cum arată un anunţ de intenţie

Campania „Coke Club” desfăşurată pe internet anul trecut a crescut traficul pe site-urile companiei Coca-Cola de patru ori, a declarat pentru MEDIAFAX Nicoleta Enache, Senior Brand Manager la Coca-Cola România, Bulgaria şi Moldova.

nu-i aşa că anunţul ăsta ţipă a „ne facem site de socializare”?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. Da, ne impinge la tampenii. sa intram sa ne promovam pe coke !

    00
  2. NOU
    #2

    Un lucru foarte ciudat la Coca Cola este ca de ani de zile tot tin bannere pe (fara ad servere, statistici si targetare).

    Campaniile mai noi pe GSP sau in retelele autohtone au fost parca niste mofturi insa toata lumea asteapta decizia de la Coca Cola pentru a intra in retelele mari cu „marea publicitate”.

    00
  3. Cine vizieaza site-ul Coca Cola !? La ce mi-ar folosi?

    00
  4. NOU
    #4

    A crescut traficul in ce sens? Ce spanac sa fac p situl alora?

    00
  5. chiar…daca am intrat pe coca cola al nostru de vreo 2 ori in 4 ani de cand am net, total useless :|

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.