“Cum poți să bruiezi radarul”

Am găsit o metodă care funcționează 100% și merge cu orice radar al poliției. Fiți atenți aici, că e un proces complicat care trebuie urmat cu atenție, pas cu pas.

Pasul 1:  la intrarea în localitate sunt niște panouri cu niște cifre. fiți atenți la panourile alea!

Pasul 2: ridicați piciorul drept de pe pedala de accelerație până ajungeți pe la 70-80-90, nu prea contează cât, importante sunt două lucruri:

  • să puteți frâna la timp dacă vă apare un obstacol în față, copil, bețiv, găină, câine. asta e cel mai important. după 100 lucrurile se schimbă și mașina e mai greu de oprit.
  • să puteți discuta omenește cu polițistul. dacă limita e 70 și voi circulați cu 90, amenda e ok și vă puteți înțelege cu el mai bine (gen, să vă dea amendă pentru 79, nu pentru 88). dacă circulați cu peste 100, deja polițistul vă tratează altfel.

Asta e tot. Știu că pare complicat, dar nu e.

În alte știri, eu cred că sunt pe drumul cel bun. Nu, nu să o las mai moale cu viteza, ci să nu mai iau amenzi, pentru că folosesc metoda de mai sus. Martie 2012, martie 2013 (n-am prins un an, îmi lipseau două săptămâni) și iulie 2013.

 

snoop-lion-howe-twins

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Afara s-a gasit o metoda mult mai performanta pentru evitarea radarelor.
    Se numeste metoda autostrazii.
    Adica s-au construit destule autostrazi, asrfel incat chiar daca ai portiuni de drum cu limita de 40, toata lumea o respecta deoarece stie ca peste maxim 10-20 de km intra pe autostrada sau chiar autobahn

    00
  2. Si intre localitati care e secretul?

    00
  3. Intre localitati nu prea sunt radare. Daca totusi vrei sa fii pregatit, 120 mi se pare o viteza ok atat din punct de vedere al controlului asupra masinii, cat si al timpului de franare pana la viteza legala.

    Cat despre mersul in localitate, nici eu nu depasesc 80-90 si, de cand au aparut MCV-urile, am luat doua amenzi, ambele pt 73 km/h. In ambele cazuri aveam mai mult, dar am apucat sa franez destul incat sa nu iau o amenda mai mare.

    00
  4. O amica, la rugamintile intregii familii a gasit o alta metoda sa evite radarele : merge la servici cu autobuzul ;)
    In alta ordine de idei, in IT, doar la razii extrem de rare ies pe autostrada cu radar mobil. In rest, sunt radarele fixe si Tutor (doua-trei porti la distanta de 1km care calculeaza viteza pe baza timpului de trecere de la prima la urmatoarea) de care stie toats lumea.

    00
  5. Lasă bre, că unii mai fraieri iau pe A3 amendă pe porțiunea aia unde-i limita la 100 km/h. ‘te-i-aș în guriță pe ăia care stau la pândă pe acolo…

    00
  6. Trolling fin.. Una din cele mai cautate expresii de pe netul romanesc huh?

    00
    • @Duhul: nu, intrebări stupide de la șoferi de duminică. a venit vorba că acum câțiva ani eram abonat la amenzi de viteză și de acolo a degenerat…

  7. 75-78 in localitati, 110-115 in afara. Evident ma refer la mers pe zi cu vizibilitate si suprafata uscata. Pana in 30 de km/ora viteza depasita fata de viteza legala primesti 150 lei amenda (75 de lei platiti in 48 de ore lucratoare) si 3 puncte penalizare. Ai dreptul la 5 de astfel de amenzi in 6 luni, dupa 15 puncte penalizare ar trebui sa ti se ia carnetul.

    Este absolut suficient pentru mine ca viteza, atat poate sistemul rutier romanesc acum, eu unul nu vreau mai mult de la acest sistem. Doar evident niste autostrazi, aia ar fi singura alternativa mai buna,

    Intr-un an am luat una singura bucata amenda ca mai sus, langa Targu Mures, Nu am anti-radar, ma bazez doar pe semnalele din sensul opus (care sunt chiar dese la noi, saru-mana boierilor, si eu procedez la fel)

    00
  8. Si, daca nu ma insel, plafoanele la amenzi si penalizari sunt asa: pana in 30 de km/ora depasire (eu respect intotdeuna aceasta limita, pentru mine e ok, eu fiind mai pensionar de felul meu la condus), pana in 50 km/ora (amenzi mai mari si puncte mai multe de penalizare) si peste 50 de km/ora depasire: aici se ia carnetul pe loc.

    00
  9. Acum 2 saptamania pentru 23 de km in pluc fata de cea legala, am primit 160 de lei in 48 de ore. Am gresit, mi-am asumat si am platit. Acum sunt, deocamdata, mai atent.

    00
  10. Eu sunt mult mai dotat, am detector scump si bun, dar am si statie. N-am luat nici o amenda in aproape 3 ani. Nu depasesc decat 1% din cazuri viteza de 75-80 km/h in localitate, evit liniile continue pe cat posibil si in afara localitatii viteza de 115-120 km/h. Pe autostrada le pun pe toate pe mut pentru ca 140 pe ceas (130 pe gps) e pt mine o viteza mai mult decat suficienta.

    00
  11. Nu avem infrastructura – nu putem merge repede. In schimb pe autostrazi nu ar trebui limita de viteza, in general masini care pot merge cu 200 pot si frana mai repede. Daca mergi cu 200 cu logan-ul exista posibilitatea sa nu poti frana la timp :)

    00
  12. Ce uita multa lume sunt urmatoarele:

    1. Politistii aplica o marja de 10 km/h peste viteza legala. Daca limita e de 70 si tu mergi cu 79, nu te opreste.
    2. Toate vitezometrele au o marja de eroare de cateva procente. De exemplu, la masina mea, 80 pe vitezometru inseamna vreo 76 in realitate. Verificat cu gps. Incercati si voi

    Practic, asta inseamna ca intr-o zona cu limita de 70, eu merg cu 80 si ceva pe bord, si nu ma opreste nimeni. Verificat cu radarul in fata.

    si 3. Luati-va un anti-radar, unul rezonabil, nu trebuie sa fie prea scump. Radarul MCV-ului poate fi detectat de orice antiradar atunci cand feste in functiune. Toata smecheria cu asa zis-radarele invizibile este ca sunt „invizibile” doar cand sunt oprite, dar se activeaza instant la o apasare pe buton, ceea ce radarele vechi nu faceau. Uneori, capetele de creta lasa radarul in functiune, astfel incat il poti simti si de la un kilometru.

    00
  13. De ce as da banii munciti de mine (ca, daca iei amenda, chiar si mica, tot dai bani) doar pentru ca ma mananca-n dos sa ajung cu juma’ de ora mai devreme?

  14. sint niste persoane pe aici care nici nu mai citesc ce comenteaza dojo, ii dau negativ din instinct

    00
  15. NOU
    #18

    @Arthur: daca mergi atat de linistit, ce rost mai au detectorul si statia? Imaginea mea despre cei cu statie este cea a neghiobilor care merg cu 160 peste tot, dau flashuri la toata lumea, depasesc in curba si incalca toate regulile. Stii ca astia predomina, nu?

    00
  16. @sitting duck:
    Dacă limita e 70 km/h și tu mergi cu 79, poliția nu te oprește pentru că nu te pot amenda ci pot să-ți dea doar un avertisment verbal. Nefolositor lor.
    @zoso:
    Dacă tu poți convinge un polițist să-ți dea amendă de 79 într-o zonă cu limită de 70, ești master.

    00
  17. @mesterul; paguba-n ciuperci :)

  18. @ sitting duck: Ma duc linistit cu 70-80 acolo unde limitarea e 50, ca sa ne intelegem. Si crede-ma, cand fac intr-o zi 600 km prin tara e folositor sa castigi putin in plus ca la final se simte la oboseala (aviz dojo). Bineinteles, in interes de serviciu. Ca lucrand intr-un domeniu unde poate dimineata te trezesti, bagi 300 km, te intalnesti cu un client timp de 3 ore, apoi mai bagi 250 km pana la hotel ca a doua zi dimineata sa te intalnesti cu alt client nu ai cum sa rezisti daca mergi cu 50 acolo unde e limitarea de 50, sau mai rau, cu 30.
    In continuare pt sitting duck, sa stii ca statia ajuta mult si pt monotonie. Mai schimbi o vorba, afli o stire, o gluma sau orice altceva. Cand stai singur in monotonie timp de 6 ore, crede-ma ca orice te ajuta. Cred ca tu ai si putin imaginea deformata a celor care au statie. Iti iei statie din acelasi motiv pt care iti iei si detector: se completeaza reciproc, nu se exclud. Nu-ti zic de cate ori daca nu aveam statia imi luam amenda doar cu detectorul, si invers.

    00
  19. @Arthur viteza nu te ajuta , haide sa iti povestesc o intamplare acum cativa ani conduceam de la Sibiu la Sebes linistit si un dus cu capul care se grabea facea depasiri riscante , nu una , se baga aiurea la greu ca el se grabea , dupa aproape 50 Km era in fatza mea cu 3 masini si 50 metri, Condusul agresiv din Ro te oboseste, daca ai 300 km si stii ca ii faci cum in 5 ori calculeaza 6 ore pentru ei nu te incapatan sa ii faci in 4 ore ca nu vei reusi .
    Conduc in medie 250 km pe zi , pe alte meleaguri nu in Ro, nu sunt sofer ci tot la fel ca tine sa ma intalnesc cu diferiti clienti , dar un condus mai relaxat te ajuta mult.

    00
  20. e misto sa mergi ca nebunu ca sa scoti 30 de minute in avans. Ai nevoie de ele deoarece ….. [?][insert stupid reason here].

    00
  21. @Arthur, asta pana omori pe careva. Ca si Huidu probabil zicea in gandul lui ca economiseste niste minute (care se simt ca oboseala la final), de a iesit in depasire ca pe tarlaua lu’ ta-su. Am vreo 2 veri care s-au ‘dus’ pentru ca au condus o idee prea repede. Ma gandesc ca, daca s-ar putea da timpul inapoi, macar familiile lor (dintre care una formata dintr-o nevasta si 3 copii mici) si-ar dori sa nu se fi grabit.

  22. Mergeti cu atentie si respectati cat puteti de mult limitele de viteza.Din aces t an nu o sa mai ajute nici statiile nici antiradarele.Masinile politiei romane au fost dotate de acum cu radare extrem de performante si vor fi in miscare permanenta in trafic iar unul dintre aspecte ar fi acela ca actioneaza cu „delay” adica in momentul cand comisarul apasa pe buton si porneste radarul, echipamentul are deja in buffer 30 de secunde filmate si inregistrate anterioare pornirii.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.