Cum comanzi de la magazinul cinstit Cel.ro

Un băiat comandă un televizor de 1.000€ de la cel.ro, cel mai cinstit magazin din Univers. Plata ramburs, desfacere colet la primire. Desface coletul și constată că televizorul e bușit. Se uită la cutie, cutia e întreagă. Ridică din umeri, refuză primirea și își vede de ale lui. O fi fost de vină curierul, o fi fost de vină magazinul, nu e problema lui.

FALCON PUNCH!!!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

90 comentarii

  1. Nu stiu de ce am un feeling ca o sa mai vedem poze cu televizorul asta.

    00
  2. Linia curba de pe cutie , in poza 3 , aduce cateva indicii.

    00
    • Vezi si cum se propteste curierul in cutie in ultima poza.

      00
    • nu stiu, nu se vede destul din poze, pare aparat de polistiren in zona aia unde are buba.
      totusi nu inteleg de ce cutia aia are un perete de carton pe exterior, clar l-au busit inainte si au vrut sa acopere :))

      00
    • @NIX: au pus aia ca sa nu fuga… si la al meu mai fugea imaginea, insa eu ma complaceam

      00
  3. Asa e modelul, boss. Aparenta busitura este, de fapt, un screensaver si ruleaza si cand nu ii dai curent.

    00
  4. Nu a fost ambalt cum trebuie! Scrie clar ca obiectele fragile trebuie puse in caracasa de titan, 7 randuri de polistiren, cutie de lemn, folie cu bule si dupa ai in alta cutie.

    00
  5. m-as fi mirat daca nu erau probleme

    00
  6. De la cel.ro nu as cumpara nici piatra cubica de frica sa nu ajunga sparta sau ciobita. :D

    00
  7. Nu i s-a oferit un discount de 5% daca totusi il accepta? =))

    00
  8. Doua ciocane si dupa aia il iei la pila si iese ca nou.

    00
  9. Boss, ala e pixel mort

    00
  10. La cum au lipit cartonul peste cutia televizorului, cel mai probabil nu este cutia originala si este facuta praf

    00
  11. De la ăștia nu comand decât chestii mărunte și ieftine (până în 20-30 ron) când am nevoie (chestii fără garanție în general și care nu se pot strica), pentru că le pot ridica de la ei.

    00
  12. la cum e scotch-uit cred ca a vrut sa fie resigilat. chiar si asa, bine ca e sus, poti citi subtitrarile la filme si burtierele de la talk show uri si emisiuni de scandal :))

    00
  13. nici cu pcgarage nu mi e rusine. cutia perfecta dar tv ul plin de dungi de lumina cand l am bagat in priza. am umblat prin service cu un tv nou…

    00
  14. Eu zic ca acea cutie nu e intreaga, ca daca era, nu lipeau un carton in plus peste fata cutiei care apare in poze.

    00
  15. NOU
    #29

    Comanzi de la astia cum comanzi de la toti daca nu vrei sa ai probleme

    00
  16. Eu prin 2004-2005. Student in alt oras, la sfarsitul anului chem curierul (era o chestie relativ noua) sa imi trimit din lucruri acasa: comp, monitor crt etc. Vine curierul, i zic sa aiba grija, ca no chestii fragile. Imi arunca un ok asa din coltu’ gurii si incepe sa bage in duba de zici ca incarca lemn. Mdeah.
    Anu asta comand un scaun de masina pt unu dintre copii. cutie mare ,semn de fragil, banda cu fragil tat ce trebuie. Terci era cutia la destinatie, Terci. Scaun de > 2000 lei.

    00
  17. Mi se pare mie sau cutia originala a fost lovita iar baietii de la ‘cel’ i-au lipit un carton pe laterala ca sa-l faca pe fraier, pardon client?!

    00
  18. Doar eu observ ca in ultima poza parca e lipita inca o foaie de carton pe cutia originala? :hint hint:

    00
  19. Gurile rele zic ca deja au depasit altex-ul anul asta si sunt pe val. E adevarat ? Au vandut mai mult online ca si altex+mediagalaxy ?

    00
    • anul trecut emag nu depășise altexul, deci slabe șanse.

    • este vorba de depasit vanzarile online ale altex si MG, si cred ca da, e posibil, din cate stiu altex are un procent de 75%raft-25%online

      00
    • emag era pe la 300 milioane, cel pe la 50. nu cred.

    • De fapt, având în vedere rata de creștere, nu m-ar mira ca anul acesta PC Garage să întreacă CEL.ro, că anul trecut îi separau doar 10 milioane de lei.

      eMAG 2.472 milioane lei, Corsar Online 225 milioane lei în bilanțul trecut.

      00
  20. Welcome to the bubble era !

    00
  21. De la oricine comanzi televizoare (chestii fragile) trebuie să faci la fel. știi că vreun magazin care îți dă banii înapoi, dacă le returnezi un produs bușit fizic pe care nu l-ai verificat la primire?
    Eu nu.

    00
  22. Cred că a uitat ce a comandat: tv curbat parțial si involuntar.

    00
  23. Si cineva a stat sa faca poze la toata treaba. Mai sa fie…
    In final, omul a returnat produsul si gata, asta este.

    00
    • Don’t be an idiot. Cineva s-a gandit de la bun inceput ca o sa comande de la cel si ca vor fi 90% sanse de probleme, a nimerit fix in aia 90%. Case closed.

      00
    • Si la emag nu s-a intamplat niciodata asta? Ca pe blogul lui zoso n-am vazut :)

      00
    • NOU
      #49

      Am comandat de la PC Garage o chestie fragilă. Am pus-o pe doamna sa filmeze când desfac pachetul, ce conține, că este totul ok. Și asta mai mult din cauza review-urilor citite despre curier. Era totul în regulă :))

      00
  24. Si cica sa mai platesti cu cardul…

    00
    • Erau ceva articole pe tema asta „romanii nu prea platesc cu cardul online” … poate stiu ei ceva ?

      00
    • În afară de Emag niciodată nu plătesc cu cardul, fix din cauza asta. Sunt pățit și niciodată nu mai repet.

      Nu vreau să fac reclamă la Emag, n-am interes. Dacă aș păți și cu ei la fel voi face.

      Și pe cât posibil încerc ridicare de la sediu, nu știu ce e cu toate firmele de curierat in ultimul an, doar probleme.

      00
    • manu, aliexpress? ebay? amazon? acolo plătești tot ramburs? :)

    • Apropo de comenzile de la Amazon. De cate ori am luat ceva am primit produsul direct in cutia lui, fara nicio alta ambalare ulterioara, nu mai vorbesc de plastic cu bule and stuff. Si nu am luat numa chestii mici si rezistente. Am luat un ditamai dezumidifactorul de plastic, nisip pentru pisici adus direct in saci etc. Consider ca am avut bafta ca au fost in stare de functionare.
      Asa ca bravo celor de la cel ca ambaleaza suplimentar cu cartoane de ranforsare si le inveleste in scoci.

      00
  25. Efectiv nu inteleg cum un astfel de magazin mai este pe piata.Netul este plin de recenzii negative.Intelegeam daca aveau contracte cu statul, atunci clar niste potentati incercau sa faca bani dar asa pe o piata libera in care fiecare se poate informa…mergi si cumperi de la CEL.Poate din cauza aceasta PSD-ul indiferent de ca va spune/face vor fi avea vesnic 35-40%

    00
  26. Nu cred ca se trimit intentionat produse busite in asemena hal. Cred ca orice firma (reala si care vrea sa vanda si in viitor) incearca sa evite complicatiile, sesizari, reclamatii, controale, retururi, review-uri proaste. Poate un angajat de la depozit l-a scapat de pe stivuitor, ia bagat un carton in fata sa nu vada sefu si Doamne ajuta! Pana a ajuns coletul la client si-o fi dat si demisia, ca munca de depozit nu e de el, are studii…

    00
  27. Cum fac oamenii ăștia 1.000€ ca să îi dea pe un TV dacă tot ce au înțeles din „cumpărături online” e cumpăratul de la cel.ro?

    Și de acum urmează ăștia care vor lua de pe domo.ro.

    00
  28. Nu funtioneaza zoom la poze pe varianta mobila site, sau e de la mine?

    00
  29. Deci: omul stie ca astia sunt tepari. dovada: desface coletul la primire, poze, etc. Si totusi, comanda un televizor de 1ooo EUR (nu stiu daca face atatia bani, dar mergem pe mana ta). Ca sa nu mai punem la socoteala ca mai e o cutie (poza #3) jos, langa ei.

    Cam care ar fi probabilitatea ca televizorul sa fie fizic OK, dar inauntru sa fie un Changhong/Konka sau mai stiu eu ce, facut pe vapor sa semene cu un [insert-whatever-brand-here]. Plus ca nu se vede foarte clar brandul pe cutie (as vrea sa vad ce producator vinde in cutii d’astea anonime).

    00
  30. Plata ramburs e sfanta , mai ales cu verificarea coletului . Sigur, e misto si la moda sa platesti cu cardul…lasati-ma 5 minute sa rad.

    00
  31. Cash-ul e sfant. Eu am patit sa „alerg” 3 saptamani dupa un produs achitat cu cardul la emag. Ei nu il livrasera, dar nici banii nu mi-i puteau returna pana nu lis e intorcea coletul in depozit. Cert e ca din haosul creat de emag si curier, eu am ramas cu banii blocati vreo luna, si nu erau 300 de lei. De atunci, tot ce comand peste 200 lei se achita doar cash, dupa verificarea coletului. Nu e comod, asa e, dar pana cand serviciile post-vanzare vor insemna ceva si in cultura noastra, nu am de gand sa mai finantez incompententa.

    • actually nici macar nu e cash, si la ramburs poti plati cu cardul

      00
    • Subscriu:cash-ul e sfant. Niciodata cu card in Romania. Am facut mai multe comenzi la Bonami , inclusiv sticla si portelan, (electronice nu) si au venit ambalate impecabil din Cehia. La fel hainele de la Mango Spania. Deci depinde si de furnizor, nu doar de curier…

      00
  32. Buna treaba asta cu desfacerea si vizionare coletului. Nu tragi/iei teapa. Pacat intr-un fel ca nu se poate si testa produsul.

    00
    • Da da, inspre Botswana, Zimbabwe, Pakistan si alte tari din astea evoluate. Nu de alta, da’ prin tarile occidentale, unde lumea nu se spala in Gange, unde apa calda curge tot timpul, iar buda este’n casa – nu in fundul curtii sau prin vreun rau – rambursul e ca si inexistent, iar deschisul coletelor la livrare e doar in visele umede ale unora.

      Evolutie „my ass”…

      00
  33. Nici o problema. O sa trimita televizorul la un „norocos” care plateste cu cardul.

    00
  34. E un cucui. Trece cu apa rece.

    00
  35. Pai daca acelasi curier transporta iphoane dar si masini de spalat si frigidere ia ghiciti ce se poate intampla..

    00
  36. Sa nu-i fi dat mcgregor una la antranament intainte de a fi parasit insula.

    00
  37. Era televizor 3D, e normal astea sunt in relief.

    Radem glumim dar eu cu PC Garage am fost si mai prost. Ma duc in magazin, comand TV-ul – Samsung Smart-TV. Il ambaleaza aia. Sui nebunia de 1.2 metri in masina, ajung acasa, si din cutia de samsung scot afara un Sony (non smart) model vechi. Ei ambalasera altceva :))

    L-au schimbat dar a fost penal oricum.

    Comand telefon S7 edge. Platit in avans. Si il lasa curierul la gardian :))) Dupa ce imi face curierul semnatura pe PV si la serie de buletin trece CC 3636463

    00
  38. Chiar daca e resigilat, chiar daca e Samsung sub 1000$ și chiar daca omul a plătit o taxa pentru verificarea produsului la primire si a anticipat cu filmarea evenimentului, magazinul nu are voie sa trimită coletul in asemenea hal. Imaginati-va că acel client nu ar fi avut disponibilitatea sa îl retina pe curier pentru operațiune, poate nu avea cine sa îl ajute la extragerea norocoasa sau poate nu sesiza imediat un defect vizibil, mai ales că ambalajul ar putea să pară ok. Îl mai poate returna?

    00
    • Da. Cel putin la emag unde mi s-a intamplat exact ce zici tu. Laptop care la prima ochire,in ploaie,in fata blocului parea in regula.Si care de fapt avea carcasa sparta dedesubt.Am sunat imediat,am trimis niste poze cu dandanaua si in cinci zile aveam alt laptop.Deci se poate.

      00
    • Eu am patit asa cu un laptop destul de scump luat de la PcGarage. Totul perfect, bagat windows … etc, dar cand pornea ventilatorul scoate un tiuit incet dar care ma irita la culmea pe creier.
      Am vb. cu ei, am trimis laptopul inapoi iar in 3 zile aveam banii inapoi in cont.

      00
  39. Eu nu inteleg inca un lucru.
    OK, Cel sunt nashpa cu garantiile.
    Dar la produsele mai mari, branduri cunoscute, garantiile nu le face CEL, Altex sau Emag. Ai un certificat de garantie si niste reprezentante trecute acolo. Ca poti sa te duci ca prostu (citeste comodu) la CEl, altex, emag e adevarat… ei numai trimit produsul mai departe.
    Deci daca am luat un produs de la Cel din motive diverse, a fost livrat OK si ulteirior garantia nu e oferita de cel, deci nu mai am de ce sa am treaba cu ei… de ce ar trebui sa ii evit?

    00
    • pentru că reprezentanța nu face mereu garanție la produse care sunt aduse din afara țării sau din afara UE. uneori nu vrea, alteori nu are piese, alteori știe că sunt aduse pe canale neoficiale.

  40. Eu mereu plătesc cu cardul pe eMAG ca nu îmi place sa stau cu cash la mine și încă nu am avut probleme, chiar din contra.

    Acum câteva luni mi-am comandat un set aproape complet de electrocasnice (mașina de spălat haine, de spălat vase, frigider, aragaz). Teoretic puteam să le desfac și să le verific la livrare, practic le-am dus în casa nouă și asta a fost.

    După 40 de zile am desfăcut mașina de spălat vase și am văzut că avea ușa lovită. Nu prea aveam mare speranță după atâtea zile dar am făcut o poză și am completat formularul de retur. În trei zile au venit și au ridicat-o și în alte două aveam o mașină nouă de spălat vase. Și asta fără sa vb de loc la telefon cu ei.

    00
  41. Decembrie 2013, comand niste componente pentru un PC, jumatate Emag, jumatate Cel, ca nu mai era pe stoc ce imi trebuia nicaieri, in special un 970 de la MSI. numai ce aparusera si se duceau ca painea calda. toate bune, vine Emag, verific tot, e in regula. Cel intarzie. merg la iau coletele direct de la curier, sa nu mai astept sa livreze omul. 2 colete, 1 cutie cu carcasa, a doua cu componente. nu aveau pe atunci deschidere la livrare, eu, fraier cu plata cu card. cutia 2 pare suspecta, o deschid la curier, minus placa video. curierul nu stie nimic, colete sigilate, vorbesc cu cel. astia o dau sec, daca e scanata pe factura, e trimisa. fac scandal, rasupunsuri pe mail tot la 4 zile, ca nu e vreme pentru client, fara rezultat. ca norocul, caut pe net dimensiunile de la cutia placii video si surpriza: e cu vreo 2 cm mai lunga decat cutia cu toate componentele trimise. poze, scandal, au trimis placa pana la urma. dupa 3 saptamani, cu mentiunea ca probabil a pus-o deoparte dorel, la ambalat. de atunci cel, pa-pa

    00
  42. NOU
    #87

    Sunt chiar curios, cu cat a fost mai ieftin la cel, decat in alte parti.

    00
  43. Ei au incercat, poate, poate gaseste un fraier

    00
  44. NOU
    #89

    Cine inca are dubii referitoare la „profesionalismul” de care da dovada personalul cel.ro, pot sa ii pun la dispozitie intreaga corespondenta cu dansii (peste 50 mail-uri) in care recunosc ca produsul returnat de mine prezinta defectiuni. Cu toate acestea, banii in mod evident nu i-am incasat. De asemenea va pot pune la dispozitie AWB-ul, factura, garantia, probe pe care intentionez sa le folosesc si in Instanta.

    00
  45. Eu zic sa il duci repede inapoi sa iti faci foto si sa nu il lasi in garantie-service.Mie mi-au facut pierdut un laptop de 4000 de ron si de 6 luni nu imi pot lua banii…inventeaza tot felul de povesti penibile…Cu ANpc-ul slabe sanse ca ii tin in brate pe astia cu drag si spor ca stii cum e la stat leafa mica…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube