Dedeman e pe creștere și nu consideră că e necesar să se uite la plângerile clienților

Zilele trecute, un prieten mi se plângea că a durat o oră să cumpere o mochetă, deși era al doilea client la coadă. Atât a durat ca angajatul de la mochete să servească un client: o oră.

Greu de crezut până ți se întâmplă.

M-am dus la Dedeman să iau niște L-uri și niște prinderi de țeavă. Luat, ajuns cu ele la casă. Prinderile, grupate câte 4, nu aveau cod de bare. Fata de la casă ne întreabă de unde le-am luat, noi spunem că de la șuruburi, ea dă un telefon. Vine cineva de la instalații. Nu e de la noi. Îi mai spun o dată că de la șuruburi, dă telefon, vine cineva de la construcții, spune că nu e de la ei. A treia oară vine angajatul corect, care se uita la prinderile astea ca și cum erau din spațiu. Între timp, că deja trecuse o jumătate de oră, mă duc și iau prețul de la raft și vin cu el la casă. Acolo, mica ședință decisese că astea se vând la kilogram și trebuie cântărite. Zic nu, că pe preț scrie că sunt la bucată. Și uitați prețul aici. Deja îmi pierdeam răbdarea. Intervine badigardul, care susține povestea mea, că sunt la bucată. Eh, fiind câte 4, dezbaterea se mută la “prețul e per bucată sau per set de 4”. Zic, dă-le-n mă-sa, la bucată, hai odată, că  am treabă. Badigardul, care fusese factorul decisiv în problemă, o dă din fundul grădinii: 3 seturi de câte 4 bucăți, 24 bucăți. Ce plm?! El numărase brațele prinderii ca fiind 1 bucată separată. Deci nu 12, 24. Băiatul de la raft aprobă, casieră dă să tasteze, eu protestez. Trei adulți s-au apucat de numărat fiecare bucată până le-a dat la toți trei 12 bucăți.

Toată operația asta, de la ajuns la casă până terminat de plătit, a durat 48 minute.

Cei care se ocupă cu monitorizarea la Dedeman vor vedea acest articol, apoi se vor uita la vânzările anuale și vor spune “dă-l naibii de prost pricinos, sigur a făcut el ceva greșit”.

Și peste doi sau patru ani, când le vor trage alții preșul de sub picioare, se vor întreba nedumeriți de la ce li s-a tras. Pentru că atunci când ai 130 milioane profit nu prea te pasionează să faci client service sau damage control. Vinzi, deci faci ceva bine, cine încearcă să îți spună că nu e ok să ai atât de puțini angajați atât de prost pregătiți sigur greșește sau e plătit de concurență.

Degeaba le spui că siteul Dedeman e un coșmar, merge greu, se blochează, nu merge căutarea sau alte minuni, ei se uită pe cifre și te trimit la plimbare.

 

scari

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

88 comentarii

  1. Te platesc astia de la Hornbach bine de te apuci de atacat simbolul nostra national DEDEMAN!

    01
    • Simbol dacic!

      00
    • Nuuu. Are dreptate omul. Eu am luat un barbeque. Din piatra, normal. M a ajutat soferul sa o dau jos. Mi a cerut bani. Nu mi a dat factura, desi am platit transportul separat. A plecat ofuscat. Oare astoa de la Ddm nu le platesc salariile ?! Sincer, la munca, nici mie nu imi aduce nimeni…nimic.

      10
    • Ce simbol national, dom’le?! E o companie pe care o doare in dos de client. Am cumparat o scara de lemn de la ei care s-a rup la prima utilizare. Scria pe ea greutate maxima 80kg, eu am 60. Scara s-a rupt din cauza balamalei nepotrivite pe care au folosit-o. Dar pe ei nici nu i-a interesat, desi ar fi trebuit sa se gandeasca macar la evitarea accidentarilor (pe mine m-a durut coloana a doua zi dupa ce am cazut cu scara).
      Iar azi am intalnit un sofer de-al lor care blocase un drum ingust ca sa livreze el. Nu l-a deranjat ca s-a facut coada de masini in spatele lui.

      20
    • Fac ceva pe simbolul nostru național. De cele mai multe ori prețul la Dedeman este dublu față de Hornhbach.
      Ex: consola rabatabilă mobilă galvanizată. Hornhbach 49 RON și la Dedeman 96 RON.

      10
  2. Ma kak pe ei dedeman.
    Am stat 40 de minute sa iau dibluri pt polistiren.
    Toate erau gramada pe raft, aia de la Info se uitau „prin mine” cind am asteptat sa ma ajute.
    Fie-le țărîna uşoara ca si la praktiker.
    Hornbach ruullzzzz.
    Si la preturi.

    00
  3. Io am ramas setat pe Dedeman ca stiu ca acolo mergea bunicu sa luam materiale cand construiam casa de la tara, acu’ vreo 20 de ani. Am renuntat la ei pentru ca, intr-adevar, pe langa faptul ca inginerii din magazine sunt total pe langa subiect, te mai trateaza si cu mega-sictir. Am fost ultima oara cautand niste teava de-aia de copex si niste fitinguri ca sa-mi fac un lightbox…ajung la raionul unde era ditai mai ‘standul’ patrat exclusiv cu fitinguri de-alea…ii explic gigelului vreo 2 minute, se uita la mine ca la felu’ 14 dupa care imi zice ca el nu e de aici, ci colegu’ lui. Coleg care privise toata scena de la vo 2 metri distanta fara sa zica nimic. Am plecat si am luat de la aia de langa Sun Plaza, Leroy Merlin, parca.

    01
  4. Pot sa confirm pe propria experienta serviciile proaste de la Dedeman.

    Cel putin in zona de garantii sunt praf. Dupa ce a trebuit sa duc un scaun rupt inapoi in 24 de ore de cand l-am cumparat concluzia lor a fost ca am dat cu el de pamant. In urma reclamatiei inclusiv seful de magazin a sustinut lucrul asta si a devenit motivul pentru care nu mai fac cumparaturi de acolo. Evident mi l-au inlocuit cu unul murdar si zgariat..facandu-mi un favor.

    00
  5. Partea cu website-ul – amin! Sustin!

    00
    • Decât nimic…tot e bun. Alții nu se încumetă sa facă asa ceva. E o chestie sa ai produsele complete (poze, fise) și stocuri corecte. E singurul loc on-line unde poți sa îți faci o idee de preț de la fundație pana la mobila.

      00
  6. Vand ieftin turcisme si chinezarii si asta prinde in Romansitan: ieftin, ieftin si iar ieftin si de proasta calitate. Avantajul imens este varietatea de produse. Tu ai avut ghinion, eu am avut noroc cand am mers si pt ap cuiva de renovat am gasit tot intr-un loc, am dat lista si in 2 zile le-am avut toate la usa.

    00
  7. Dedeman e un gunoi, imi amintesc prima data cand am intrat in Leroy Merlin si primul lucru care ma mirat a fost ca era foarte multa lumina si mai apoi curatenie ok, preturi ok dar mai ales calitate.

    Ce ma surprins la fel de placut a fost si faptul ca o parte din cei care lucrau acolo erau trecuti de un 40 de ani, toti cu o ruleta, un cutter, etc pregatiti sa te ajute/indrume, oameni care stiau unde sunt si ce e in magazin.

    00
  8. Io am fost in cluj, le am zis la baieti ce imi trebuie ei au pus in cos am mers la casa am platit si aia a fost. Zici ca eu traiesc in alta romanie…..

    00
  9. indirect le-ai facut un bine. La fel cum prevenit fiind de catre acel prieten ca sa nu mergi ca e jale si tu tot ai mers, cei care citesc articolul vor da acum navala sa vada daca intr-avar asa e sau nu. Omul e curios si masochist si daca-i spui de ex sa nu-si dea cu ciocanul in oua ca doare, cu prima ocazie o sa o faca.
    Pana la urma cred ca Dedeman a platit acest articol…sau poate Soros.

    00
  10. Eh, si Praktiker erau pe cai mari candva si tot din aceleasi motive au falimentat. Aveam muncitori la lopata mai inteligenti si mai saritori decat sefii de raion de la Praktiker.

    00
    • „Aveam” muncitori la lopată…..
      Dar cine ești tu? Unul dintre acei mulți PATRONI care plătesc salariul minim pe economie? Ai angajat cumva ingineri la lopată, de erau atât de inteligenți?
      Cred că aceeași soartă ai avut-o și tu, ca Praktiker, vorbind de acei inteligenți la „trecut”.
      …..AVEAM…..

      00
  11. Of, cum vi se întâmpla câte o poveste de asta cu vreo nepotrivire la un capăt de ața sau șurub, tragedia vieții, de povestiți la toata lumea…”sa vezi ce am pățit….mi-au încurcat aia…….sa moara sa dea faliment”:)))))

    00
  12. in vreo 5 dedeman am fost pana acum. budele put. angajatii sunt pustani pana in 25. injura si se scuza ca „nu sunt de aici” mizerie si praf pe produse, nu mersi. chiar si praktiker e putin mai sus. leroy, super. hornbach e rege.

    00
  13. Pe mine mă irită verificarea de către bodyguard a produselor cumpărate și concordanța lor pe bonul de la casă, adică alt sistem de alarmă nu au? Și utilizarea prea des a sistemului audio când un angajat are nevoie de ceva: un angajat la electrice, un angajat la sanitare, Sorine mai încet – au, scuze.

    00
    • Treaba cu verificarea bonului este enervanta peste tot nu doar la Leroy Merlin.

      00
    • In magazinele mari, cum sunt în Brașov sau Țimisoara n-am prins control de câțiva ani, în schimb în d-asta mai mici, cum e la Onești sau Bacău tot mereu m-au controlat. Probabil știu ca acolo la Moldova se lasă cu ciordeala :))

      01
  14. Mda, aparent aveau la un moment dat niste oameni care mai urmareau online diverse. Sa vedem daca apar si aici.
    Le-am mai spus si eu diverse. Pentru 2-3 produse pierd vremea la casa de ma plictisesc. Asta cand mi le scaneaza, nu vorbim de stat la coada.
    Sa gasesti pe vreun angajat care sa te ajute? Noroc bun. Am stat cred ca vreo ora sa gasesc pe unul de la usi.
    In 2014 inca imi numarau negresele ca se vindeau la bucata. Si am cerut scurt 200 de bucati. Pe care le-am platit anticipat.
    Am avut destule cu ei si nervi la greu. Se misca infect. In orice.
    Si bonus, doar mie mi se pare sau lumina e foarte slaba in cam toate magazinele dedeman?

    ps: ca vorbiti de merlin leroy, nici aia nu sunt mai breji. Am avut vreo doua faze si acolo de nu-mi venea sa cred. Mizerabile. Dar totusi ma simt mai bine la astia decat la dedeman. Pe care ii evit din principiu.

    00
  15. Băbăieți, hai să vă învăț un șmen. Să zicem că aveți un miliard cu care trebuie să construiți o casă sau o bucată de casă. Mergeți cu miliardul ăla în LM, Dedeman, Brico Depot și ce spanac de depozit mai găsiți. Pe urmă calculați ce luați din fiecare depozit și vedeți unde e mai rentabil. În dedeman va fi cel mai rentabil. Oricând și la orice oră. Că nu degeaba e lider de piață. Dar stai! Ai un prieten care are rulaj mare pe firmă în Dedeman? E ziua ta norocoasă. Cumperi totul pe firma lui și ai reducere din toată suma în funcție de rulaj. Și așa ajungi să cumperia piatra de 125 de lei/mp din LM cu 10, 20 lei mai ieftin pe mp în Dedeman. Dar, da, la vânzarea cu amănuntul dedeman e praf.

    01
  16. Fix asa e si cu partidele politice, nimeni de pe internet nu voteaza cu PSD, insa mereu ei au cele mai multe voturi. Sau cu litoralul romanesc, unde nimeni nu merge din cei de pe internet insa in fiecare an se inregistreaza un nou record de clienti.
    Poate ca Dedeman are o alta plaja de clienti si atata timp cat cifrele sunt destul de bune nu au de ce sa schimbe ceva.

    00
  17. La Ploiesti majoritatea angajatilor sunt bine pregatiti si amabili. Am zis majoritatea.. nu toti. Dar intr-adevar nu sunt suficienti.

    00
  18. Am avut si eu o problema cu Dedeman acum fix un an. Am fost sa cumpar vreo 30 de baxuri de gresie si faianta. Am ajuns acolo, am cautat si am ales. Ii zic responsabilului cu gresia ca vreau si eu 30 de baxuri (ca or fi fost 28-29, nu mai stiu). El imi spune sa aduc carucioare sa le incarc. Ii zic ca vreau sa mi le trimita acasa, nu sa le car eu. Imi zice ca trebuie sa le incarc pe carucioare, sa le scot afara pentru trasport si sa le trec prin casa pe toate, ca nu pot face „comanda”. Ma uit stramb la el, o iau din loc si aduc vreo 3-4 carucioare. Le incarca baietii, dupa ce asteptau sa le incarc tot eu, dar le-am spus ca am probleme cu lombarul si nu pot ridica atat (sunt al dracu de grele si chiar am probleme). Termina de incarcat si imi spun „La revedere!”. Ma uit la ei si ii rog sa ma ajute sa le trec si eu prin casa, ca nu le pot misca singur (era nevoie de 2 oameni sa clintesti un carut). Ei imi spun ca nu sunt platiti pt asta. Ei, pe dracu? N-am mai putut, le-am zis sa le descarce ca nu le mai iau si am plecat cu mainile in buzunar. Am sunat, am facut reclamatie, s-au uitat pe camere si au confirmat cele spuse de mine, dupa ce angajatul negase. Si-au cerut scuze, le-am spus ce vreau prin telefon si mi le-au trimis acasa si cu o mica reducere.

    00
  19. Am vrut sa trimit articolul tau la contactul de la Dedeman.
    Am primit doar urmatorul raspuns:
    504 Gateway Time-out
    The server didn’t respond in time.

    00
  20. Am o parere buna despre Dedeman Pallady. Am fost sa cumpar parchet. Un angajat m-a ajutat rapid, stia foarte bine produsele. La plecare am mai rugat pe cineva de la un birou sa imi faca un total inainte sa ajung la casa de marcat. Ma gandeam ca are un scanner si e rapida treaba. Nu avea. A scos telefonul si a inceput sa calculeze rapid. I-a adus un coleg un scanner si a terminat ce il rugasem. Peste cateva zile am mai luat niste praguri. Un alt angajat din zona cu parchete stia bine produsele dar m-a trimis si in zona cu gresie poate gasesc si acolo ceva. In primul minut 2 angajati din raion au venit sa ma intrebe daca ma pot ajuta cu ceva. Am returnat si un pachet de parchet si, desi procedura mi s-a parut lunga cred ca a fost corecta si nu au comentat deloc. Chiar i-am felicitat pentru modul cum sunt pregatiti. Poate am fost eu mai norocos.

    00
  21. Pe naiba, acu si eu subt carcotas,da nici chiar asa. Beleaua fratilor e tot angajatul pe care-l doare fix in pl daca se vinde ceva sau nu-si cu precadere pe astia din Bucuresti. Stii vorba aia ziua trece, salariul merge? Nu e asa numai la Dedeman, e general valabil in Buc. Zilele trecute in Carrefour intreaba un batranel pe un papitzoi de aranja marfa cat costa nu stiu ce produs. Raspunsul angajatului – da eu de unde plm sa stiu? Noroc ca era muierea cu mine ca m-as fi impiedicat putin de scara…mm, asa vb cu un om ce ti-ar putea fi bunic…cu cat noi le inghitzim mizeriile, cu atat ei fac mai mult. Trebuia sa iti bagi pl in tevile lor si sa le arunci la casa.

    00
  22. Am fost de multe ori la Dă-neMan Colentina si in mare sunt multumit. Fetele de la casa cred ca au un motiv financiar de sunt asa panicoase. In rest la garantii, retururi, schimburi a mers mereu ok. Lumea mi s-a parut destul de saritoare(in special baiatul ras in cap de la scule electrice :)) ). In schimb i-as intreba de lemnul de la schweihopfer (nu ma intereseaza cum se scrie), companie care a lasat dezastru in romania si e de notorietate ca accepta si lemn de provenienta ilegala.

    00
  23. Este o afacere romaneasca care s-a dezvoltat foarte rapid, deja am observat si eu ca sunt interesati sa deschida magazine in tarile vecine, viteza cu care se dezvolta este absolut impresionanta, sper sa-si imbunatateasca serviciile de servire, garantie, consultanta deoarece ar fi pacat ca locul sa fie luat de o corporatie

    00
  24. Sa le spui astora de la Dedeman, sau Hornbach, sau unde esti tu mare fan, ca ar trebui sa isi suplimenteze stocurile de bormasini… zic si eu…
    https://www.youtube.com/watch?v=5tqH-Un9SFU

    00
  25. Eu tot de la Dedeman cumpar,chiar daca pe blog la tine e un indemn subliminal spre Hornbach.Deh,probabil sunt niste chitante in joc…Astia de la Dedeman nu vor sa imparta profitul lor mare…

    00
  26. De cate ori am fost in Dedeman a fost ca sa-mi iau diverse lucruri care sunt foarte ieftine acolo ( gresie, faianta, adezivi etc – la acelasi model, la Dedeman e mai ieftin) sau lucruri pentru care nu am nevoie de asistenta.
    Daca am nevoie sa ma intind la vorba cu cineva ma duc in Hornbach. Pe drumul de la intrare pana la raft – sunt intrebat de vreo 3-4 ori daca pot fi ajutat . La capitolul asta – Dedeman e in extrema cealalta.

    Totul e sa stii ce vrei. Te descurci cu ce ai de cumparat – du-te in Dedeman, e mai ieftin. Nu te descurci – du-te in Hornbach. Nu-i ieftin , dar serviile costa…

    00
  27. Poti sa privesti si partea buna. Unde ar mai fi stat angajatii 48 de minute sa ajute clientul pentru niste prostioare de cativa lei?
    Eu caut de ceva timp niste prelungitoare cu usb la preturi decente. Online gasesti doar de la 80 in sus si cele mai ieftine sunt ciudatenii in forma de cub. Nu inteleg de unde preturile astea. Adica prelungitor anii ’80 de 15 lei + incarcator usb de 15 lei = prelungitor cu usb de 30-40 de lei nu 180 lei in plm. La magazinele mari de la mine (dedeman, bricodepot si LM) evident ca nu gasesti de niciun fel pe stoc. Doar la dedeman pe baza de comanda la 39,99. +1 Dedeman.
    Tot recent am cautat un cilindru de usa de 30×35 mm cu buton si chei cu amprenta daca se poate . Ghiciti unde am gasit un abus D6 mai decent cum vrea eu. +2 Dedeman.

    00
  28. Rezervat pe site-ul lor doua aplice. Ajung acolo , bineainteles aplicele rezervate erau gresite. Noroc ca la casa casierita a scanat si avazut neconcordanta. Adus altele ,tot gresit. Inca o incercare si in sfarsit au adus ce trebuia. Deci !?

    00
  29. Am stat ieri 40 de minute la Leroy Merlin sa iau un WC + capac si un lavoar + picior ce sunt in imediata vecinatate a budelor. Super miserupism, se tot chemau unul pe altul care mai de care mai incompetent.

    00
  30. Acum zece ani mi-au trebuit 70 de metrii de cablu 3×2.5, ii zic unuia din magazin. Ala ii face semn altuia cu ceva hartie in mana sa vina. Baiat destept ala masoara 30 de metrii si ii taie din din rola. Ala imi da o hartie pe care erau trecuti 30 de metrii, dau buna ziua si iau rola de 70, platesc 30 la casa ca atata scria pe bon, dau buna ziua si aici si sanatate. Nu mai stiu exact preturile, dar am salvat ceva bani de pe urma sictirului si delasarii lor…

    00
    • metrii? metrii?! bitch, unde ești aici?!

    • Boss am zis de multe ori ca habar n-am de cum se scrie corect in limba romana si mi se falfaie de asta. Pur si simplu notiunile s-au amestecat in capul meu si uneori „metrii” suna bine in capul meu si nu ma intereseaza sa le clarific. Nu te umfla in pene ca nu ai descoperit apa calda.
      In al doilea rand nu ma corecta cu englezisme stupide, mai e cetin care la 50 de ani vorbeste cu „dude”.

      00
  31. Astia de la Dedeman sutna tat de varza incat la Timisoara in fata magazinului este un ooh cu Hornbach!
    Cum sa isi puna concurenta un ditamai materialul publicitar in fata „tarabei” tale?

    00
  32. Nu stiu cum se face, dar eu mereu cand ma duc spre Dedeman, ajung in Hornbach. Explicati-mi si mie fenomenul. O fi poltergeist? Doppelganger?

    00
  33. Ahhh, sub centură :-))

    00
  34. @zoso, in articolul ăsta al tău nu găsesc nicio aluzie la IQ-ul prietenului tău care, de când s-au inventat supermarketurile, ar trebui să ştie că nu poate cumper produse care nu au coduri de bare pe ele. Din povestioara lui reiese că toţi cei de la Dedeman sunt proşti, însă lui nu i-a trecut prin minte să întrebe pe cineva de la raion, cum dracu’ se vând L-urile cu pricina…

    00
  35. True story:

    Caz 1
    Mers la Dedeman cu bec tip spirala + bonul fiscal, becul fiind ars dupa mai putin de un an de folosire. Garantie respinsa pe motiv ca becurie CFL nu primesc garantie decat 6 luni, doar cele LED primesc 2 ani. Facut reclamatie la OPC, iar dupa 3 saptamani ma suna pe tel seful de raion sa ma roage sa vin cu becul sa mi-l schimbe.

    Caz 2
    Mers la Dedeman cu bec tip LED+ bonul fiscal, becul fiind ars dupa aproximativ un an de folosire. Garantie respinsa pe motiv ca becurie LED nu se stricam sigur am facut eu ceva si e vina mea. Acelasi sef de raion ma vede si ma recunoaste intr-un tarziu.. Vine si se ocupa personal de situatie, inlocuind pe loc produsul.

    00
  36. Bodyguarzii din dedeman sunt si meseriasi in afara programului – i-am recunoscut pe 2 din ei prin oras, erau in salopeta de lucru si cu trusele de scule dupa ei.

    00
  37. Țineam cu Dedeman-ul. Gândirea mea simplă spunea că e mai bine ca banii să rămână la români decât să meargă în buzuralele acționarilor străini.
    Și tot un lucru simplu m-a supărat, însă cât se poate de românesc.
    Îmi aleg produsele, merg la casă să plătesc însă voiam factură, așa că solicit una.
    Îmi spune casiera că în prealabil trebuie să mă înregistrez la relații clienți. Las produsele pe bandă (așa mi-a spus casiera) și merg să mă înregistrez la ”relații clienți”. Stau cam 10-15 minute până sunt băgat în seamă, spun ce vreau și îmi pune un formular în față, necesar a fi completat. Una dintre rubricile formularului cerea denumirea entității, pe care o trec așa cum trebuie să fie. Mă întorc la casă și îi spun casierei CIF-ul. Mă găsește însă denumirea nu era cea indicată de mine pe formular, ci denumirea preluată de pe portalul mfinante.ro, care e greșită. Nu vrea să-l schimbe pentru că ”e denumirea de la finanțe”. Și atunci de ce am mai completat formularul ? De ce mai era necesară denumirea indicată pe formular dacă oricum nu se ține cont de ea ? Câtă vreme toate datele sunt automat extrase de pe mfinante.ro, doar în baza CIF-ului, de ce a mai fost necesară plimbarea la ”relatii clienti” ? Iată cum birocrația publică erodează și mediul privat.
    M-am enervat și am lăsat produsele pe bandă, nu au vrut să schimbe denumirea în cea corect indicată de mine.
    M-am dus la Leroy Merlin și mi-a eliberat factura direct la casă, odată cu chitanța, fără alte plimbări și discuții pe marginea denumirii. Cu o parte din produse m-am întors a doua zi pentru returnare (am luat prea mult) și în 5 minute am avut banii înapoi.
    Dedeman a devenit soluție de backup.

    00
  38. Vali, Dedeman și Brico depot sunt singurii care au preturi la produse online. SINGURII! DE 2 ani le spun celor de la Hornbach sa puna măcar prețurile online. O dau cu vom face asta la timpul potrivit. Le-am zis zilele trecute că am mai avut discutia asta. Zice, da, stiu n-am uitat. Au trecut 2 ani. Cât îți ia sa faci un magazin online?

    00
  39. Domnule blogger,
    Daca se dovedeste ca ai contract cu Hornbach,fie el si printr-o firma de PR, nu cumva esti un infractor?

    00
  40. am cumparat un instant gaz si nu merge acum 2 săptămîni daca il duc înapoi il schimba sa îmi dea altceva in loc(boier electric)

    00
  41. Buna ziua,

    Sunt un client foarte suparat si foarte hotarat sa iau masuri drastice pentru situatia creata.
    Marti 05 iunie am plasat comanda: OL421D0005*** am achitat comanda online.
    Dupa 3 ore de la achitare desi am primit mail de la euplatesc.ro la dedeman scria „asteptare conf plata online”
    Cand a aparut in aplicatie plata confirmata mi-a zis comanda blocata. Am sunat la call center si mi-au zis ca in sistem apare asteptare plata. Am explicat ca am nevoie de livrare pana Miercuri ora 12:00. ( Acest aspect s-a rezolvat si am zis „fie..”)
    Ajunge comanda chiar mai devreme marti pe la 17 si am zis oau ce frumos rezolva dedeman situatiile deosebite.
    Soferul mi-a vorbit la misto mi-a aruncat in fata foile ca nu livreaza la domiciliu ci in strada desi il rugasem frumos sa ma ajute si eram pregatit si cu „dreptul”
    Am fost nevoit sa descarc eu marfa din masina.
    Soferul a sunat pe seful de livrari de la buzau sa imi zica el ca nu e obligatia soferului sa aduca marfa la usa.

    Acum eu intreb asa:

    Daca in formularul de comanda este adresa de livrare cu camp dedicat de bl sc ap si nu scrie nicaieri ca livrarea se face in strada. Ce trebuie sa fac eu daca a trebuit sa descarc camionul cu un om care are 12″stand-uri” la inima? Sa ma duc la OPC sa dau dedeman in judecata sau amandoua?

    Dupa ce ca sunt tratat la misto de sofer care dupa ce ii zic ca eu nu descarc duba da sa inchida usa la duba si mi-l da la telefon pe seful lui sa imi zica ce prost sunt eu ca nu primesc marfa la coltul strazii mai primesc si factura cu total 835.00 ron desi eu am platit 930 ron.
    Pentru asta sa ma duc la ANAF antifrauda sau unde?

    Pot sa inteleg probleme cu aplicatia, pot sa inteleg orice este tehnic se poate strica, dar nu am sa accept ca pentru un pat de 835 ron un om a riscat infarctul nu doar din cauza efortului cat si a nervilor provocati de atitudinea soferului si a sefului acestuia.

    Livrarea la domiciliu inseamna domiciliu nu in proximitatea acestuia.
    Pentru orice suma incasata se taie document fiscal in valoare egala cu suma achitata.
    Ca bunul simt si o etica profesionala trebuie sa o aiba…

    00
    • Te-ai gandit ca poate tu esti obligat sa iti descarci marfa?….daca tu iti iei 30 de saci de ciment…ia cititi procesele asea verbale si vedeti ce scrie pe ele!!!!

      00
  42. Am returnat niste usi de interior la Dedeman care au fost prea mici. Una am dezambalat-o si nu am pus-o sus deloc, iar cealalta a ramas in ambalajul original.
    Cea desfacuta am ambalat-o cu 6 cartoane de la alta usa(4 laterale, 1sus si 1jos) si in folia de plastic de la alta pe care am deschis-o cu cutterul pe o laterala. Le-am lipit cu scotch. M-am gandit ca poate imi vor scadea din pret din cauza ambalajului desfacut/refacut, dar a fost ok. Mi-au facut o factura pentru a-mi luat orice alte produse din magazin de suma respectiva. Sunt multumita de experienta.

    00
  43. NOU
    #85

    Am cumpărat un termostat ambient stricat și de două săptămâni incerc să recuperez banii. Și șeful de magazin încearcă să mă facă să cred că nu am dreptul de a returna produsul stricat.

    00
  44. Să nu cumpărați niciodată de la Dedeman….mie mi au trimis o canapea deja stricată..acum aștept să vina sa constate …

    00
  45. Astăzi am fost la Dedeman (magaziunul situat pe sos. Girgiului) să cumpăr doi paleți de peleți și ce să vezi, nu am reișit deoarece mă obligau să plătesc cei doi paleți pe care eu le am spus că le dau la schimb alții pe care îi am pregătiți, dar au spus că nu se poate. Decizie “managerială” pe care, chiar și un manager a susținut că nu este abuzivă. În acest ritm sigur vor rămâne fără clienți, bătaie de joc și lipsă de respect față de client

    00
  46. Buna ziua, in data de 04.07.2020 am fost in magazinul Dedeman din Pitesti si am achizitionat o umbrela tip banana in valoare de 429.00 ron.In data de 06.08.2020 stand la plaja impreuna cu fetita mea sub aceasta umbrela ne-am trezit cu aceasta(mai exact cu cupola umbrelei) peste noi, lovindu-ne pe amandoua, aceasta rupandu-se din locul unde era prinsa cupola de brat).In data de 07.08.2020 am mers la vanzator si am relatat cele intamplate spunandu-mi-se ca trebuie sa las umbrela in service pentru a fi reparata.Le-am mentionat faptul ca aceasta umbrela nu este produsa corespunzator, deoarece punctul de prindere al cupolei (care are un diametru D300mm si o greutate destul de mare) de suport este un manson de plastic si un surub.In data de 15.08.2020 am mers in magazinul Dedeman pentru a ridica produsul insa acesta era la fel cum l-am lasat spunandu-mi-se ca nu prezinta obiectul garantiei, deoarece aceasta a fost tinuta afara in vant(ceeace nu este adevarat deoarece ma aflam sub umbrela).Mai mult decat atat in certificatul de garantie nu se specifica asa ceva chiar daca ar fi adevarat. Nu este normal si firesc ca acest produs sa reziste doar o luna dupa achizitionare/folosire.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube