Voi ati lua în considerare mașina asta pe baza acestui review auto?

Stăteam în service și așteptam să termine băieții munca la una dintre mașini și am zis să citesc un review auto. Și am regretat instant.

E știre că au 5CP în plus, dar nu prea se simt. Logic much?!? Iar de direcția incisivă și trenul de rulare ferm nu am nimic de zis, probabil înseamnă ceva pentru cei 100 de mecanici care citesc revista asta, dar pentru poporul cumpărător nu înseamnă nimic.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. dar cate masini ai acum ? la cealalta nu se apucaseara inca de munca ?

    00
  2. cine isi ia masina citind review-uri din astea prin reviste bro?
    Azi, in 2017, mai citeste cineva labarerile astea ?
    Ala e material de umplut paginile ca sa se faca terfeloaga mare ( de ce – nu ma intreba ca nu am nici-o idee).
    Tu cred ca esti singurul care l-ai citit si l-ai luat si in serios – si asta pentru ca nu aveai ce face :D

    00
    • te-ai uitat pe reviewurile românești de pe net? sunt fix la fel, același limbaj de lemn, aceiași oameni.

    • ” de ce – nu ma intreba ca nu am nici-o idee”
      Asa vrea Soros. E o conspiratie impotriva producatorilor autohtoni de hartie igienica. Vrea sa ii falimenteze si dupaia sa acapareze el piata si sa vanda numai hartie colorata cancerigena.

      00
    • Eu unul citesc. Când merg la dentist și aștept sa intru. După ce îmi baga freza aia uit tot ce am citit.

      00
  3. Autobild? Alea sunt pozele din kitul de presa de la lansarea internationala CX5, am tot zis sa foloseasca poze proprii pentru credibilitate, cat despre limbajul ala „tehnic” este vechi de 20 de ani… aia e! Nu avem cum sa schimbam

    00
  4. N-ai înțeles nimic, este vorba de „demitizarea exaustivă şi relational caducă. Incongruenţa fenomenologică şi introspectiv cromatică.” Pus astfel în lumină, ancorat in sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.

    00
  5. Eu ma uit la canalele de youtube carbuyer, carwow si turatii. Printul nu isi mai are rost cand vine vorba de masini.

    Plus ca idee eu as face un canal youtube in care as testa orice masina in afara de cele puse la dispozitie de dealeri, care de obicei sunt full cu de toate. Ma intereseazasa vad in teste alea pe care eventual le vor cumpara cei mai multi.

    00
  6. Fuck me, mai exista reviste auto pe hartie? De ce as da banii pe asa ceva cand pot sa scot telefonul si in 2 secunde am gasit review video pe bune, cu imagini din toate unghiurile, interior si exterior, si GRATIS…

    Jurnalistii sunt foarte in pas cu vremurile.

    00
    • In teorie pentru ca vrei sa platesti pentru a citi parerea unuia avizat.
      Evident, nu conteaza ca este pe hartie sau pe net, insa de asta dai banii pe o chestie. Sa afli parerea unuia mai bun. Din nefericire, cica astia de pe la noi sunt cam pilaf :P

      00
  7. Sorry bro dar aici rade „ciob de oala sparta”: judecand dupa felul in care faci review-urile nu stai mai mult de 5 minute sa le compui. Sa te citez: „Am testat motorul de 1.4 TSI cu 125CP. Nu e rău, nu e nici bun.” Ne-ai luminat…

    Si hai nu spune ca nu intelegi ce inseamna „tren de rulare ferm”…

    00
  8. 1. Nu e asta primul meu comentariu si chiar de ar fi, conteaza?.
    2. Ideea review-urilor tale este foarte buna si tu scrii bine atunci cand iti dai silinta; tocmai de aceea mi-ar placea sa fie mai consistente. Nu ma refer doar stil, ci si la substanta. De asemenea e fain ca ai ocazia sa obtii si parerile proprietarului care a condus masina aia mii de kilometri, poate incluzi si asta mai mult.

    As vrea sa iei observatiile astea ca pe un comentariu constructiv nu hater-eala, desi pot parea asa. Apoi faci ce vrei cu ele ;)
    $0.02

    00
  9. 5cp in plus? la 1.5 tone? si per total mai putin de 3%? WOOOOOW! de la mobra la boeing!

    trenul de rulare e ferm… adica nu se rupe sub tine la primul viraj? WOOOOOW de 2 ori…

    directie incisiva? adica merge pe sosea, pe und eii zici tu in loc sa o ia singura pe ogor? WOOOOOW de 4 ori!

    si toate astea la doar 6.8 la suta?

    00
  10. Doamnelor și domnilor, câștigătorul concursului „limbă de lemn” la simpozionul național de Silvicultură și Reviewuri Auto!

  11. Sunt reviste pe afara, non-biased, pe care merita sa le citești. De exemplu, te interesezi pe un forum de un model anume de mașină și cineva îți face trimitere la un anumit articol dintr-o revista.
    La noi e multa maculatura, nu le poți numi review-uri pertinente.

    00
  12. sincer, mie îmi suna a review tradus din alta limbă, poate greșesc dar unele articole din TopGear erau tot cam asa

    00
  13. Disclaimer: am Mazda 3 si e superba.

    La cat de bine s-a vandut Mazda in ultimii 2 ani de cand au scos design nou si sasiu propriu (inainte foloseau de la Ford) nici nu au nevoie de articole. In vara 2016 un dealer imi spunea ca aveau deja 150% fata de targetul anual si de atunci vad tot mai multe prin oras. Chiar daca majoritatea sunt 3 sau 6 vand bine si cx-urile. Nu mai zic ca mx5 ala nou te lasa fara cuvinte (sa nu uitam ca mx5 vechi e cel mai vandut roadster din lume).

    Cred ca designul e principala atractie care te urca la volan dar nici restul nu ramane in urma. Eu cand am auzit ca au 2L benzina cu 120 cai ziceam cum dracu’, aia scot 140 din ascutitori de 1-1.2 si voi nu? Apoi afli detaliile si ti se pare logic, vezi dotarile si pretul si iar sunt bine. 20k euro si 1 an mai tarziu inca imi aduc aminte expresia in cor a pustilor din fata blocului: ‘uaaaaaauuu ce masina’ de fiecare data cand ma urc in ea.

    00
    • Waaaaahahahahaha! Comentariul secolului, doamnelor si domnilor!
      Nu, acum, serios, inteleg ca iti place chestia aia, but never go full retard. Pana la „wow, ce masina” e drum lung. Ai o mazda 3, get back to reality!
      Iar faptul ca dealerul te-a facut sa crezi ca 20k EUR e o suma acceptabila, ba chiar un chilipir, pentru ceva din partea de jos a clasei mijlocii si ca ti-a vandut si gogoasa ca lumea se bate ca la Marasesti care sa ia primul o Mazda, ma face sa-mi ridic palaria in fata lui. Intotdeauna, dar INTOTDEAUNA sa crezi tot ce zice un dealer!
      3 e un soi de articol electrocasnic, cum au devenit majoritatea masinilor astazi, proiectate de catre contabili.
      In orice caz, din tonul tau parca-parca simt ca o speli de doua ori pe saptamana, o dai cu ceara si ii polishezi si jantele si cauciucurile, si ai si sticker cu „i love my mazda”. Dar daca n-ai si husa pentru ea, degeaba, nu o ingrijesti cum trebuie.
      PS: nu, nu exista scuza in 2017 pt 2L pe benzina si 120 CP; pana ce si toyota, culmea conservatorismului si a sacrificiului in numele fiabilitatii, tot ceva d egenul 170CP din 2L.
      Disclaimer: am avut destule masini ca sa inteleg ca sunt doar niste fiare. Si nu, nu am avut SH-uri, ci doar masini noi (ok, prima mea masina a fost un SH, dar de-atunci am preferat sa fie noi). Si nu sunt roman neaos fan la „calitatii germane” – am adunat suficienta experienta si maturitate incat sa vreau aacum sa raman fidel unei anumite marci japoneze (mai am si alte chestii, dar ca divertisment, pentru ca experienta mi-a aratat ca daca vrei fiabilitate, uiti orice nu e japonez)

      00
    • Ai dreptate, sunt cel mai tare. Iar oamenii din vanzari ar spune orice pentru comision, la fel si oamenii pe internet pentru epatare/refulare. Chiar si eu. Asa e si mai interesant.

      00
  14. „incisivă” adică cum? mușcă mai bine din gard când intră în el?

    00
  15. La cite oferte ai de la cititori sa testezi masini, ai putea in fiecare saptamana sa testezi una si sa faci un review practic care sa furnizeze informatii mai mult decit topgear. De ex poti incepe sa creezi o lista de intrebari la care sa dai raspunsuri in review. Daca vrei intrebari, trebuie doar sa intrebi aici si apoi faci o schita de review si bifezi intrebarile, apoi le pui in articol si VOILA.

    00
    • ia spune-mi, ce te-ar interesa la o mașină»

    • pana intreaba el spun eu.
      costurile de exploatare anuale (in medie): revizii, consumabile, cat costa cauciucurile, impozitele…

      00
    • mentenanta, costuri de intretinere, probleme frecvente, coomportament la drum iarna, comportament la drum complet cu oameni si bagaje, consum real, nota de la 1 la 10 data de utilizator dupa ce a utilizat o mai mult de 12luni, daca ar fi sa ia din nou masina, ar alege-o tot pe cea testata?…daca mai sunt necesare alte intrebari, imi rezerv citeva ore si scriu pana la 100 intrebari…PROMIT :)

      00
    • m-am apucat deja de template, aștept pe mail punctele pe care vrei să le ating :)

  16. NOU
    #33

    Mie-mi place că e incisivă și se întărește. Asta mi-a adus aminte de clienții de la magazin pe care când îi întrebam dacă vor și pungă înțelegeau pulă (din cauza zgomotului de fundal, nu că aveam eu prune). Cel mai amuzant a fost un nene trecut de vârsta a doua care după un moment de reculegere și surprindere mi-a răspuns sigur pe el, cu o privire pătrunzătore și insistentă: da, domnișoară, da, vreau, dați-mi două!!

    00
  17. La drumurile noastre tren de rulare ferm inseamna ca-ti zornaie pietricelele la rinichi.Mie imi plac cele care amortizeaza imperfectiunile drumurilor, pardon gropilor de la noi.Ideale ar fi cele pneumatice.E adevarat ca pe viraje nu stau asa de bine si atunci ai prefera un tren de rulare ferm care sa tina salupa pe directie.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.