DCShop.ro/moka-pc.ro spam

In urma cu X luni am cumparat de la dcshop un procesor; a trebuit sa imi fac cont la ei pe site pentru comanda online, asa ca am completat campul de mail cu „dcshop@domeniu.ro”, avand un filtru catch-all cu redirectionare catre mailul meu.Astazi, primesc mail SPAM din partea site-ului „moka-pc.ro”, ai ghicit, pe adresa dcshop@domeniu.ro.
L-am contactat pe individul care administreaza site-ul (moka-pc), si discutia a fost de genul :
„EU : – Buna ziua, ma numesc X-ulescu, si am primit un mail din partea dvs., mail nesolicitat, catalogat ca spam. De ce l-am primit ?
EL : – Pentru ca mailul dumneavoastra a fost extras dintr-o baza de date.
EU : – Ce baza de date ?
EL : – …. dar daca va deranjeaza pot sa il scot.
EU : – Da, ma deranjeaza, dar mai important pentru mine este DIN CE BAZA DE DATE aveti adresa mea, pentru a evita pe viitor astfel de SPAM.-
EL : Pai ati cumparat de la noi …
EU : – Nu …
EL : – V-ati inscris la noi …
EU : – Nu …
EL : – Atunci ati cumparat de la dcshopEU : – Da .. inseamna ca ei sunt raspunzatori.
EL : – Aaaa … nu … ca .. eu v-am trimis mailul …
EU : – Dar il aveti de la dc-shop nu ?
EL : – Nu … nu .. lasati ca o sa va scot maine adresa din baza de date. Daca intr-adevar va deranjeaza ca mananc si eu o paine asa.
EU : – Si eu mananc o paine pe zi, muncind de la 8 la 16.
EL : – Si eu muncesc 12 ore pe zi …
EU : – Dar eu nu fac spam
EL : – ….
EU : – Bine, o sa revin maine cu un tel. la dvs sa aflu mai multe detalii despre baza de date din care am fost extras.
EL : – Ok …”
Cred ca merita un post de SPAMMERI la tine pe blog.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Stii de ce ma deranjeaza pe mine personal? Pentru ca pe langa faptul ca fac spam, mai si pun la sfarsit o linie cum ca primiti acest email pentru ca v-ati inscris pe lista nu stiu care, si daca nu e asa, va rugam sa va dezabonati. Pai ori facem spam ori nu mai facem…

    00
  2. @Dan: Foarte cinstit. Daca nu esti in stare sa-ti vinzi un produs decat prin spam, inseamna ca esti milog pe internet :))

    00
  3. Mai haios este ca pe rahatul ala de site (moka), o mana de produse sunt available iar restul (gen imprimante la 50 de lei bucata), sunt toate cu „indisponibil”.. Afacerist, de… :)

    00
  4. Probabil e vorba de un fost angajat dcshop care s-a simtit indreptatit sa ia baza de date cu el drept cadou de despartire.
    @Cata kko este cuvantul pe care il cauti.

    00
  5. PS: in limbajul colocvial MOCA / MOKA inseamna GRATIS. Deci il dam in judecata pentru reclama mincinoasa, nu? :D

    00
  6. Ce naiba vă tot deranjează spam-ul ăsta, fac şi oamenii un ban cinstit, doar nu dă în cap la oameni pe stradă?

    00
  7. Macar faptul ca si-a pierdut 5 minute din viata raspunzand aici, e de bun simt … Putini romani ar face asta.

    00
  8. te salut dragă adrian furnică,
    până la urmă, de unde aveai adresa aia? cumva, când ai lăsat în grija altora dcshop’ul, ai plecat cu baza lor de date? cum se numește acest comportament? hmm…

    00
  9. af, as fi mai atent cu postarile pe net.
    in primul rand, cand faci o chestie de kkt, nu incepi sa bagi viata personala in ea. hell, nici cand ai dreptate, nu are sens sa te plangi ca viata ta sucks si familia moare de foame. pur si simplu asa ceva nu se face.

    in loc de pologhia aia nonsensuala, mai bine scriai cateva randuri bine simtite in care iti cereai scuze pentru practica dovedita. fara DACA. doar scuze.

    dar la urma urmei, si reclama proasta, e reclama.

    00
  10. NOU
    #11

    Salut draga user,
    Nu ma pling de nimic, viata mea nu…”sucks” deloc iar familia mea nu moare de foame, Doamne fereste. Pologhia respectiva poate parea nonsensuala dar cu siguranta nu e nesimtita asa cum s-ar putea intelege din postarea ta. Dupa cum vezi , mi-am cerut scuze si am incercat doar sa sa dau o explicatie intimplarii cu pricina. E posibil sa nu se faca asa ceva. A fost un context nefericit. Problema care se naste este insa felul in care se amplifica un fapt neinsemnat in timp ce adevaratele probleme si jigniri sint lasate sa treaca nebagate in seama.
    Iar despre cit de proasta sau buna este o reclama, numai mecanismele de piata o pot spune, nivelul vinzarilor si impactul asupra memoriei. In rest, numai bine iti doresc !

    00
  11. Forward frumusel la anrcti.ro, cu headere cu tot, si se rezolva de o amenda frumusica in aproximativ 4-5 luni. Da, dureaza mult, dar satisfactia de a vedea spammerul primind amenda e nemaipomenita.

    (da, am facut asta si am primit confirmarile ca li s-au dat amenda)

  12. NOU
    #13

    Va salut dragi forumisti,
    Recunosc ca am trimis domnului de mai sus un mesaj cu o oferta de calculatoare. E adevarat ca site-ul moka-pc.ro e al meu si al asociatului meu Liviu. Sintem doi oameni care dupa 18 ani de munca intr-o firma a trebuit sa o luam de la capat pornind de la zero, fara bani si fara alt ajutor decit piata pe care o cunosteam. Nu e usor nici cind e o piata normala dar cind e criza iti trebuie chiar curaj. Avem familii, copii si parinti carora trebuie sa le asiguram un trai decent si facem si noi ce stim. Dupa atitia ani in care am creat brand-ul Depozitul de Calculatoare, l-am crescut de la zero si l-am facut sa conteze in piata din Romania a trebuit sa-l lasam in grija altora, fara voia noastra. Asta e. Dar nu e nici o rusine sa muncesti.
    Pesemne ca domnul de mai sus, extrem de deranjat si lovit in amorul propriu de spam-ul meu se simte nevoit sa ne injure pe unde poate cheltuind de 100 de ori mai multa energie decit sa fi sters mesajul ala nenorocit care i-a stricat atit ordinea interioara cit si aura intransigenta de aparator al dreptatii. Am gresit domnilor in incercarea noastra idioata de a ne face cunoscuti si a ne cistiga existenta intr-o societate atit de framintata de probleme adevarate. Si daca spamul asta a facut vreun rau cu adevarat imi cer scuze inca odata. Nu am vrut sa lezam interesele nimanui.
    Asta e si motivul pentru care, dupa cum vedeti, semnez cu numele meu intreg si nu ma ascund dupa vreun nickname.
    Cu stima si consideratie, al dumneavoastra domnilor,
    Adrian Furnica

    00
  13. Dle Adrian Furnica, nu cumva la angajare sau pe parcursul timpului ati semnat o hartie in care scria ceva de genul „bunurile apartin firmei” si nu cumva prin contractul dumneavoastra era o clauza de confidentialitate?

    Si nu cumva faptul ca ati plecat cu baza de date de la dcshop se numeste furt?

    Daca raspundeti cu „da” poate mai castigati obraz. Daca raspundeti cu „nu” atunci va urez succes in afaceri cu etica de care dati dovada.

    PS: Nu sunt afiliat cu dcshop dar ma enerveaza spammeri care imi spun ca m-au gasit intr-o baza de date.

    00
  14. Problema adevarata este nerespectarea prevederilor legale, fie vorba de aruncarea unui chistoc pe strada sau trimiterea unor mesaje comerciale nesolicitate.
    PS: Am lucrat si eu la o firma de IT si stiu cat de greu e sa supravietuiesti pe langa o asemenea concurenta puternica dar SPAMUL NU E O SOLUTIE!, e doar o metoda de a-ti taie craca sub cur, de a-ti distruge credibilitatea online…

    00
  15. prima parte, a fost o explicatie. cu familie cu tot, ceea ce nu intereseaza pe nimeni. nici explicatia nu era necesara in cazul unei practici incorecte, recunoscute ca fiind incorecte si de catre voi.
    mai ales o explicatie nefondata, cu amestecaturi de familie, prieteni, fost loc de munca eventual si un grafic cu pretul la carne.

    una de genul, domle, am dat click pe un link, m-am logat pe mail automat, si a trimis la toti din contacte invitatii de prietenie pe facebook ar mai fi mers, chiar daca nu era credibila. daca tot tii sa produci o explicatie, fa-o la subiect, fara prea multe amanunte. raul e facut, la putini le pasa ce motivatii aveai. mai ales pe zoso.ro.

    apoi ai urmat cu un ton condescent, de parca cel care a primit mailul nu a avut dreptul sa fie deranjat de activitatea asta.

    pana aici nu am vazut nici o scuza, doar o recunoastere ca ati gresit, pe un ton de „mai bine o lasa moarta”, „ce treaba are raul ala cu mine.”

    apoi ti-ai cerut scuze (a doua oara, prima oara eu nu stiu unde), punand un DACA in fata.

    din punctul meu de vedere, care am facut ceva socializare cu clienti/angajati, tot textul respectiv este un nonsens complicat inutil, in loc de o scuza directa si scrisa ok. normal ca nu sunt dzeu in domeniul relatiilor publici, deci poti sa imi ignori linistit opinia.

    in rest, daca tot te implici in discutie si reprezinti o pozitie oficiala, ai putea sa raspunzi la intrebarile importante adresate direct. ca daca nu zici nimic, se intelege altceva.

    „până la urmă, de unde aveai adresa aia? cumva, când ai lăsat în grija altora dcshop’ul, ai plecat cu baza lor de date?”

    ti-as sugera ceva de genul : „nu, nu e in regula sa faci asa ceva, adresele le avem din contactele outlookului, am schimbat doar adresa de mail si au ramas acolo.” nu implica ca ai fi plecat cu toata baza de date, adrese, telefoane si toata magariile pe care clientul le-a incredintat unui magazin online, nu unei persoane fizice.

    00
  16. 1. nu suntem forumisti
    2. spamul e furt, indiferent daca il faci in memoria unui site pe care l-ai crescut tu, sau nu
    3. plecatul cu o baza de date care nu e a ta, si pentru care cei din respectiva baza de date nu si-au dat acordul, e furt
    4. faptul ca te scuzi dupa ce ai facut raul, nu inseamna ca raul nu a fost facut

    5. cel mai grav e ca oamenii astia NU INTELEG care e problema, si considera furtul un lucru normal.

    00
  17. Adrian Furnica… seamana la nume cu unul dintre actionarii Romsoft. Era unul pe acolo de-l strigau angajatii Furnica cu tremur in glas. Uneori amenintau cu el. Acum s-a transformat in spammer. Poate incurc eu treaba dar Furnica ala avea destui bani in cat sa nu fie nevoit sa spammeze.

    Ce-mi plac astia cu textele lacrimogene: Da si mie 1 leu ca moare familia de foame! Traiti-ar tie boss!

    Si se apuca sa-ti stearga parbrizul pana sa raspunzi.

    00
  18. @dan, uite ma de ce eu, personal, urasc spammerii. Cam asa arata o saptamana intr-o retea cu 150 de calculatoare:

    Hello sclavilor,

    Va deranjez cu o mica statistica saptamanala sa stiti in pla mea ca n-am stat degeaba si am blocat 5343 spam-uri dintr-un purcoi de 12216 mesaje primite.

    Si fiindca stiu ca sunteti imbecili si nu va duce mintea sa va dati seama la ce perioada se refera acest mesaj, va zic io: 11.07.2011 – 17.07.2011

    Luati de la Imparatu’ Mesageriei Electronice si o statistica pe zile (spam-uri din total mesaje):

    11.07.2011 762 din 2041, adica 37,33%
    12.07.2011 916 din 2218, adica 41,30%
    13.07.2011 749 din 2016, adica 37,15%
    14.07.2011 830 din 2182, adica 38,04%
    15.07.2011 709 din 2025, adica 35,01%
    16.07.2011 721 din 893, adica 80,74%
    17.07.2011 656 din 841, adica 78,00%

    Stiu ca poate nu va intereseaza, insa asta inseamna ca sunt obligat sa suport in medie 43,74% mesaje inutile in fiecare zi.

    Server-ul de mail extern.

    00
  19. 98% din mailurile trimise pe internetul asta mare sunt spam.
    Asa ca nu vad care este problema.

    00
  20. madaline, cand oi plati tu curentul, spatiul pe harddisk si banda de internet o sa vezi care e problema. Ca sa nu mai vorbim de pagubele indirecte gen pierdut timpul angajatilor sau connection time-out-uri la mailurile importante.

    00
  21. Daca s-ar da vreodata vreun premiu pentru ipocrizie si teatru, Furnica ar lua premiul intai cu felicitari, pe tara;
    http://www.linkedin.com/pub/adrian-furnica/8/77/53b

    00
  22. NOU
    #23

    Va salut dragi forumisti din nou,
    Desi stiu ca orice comentariu oricit de defensiv ar fi atrage dupa sine o sumedenie de injuraturi inutile iata ca revin ca sa fac unele precizari. Recuosc ca postarea anterioara a fost facuta la nervi si avind in continut citeva sublinieri care ar putea lasa loc la interpretari si de aceea simt nevoia sa le fac acum:

    1) Am lucrat la Depozitul de Calculatoare multa vreme si am crezut in acest brand.
    2) M-am despartit de Depozitul de Calculatoare intr-un moment greu, cind firma avea datorii de peste 5 milioane de euro iar viziunea mea despre viitor era gresita. Atunci credeam ca aceasta criza economica va tine mult mai putin si ca un lant de magazine construit cu truda si cu eforturi financiare mari reprezinta o solutie pentru viitor daca va reusi sa treaca peste acel moment. S-a dovedit ca nu aveam dreptate si pentru ca ceilalti manageri au ales alta solutie am plecat. S-a dovedit ca ei au avut dreptate intrucit , chiar daca este la o dimensiune mult redusa, brandul inca exista. Le urez in continuare succes si imi doresc ca si peste citiva ani afacerea sa reziste ca da aduca aminte ca Depozitul de Calculatoare a fost la un moment dat cel mai mare lant de magazine de IT din istoria post comunista a Romaniei. Fostii mei colegi si-au asumat riscul in continuare si au facut ca numele asta sa nu moara. Din acest considerent au tot respectul meu.
    3) Am inceput o afacere noua, acest site http://www.moka-pc.ro impreuna cu un fost angajat al Romsoftului, Liviu Celea care timp de mai bine de 15 ani a tinut relatia cu clientii si furnizorii pe partea de RMA si care a fost interfata dintre acestia si noi. In toti acesti ani am putut sa ma conving de loialitatea si competenta lui si de aceea am ales sa lucram impreuna. Cei care au lucrat cu Romsoftul pe partea de service stiu mai bine felul lui de a trata cu partenerii, cu calm si rabdare, lucru care mie nu prea imi sta in putiinta. Imi recunosc limitele si de aceea ma bazez pe felul lui de a fi. In trecut nu a avut un rol decizional major in Romsoft dar a capatat experienta necesara care sa-i dea dreptul la o noua incercare. Va vedea si el acum cit de greu e sa iei decizii cu greutate.
    4) Orice start up e greu si impunerea pe piata a unui nou brand e extrem de anevoioasa. Dar mult mai greu este atunci cind pleci cu buzunarele goale. Doresc sa va mai spun ca pe linga cunostintele din piata si a relatiilor facute in atitia ani am avut nevoie si se un suport material si de aceea doresc sa-i multumesc lui Colt Alb( stie el cine este) un prieten de nadejde care a avut incredere in mine si care mi-a lasat pe mina 9800 de euro cu care sa incerc sa misc ceva. Trebuie sa recunosc insa ca pe linga bani acest prieten m-a sustinut, in ciuda gurii lui mari si bogate cu ceva mult mai important: cu incredere si suport moral de care aveam atita nevoie. Sper sa nu-l dezamagesc si certurile dintre noi, desi facute cu mult patos , sa nu fie decit cite un foc de paie care odata trecut nu lasa urme. Si uite ca se poate. Daca ai o idee si un sprijin in viata, esti sanatos si vrei sa muncestil ai toate sansele sa iasa ceva.

    Am vrut sa va spun asta ca sa fie clar despre ce si cum e cu site-ul asta.
    Imi pare rau ca pe unii si altii i-a dernjat spam-ul meu care continea de fapt o oferta de calculatoare second hand la niste preturi imbatabile. Imi cer scuze inca odata si sper sa nu mai fie nevoie de asa ceva…Inceputul e greu !
    Va urez in continuare toate cele bune si imi doresc sa nu va mai enervati pentru cite un mesaj amarit care nu face prea mult rau
    Cu stima
    Adrian Furnica

    00
  23. In sfarsit a inceput si dul Furnica sa spuna ceva din adevar!
    Asa este, a dat bir cu fugitii cand Romsoftul era in cea mai grea situatie a lui (datorii de 5000000 de euro) acum un an. Bine, ca n-a plecat imediat – de altfel, dupa cate mai stiu el mai primeste si acum un salariu bunicel de pe una din firmele din grup! Dar nu numai ca nu s-a mai implicat deloc, dar nu lasa nici pe altii.
    Oricum, dupa schimbarea conducerii, s-a vazut schimbarea: s-au platit toate datoriile – e drept cu pretul inchiderii multor magazine, s-au facut concedieri, s-ar tinut in mana costurile si, in prezent Romsoft nu numai ca nu mai are niciun fel de datorii, dar isi permite sa achizitioneze marfa cu plata in avans.
    Cate firme din romanica pot face acest lucru in perioada asta? Acum sunt pe profit, fara datorii sau credite si sunt convins ca le va merge foarte bine mult timp de acum incolo. Cat despre preturile practicate, nu trebuie sa va spun eu ca sunt cele mai mici din piata – convingeti-va singuri.
    Eu am plecat din firma, dar tin legatura cu multi din cei ramasi, Romsoftul fiind o scoala pentru multi dintre fostii angajati si o carte de vizita ce a atarnat greu in cv – in cazul multora, si al meu.
    Iar atitudinea dului Furnica mi-a lasat un gust amar, pentru ca asa ceva nu se face! Nu pleci tu, ditai mai administratorul si directorul cu intreaga baza de date a firmei – baza care, credeti-ma este enorma! Este un furt ordinar – probabil considera ca i se cuvine de drept…
    Nu stiu daca actualii manageri ai Romsoftului au facut ceva legat de asta, dar cred ca nu, pentru ca asa a fost tot timpul in firma asta: s-au iertat greselile si gafele! Dar eu daca eram in locul lor, ii intentam un proces de toata frumusetea…Si sigur castigam!

    00
  24. Ce copii sunteti. Asta e o activitate conexa a Romsoft/Depozitul de calculatoare. Sunt produsele lor din service/RMA, foste mijloace fixe samd.
    Asta explica si baza de date, doh !
    Anyway, cam mari preturile pentru SH-uri.

    00
  25. NOU
    #26

    Mai oameni „sarmani”… (a se intelege…marunti la minte)

    Dl acesta…Furnica…a dat dovada de mai mult caracter decat majoritatea frustratilor de pe acest forum…Si-a deschis omul inima si si-a cerut scuze in fata unor oameni de nimic. Oameni care, folosind un limbaj de mahala, au pretentia de a sti ce este corect si ce nu. Prin insasi faptul ca folosesc un asemenea limbaj se discrediteaza singuri…Cu mare rabdare am incercat sa le inteleg parerea… Ar fi bine sa puneti stop…Nu merita discutia…Cu siguranta un alt om slab de caracter va comenta si parerea mea…asa sunt oamenii slabi…se scapa (pe ei?! )

    Si revin…(Ca sa aducem discutia din nou la lucrurile pozitive…) Cine mai are curaj in ziua de astazi sa faca gestul acestui om? Sa se justifice in fata unor marlani…?!
    Cat despre moka-pc…oamenii sunt perfekt ok…
    Iar despre „justitiarii” lui peste…”setosi de dreptate”…sunt de fapt niste lasi…care latra la pisicutze…Daca au „balls” sa latre unde trebuie…si sa se ocupe de lucruri mai importante (Scuze pentru expresie…)
    Multumesc – pentru atentie (in mod special celor cu ganduri de bun simt si intelegere…)

    00
  26. Bai comentatorilor!

    Oameni rai la inima trebuie sa mai fiti! Un amarat de spam- va bulbuca ochii in cap. Oameni de nimic ce sunteti.
    Taranilor!Toate firmele mici si mari fac asta. Daca vin spam-uri de la Carrefour…nu mai ziceti nimic. Faceti pe sofisticatii.
    Va pute aura cu care sunteti inconjurati! Josnicilor! Daca mureati de interesul dreptatii va vedeam in piata Victoriei unde se plimba nestingheriti aia de va sug sangele…Nu un amarat de Spam e necazul tarii asteia.
    Si Ionut- ar trebuie sa intrii in pamant de rusine pentru lipsa ta de caracter – impreuna cu toti cei care intra in discutii peste masura de mult cu privire la aceasta fapta. Mai aveati sa mergeti pana la vremea gradinitei. Plesneati sa spuneti voi ce si cum in cadrul Romsoft.
    Profilul vostru este vrednic de Realitatea TV. Acolo sunt „specialistii” in ce nu trebuie facut. Hiene si vulturi- Va hraniti cu cadavre!

    00
  27. Furi, te-ai ofticat de comentarii si acum postezi sub alt pseudonim ?
    Nu e nici o prblema, sa vedem ce mai vinzi cand termini mf-urile, rma-urile samb ale romsoft, rhs…
    Hai, ura si la GAR(L)A

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.