Bă „vitezoman de autostradă” relax, suge o ceapă, ușor, mai sunt și alții pe lume

      00
    • Ionatan, ai vrut sa zici ceva, dar n-a iesit cum trebuie.
      Uite, am fost in Thasos. Traseul include vreo 70 de km de autostrada greceasca. Dar pana la autostrada am mers vreo 9 ore si 570 de km. Cand am ajuns pe autostrada nu mai aveam dispozitie de mers tare. Imi si amortise piciorul drept (cu tot cu pauzele facute), am pus cruise control pe 110 si fataiam piciorul prin masina.
      DAR, am stat in plm pe banda 1!!!

      00
    • ValiS esti imbecil. Am scris clar ca daca ti-e drica de radar baga 138 max.
      Dave, curbe si serpentine normal ca reduci. Dar dincolo de asta, daca masina nu-ti permite viteze mai mari ia-o tati pe alta parte. Eu am si un clio din 2003 dci. Fac des buc-pitesti. Cand sint cu clio mereu o iau pe drumul vechi.
      Fisherman….au rau de masina….prevomitkids. Mergi la consum pe autostrada….esti cel mai mare carnat.
      Vio inteleg cum e cu oboseala. Dar pe autostrada tre sa fi focus tot timpul. Sint viteze mari, n-ai timp de plictis sau oboseala. Toti au scuze sa mearga incet….ca i se varsa ciorba in portbagaj, ca il ia somnicu, ca i-a amortit mana si tot asa. Apreciez ca macar mergi pe banda 1 si mai tare decat tirurile. E autostrada mai oameni buni. Profitati de ea ca si-aia n-avem multe.
      Ieri am venit de la pitesti. O gramada de adormiti pe banda 1 cu viteze sub cele ale tirurilor (destui cu ochii in telefoane) . Si aveau masini ok. Si mergeau cu 90. Tiru depasea prostanu cu 95 ca aia e. Si-n spatele lor coada. Ca de…prostu cu 90 pe prima, tiru cu 95 pe 2.

      00
    • Uite unde era Firea undercover. Ia interzice si SUb Euro 3 si pe autostrada :))

      00
    • Problema e de fapt de ce se sta pe banda a doua si nu se merge pe prima.
      Recent am facut si eu un drum mai lung, cu 120 in bord pe CC, cand vedeam un tir il depaseam, apoi reveneam pe banda 1. Daca aveam pe cineva in spate care se apropia tot pe prima banda, faceam depasirea cu viteza mai mare, apoi reveneam pe banda 1 la viteza setata. Asa nu am incurcat pe nimeni si n-am primit flashuri.
      In rest, cu cat vrei sa mergi pe banda 1, nu e treaba altora, cat e legal si nu depasesti cu 5kmh in plus pe cei din fata ta. Accelerezi ca la o depasire normala si te repliezi rapid. La fel se face si pe drumuri si la fel e si pe autostrada, doar ca in ultimul caz trebuie atentie mai mare, ca vitezele sunt mai mari. Poti depasi si cu 150 si sa revii la 120 ca nu se intampla nimic.

      00
    • @Ionatan
      Sugi ciorapii. Daca cuiva din masina i s-a facut un pic rau si te roaga sa mergi mai incet, daca nu vrei sa vomite? Daca, pana mea, esti obosit si o lasi mai incet pana la prima parcare/benzinarie? Sugi ciorapii, din nou.

      00
    • Asa e sugac. E demostrat de medici ca reducerea vitezei de la 130 la 90 face sa dispara starea de rau. Daca ii e cuiva rau tragi pe dreapta-n plm la primu popas si scoti persoana la aer, ii dai niste apa etc. Daca raul e maxim, opresti pe banda de urgenta, dai la boboci si mergi mai departe. Ba voi v-auziti ce aberatii scoateti. Numai scuze in spatele carora s-ascunde mersu la consum. Ptr voi autostrada e orice numai drum de viteza nu. Pun pariu ca sinteti d-aia de opresc pe autostrada sa faceti poze la lanu de rapita.

      00
    • @Ionatan
      Da’ ce-ți mai place sa sugi pula… Da mă, s-a întâmplat cu o gagica, m-a rugat sa merg ceva mai încet că i s-au făcut rău, așa că am lăsat-o la 100-110 pe prima banda până la prima benzinărie. Tu, in schimb, deduc că ești un muist dinala on/off, ori 250, ori stai pe loc. In loc sa molfăi la puli p-aci cu mizerii dinastea „dă-i ba talpa că d-aia e autostrada” ai putea să înțelegi că pot fi situații extraordinare in care cineva sa trebuiască să meargă mai încet și nu pentru că ar merge la consum. Și e ok, stă pe prima banda, iar tu ai la dispoziție a 2-a banda să-i dai talpa până te termini in pantaloni de cat de boss ești că dai talpa pe autostrada.

      00
  26. După ce treci de Arad încep să apară pe asfalt niște săgețele cum ca ar trebui sa vezi 2-3 bucăți până la mașina din față. Na, se plictisesc ungurii.

    00
  27. NOU
    #83

    La primul accident: era mai in fata, pe dreapta, banda de ugenta, un mercedes rosu usor busit numai in spate, cu o prostituata maron-portocalie, plete blonde albicios, vorbind la telefon la volan. Probabil negocia ceva supt acadele pe banda a doua si ailalti s-au infipt pe rand in … bumperul ei.

    Ce vreau sa remarc, dincolo de nesimitere si lipsa de spirit de conservare (uluitor), este absenta cvasi-totala a politiei din trafic, in afara de adormitii aia din polo-uri care zac la iesirile din benzinarii.

    Politia este total inexistenta, si de accea, soseaua este ocupata de banditi si prosti. Cand dai peste un jeg ruland cu 80-90 kmh pe banda 1, ma intreb de ce nu exista ceva militian sa il amendeze pentru ca circula sub viteza legala NEJUSTIFICAT, ca vremea e senina, uscata, drumul drept si zero gropi.

    Nu e numai viteza de vina pt accidente, ci si comportamentul aberant al multora. Nu mai reiau zecile de exemple de situatii mentionate pe blog, aici, ci doar spun asa: pana nu incepe politia sa dea amenzi pentru condus periculos, manevre periculoase, nesemnalizare, neacordarea prioritatii la schimbarea benzii de mers, etc, mitocanii si idiotii vor continua sa provoace accidente.

    Si as introduce reguli noi: gen daca ai mai putin de un an de carnet sau sub 21 de ani, nu ai voie la volanul unei masini pe autostrada fara un „veteran” alaturi, cu varsta de minim 21 de ani.

    Sa fiti sanatosi!

    00
  28. Moldova vrea autostrazi dar nu stie sa mearga pe ele.

    00
  29. Bai sabotor bag seama ca tu si toti care mi-ati comentat, sinteti extrem de redusi. Eu m-am legat de aia care merg cu 90-100 pe autostrada si in special pe banda 2 si voi ati priceput ca eu merg cu 250 si dau flashuri. Si-ati sarit cu tot felul de scuze ptr adormitii autostrazilor. Plm atata puteti? As fi zis ca IQ-ul p-aci e ceva mai ridicat. Da’ sinteti limitati rau de tot.

    00
    • Toti, dar toti ti-au spus ca bai, se poate sa mergi mai incet de 130 km/h, din diferite motive, pe banda 1. Tu nu si nu, ai dat-o inainte cu „autostrada, coaie, da-i talpa”. Si acu o dai la intors ca sa vezi c-o fi c-o pati, te refereai la aia care dorm pe ei cu 100 km/h pe banda 2. Mda.

      00
  30. Inca un articol despre cum pecenegilor din sud nu le plac cumanii din sud.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube