Dominos are niște angajați mișto de tot

Andrei Costache din București e un pic supărat. Nu știm dacă pentru că i-au confiscat șefii șpaga sau pentru că nu îl duce capul mai mult, dar oricum e amuzant. Ar fi putut crea o poveste mult mai bună…

dominos

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

64 comentarii

  1. Greu de crezut ca pot exista asemenea specimene. Sunt curios ce reactie ar fi avut daca ii uita cineva lui sosul.

    00
  2. O s-o sun pe tipa aia sa-mi dea numarul lu’ ala, ii dau si lui putin sos pe scuterul ala, sos pe asfalt o sa fie.

    00
  3. A comandat cineva pizza cu extra cabanos?

    00
  4. Sunt curios daca doamna va mai comanda a doua oara de la Dominos. Nu de alta, dar s-ar putea sa primeasca sos…mai mult decat a comandat.

    00
  5. NOU
    #6

    Autobaza nu e grup de caterinca ?

    00
  6. NOU
    #7

    Buna seara! Ne cerem scuze pentru comportamentul si postarea colegului nostru! Un astfel de gest nu este tolerat de echipa Domino’s si va asiguram ca nu va mai face parte din echipa noastra. S-au demarat deja actiuni de sanctiune si inchidere a contractului de munca! Ne cerem scuze pentru tot disconfortul creat clientului si fata de dvs, ceilalti clienti sau posibili clienti. O seara frumoasa!

    00
    • asa se rezolva?

      femeia nu voia scuze. voia sos.

      il dati pe ala afara. dar si clientul trebuie compensat pentru disconfortul cauzat

      00
    • Ar fi misto ca doamna sa va dea in judecata pentru ca n-ati asigurat confidentialitatea datelor personale.

      Asa poate veti deschide mai bine ochii in viitor si nu veti mai angaja maimute tampite pe post de distribuitori.

      00
  7. luati cu sos, face bine la PR!

    00
  8. O treaba are si nici pe aia nu-i in stare sa o faca bine… bravo! … acum hai sa ne plangem!

    00
  9. Ai vazut potential de afiliere cu dominos si ai sarit la piscot. Nu mai vin banii de la Soros?

    00
  10. Ca IQ-ul angajatilor de la dominos da cu virgula, asta o stiam. Dupa o discutie, in care ultimul baiat, mi-a cerut spaga, ca deh e si el om, asta desi, tot omuletzu, mi-a ratat blocul, de vreo cateva ori si a trebuit sa cobor sa ridic comanda(in care i-am lasat o spaguta decenta), plus povesti de genu nu avem POS, puteti sa platiti card, mi s-a cam luat de ei. Acum sunt un pic curios de latura legala, a chestiunii in discutie, adica daca un pulifrici, ca asta face chestii de genu, primesc diverse telefoane, cam ce implicatii legale ar fi, asta atat pentru el cat si pentru Dominos, citez din :

    „În conformitate cu Legea nr. 677/2001, privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, clientul este informat că scopul solicitării, colectării și procesării datelor, este în principal procesarea comenzii d-voastră, iar in subsidiar în cazul în care s-a dat acceptul expres de a primi Newsletter-urile Domino’s Pizza Maxim prin bifarea opțiunii „Doresc să primesc Newsletter” este transmiterea de informații de interes general, informații cu privire la promoții și oferte.”

    Deci o oferta promotionala de la Dominos….

    00
  11. deja l-au rezolvat baietii de la Dominos aparent. ( verifica grupul).

    00
  12. Ce taran analfabet,”luati-o pe SUBSEMNATA…”.De aia a ajuns la livrari pizza,ca scoala i-a fost dusman.

    00
    • Imi poti explica ce e gresit in exprimare? Si sa livrezi pizza, e ceva injositor? Te-a invatat măta( scriu cum vreau) ca in tara astra trebuie sa fie numai sefi? Mi-am permis limbajul ca esti un cretin care nu isi foloseste numele.

      00
    • Parte cu „subsemnata” e gresita! da un search pe google si vezi ce inseamna subsemnata si o sa intelegi. Si tu livrezi pizza, nu-i asa? :))

      00
    • Ti-am urmat sfatul si am cautat pe google, dar nu am gasit. As fi recunoscator daca imi explici. De altfel, numa la romani am intalnit acest obicei de a corecta orice mica greseala de exprimare sau gramatica, inclusiv in alte limbi, fiindca ei sunt maestri la gramatica, dar cand trebuie sa se exprime oral nu pot scoate 2 vorbe. Nu, nu lucrez la Pizza, dar tot nu inteleg ce e asa rau in a livra pozza. Este o meserie necinstita, sunteti voi printi? Si ca sa fiu roman, adica neam prost, lucrez in Elvetia si momentan sunt in vacanta la Cannes.

      00
    • in pauza de incalzire pentru mars one o sa iti las un link

      https://dexonline.ro/definitie/subsemnat/paradigma.

      cu alte cuvinte idiotul isi roaga prietenii sa isi bage pendula in el.

      00
    • Dar el a folosit ” subsemnata 07…”, referindu-se clar la clienta si cred ca toti au inteles.
      Am citit ce mi-ai trimis si tot nu am inteles unde a gresit. Sunt mai incuitat la minte, dar multumesc pt link.

      00
  13. NOU
    #23

    abz e mamă și tată pentru mulți fagoți.

    00
  14. Pai dupa 2 ore ii intorceam comanda ca e pizza prea rece , prea ca la tara ! Si daca devenea agasant jegu` asta ma antrenam sa-i dau si doua dupa ceafa (asa prieteneste sa-si bage mintile in cap) .
    Mie mi se pare ca in general oamenii nu-si „cunosc locul” .De ex. am fost recent la Sephora / Douglas / Marrionaud iar vanzatoarele alea se comporta de parca ar detine tot lantul de magazine si cumparatorii sunt niste saraci …

    00
    • nu zi multe ca imediat concedieaza astia tot Sephorau/Douglasu/Marrionaudu

      00
    • Confirm, aceeasi senzatie am avut-o si eu cu sotia la Sephora, incercam sa vad ce cadou sa ii fac in fct de preferinte si pret. In urma atitudinii lor de nesimtite de parca eram taranul venit la printese, ia ghici cine nu mai intra NICIODATA in Sephora?

      00
  15. „Eu fac livrari la Dominos.” Ce agramat… se scrie „faceam”. :)

    00
  16. sper ca pe cucoana o duce capul sa faca reclamatie la politie si anpc.
    si poate n-ar fi rau sa sune care vrea la Dominos sa le spuna care e treaba cu sosul.
    In mod normal jegul ala ar trebui sa fie concediat deja.

    00
  17. Ca nu a procedat bine e alta poveste, dar cred ca mai degraba ies la iveala magariile ce se fac in acest domeniu in Romania.
    Nu am muncit niciocata in restaurant, dar am avut prieteni care muncit din greu. Peste tot in lume in acest domeniu salariile sunt mici, dar lumea merge pentru ca fac bani din spaga. Daca clientul refuza mancarea/bautura nu trebuie chelnerul sa o suporte la costul final pe care il plateste clientul.
    Da se sparg farfurii, pahare, se mai buseste mancare dar restaurantele trebuie sa isi asume aceste pierderi, nu le pot pune in carca angajatilor si la pretul de vanzare.
    Resturantul e un business foarte greu, ai nevoie de furnizori buni si la timp, bucatar bun, chelneri buni, apoi locul sa arate decent. Lumea merge la un restaurant/bar pentru experienta, sunt putine locuri in care se mai merge doar pentru mancare.

    00
    • Adica spaga e, cum s-ar spune, obligatorie, chiar daca nu imi aduci ce comand. :o

      00
    • @dw
      Stii ce? Sa-mi suga ciorapii toti chelnerii. Cand o sa intalnesc in Romania un chelner dispus sa accepte plata separat pentru fiecare de la masa, atunci sa astepte ciubuc. Ca, pana mea, daca le e greu sa ia un calculator si sa faca niste adunari, atunci si mie mi-e greu sa las un leu in plus. Bine, as lasa un leu in plus si daca ar zambi, mi-ar aduce comanda la timp si m-ar trata politicos (hint: se saluta cu buna ziua, nu cu ceau; si trebuie sa se adreseaze la persoana a 3-a, ca nu ne-am tras de sireturi) dar sa nu cerem dintr-o data prea mult celor ce lucreaza munca aia grea, de restaurant.

      Si daca e munca atat de grea in restaurant, de ce nu se duc sa lucreze in mina? Am auzit ca se si plateste bine. Sau si mai misto – de ce nu se duc chelnerii sa munceasca la corporatie, in IT? Cred ca-i usor, cica doar trebuie sa apesi pe niste butoane.

      00
    • @Sabotor: cum adica sa-ti vorbeasca la persoana a 3-a ?
      ” – Domnului client i-a placut mancarea?
      – Doreste sa mai comande ceva sau sa-i aduc(/ aducem/ aduca un chelner ) nota de plata ? „

      00
    • @Dan
      Rectific: la plural.
      Desi ar merge si o exprimare in genul celei descrise de tine.

      00
    • @Bogdan
      Mister? Sir?

      Prietenește vorbesc cu prietenii, nu cu un idiot/idioata care răspunde cu „ceau” la „buna ziua” si care mai apoi se strâmba ca nu le las vreun leu.

      Plm, nu suntem pe izlaz cu vacile la păscut, asa ca putem vorbi politicos.

      00
    • @Sabotor, mie mi se pare infatuare sa ai pretentia sa ti se vorbeasca asa. Pe bune. Mie imi place sa mi se voorbeasca prieteneste, la per-tu. D-aia urasc limba romana, pentru ca are formele astea urate de politete. In englezam you e you si atat. Nu e si tu si dumneavoastra.

      00
    • @Sabotor pe aici, daca e grup de peste 6 persoane iti adauga automat 18% Gratuity la nota de plata, apoi in functie de politica restaurantului iti poate imparti nota de la plata in 2-3, sunt unele care nu accepta individual. E mai mult legat de politica localului decat a chelnerului.
      Crezi ca mancarea nu ajunge la timp doar din cauza chelnerului ? ca in bucatarie e un dezastru complet la multe restaurante e alta poveste.
      Daca chelnerul nu iti vorbeste cum doresti de ce mai mergi in acel local ?
      Multi care presteaza sevicii se asteapta la spaga pe cand spaga ar trebui sa o dai din placere ca ai primit servicii de care esti foarte multumit.

      00
    • Daca chelnerul nu iti vorbeste cum doresti de ce mai mergi in acel local ?

      Pai, fii antent, ca-s niste chestii la mijloc:
      – in rarele ocazii cand merg la mai mult de 50 de km de granita vestica a Romaniei, trebuie sa mananc ceva.
      – in 99% din restaurante chelnerul te trateaza de parca ai copilarit cu el pe islaz. Cand nimeresc un restaurant in care sunt tratat corespunzator, voi merge tot acolo.
      – in fond, eu oricum intru acolo doar sa mananc, nu sa fiu tratat regeste. Nu-mi scade rangul daca vreun chelner sictirit ma saluta cu „ceau”. Dar in cazul ala ma simt ca la „impinge tava”, ori doar marlanii lasa ciubic la „impinge tava”.

      pe aici, daca e grup de peste 6 persoane iti adauga automat 18% Gratuity la nota de plata

      Relevant ca inmultirea viermilor de matase pentru vulpe.

      apoi in functie de politica restaurantului iti poate imparti nota de la plata in 2-3, sunt unele care nu accepta individual. E mai mult legat de politica localului decat a chelnerului.

      Pai sa lol, nu alta. Chelnetul nu poate incasa de la fiecare ce a consumat pentru ca nu-l lasa patronul? Amuzant, extrem de amuzant. Si stii de ce? Pentru ca uite cum poate decurge toata treaba:

      – ceri politicos nota, mentionand ca vrei sa platesti separat. Prin tari civilizate, in cazul in care uiti sa mentionezi si sunt mai multi la masa, chelnetul intreaba daca platiti impreuna sau separat.
      – daca clientul cere separat, sunt 2 posibilitati:
      1. chelnerul tipareste bonuri separate (daca poate, desi nu vad de ce nu s-ar putea din alt motiv decat lene si impertinenta tipica pentru un chelner fara chef de munca) si vine cu ele la masa.
      2. chelnerul tipareste un singur bon, isi ia un calculator de buzunar (sunt ieftine, nu e o cheltuiala prea mare pentru a dota fiecare chelner cu cate un calculator) si vine la masa cu bonurile si calculatorul.
      – (ignoram cazul in care chelnetul a tiparit bonuri separate, e evident de ce)
      – fiecare client spune ce a consumat, chelnerul aduna pe calculator si anunta cat are de platit.

      Simplu, eficient si multumitor. In Romania in schimb, de absolut fiecare data cand s-a pus problema de platit separat, chelnerii au anuntat ca nu se poate. Si stateau relaxati, sprijinindu-se de perete, in timp ce clientii faceau calcule si-si cautau comanda pe un bon pe care multe chestii erau trecute atat de prescurtat incat habar n-aveai ce e acolo. Iar la final, suparati erau tot chelnerii aia care au privit impasibili si lenesi cum clientii se chinuie timp de jumatate de ora sa-si identifice comanda printre denumiri prescurtate intr-un mod imposibil pentru ca – vezi dom’le – „taranii aia 30 au mancat de 18 milioane si au lasat doar 7 lei”.

      00
  18. Probabil ăia l-a refuzat pe motiv că e doar o maimuță care livrează pizza

    00
  19. Angajații ca angajații dar ce facem cu atâtea magazine în București și pizza care nu seamănă de la unul la altul (1) și nici posibilitatea sa alegi de unde anume sa-ți livreze (2)

    00
  20. Nici autobaza nu mai e ce-a fost.

    Însă sunt curios daca doamna e tot asa fara cusur in viata profesionala. Pentru ca ce am observat e ca toti sunt foarte „demanding” cand e vorba de servicii low-skill insa toti uita ca in viata profesionala nu numai pierd bani prin frecarea mentei (si probabil un sos face cat 15 min de corporatist) dar majoritatea pierd(em) milioane prin decizii mai putin fericite.

    Ca unul care am muncit tălpaș muuuulti ani din ilustra cariera, sunt mai inclinat sa fiu mai putin pretențios cu angajații low end si mult mai pretențios de la cei cu ștaif.

    00
    • Nu conteaza ce fel de viata personala/ profesionala are clienta.
      A platit pentru un produs, va trebui sa il primeasca integral. Iar dupa aceasta izbucnire a angajatului low end, care deja astepta bacsisul (pe care el il confunda cu spaga), e cu mult mai indreptatita sa abia o astfel de atitudine.
      Plus ca, nu exista si varianta clientei (poate acest angajat a fost nesimtit cu ea, a venit tarziu cu mancarea, poate clienta nu e o femeie cu bani, poate ca pentru ea chiar conteaza banii aia de pizza si era seara ei in care ar fi vrut sa se simta bine, samd).
      Dar ecuatia e simpla: Ea a platit un serviciu care a fost facut cu intarziere si chiar pe jumatate. Din start, are dreptul sa se planga.

      Si, in afara de asta, expun o experienta traita de mine, anul trecut, la o pizzerie, cand mi s-a adus o pizza arsa. Eu nu sunt o persoana pretentioasa, nu tratez de sus angajatii „low end”, sau persoane cu un job mai prost platit decat al meu, mi se pare de prost gust, mai ales ca mama mea lucreaza ca menajera si stiu ce inseamna sa fii umilit pentru asta, stiu ce inseamna sa fii tratata de sus, doar pentru jobul pe care il ai, chiar de cei care te platesc . In fine, revin la poveste. Cand am vazut ca mi s-a adus pizza, care era efectiv carbonizata pe fund (nu ma deranjeaza putina arsura, dar asta era efectiv, cu strat de arsura.. era neagra pe fund), chelnerita mi-a spus „este putin arsa, sper ca e ok”. Si i-am spus: „Dumneata, daca ai fi in locul meu, ai manca pizza asa si ai plati la sfarsit, pretul integral?”
      S-a uitat la mine fara sa stie ce sa zica. Ar fi vrut sa zica „nu”, dar daca zicea „Da” stia ca mananca rahat. Si asa ca a decis sa fie nesimtita si sa spuna „Daca nu va convine, nu mancati!”.
      Si i-am zis ” Nu o mananc, evident, dar nici nu voi plati pentru ceva ce nu am consumat”.
      Bineinteles ca l-a chemat pe seful de acolo, sau ce naiba era, caci, se pare ca eu eram vinovata, ca nu vroiam sa platesc consumatia.
      L-am rugat pe sef sa manance el pizza aia, daca considera ca este comestibila. Drept urmare, mi-a spus ca imi va aduce alta. Dar, cum ceilalti de la masa terminasera de mancat deja si aveau farfuriile goale, a fost cu atat mai jenant sa propuna asta. Pana la urma au realizat, ca ar fi de bun simt sa nu platesc carbunele (pizza).
      Si, la sfarsit, chiar cand am iesit pe usa, am auzit-o pe duduia in cauza, zicand altei colege: „Doaamne ce fitoasa era aia! atata scandal pentru o pizza!”
      Ca sa nu mai zic, rusine bucatarului ca a indraznit sa trimita asa ceva la masa.
      Deci?
      Si nu imi spune tu, mie, ca nu ai comandat mancare si ti s-au adus niste laturi reci, sau ceva necomestibil, macar o data in viata asta. Si ca oricat de intelegator ai fi si oricat bun simt ai avea, tot te enervezi la un moment dat.

      00
    • Si ti se pare că asta justifică acțiunea livratorului?

      00
    • Eu sunt curios daca nu cumva e si curva. Ar fi culmea, să fie și curva, să vrea si sos la pizza si sa facă scandal dacă nu primește. Și-au luat-o în cap toate curvele, după ce că sunt curve mai au și pretentii, nu îi e un pic rușine, problema ei e mult mai mare ca e curva, nu ca nu are sos.
      Asta așa, dacă tot presupunem ce face sau nu la serviciu, de parcă ar avea o relevanță în cazul de față.

      00
  21. Se practică des asta cu uitatul sosului, nu doar la Domino’s.

    Mi-a fost livrată și mie o pizza fără sos, cu toate că era inclus. Iar șoferul îmi zice „lasă că ți-l aduc când mai trec pe aici”, eu răspund „ok, păi cam în cât timp ajungi?”, la care el îmi răspunde: „păi și așa sosul e mic, mai are rost să ți-l aduc?”

    Și dacă îmi permite șefu’ să le fac și publicitate: http://www.casaromanasibiu.ro/ro/pizzerie

    00
  22. NOU
    #46

    Eu le-am intors doua comenzi pentru ca nu respecta timpul de livrare, si nu plates pentru pizza rece, iar de atunci nu mai comand de la ei de frica ca imi scuipa in mancare. Dupa cum se poarta baiatul asta, inseamna ca am facut bine.

    00
  23. Nu e ilegal sa faci public numarul de telefon al unui client? Este evident, ca fara acordul lui?
    Romana stricata si felul abject in care se plange de „nedreptatea” in cauza, nici nu mai merita comentate.
    Sper ca acest individ sa ramana fara loc de munca. Poate asa invata sa nu mai uite chestii.
    Spaga e sport national la noi. De-aia fotbalistii nostri nu fac perfomanta in competitii. Ca nu li se da spaga. Toata lumea vrea spaga.
    Eu stiam ca spaga se da in principal, la schimb, pentru a primi un favor.
    In schimb, bacsisul se da ca multumire pentru efectuarea unui serviciu ireprosabil.
    Dupa povestea de mai sus, melteanul in cauza, nu facea nimanui un favor, ca sa primeasca spaga, ci executa sarcini din fisa postului, drept pentru care, putea primi un bacsis.
    Deci, spaga era oricum pierduta.

    00
  24. update :

    00
  25. Tipu’ e prost dar măcar nu e un prost absolut.
    De ce? Lăsând gramatica manelistă şi vocabularul de grob, realizează că bacşişul (indirect, şi peşcheşul, chiar dacă nu e vorba) e şpagă/mită.

    Cum se zice, că „un ceas stricat arată de două ori ora exactă”?

    00
  26. Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu suport pizza fara sos de rosii. Deci ca tanti a refuzat comanda, e dreptul ei.
    Pe de alta parte vad ca Domino’s a reactionat repede si l-a dat afara pe tampit.
    Acum ce altceva vreti sa se mai intample? Sa dea faliment firma?Crucificari sau la ce v-ati astepta ca sa fie toata lumea fericita?
    Eu comand de la ei si imi par ok. Vin repede si mancarea e decenta.

    00
    • Asta e foarte bine, numai ca, dupa o faza de genu asta, voi evita Dominos pentru urmatoarea perioada(6 luni un an), asta desi eram un client fidel. Si intr-un final, toata lumea pierde, ca si modalitate de evitare a unor situatii de genu asta, ar merita baiatu sa fie dat exemplu, cum era cu litera I si tot asa. Asta pana cand se vor folosi dronele, iar baetii de genu asta vor fi istorie.

      00
    • Uite ca daca tot mi-ati adus aminte de ei, am fost in pauza de masa si am luat o pizza media rustica, blat philadelphia.

      00
  27. A uitat sosul bucatarului

    00
  28. Mentalitate de chelner/taximetrist. Nu e doar la noi in Romania treaba asta, dar mi se pare stupid cum toti care sunt angajati pe acel post se asteapta sa primeasca bacsis/spaga oricat de mult isi bat joc de tine. Poate unii ar trebui sa citeasca urmatorul flowchart:

    Iti faci treaba mai prost decat prevede fisa postului? => Reclamatie.
    Iti faci treaba exact cum prevede fisa postului? => Primesti exact suma de pe bon/chitanta.
    Iti faci treaba mai bine decat prevede fisa postului? => Meriti niste bacsis.

    Nu te apuci sa faci scandal ca vai ce jegos, nu mi-a dat bacsis, ia sa-i scuip in mancare. Eject si Uninstall primesti in cazul asta. Cand un preot nu vrea sa-ti returneze certificatul de nastere ca nu i-ai dat spaga, Politia si DNA ar trebui sa fie prima chestie la care sa va ganditi.

    00
    • Daca imi permiteti sa adaug o parere personala la:
      „Iti faci treaba mai bine decat prevede fisa postului? => Meriti niste bacsis.”
      Meriti bacsis, dar nu ti se datoreaza. Adica daca clientul are placerea sa-l ofere e ok ,altfel nu e dator. Eu cred ca in unele cazuri sunt unii ce isi fac treaba ca la varianta 1 expusa de dvs si au impresia ca clientul e obligat sa se comporte ca la varianta 3. Si la asta poate contribuie si angajatorul sau seful celui angajat. Pt ca in goana dupa mana de lucru ieftina , pierde din vedere instruirea corespunzatoare a angajatului. Nu trebuie sa fie clientul nostru e stapanu nostru dar un pic de politete poate face afacerea sa mearga mai bine si spaga mai consistenta. Si unde mai pui ca si clientul revine cu placere. E un fel de win-win…..win situaishan (situation).

      00
    • păi asta e faza la noi, credem că merităm. merităm să futem femei mișto, merităm mai mulți bani, merităm faimă…

  29. Zoso, daca Domino’s Romania a comentat pe blogul tau, inseamna ca te-ai ajuns. :))))))

    00
  30. Si eu ii dau dreptate lu tanti…am comandat de undeva si am luat si sos de usturoi, pentru gustul meu m-a dat pe spate, foooarte bun si mi-a placut pizza cu sosul respectiv. comand iarasi si special ii aleg pt sosul respectiv…ghici..din 3 sosuri..pla sos, ia mananca cu mustar :/ nu vi s-a intamplat sa va placa o friptura pentru ca are o anume garnitura sau sos? de ce aici ar fi diferit? doar ca valoarea sosului e mica? daca as fi la dominos, as face campanie ‘sa fie cu sos’ si dadeam 2 sosuri gratis 2 saptamani la cerer

    00
  31. Geniala introducerea. Stiu ca exista o expresie ce se refera la un anumit timp de glume. Si anume ” Glume de autobaza” . Cum sa zici „dragi colegi autobazisti” si sa fi serios? Cum dreaq sa spui autobaza la un parc de scutere? Cum mama lu’ Stefan cel Mare spui ca voi sunteti singura mea speranta la final? Coaie esti intr-un impas asa mare pt ca ai fost bou si ai uitat sosul unui client? Ai gresit cere-ti scuze si spune-i ca nu o sa se mai intample. Poate te iarta femeia si manaca fara sos azi. Si daca nu te iarta e dreptul ei. Incearca sa inveti ceva din „pierderea asta”(a bacsisului pe-o zi). Si poate ca pe viitor nu mai uiti naibi sosu oamenilor.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.