Cum omori o publicaţie

Mie Iulian Toma îmi e simpatic. E glumeţ, vorbăreţ, m-a tratat corect când am dat interviu pentru AdPlayers.

Nu discut şi nu mă pasionează nici despre cine îi dă bani să îl atace pe unul sau altul, nici ce contracte de reclamă are, e fix treaba sa şi a businessului său.

Voiam însă să subliniez că ziariştii îşi mănâncă pâinea din informaţii şi interviuri. Inclusiv cei online. Atunci când unul sau mai mulţi dintre jucătorii din teren nu îţi mai dau însă pase şi nici nu vorbesc cu tine la vestiar pentru că ei cred că eşti pătat sau partizan, ai o problemă. Şi dacă se strâng deja 5, ai jumătate de echipă. Atunci se vor împuţina şi parteneriatele, şi reclamele, si traficul.

Recentele derapaje jurnalistice ale AdPlayers nu îi fac cinste şi nu ajută pe nimeni, cu atât mai puţin businessul AdPlayers.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. Mai nu stiu ce sa zic. Oi avea si tu dreptate, e omul corect si simpatic si are un copil dulce si tot ce vrei, dar dincolo de motivele pentru care scrie „rau”, nu i-ar strica…nu stiu…poate niste lecturi?…pentru o mai buna exprimare.

    00
  2. Stiu ca e mai greu cand vine vorba de continut online original insa unele interviuri ( a se vedea interviul post desfiintare Bigger Group) chiar nu trebuie sa ajunga niciunde dat fiindca e evident ca interlocutorul nu are nimic relevant de spus sa nu vrea sa o faca. Adplayers e o publicatie care oscileaza intre materiale relevante si discutii irelevante.

    00
  3. nu neaparat,unele sunt materiale „de la sponsor”, deci nu conteaza daca sunt sau nu relevante.

  4. nu inteleg la ce `derapaje jurnalistice` te referi, cel putin nu in articolul la care faci trimitere

    details?!

    thanks :)

    00
  5. articolul din link e un exemplu de companie care nu comenteaza.

  6. Cel putin teoretic, cei care sunt interesati de subiect ar trebui sa aiba o inteligenta peste medie si niste cunostinte pe masura ca sa „gineasca soparla”. Asadar, articolele sponsorizate neindicate nu sunt o problema la fel de mare ca in cazul unor fituci adresate maselor (avea sutu pe blog un astfel de articol, ceva cu primarul poteras).

    00
  7. Prima dată când intru aici şi sunt atent la ceea ce ai scris. Ştii ce îmi place? Faptul că foloseşti diacritice. ;))

    00
  8. @zoso: o sa amintesc un singur lucru. baiatul asta simpatic a reusit sa omoare cea mai buna revista de profil din romania. si vorbesc de admaker. asta era mai demul. cine are vechime, isi aminteste. cand a aparut din nou pe piata, cu un alt brand, m-am intrebat cine i-a mai dat bani. sau cine a mai mizat pe el. sau cine il mai citeste. sau… multe alte lucruri. un lucru e sigur (adica mai multe) – profesionalism zero, cultura zero, in general zero. revin. pacat de admaker.

    00
  9. scuze. abia acum am vazut titlul. mi-a sarit in ochi poza cu toma si-am sarit direct la post. deci, raspunsul la intrebare: intreaba-l pe toma. si daca nu-si mai aminteste, spune-i doar atat: admaker.

    00
  10. @magus: e putin ocupat cu numaratul banilor. dar revine el :)

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube