cross-promotion?

Ceea ce vedeţi mai jos e o ştire banală. Nimănui nu îi pasă că un vultur a atacat un câine. Şi mai ales în primetime. Şi în Cehia. Ce treabă avem noi cu vulturul cehesc? Nimic. Numai că, la jumătatea ştirii, când intră prezentatoarea postului Nova TV pe ştire, m-am dumirit, pentru că de obicei televiziunile nu cumpără şi interventia reporterului. Nova TV aparţine CME, compania mamă a ProTV.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. Eu cred ca au ramas fara stiri „senzationale”. Sau cel putin fara oameni care sa transforme intamplari banale in „stiri”.

    00
  2. ce penibil… sa inteleg ca de acum va fi plin de stiri de cacat din cehia, care nu au nici o relevanta si nu ne afecteaza cu nimic in romania, doar asa, ca sa reduca si ei costurile…

    00
  3. Corb la corb nu-şi scoate ochii. Au rămas la montaj 45 de secunde şi au luat şi ei o „ştire senzaţională” şi aşa se vor face economii în trust!

    00
  4. S-au gandit si ei:
    Ce le mai place la oameni in ultima vreme ?
    Ca raman cateva minute la final si nu avem ce face cu ele.

    Ridica unu mana:
    Stiu eu ! Stiu eu !
    Hai sa dau un caine mort omorat de un vultur daca tot le place violenta o.O

    00
  5. Mergand pe firul logic, oare cehii dau la randul lor „reportaje” din stirile autohtone de la ora 5? Sau „materiale” despre Becali?

    00
  6. Gata, s-au terminat violurile cu babe de la ora 5 şi dăm ştiri cu vulturi ucigaşi şi femei cu căţeii omorâţi din Cehia? Frate…

    00
  7. Poate si-a mai dat seama si romanu ca babele sunt urate.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube