Cum se asfaltează la Arad

Dacă vă întrebaţi de ce e nevoie de asfaltare în fiecare an, iată unul din motive. Iarna, la minus „temperatură cu două cifre” Celsius, noi aşezăm asfaltul cu piciorul.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. :))
    Cum de n-a ajuns asta la stirile pro tv?

    00
  2. In toata romania se face asa.

    00
  3. ce să te faci şi cu gigeii aştia…. e un peisaj cu care sunt obişnuit

    00
  4. Eu nu stau foarte departe de strada aceasta. Daca vrei peste o luna o sa trec sa fac cateva poze acolo sa vedem cat a rezistat aceasta lucrare executata de profesionisti.

    00
  5. Nu muncitorii sunt de vina, ci, in ordinea numerelor de pe tricou: primaria care a contractat intretinerea strazilor, firma care a castigat, inginerul din firma care se ocupa de astuparea gaurilor.
    Maistrul si muncitorii fac ce li se spune. Eu personal as tipa la primar ca e prost si ca nu stie sa faca o licitatie si sa angajeze firme profesioniste.

    00
  6. Nu inteleg de ce e nevoie de TREI ciumpalaci sa umple o gaura in pamant, chiar asa de retardati sunt ? Este de apreciat totusi ca pleaca mandrii dupa ce au facut o „treaba buna”. Tari baietii !

    00
  7. La cat de rapid lucreaza baietii astia trebuie trimisi sa rezolve si autostrazile :D

    00
  8. Pe ce strada s-a petrecut reparatia? :))

    00
  9. WTF?! Era un flash mob ?
    Proba de lucru pentru angajari la directia de drumuri: 1. Dans irlandez in adidasi albi, 2. Breakdance cu lopata din dotare, 3. Abilitati de lucru la gropi, fara miniutilaje compactoare si fara materiale de armare si pre-uscare plomba.

    00
  10. @xtron: inteligentule, te-ai gandit ca ala din masina si aia din masinile (probabil) din spatele lui ar fi avut mai mult de stat pana sa treaca daca era doar unu care sa faca treaba aia?

    00
  11. Exagerezi…
    La Arad n-au fost minus “temperatură cu două cifre” iarna asta decat, eventual, noaptea.
    In rest e asa cum ai zis: se asfalteaza cu picioarele.

    Misto comentariile. :)

    00
  12. falca shtie…?:)))))

    00
  13. @scorojit adevarul este ca toti au avut sarcini clare pe care le-au si indeplinit. Uite-te aici https://youtube.com/watch?v=3SqPj9jYAyI (mai ales la 0:43) si du-te si mananca o piatra dupa !

    00
  14. Pietricelele pe care le-au lăsat în urmă sunt cheia formării de noi gropi, prin efectul de măcinare între asfalt şi cauciuc.

    00
  15. astia`s aia, futa`i sosul. am stat dupa ei 10 minte pe o strada cu sens unic, cu o banda. erau ei cu un pick-up si o autoutilitara galbena care mergea cu avariile pornite dar nu avea becurile de stop functionale (eu eram fix in spatele lor…deci naspa). se opreau din 15 in 15 metri si mai plombau o groapa.
    si ma mai mir ca fraiera de ce sar plombele dupa o ploaie cu bulbuci sau o ninsoare de 1-2 cm.
    ma bucur cand vad de ce platesc impozite.

    00
  16. stai linistit ca nu doar la arad. pe dn 7 bagau la greu blombari d’astea,,,prin alba iulia, prin deva….si prin alte localitati bagau asfaltu din saci cu picioru-n groapa….s-a dat startul al plombarea nationala….deh, nu ai ce face, las ca vine primavara si se apuca iar de asfatat….ca doar banii tre sa circule

    00
  17. Am adaugat si eu cateva informatii. :)

    00
  18. De fapt ei isi incalzeau picioarele acolo…

    00
  19. @Robert Iagar
    si cum ii cheama pe cei 3 muncitori? :)

    00
  20. bataie de joc , si de material , dar oricum e bine ca nu au umpluto cu aer

    00
  21. Era mai bine dacă lăsau gaura incă vreo 30 de zile până se incălzea afară sau până aveau bani de reparații serioase?

    00
  22. Ala este bitum la rece, nu trebuie incalzit, nu trebuie presat foarte tare si are garantie 2 ani. Binenteles … ar fi trebuit batut cu masina nu cu piciorul dar na … :)

    00
  23. Chiar daca ar fi folosit un compactor tot cu picioarele ar fi asfaltat

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.