Comunicate şi comunicare

Ca orice blogger, primesc tot felul de comunicate de presa. Si sunt abonat la doua siteuri care trimit si ele comunicate. In ultima vreme, sunt pur si simplu bombardat de comunicate de presa irelevante atat pentru mine, cat si pentru domeniul la care sunt abonat.

  • Daliana de la RCG nu a inteles ca trebuie sa imi trimita doar comunicate de presa vizand grupul la care a angajata si mai nou primesc si stirile de pe money channel. Si nu, faptul ca azi au depasit cu 5 vizitatori un concurent nu e comunicat
  • oamenii de la Skin nu au inteles ca lansarea noului Nikon nu e un comunicat de presa pe domeniul massmedia
  • Iuliana de la Adevarul ma anunta ca si-au luat tiparnita de ultima generatie.

Sunt zeci de asemenea exemple de comunicate. Pe majoritatea le zbor fara sa le citesc. Pe unii i-am pus in spam list. Am inteles, e criza, trebuie sa comunicati mai mult, dar faceti-o in asa fel incat sa conteze si mesajul vostru sa ajunga la oameni. Pentru ca daca mie imi trimiteti un comunicat pe care sperati sa il public pe blog, si comunicatul este “ADRIANA BAHMUŢEANU I-A DAT SFATURI LUI STĂNCUTZEI DESPRE SARCINĂ” sau “Masina de tipar de ultima generatie pentru Adevarul Holding”, imi pare foarte rau, singurul loc unde vor ajunge va fi la gunoi.

Primesc comunicate de la McCann, de la MediaPro, de la Gecad, totul cu măsură şi cu logică, respectand domeniul. Ori, eu la ce categorie sa bag comunicatul cu Maimuteanu? La media? La stiri? La senzational? Dar ala cu tiparnita? La tehnologie?

Ideea nu e sa agasezi oamenii, ideea e sa fii informativ, util si relevant.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

6 comentarii

  1. Bine ca nu primesti invitatii la concerte care se tin in celalalt capat al tarii. Sau invitatii la lansari sau conferinte de presa trimise cu o ora inainte de respectivele evenimente.

    00
  2. Acum vreo doua saptamani chiar am vrut sa trimit un comunicat prin comunicatedepresa.ro . M-am tot chinuit de vreo 3-4 ori sa il introduc, nu le mergea bine site-ul, am pierdut de vreo 2 ori tot ce scrisesem si in final am decis sa-l public doar pe forum:

    ImoMarket reintroduce publicarea de anunturi imobiliare gratuite, pana la 3 anunturi simultane pe cont.

    In definitiv, cand vad ce comunicate se transmit prin aceste site-uri de comunicate de presa, aproape ca nu-mi vine sa mai fac apel la serviciile lor pentru ca am senzatia ca mai devreme sau mai tarziu vor sfarsi toate intr-un dosar spam.

    00
  3. Si pe mine ma dispera spamul zilnic si mai ales NEWSLETTERELE magazinelor online… Ei cred ca daca trimit unul pe zi le cresc vanzarile? Bleah.

    00
  4. eu ti’am trimis o invitatie, in primul rand.
    sper ca n’am deranjat. :)
    m’am simtit putin spammer.

    00
  5. Enervantă situaţie pentru tine, ruşinoasă pentru ei … părerea mea. Da, ai dreptate, ar trebui să-şi găsească nişte ştiri cu adevărat informative pe care să le comunice dacă doresc promovare, nu toate detaliile zilei de azi.

    00
  6. se vede treaba ca tineretul din ziua de azi, maica, e tot mai comod si persiflant. pe alocuri, ce-i drept. pai n-ai antrenament cu mailurile trimise de camera de comert, de pilda. nici nu puteau ajunge la gunoi prea repede, caci se bloca mailul, netul, calculatorul.
    controlaltdeletu’maraltdeletu’restartu’ma-sii de treaba!

    ca sa nu mai spun ca tu acum vorbesti de finetzuri, maica! pe vremea mea cel mai apropiat nikon era in ungaria, dar mult mai apropiat era presedintele…care a fost si a facut si a participat la…..si asta nu e tot, caci s-au facut si poze si le primim pe mail la un loc cu comunicatul (nu scuzati cacofonia, fu intentionata).
    si lista poate continua cu exemple concrete din diverse institutii ale statului, companii etc.

    pe de alta parte, sa nu vorbim de comunicatele McCann si Media Pro…

    sa comunicati tot mai bine!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.