Conţinutul premium nu mai există pe .ro

business_magazinDeclar conţinutul premium de pe internetul românesc decedat azi, 6 octombrie 2011. Era muribund mai de mult, dar azi a fost ucis de Business Magazin, care s-a decis să pună titlul “Steve Jobs a murit”, pentru că orice seoist ştie că nimeni nu caută “a decedat”. Deja ZF face mizerii peste mizerii după ce a angajat studenţi să facă analize economice, wall-street n-a fost niciodată prea spălat, dailybusiness e o cloacă mizerabilă, money.ro nici n-ar fi menţionat dacă n-ar face spam grupa mare. Şi aşa mai departe.

Toţi se poziţionează ca premium. Din păcate, asta nu mai înseamnă nimic pentru nimeni. Diferenţa dintre GSP şi Business Magazin e dată doar de codul de adserver.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

40 comentarii

  1. Eu am ales: “a decedat”.

    00
  2. Au vrut sa aiba in target oameni care cauta „Steve Jobs MORT”? Vor avea… si nu e de bine.
    Poze de la sicriu nu pun? Vreun film CU MORTUL? Un trimis special sa filmeze din elicopter MORTUL?

    00
    • @cristi: citeşte mai atent. nu e vorba de evenimentul in sine, ci de alegerea unui titlu seo in locul unui titlu normal/logic/decent.

  3. Si a murit este un cuvant sinonim cu decedat si nu vad de ce sa nu-l foloseasca . E mort , deci a murit :)

    00
  4. Pai eu ce spuneam? Extrapolam unde se va ajunge in viitorul apropiat, cand incepi cu dude din astea ieftine. :)

    00
  5. Initial si eu am vrut sa scriu ca a murit dar, am scris ca a decedat

    00
  6. fix. Asa scrie si pe reuters Steve Jobs dead at 56. Nu deceased. Pe yahoo: Steve Jobs dies. New York Times: Steve Jobs dies at 56.

    00
  7. Cam pe toate siteurile am vazut titlu asta. Au invatati si oamenii seo. Daca nu pot produce continut premium, macar titluri optimizate sa produca. Trebuie sa vina si traficul de undeva. Chiar sunt curios, la angajare ii pune sa scrie un mic articol sau titluri optimizate seo?

    00
  8. Cred că numărul de oameni pe care o să-i auzi zicând
    „Îl știi pe nea’ Ion?
    – Care?
    – Ăla cu tractoru’….
    – A, da!
    – Ei, o murit!”
    față de cei care o să zică:

    „M-am întâlnit ieri cu tanti Ioana. Mi-a spus că l-a găsit pe ăl’ bătrân decedat, în pat”

    sau „Popa Vasile s-a înălțat la ceruri”

    este mai mare.

    A muri este la fel de decent ca a deceda/trece in neființă (aici s-ar putea să superi fețele bisericești)/a înceta din viață etc.

    00
    • @akbar: iar presa premium, zf, money, capital, care ar fi trebuit să aibă un pic mai mult bun simţ decât spammerii de la realitatea sau ziare.com, ar fi trebuit să ştie mai bine.

  9. @zoso
    Daca tot vorbim de continut premium, felicitari :)
    Iar ai aparut pe Realitatea, acum cu motociclistul postat de tine ieri

    00
  10. @Andrei
    Dacă tu poți vorbi despre verbul „a muri” ca fiind seo/optimizat seo, atunci asta-i treaba. N-o să mai murim. O să decedăm. O să ne ducem la domnul. Ne-om face țărână, una cu pământul.

    Moartea nu e conținut premium, așa-i?

    00
  11. ce discutii intesante…a murit sau a decedat? e bine, avem ce vorbi, noroc ca a murit sau a decedat. Poate era mai interesant sa se vorbeasca de ce a facut Steve, dar ce stiu eu?
    (da da, m-am bagat ca musca-n lapte, stiu)

    00
  12. Stai putin, ca nu inteleg. Ce este in neregula cu „a murit” ? E un cuvant firesc, din vocabularul de baza, este modul normal in care spui ca cineva a… incetat din viata. Nu nici vulrgar, nici manelist, nici mizerie, nici SEO. Sa scrii „a decedat” intr-un titlu de publicatie mainstream este deplasat. BM a pus „a murit”pentru ca asa e normal in scrierea jurnalistica de calitate. Hai sa fim seriosi, sunt deja prea multe mizerii in online ca sa incadram si normalul la mizerii. Doar daca vrem sa intrigam putin ?

    00
  13. @akbar
    Discutia era mai mult axata pe continutul premium care lipseste cu desavarsire. Titlurile optimizate seo sau la nivel de cancan sunt prezente din plin in presa „premium”. Un exemplu de zilele trecute: „Un fond de investitii a facut 14% intr-o luna. Ce reteta au avut?”.
    Asta este titlu de presa premium? Ca sa nu zic de continutul articolului.
    Fiind un micut investitor pe bursa, am abonamente la Financial Times si WSJ. Presa „premium” de la noi fura si traduce (cu fundu’) tot ce poate de pe siteurile care produc cu adevarat continut premium. O parte din articolele citite seara pe FT, WSJ, MW se regasesc a doua zi „traduse” in presa „premium” de la noi.

    00
  14. Mie mi se pare OK titlul, sincer să fiu.

    @Akbar +1, că și mie mi place George Carlin care, și el, s-a împământenit.

    00
  15. Era vorba de continut premium sau de titlurile (seo hooks) aplicate continutului. Mi se pare irelevant titlul atat timp cat e decent, reflecta continutul si este corect dpdv gramatical.

    00
  16. Pfff…ne-a lovit spiritul etic – ca se folosesc siretlicuri care sa aduca rezultate la cautari pe net.

    Recunoaste ca in loc de „Conţinutul premium nu mai există pe .ro” ai fi scris „Conţinutul premium a murit in .ro”.
    Nu de alta, dar suna mai plastic :)

    00
  17. Nu prea intelegeti. E vorba de cautarile car vor veni zilele acestea pe google: lume nu va cauta „steve jovs a decedat” ci „a murit steve jobs”. Ziarele scriu dupa cautari , vor cantitate , search-uri si uita de calitate si „content premium” cum zice zoso.

    00
  18. s-a dorit mai mult ca sigur sa se dramatizeze acest moment. suna mult mai dur „a murit” decat „a decedat”.

    00
  19. cel mai simplu era sa foloseasca sintagma medicala „s-a imbolnavit de deces” , e mult mai eleganta si originala.

    va pupa jean!

    00
  20. Titluri de rahat, la fel cum e si continutul acestor publicatii. Nu mi se pare ok sa scrii 10 articole ce au legatura cu un astfel de eveniment nefericit, in aceeasi zi.
    Imi aduc aminte de disparitia lui Michael Jackson, la fel s-a facut.

    Un om mare a disparut, hai sa nu profitam de acest lucru.

    00
  21. Premiul pentru prostie i se acorda lui Radu Preda cu declaratia de pe fin.ro:Steve Jobs, iDead 1.0

    00
  22. Dragos, daca un titlu ca „Steve Jobs a murit” e de rahat cum ar fi fost daca titlul era „Steve Jobs a dat ortu’ popii” ?

    a) de rahat la patrat
    b) de rahat turcesc
    c) cacacios
    d) completeaza tu liber, la inspiratie

    Vali,

    a venit toamna la Brasov si ai dormit dezvelit azi noapte? Sa trimitem pe cineva sa te inveleasca?

    00
  23. Nu afişează codul complet, VIDEO fiind scris cu roşu.

    00
  24. Mactarzii si Iphonetarzii plang in hohote-eu rad!

    00
  25. NOU
    #28

    Steve Jobs a crapat.
    Steve Jobs a dat coltu’.
    Steve Jobs s-a uploadat la cer.
    Steve Jobs a facut stop cardio-respirator.
    Lui Steve Jobs i s-au oprit functiile vitale.
    Steve Jobs a incetat din viata.
    Steve Jobs a trecut barca la Hades.
    Steve Jobs s-a reincarnat.
    Steve Jobs.

    (Na, ca sa ai toate titlurile, in caz ca cauta cineva.)

    00
  26. https://www.businessinsider.com/steve-jobs-has-died-2011-10?IR=T Ia uite, si astia fac la fel!
    Deci nu a zis nici Reuters nici PCMag.com nici Guardian.co.uk „has perished”, „succombed” sau „passed away”.
    Hmm…
    Continutul premium nu (mai) exista nici pe .com/.uk
    punct

    00
  27. Pe un site care are trafic zilnic garantat nu prea merita sa pui titluri seo, avand in vedere ca acolo conteaza mai mult modalitatea de exprimare si felul in care este oferita informatia, bineinteles, orice publicatie care se respecta tine la imaginea sa, dar cum presa din Romania este praf, cel mai mult conteaza titluri gen „uite ce c*r are xxxxx, intra sa vezi de ce este asa”.

    00
  28. Încă o versiune, deja „clasică” pe webul rommanesc: VIDEO A murit Steve Jobs

    00
  29. si pe al doilea cel mai citit blog din lume acelasi titlu: a murit steve jobs. Tags: murit, steve jobs.
    :))

    00
  30. @Orlando – in primul rand eu m-am referit la titlurile publicatiilor online in general. In al doilea rand o publicatie ce se respecta nu va veni cu titluri de genul” Steve Jobs a murit” sau mai rau „Steve Jobs a dat ortu’ popii”. Poate sunt eu singurul (desi nu cred) care nu vede in disparitia unui om important subiect de scris 10, 20 ori cine stie cate o sa fie intr-o singura zi, pe o singura publicatie online.
    Poate imi plac mie titlurile ce nu sunt asa directe, dar un ziarist ce nu scrie la norma sunt sigur ca v-a gasi intotdeauna un titlu pentru articolul sau care sa nu fie asa de taios, un titlu prin care sa-i ofere recunostinta unui om ce a disparut.
    Poate pentru ca nu cred intr-o alta lume unde prietenii imaginari ne asteapta la portita, poate de aceea prefer ca un titlu ce aduce o veste trista sa nu fie asa de direct.

    00
  31. @Playactive – Nu am avut in viata mea un produs marca Apple si cu toate acestea nu pot sa nu fiu trist atunci cand un geniu ca Steve Jobs dispare.
    Daca tu razi, atunci probabil ai probleme dorind ca prin asemenea afirmatii sa iesi in evidenta si sa fi bagat in seama.
    Acum esti multumit?

    00
  32. @Un om simplu din popor:
    Ai omis – Steve Jobs s-a dus la iCloud

    00
  33. @gog: ha, acum vad descrierea blogului..

    bre, ce s-a intamplat, erai nr 1 in ro si acum esti nr 2 in ardeal? pai cine-s pe primele locuri? zi si mia ca sa ii cetesc

    00
  34. cred ca goagle incepe sa inteleaga sinonimele si in romana si asa vor disparea porcariile, mort sau decedat vor fi tratate la fel

    intre timp ma intreb de ce nu au pus titlul jurnalistic si meta title asta de SEO cu mort …

    00
  35. @Mihai: de aia imi sugi tu blogul pe alte siteuri? marş mă, curajos anonim!

  36. Panda e dupa colt, sa vezi cum ii niveleaza pe micuti. US plange de dorul copy-paste.

    Eu am alt target asa ca, titlul meu, seo desigur, a fost iPhone 5 For Sale – Steve won’t know :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube