Cursuri de PR pentru angajaţi şi responsabilitatea acestora faţă de companie

Criza de imagine prin care trece 2Parale mă face să mă întreb daca nu cumva companiile ar trebui să aibă cursuri de public relations pentru angajaţi. Ce să faci şi ce să nu faci cât timp eşti angajat la noi.

Şi se poate începe cu chestii simple, gen “cum te prezinţi în situaţii”, “nu spune că eşti angajat la noi dacă eşti arestat” şi continuând cu cursuri avansate de “nu spune că alţii fac mai mult spam decât noi”, “nu da vina pe alte companii când tu eşti prins cu mâţa în sac”, “mori cu o minciună în braţe”…

Nimic greu, chestii elementare, pe care însă angajaţii le uită.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Pai Vali, cred ca in firmele serioase se fac astfel de cursuri. Adica, mare branza nu-i, PR-istul firmei tre sa faca si el ceva pentru interni, nu? sau macar niste discutii individuale cu angajatii…

    00
  2. baiatul cu ochelari de la 2parale ar trebui sa-si dea demisia…ooops…am uitat ca suntem in romania si ca lucrul asta nu se va intampla…

    00
  3. NOU
    #4

    Salut, pe-aceasta cale, o firma de consultanta in management din Bucuresti (nu-i dau numele pentru ca nu vreau sa fac reclama), care are un pachet de invatare pentru manageri numit „Ethics at Work”.

    00
  4. Pentru a evita ceea ce s-a întâmplat la 2p nu era nevoie de nici un curs, fiind de ajuns o menţiune de bun simţ în fişa postului. Iar pentru cum au reacţionat după aflarea măgăriilor, nu cred că un curs ar fi de ajutor, mai degrabă un manager nou şi un rebranding. De la o vârstă încolo nici un curs nu te mai poate dezvăţa de apucăturile dobândite.

    00
  5. Alt sfat cheie: „daca te fotografiaza cineva pipaind o colega, spune ca ii luai temperatura”.

    00
  6. Poate părea ciudat, însă companiile serioase au cursuri obligatorii de etică și respectarea legii pentru toți angajații, de la portar la CEO.

    00
  7. @Claudiu B: Dacă era funcţionar public, era cazul să-şi dea demisia. Fiind angajat privat, trebuia dat afară în şuturi. Faptul că asta nu s-a întâmplat, dă de bănuit multe… Poate cazul nu este singular în cadrul companiei, poate se întâmplă lucruri mult mai grave şi există riscul de a fi date în vileag dacă angajatul este nemulţumit, poate… Cert este că lipsa de reacţie ascunde ceva.

    00
  8. Eu zic ca si-o merita cu varf si indesat. Prea multa smecheri dauneaza. Plus ca sa te declari cel mai tare in SEO sau sa lasi oameni sa creada asta e prea de tot. Nu ar fi o totala aberatie daca ar fi asa dar nu este.

    00
    • @Legioner: irelevant cum se declară. mai important e ce face.

      mă rog, articolul nu e neapărat despre el…

  9. Mai slabiti-l si voi pe baiat, tind sa cred ca e prima oara cand fura de-a dat-o in bara atat de urat. Altfel nu pot sa-mi explic cum a comis o asa eroare, chiar atat de greu era sa cumpere domeniile pe numele altcuiva, un vps, eventual un whois guard ?

    In schimb pe seopedia as pocni pe cativa dobitoci pupincuristi care au lansat fraze de genul „da ce are daca s-a folosit de informatii confidentiale pentru a crea site-uri pe micro-nisele cel mai profitabile”

    00
  10. offtopic: eu ţi-am scris un e-mail, poţi să-mi spui doar dacă l-ai primit sau ba? pentru că uneori am păţit chestii ciudate de genul să nu ajungă la destinatar.

    00
  11. @Zoso Da stiu ce vrei sa zici, el e doar un exemplu negativ. Si stiu si ce face „pe langa” gratie tie pentru ca nu mai folosesc forumu respectiv de ceva vreme, dar totodatat am vazut cum lucreaza, munca lui si am resit sa fac o paralela intre ce „predica” si cum actioneaza el defapt.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube