Curierul DPD are probleme serioase

Compania trebuia să implementeze un nou sistem electronic prin vară, dar abia de curând a fost gata. Și nu funcționează. Curierii nu pot tipări AWB-uri, nu pot plăti rambursuri și alte minuni.

DPD n-a plătit nici un ramburs luna asta, iar curierii stau cu banii acasă.

Și clienții pleacă. Curierii la fel. La ce foame de curieri e în piață…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

69 comentarii

  1. Salutare, e adevarat ca au facut cam din scurt trecerea la noul soft de 2 mil de euro care e cam cel mai bun de pe piata, inca mai regleaza unele chestii, dar nu e adevarat ca nu au platit rambursurile. Noi le primim normal tot la 3 zile ca si inainte. Au suport bun si pe modulele de implementare s-a rezolvat si cu emagul cu plaja de awb-uri ce au introdus-o gresit. Toti curierii au probleme mai mari sau mai mici dar cand se propaga si neadevaruri e si mai grav. In loc sa ajutam printr-o informare corecta, dezinformam :( Toate cele bune.

    00
    • HAHA. Cu ce este cel mai bun soft de pe piata daca in backoffice-ul lor nu se poate vedea suma stransa in contul colector. Sau si mai rau, nu se poate face o estimare a costului unei livrari. Ma scuzi, dar backofficeul curent arata fix ca un soft facut de teamnet sau asesoft pentru stat, adica total incomplet si frustrant de folosit.

      Apoi in legatura cu supportul lor, poate sunt eu din nou cel mai ghinionist. Nu mi se raspunde la sesizari facute de acu o luna. Mult succes sa dai de cineva de la ei de 3 saptamani. Ca sa nu mai zic, cand ai ditamai migrarea pe un soft nou, tu dai liber la angajati? Nu prevezi o crestere a volumului de munca?

      Toate astea tipa un planning foarte prost si o implementare si mai proasta.

      Ok, poate e o opinie anecdotica dar e la fel de relevanta ca si a ta.

      00
    • Eu de 2 saptamani ma cert cu ei sa imi schimbe adresele mele, si sa imi dea istoricul din sistemul nou… n-ai cu cine, in curand ajung sa am 10 angajati DPD in CC….

      Credean ca sunt singurul client cu problema, dar se pare ca nu e asa…

      00
    • Și ce salarii mai aveți la DPD?

      00
    • pai i-a fortat cineva sa faca trecerea asta din scurt?
      nu puteau baietii sa faca o mica analiza inainte, o planificare,ceva…?
      dar e mai usor sa dai cu bata in balta fara sa te gandesti si apoi spui scuze.
      DPD-ul mai au un pic si ajung la concurenta cu Posta Romana, la timpul de livrare si modul de comunicare.

      00
  2. Tocmai vb cu un curier si el zicea tocmai asta, ca o sa piarda multi clienti din cauza nebuniei de acolo. Am primit un colet ce avea 2 AWB, unul din sistemul vechi si unul din cel nou :D.

    00
  3. Problema DPD pare sa fie globala.
    Comand cam o data la 2 luni de la un petshop care livreaza din Polonia. Niciodata nu au tracking-ul AWB actualizat. Coletele ajung in mod magic la mine in 3-4 zile, desi pe site apare doar „Order information has been transmitted to DPD” (ma uit acum la un colet pe care l-am primit saptamana trecuta si e in aceeasi stare).
    Acum cateva luni mai apareau in sistem la intrarea in tara sau direct in Bucuresti. Acum nicio informatie.
    Curierii lor nu suna niciodata inainte sa vina. Cand vin sunt de obicei suparati (au de carat cate 10-20 de kile cu liftul, probabil de aia). Daca nu e nimeni acasa ma suna suparati dupa ce cara coletul degeaba pana sus.
    Coletele ajung destul de hartanite, am invatat intre timp sa nu comand nimic fragil sau contondent.
    Partea buna: am invatat si sa nu las spaga la curieri, oricum nu mai vad aceiasi oameni a doua oara.

    00
    • Acum nu ca tin partea curierului dar nu 100% este vina lui ca nu suna dimineata sa anunte ca vine cu un colet. Gandeste 2 secunde : intre50 – 90 de clienti pe zi. Tu cum ai face?!… Ei se bazeaza pe firma ca trimit sms catre clienti si incep sa livreze dupa ruta facuta de scanner( ruta facuta si sincronizata cu sms-urile „trimise” catre clienti). O zi buna!

      00
    • Ba laso , cum plm in prin alte tari astia pot sa sune. Si nu numai posta, toti curierii suna. Si nu numai, primesc sms cu o zi inainte si unul in dimineata livrarii cu intervalul de timp in care apare curierul (interval de 2h aprox). Si cu link in caz ca vreau sa schimb data sau adresa livrarii.

      00
  4. Că tot zicea Sorin de șpagă mai sus. Voi lăsați șpagă la curieri? Sau la livratori de mâncare?

    00
    • De ce naiba ii ziceti spaga? E bacsis oameni buni – o recompensa pentru serviciile bune.

      00
    • In general da. Pentru mancare las 10-15% in functie de cat de repede ajunge fata de timpul estimat. Daca intarzie prea mult refuz comanda (s-a intamplat de prea putine dati sa conteze).
      Pentru curieri rotunjesc suma daca e intre 4 si 9 sau adaug 5 lei. In cazul in care ajunge in timpul estimat si suna cu 30 minute minim inainte.

      00
    • E bacsis, nu spaga. Ca nu iti conditioneaza curierul sau cel ce iti aduce mancarea oferirea serviciului de primirea de bani. Insuportabili mi se par oamenii care spun spaga in loc de bacsis. Si cand lasi 5 lei in plus la nota de plata de la restaurant tot spaga ii zici?

      00
    • La livratori de mancare le lasam bacsis si la curier le bagam carne in frigider

      00
    • *bacșis

      Cel puțin în părțile Moldovei de unde vin se mai folosește uzual și șpagă în loc de bacșis. Scuzați greșeala.

      00
    • Nu dau bacsis. Nici mie nu-mi vireaza de la Resurse Umane vreun leu in plus fata de cat scrie pe fluturasul de salariu, desi imi depasesc lunar atributiile din fisa postului.

      00
    • La restaurant sau la livratorii de mâncare las cam 10% din valoarea bonului, în funcție de cum se poate rotunji suma, dar comand rar. La curieri le las restul până la sumă rotundă numai dacă e pe numele prietenului (m-a rugat să-l ajut să-și păstreze relații bune cu ei, că mai comandă chestii fragile). Dacă am comandat eu, le las bacșiș când vin cu coletul la ușă (X curier). Dacă mă cheamă după colet în fața fabricii de peste drum, le dau bani ficși.

      00
    • Întrebarea acum e, de ce lăsați bacșis? Înteracțiunea cu un curier, livrator este ~1min. Nu fac nimic extra.

      Înțeleg la frizer sau la ospătari să lași pentru că ți-a plăcut serviciul oferit, dar la curieri? Dacă nu îți face o favoare la modul să ți-l aducă coletul la ora la care dorești tu, nu văd de ce ai lăsa. Ei doar își fac treaba pentru care sunt plătiți. Că nu sunt plătiți pe măsura volumului de muncă, e altă discuție.

      00
    • la Moldoveni totul e spaga… :D =))) asta e cea mai tare. In primul rand bacsisul se lasa de bun simt cand e cazul mereu, nu-i ceva discutabil… ca idee. Adica sau se lasa in general sau nu… dar bine-nteles ca problema e legata de saracie in general, exact ca ziua de luni… care nu-i urata, esti tu sarac :D

      00
    • „la Moldoveni totul e spaga…” Nu considerăm bacșișul ca fiind șpagă. Facem diferența între ele. Doar că le zicem la ambele ‘șpagă’. Cum zic ardelenii ‘papuci’ la orice fel de încălțăminte … mai puțin papuci, că aia-s șlapi.

      00
    • Numai la noi poți purta discuții despre diferitele nivele de dat șpagă și care e terminologia corectă.😃

      00
    • Și ca să nu fiu total off-topic poți să-i zici cum vrei dar dacă deja ai plătit pt un serviciu și tot dai bani pe sub mână tot ce faci e să iei costul final în spinarea ta în loc să fie în prețul produsului/salariul muncitorilor.

      00
    • Vorbesti de Moldova aia de peste Prut? Ca din cate am auzit la noi aici in zona Moldovei sunt doua cuvinte diferite exact ca la toata lumea, ca doar nu om fi noi fruncea curului.

      Bacșiș (sau ciubuc) il dai cand ai parte de un serviciu de care ai fost multumit, chelnerul a fost atent cu tine, etc.

      Șpaga de regula o dai la doctor, anestezist, la un profesor cand esti bomba si vrei sa ei 5-ul ala, pentru un loc de munca, etc. Nu intru in detalii.

      Stiu ca va place sa va bateti pendula de noi, dar macar sa faceti cand aveti dreptate.

      00
    • mai fac niște rectificări:

      *în jargon
      *nu în toată Moldova, în partea Moldovei de unde provin
      *știm că nu înseamnă același lucru, am zis că doar îi zicem la fel

      Gata? Toată lumea happy? Ce s-a inflamat tărâță in moldoveni…

      00
  5. Facut cerere si semnat contract aditional pentru livrari Emag Marketplace pe 17 octombrie, maine e BF si tot nu am acces la cont. Si mai au curajul sa si raspunda: ‘Contractul este implementat. Vorbiti cu cei de la Emag, sa va comunice ca au primit credentialile de la noi.’

    10
    • Inseamna ca eu sunt mai norocos ca am semnat contractul cu ei a inceputul lui Octombrie si mi-au dat acces la cont dupa marea migrare. Inspiratia mea a fost sa semnez contract si cu alta firma de curierat, dar chiar si asa, tot m-au lasat cu curu gol pentru 2-3 comenzi.

      00
    • Mai mult ca sigur emag-ul e de vina, eu am facut contract acum cateva luni intr-o perioada mai putin aglomerata si prima data mi-a aparut dpd in marketplace, a doua zi am primit acces si in platforma lor.

      00
  6. Ultima oara ls un 1800 ron a zis sa-i dau de o cafea. Ii dau 10 ron si imi zice ca e.prea putin….pana mea. Deacum merg pe ramburs cash doar la sediu. Ala era de la FANcourier. Oricum sunt cazuri si cazuri. Deobicei le las intre 5 si 10 ron. De la tine de la mine astia cred ca fac ceva. Cei mai scartari sunt deobicei persoanele juridice. O zi buna.

    00
    • „Cei mai scartari sunt de obicei persoanele juridice”
      Cand bacsisul il dai din buzunarul tau si nu ai cum sa iti recuperezi suma e normal sa te gandesti de doua ori inainte sa ii lasi ceva curierului. De cele mai multe ori receptia o face gestionarul, portarul sau alt angajat, nu patronul

      00
    • Eu cred ca le-as da 10-20 de lei daca as sta la etajul X (X > 4) si mi-ar cara ceva voluminos pana la usa, fara sa comenteze.

      Altfel, daca mi-ar cere ceva in plus si n-ar fi multumit cu 10 lei (unde plm bea cafeaua aia ca 10 lei nu ii ajung?) i-as face si reclamatie.

      00
  7. halal de firma de curierat. Am coletul blocat la Sibiu, de vreo 6 zile. Cred ca a luat o pauza tricoul si a decis sa viziteze orasul si dupa, se indreapta spre Bucuresti pe jos.
    Daca intri pe pagina lor de FB o sa gasesti niste super comentarii.

    00
  8. Si cum ii asta. Daca dau share la articolul asta primesc un curier luat de black friday sau cum. Nu inteleg care-i treaba aici. Garantie mai are?

    00
  9. Ce-mi place cum raționalizează hipsterii corupția mică. Dacă la serviciu ai primi în fiecare lună primă pentru că ți-ai făcut treaba, în luna când nu ai mai primi, te-ai supăra rău, poate că ai condiționa serviciul, că doar ți-ai făcut niște socoteli.

    Băieți, să nu ne mințim singuri. Corupția ține deocamdată de specificul național.
    E ca în bancul ăla: Am stabilit deja că ești curvă. Acum negociem.

    00
  10. NOU
    #35

    De așteptat de altfel de la DPD.

    00
  11. Am sunat acum 2 zile la dpd. Aveam de trimis un pkic in Polonia si au un pret decent.

    Ne pare rau. Nu luam comenzi decat daca aveti contract business.

    00
  12. Am cosmaruri din cauza lor, de doua saptamani ma cert cu ei sa corecteze erorile din mydpd…

    N-ai cu cine…

    00
  13. Un antreprenor deștept ar putea vedea potențialului pt o firmă de curierat care e consistentă și folosește gps tracking.

    00
    • nu există firmă consistentă. depinde de curieri, care muncesc cum au chef. și fură când nu au.

    • Păi ori sunt curierii leneși ori firmele nu plătesc?
      Chiar crezi că nu s-ar putea corecta eroarea umană cu salarii decente și investiții în tehnologie?

      00
    • nu este atat de simplu, vrei calitate, oameni buni, masini intretinute, trebuie sa platesti => tarif mai mare. Cum nu esti singur pe piata, cam greu reusesti daca ai preturi mari

      00
  14. update: în unele zone din bucurești nu mai răspunde nimeni la mail sau telefon. clienți business, desigur.

    • Update client business:
      – am pe telefon apeluri de peste 60 min, zilnic, timp de 10 zile, fara sa raspunda cineva la telefon
      – tot ce am expediat prin Emag Marketplace in ultimele 10 zile nu pot fi verificate in sistem (nu stim daca au plecat din Bucuresti, nu stim daca au iesit in livrare, nu stim daca s-au livrat). Pe scurt: nu exista. Emag a luat masura sa ne blocheze livrarile prin DPD incepand de acum cateva minute.
      – un client a mers sa isi ridice personal coletul de la sediul din Cluj, insa usa era incuiata cu cheia si se refuza accesul clientilor in sediu (se pare ca nu pot livra colete si mai bine nu accepta pe nimeni in sediu)
      – primim rambursuri, insa nu stim pentru ce colete (nu primim instiintari in acest sens).

      Si totul de la un update de sistem, ce a sters TOATE informatiile de la expeditiile dinainte de 03.11.2017 (sa vezi bucurie cand inepem sa verificam ce coletele au fost „pierdute”)

      00
    • Acum am primit mail de la emag ca au dezactivat livrarea cu dpd dim marketplace. Sunt curios cu ce o sa livrez coletele maine…

      00
  15. Referitor la treaba ca nu au buton de estimare cost, mie agentul de vanzari mi-a zis sa trimit tot ce am prin ei si la sfarsit de luna cand imi vine factura sa le zic ca nu platesc km exteriori pt ca nu se afiseaza tariful in noua platforma :)
    in rest f misto noua platforma, un colet trimit pe 3 nov au incercat prima data livrarea pe 6 nov, n-a fost la adresa. a doua oara astazi, pe 16 nov

    00
  16. Mai exista firme de curierat la fel de serioase ca si FanCourier cu aceeasi acoperire?
    Legat de bacsis, eu il suport din buzunarul propriu, altfel imi aduce coletele la ora 16-17, nu 10-11. Deja e prea tarziu atunci sa prelucrez materialele si sa le trimit clientului.
    Ii mai dau si cand vine sa imi ridice coletele in ziua cand il chem, altfel vine a doua zi.

    00
  17. DPD au fost tot timpul niste tepari. Inteleg ca prin afara sunt mai breji dar la noi de prin 2015 cand am interactionat cu ei prima data, am zis pas.
    De atunci ei nu aveau proprii curieri – DPD erau dispeceri (gen UBER) pentru curierat. Aveau diverse persoane care faceau livrarile in functie de programul lor nu al celor de la DPD.
    Am avut ridicol de multe probleme legat de o ridicare programata (zi si ora) pe care au facut-o varza. Culmea este ca am pierdut cateva ore si multi nervi cu cei de la servicii clienti care ma duceau cu presul pe un ton foarte agresiv.
    Am aflat de la curier de ce – nu exista de atunci nici o organizare iar programarile de fapt erau o minciuna; daca respectivul colaborator pe zona se prezenta, poate iti ridica pachetul – daca nu, ghinion….

    00
  18. Patit cu dpd urmatorul lucru. Comandat anvelope ce urmau sa fie livrate prin dpd, aveam awb, toate bune. Anvelopele (6 la numar) au ajuns in sediul DPD Mogosoaia cu destinatia Targoviste. Sunat a doua zi de la livrare si constat ca au ajuns doar 4. Verific situatia, 2 dintre ele au plecat cu destinatia depozitul din Slobozia si apoi pe undeva pe langa Bacau. Curierul o sustinea sus si tare ca alea sunt toate. I-am demonstrat ca nu, l-am trimis la sediu pana urmatoarea zi cand au sosit si cele care ajunsesera la Bacau. All in all a fost totul bine, doar ca era mai ieftin pt ei daca ma duceam eu si le luam direct de la Mogosoaia. Idiots!

    00
  19. Sunt de ras, de 2 saptamani nu mai raspunde nimeni la mailuri sau la telefon, coletele sunt toate blocate la sibiu pentru reetichetare, tracking-ul nu functioneaza, nu inteleg cum au facut go live la o aplicatie fara sa faca o testare minima inainte de lansare, am reziliat contractul cu ei, e aberant ce se intampla

    00
  20. Acum nu ca tin partea curierului dar nu 100% este vina lui ca nu suna dimineata sa anunte ca vine cu un colet. Gandeste 2 secunde : intre50 – 90 de clienti pe zi. Tu cum ai face?!… Ei se bazeaza pe firma ca trimit sms catre clienti si incep sa livreze dupa ruta facuta de scanner( ruta facuta si sincronizata cu sms-urile „trimise” catre clienti). O zi buna!

    00
  21. Faceau dinastea de acum 2-3 ani. Cel mai execrabil serviciu de curierat cu care am lucrat. Sper din suflet sa dea faliment

    00
  22. DPD = INCOMPETENTA

    Din data de 03.11.2017 mi-a fost transmis, prin DPD, un colet de catre TELEKOM , iar pana azi 21.11.2017 nu l-am primit.Aceasta desi sun in fiecare zi dupa el si sunt mintit ca in urmatoarea zi se va face livrarea.
    Pana la urma vorbim de un client major(TELEKOM). Nu au nici cea mai mica idee despre serviciile de curierat(atentie curierat, ca daca vorbim despre serviciul curierat rapid e ca si cum am vorbi despre iPhone la inceputul secolului 19).

    00
  23. Sper sa dea faliment.
    Am contract cu ei si cu NemoExpress. Din 10 colete expediate 3 se returneaza sub diverse pretexte (minciuni ordinare).

    Lucrez cu NeemoExpree fix cu aceeasi marfa si rata de intoarcere e de 1 din 15 colete.
    Nu incerc deloc sa fac reclama la nimeni dar acest curier te scoate din pepeni.

    00
  24. Neseriosi de 3 zile coletul la depozit Arad !Nu raspunde nimeni nici curierul,nici la depozit.
    Am sunat la Bucuresti (miercuri) mi-a dat cica nr curierului(care nu a raspuns nici macar o data) si a zis ca se rezolva,coletul se va livra joi(joi seara 18:30 primesc un sms:ca am fost sunata dar nu am rasp sa reprogramez livrarea mentionez ca depozitul se inchide la 17:00),am sunat la Bucuresti unde o doamna draguta imi zice ca automat se trimite sms-ul(adica te minte ca nu te-a gasit acasa) si ca personal se va ocupa de aceasta problema.(in acest timp de 3 zile am sunat curierul de vreo 15 ori.Evident nu a raspuns nimeni)
    Vineri repet ritualul sun curierul nimic…sun la Bucuresti sa imi zica doamna de acolo ca ei nu au ce face si daca vreau sa fac reclamatie,au doar nr asta de tel si ca ei ii apare ca a fost curieru doar ca nu ma gasit….
    Sincer in acel moment am crezut ca nu e adevarat(mentionez ca sunt acasa tot timpul,telefonul dezchis tot timpul.Nu m-a sunat nimeni)….Rezultatul la incompetenta lor este ca sunt eu de vina.Am uitat sa previzez un lucru coletul trebuia livrat la 40km de Arad.(si pe jos daca venea ajungea in 3 zile
    Concluzia este ca platim o firma de cutierat care isi bate joc de noi si ne mai face si mincinosi pe banii nostri.
    Sincer daca puteam -☆ dadeam.
    Ps:livrarea a ramas pe luni :( sau marti sau cine stie cand…nu mai am cuvinte….

    00
  25. NOU
    #55

    Sant fff nemultumita de serviciile firmei de curierat DPD… ca sa iti livreze un colet dureaza pana la spate zile sant ff scumpi comparativ cu alte firme de curierat nu te suna in prealabil curierul sa iti spuna cand vine un simplu sms din firma atat iar daca suni intra robotul si nu te preia nimeni …o firma deplorabila …sant ff nemultumita de ei…nu mai colaborez …cu ei….mii de nervi mi.au facut….o bila neagra …

    00
  26. O firmă incompetenta ! Nu sunt în stare să onoreaze comenzile la timp. Nici macar nu trimit un sms cu numarul de telefon al curierului , astepti un colet o saptamana în cel mai bun caz. NU RECOMAND !!
    ( Probabil e firmă ECO și livreaza coletele cu bicicleta și nici un sistem de informare al clienților nu au . )

    00
  27. As muri de ras daca nu as fi dat o caruta de bani pe o comanda din UK care acum nu este livrata de DPD pe motiv ca „adresa e incorecta”…. adresa e de la munca, e ditamai mall-ul din Bucuresti si au mai livrat aici de 3 ori pentru mine… Sa va spun: prima oara au sunat, au livrat, am lasat bacsis 15 ron…. A doua oara au sunat, eram in sedinta, s-a dus o colega care nu a lasat bacsis… asta e, data viitoare. A treia oara nu au mai sunat, m-a anuntat colega de la receptie ca am un colet lasat printr-un colt…… coletul avea valoarea de 600 ron… Acum, a patra oara… e adresa gresita… La telefon nu raspunde nimeni, la mail nu raspunde nimeni…

    00
  28. O firma de toata jena, nu pot sa-mi dau seama cum rezista pe piata. Trebuia sa primesc un colet din Olanda, care bineinteles ca nu a mai ajuns. Motivul: adresa incorecta. Am sunat la ei si dupa o lunga asteptare am reusit sa vorbesc cu cineva la telefon. Le-am dat si adresa de la serviciu, urmand sa reprogrameze livrarea in zilele urmatoare, Surpriza neplacuta a fost ca nu s-a facut nicio livrare in zilele urmatoare, trimitand coletul inapoi la expeditor. In tot acest timp nu am fost sunat, nici sms, absolut nimic… I-am sunat sa-i intreb de ce au trimis coletul inapoi si mi-au spus ca a fost o greseala de la colegii din depozit si nu mai pot intoarce coletul… Bataie de joc…

    00
  29. Nici Fan Courier în zona Sibiu nu e mai presus: plic livrat la Sibiu de la Tg. Mureș în 20 de zile:

    https://imgur.com/a/yancVco

    00
  30. Se poate ca ,curierul sa nu aiba la el sa dea rest sa se urce in masina si sa plece sa spuna ca rămâne pe data viitoare sa dea restul dar e posibil ca eu sa nu mai comanda data viitoare de la ei

    00
  31. Da este posibil s_a intamplat acum o ora la mine acasa

    00
  32. A cui e vina ?

    00
  33. NOU
    #66

    Dpd Romania 2019 dat in judecata de foștii subcontractori ptr încălcarea flagrantă a contractelor cu aceștia.Schimbati peste noapte la Cluj,Arad ,Baia Mare in 2018 a venit si randul subcontractorului
    din Pitesti in 2019.Si epurarea continua…..
    Uniti-va ,toti sunteti.o forță. SINGURI NU AVETI NICI O SANSA!!!
    #sieusuntcurier noua campanie a subcontractorilor DPD din Romania

    00
  34. Firmă cu personal necalificat, nepregătit și cu multa lipsa de bun simt și educație. La o comanda de la o firmă din București, pentru o adresa tot din București,zona Crangasi le-au trebuit 4 zile, iar în a 5-a, au trimis mesaj ca „au incercat livrarea” dar nu au reușit și trebuie să merg la un depozit sa ridic coletul. Nesimțire fără superlativ! ASTA ESTE DPD FIRMA DE CURIERAT INTERNAȚIONAL!! Rahat- eu nu cred!

    00
  35. NOU
    #68

    Am trimis si eu o comandă cu niste litere si o cifra aniversară..Si cand a primit doamna comanda bineînțeles că cifra este ruptă in 3 bucăți si o litera din nume la fel…Nu mi se pare ceva normal din partea curierului sa nu fie mai atent cu aceea comandă. Atâta timp cât pe ele scria destul de mare ca sunt fragile.

    00
  36. Am si eu o comanda la ei de saptamana trecuta ma mint ca o trimit si nimic.Imi spun ca nu m.a gasit curierul acasa o minciuna ca eu am stat numai langa telefon si am asteptat.Nu recomand sunt niste mincinosi.Si nu raspund la telefon nici la mail.uri.Sper sa de.a faliment!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.