Dacia Duster în America!

Aparent, un cetățean mexican s-a dus cu Duster-ul lui până în California și l-a parcat pe stradă, motiv pentru americanii amatori de Top Gear să se extazieze. Sunt curios ce motorizare e pe el. (update: 2 litri benzină, 130CP)

dacia-duster-california

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. Io sincer, eram mai interesat de Nissan-ul ala decat de Guster, dar no, io mi-s ardelean…

    00
    • NOU
      #4

      Am condus Altima (modelul precedent fata de cel din poza) cand am inchiriat. Decent dar nu wow. 2.4 de pe el e puturos, are si un 3.5 l mai bun.

      00
    • Io am condus Nissanu ala ,modelu curent , cu motoru de 2,4 , e decent cu CVT-ul. Am condus si 3.5 dar pe Taurus de la Ford. E decent si ala, dar e un 3.5 T mai bun. Pe ala care l-ati condus? :)

      00
    • Condus eu. Am strambat din nas cand mi-au dat un nissan de la inchirieri auto. Visam ceva american. A fost senzatie

      00
  2. Dacia cu romb?

    00
  3. plot twist, 2.0 dci

    00
    • E un 2.0MPI cu doar 133CP :D. Nu e disponibil nici un model diesel la ei.

      Insa bun ar fi un 1.6dci/130CP automat, 4×4, eventual cu clima si cu un pret sensibil sub Kadjar (mai spre Captur asa). :D
      Cred ca as lua asa ceva.

      00
    • are reno și motoare de 2 litri turbo :D

  4. Băi, 2l, automatic, pfff. Mexicanii știu să facă mașini, nu ca noi :D

    00
  5. Și stai nițel, pe site-ul oficial din mexic, varianta cu transmisie automată este 250 000 peso ( ~13200 €).
    Păi papuci, la noi dusterul chior începe de la vreo 12000€.

    00
  6. Hai sa nu cadem iar in partea cu dacia este masina proasta. In primul rand renault in usa are un brand slab si nici prea curand nu va deveni mai puternic. Dusterul din poze e probabil produs in brazilia unde renault are o fabrica si produce sub logo-ul renault. In america alianta ren-nissan mai are o fabrica in columbia dar acolo se fabrica masini mai putin dotate. Nu va mai agitati ca un pepsi intr-un pahar. Fiecare tara sau continent are dotarile ei, pt ca nu toti clientii sunt la fel. Dusterul a ajutat renault sa fie pe linia de plutire. De ce nu cautati sa vedeti si un Nissan Terrano de rusia? Ca si ala e tot Duster la inginerie.

    00
  7. nu cred ca e vorba de mana de lucru mai ieftina, e vorba de taxe, pret la energie, benzina la ei e 0.75 euro/litru pe cand in Romania e peste 1 euro/litru.

    00
  8. Am vazut si in dubai una.. masina de indieni

    00
  9. Nu am inteles niciodata cum de o natie atat de mare si de puternica, cu atat de multe fabrici de masini, ajunge sa cumpere de la straini, si sa-si distruga un oras „cel mai mare si mai tare” in lumea auto.
    E chiar atat de ieftin sa treci oceanul cu un vapor de masini, incat firmele de pe pamantul tau sa nu poata tine pasul?
    Aia nu vad ce vrea piata, nu sunt in stare sa „exploateze” o piata de 300 de milioane de potentiali cumparatori?
    Are cinev niste explicatii? Dar va rog, fara caterinca: intreb sincer, ca unul care nu sofeaza, n-are carnet.
    Intreb pur business, cum de strainii vand masini intr-o tara unde masina e ca apa de necesara; in aceeasi tara sunt orase intregi care mor de foame, aia facand candva masini!

    00
    • fără caterincă, oamenii de la Ford, GM și Chrysler s-au culcat pe o ureche și au uitat să scoată mașini, scoțând jene și jeguri. japonezii, fomiști, le-au mâncat cota de piață cu mașini mai frumoase și mai fiabile. americanii au râs și cu curul, cam cum râdem noi acum când auzim de mașini coreene. după care, s-a trezit că nimeni nu vrea sa cumpere jegurile lor. Ford au fost singurii care au mișcat ceva, au pus pe picioare o strategie și niște modele cât de cât umane.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_in_the_United_States#1970s_and_1980s

      povestea lor e similară cu povestea pejo-citroen în europa. lumea urla că mașinile sunt rupte, crapă, au electrica varză, stau pe șosea ca o căruță, ei și-au văzut de ale lor, ajungând să fuzioneze ca să nu dea faliment. în timpul ăsta, renault, care a mai auzit de plângerile cumpărătorilor, a făcut atât de mulți bani încât a cumpărat nissan.

    • Si de cand e criza asta, nu s-au trezit producatorii? Detroit e in faliment, dar fabricile din State nu vor sa se plieze pe cerere?
      Exista vreo masina americana ce se poate bate la performante si pret cu una japoneza? Si daca nu, de ce nu se face?

      00
    • n-ai citit chestia aia cu „ignition GM”? sunt niște coloși cu picioare de lut, a schimba ceva e greu, preferă să moară așa.

    • E faza aia „buy american”.
      De mult imi pun intrebari cum de 300 de milioane de oameni, aia cu planul Marshall, de au scos jumatate de Europa din rahat, au probleme de felul asta.
      Sa „moara” orase intregi, sute de mii de locuri de munca, numai pentru ca le e lene sa schimbe niste linii de productie?
      Nici Statele nu mai sunt ce-au fost… pacat.

      00
    • Urmariti discursu lu Trump in cursa prezidentiala: constructorii americani care aduc masini din Mexic vor avea de platit niste taxe sa le piara chefu de externalizat Motownu. A , si vorba lui The Donald: la ce pendula mea va trebe sa schimbati asa des masinile ?

      00
  10. Tot mai multe si pe strazi in anglia cu volanu pe dreapta. Chiar si mai multe sandero, dar zero logan

    00
    • In vest daciile au ca tinta o piata de nisa. Loganul e prea generalist. Daciile sunt de obicei a doua masina de familie. aia care e mai putin forjata.

      00
  11. Looool, moto F4R aveam pe Laguna in secolul trecut! E interesant sa vezi cum un motor proiectat cu aproximativ 20 de ani in urma face fata cu brio si in ziua de azi (bine, cu mici ajustari).

    00
  12. în alta ordine de idei, ieri am trecut pâna la renault/dacia si m-am uitat putin la Dacia Duster Pick-up.. Pretul este de 22.000.. iar Duster normal 21.000.. Cam atât cu dacia ieftina.

    00
  13. Se pare ca lumea a uitat de vremea cand americanii erau extaziati de ARO si se frecau pe labute la speranta ca se va deschide un dealership la ei

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.