Pentru colegul Darius Pană de la Gadget.ro

Bos, ascultă-mă un pic. Se vede că îți place ce faci, o urmă de talent ai, trebuie doar să renunți să mai citești ce scriu jurnaliștii auto români și să încerci să scrii ca ei. E un motiv pentru care presa auto e în găleată de 10 ani, e din cauza scrisului mizerabil (și a apucăturilor de târlă) și scremut. Greșeala asta o faci și tu. Da, ok, ai terminat Facultatea de Protecția Mediului, normal că nu știi să scrii frumos și de aia încerci să furi de la ăia formulări, dar crede-mă, mai mult rău îți faci.

Uite ce vreau să zic, aplicat pe ce ai scris despre Renault Koleos 2017.

Prima chestie: pune anul mașinii în titlu, ca să fie găsibil și peste 2 și peste 5 ani. Elementar.

Total întâmplător, fix în acea perioadă de început de primăvară calendaristică am primit la test un Renault Koleos, tocmai bun de trecut prin straturile groase de omăt ce se depuneau pe orice sector de drum.

Dacă primul paragraf e acceptabil, la al doilea ai scos drujba și ai început să scrii cu ea. Da, știu, Gadget.ro se pretinde high tech lifestyle și e plin de săraci și retrograzi, dar asta nu înseamnă că trebuie să scrii în halul ăsta. “Sector de drum”? Ești drumar? Faci reportaj din ninsoare? Șosea nu mergea? Drum? “În calea mașinii”?

Și uite așa am avut șansa de a vedea la lucru o tracțiune integrală ce poate bloca la nevoie diferențialul central, alături de un motor diesel cuplat la o cutie automată cu variație continuă.

Îmi faci o promisiune aici, că o să îmi spui cum se comportă 4×4 de la Nissan. După ce am citit tot am realizat că nu te-ai ținut de ea. Nu e frumos.

Cum s-au comportat acestea, dar și ce am mai descoperit, vedem mai departe.

Nu te cred! Ai scris asta ca să…nimic.

Renault Koleos este un model tânăr în gama constructorului francez, fiind abia la a doua generație.

A fost lansat în anul 2007, acum 11 ani. Sigur, Corola are 30 de ani de istorie, dar tânăr nu e. Renault pur și simplu a fost ocupat să cumpere Nissan și apoi să reclame Mitsubishi la poliție și apoi să-i cumpere, n-a avut timp de SUV-uri.

Primul Koleos nu s-a bucurat de un succes răsunător, asta și din cauză că nu părea a se integra normal în linia de design a mărcii.

Aici, un pic de istorie: Renault Scenic RX4 a fost lansat în anul 2000. Koleus e urmașul lui. Deci se încadra. Dacă are un predecesor, se încadra. Ai vrut să fii amabil sau nu știi că prima versiune a fost o pocnitoare fiabilă cinci minute?

Odată cu trecerea la noua generație a SUV-ului vârf de gamă Renault,

Vârf de gamă nu înseamnă ce crezi tu că înseamnă.

Renault Koleos beneficiază de un design plăcut.

Beneficiază? Geez. Cât să coste un dicționar de sinonime? Are parte. A fost cadorisit. A primit. Vine cu. Toate sunt mai bune decât “beneficiază”.

delimitează o grilă de aerisire falsă, pusă acolo doar pentru aspect, fără a îndeplini o funcție.

Te puteai opri la “o grilă falsă”. E de ajuns. Oamenii înțeleg că e pentru aspect.

fiind delimitate de sigla constructorului din Hexagon.

Renault e o companie care construiește pe 5 din cele 7 continente (deși de Antarctica nu sunt sigur). Cu faza cu Hexagon îi jignești.

așa cum am văzut și la Clio ori Megane.

Clio și Megane. Nu la una sau alta. La amândouă.

Calitatea generală a asamblării este la un cu totul alt nivel față de ce am întâlnit la Captur ori Kadjar.

Dap, pentru că alea sunt mai ieftine și pentru alt public.

Faptul că acest Koleos este fabricat în fabrica Samsung din Coreea de Sud poate avea de-a face cu percepția de lucru bine închegat, ce nu scoate sunete deranjante în nicio situație.

Da, pentru că mașinile coreene sunt recunoscute pentru “lucru bine închegat”.

Sigur că, parcă într-o oarecare tradiție Renault, mai găsești mici scăpări în cazul unor finisări, dar asta doar dacă vrei cu adevărat să le cauți și să le scoți în evidență ca pe ceva total de neacceptat. În realitate sunt doar foarte mici probleme, pe care un cumpărător obișnuit nici nu le va băga în seamă.

Spune-mi care sunt!!! De aia te citesc, să îmi spui ce te-a deranjat, să îmi fac o părere despre cât de bine te pricepi și ce așteptări ai tu de la o mașină! Poate avem aceleași așteptări!!!!

Deși ergonomia comenzilor este bună,

Ergonomie nu înseamnă ce crezi tu că înseamnă. Serios.

Scaunele față sunt generos dimensionate, confortabile la drum lung, dar fără prea multe opțiuni de reglaj și nici pe plaje extrem de largi. În cazul meu, la o înălțime de 1.96 metri, am fost nevoit să duc scaunul la maximum în spate pentru a găsi poziția corectă de condus. Este adevărat că acolo era la fix, dar ce o să facă persoanele și mai înalte?

O să meargă pe jos. Media de înălțime a europenilor este ~175, constructorii auto fac mașini pentru ei, nu pentru cei doi Ghiță Mureșan ai continentului. Elementar.

Portbagajul este destul de generos, dar fără a sparge reorduri în clasa sa, cu 563 litri face față bagajelor unei familii într-un concediu de vară.

Păi, bos, e iarnă afară și am 4×4, ce fac, aștept vara să plec în concediu?

asta ca să nu zic și de cotiera spate care ar trebui să permită transportul schiurilor, că tot vorbim despre un SUV.

Ce-are cotiera? Zi ce-are cotiera!!!!

Una peste alta, Renault Koleos este un SUV frumos, care însă nu a fost desenat spre a atrage toate privirile, prin elemente extravagante. Interiorul este de calitate, extrem de generos, dar pierde ceva puncte la modularitate și la capacitatea portbagajului.

Aveai în mașină o bâtă și ai văzut o baltă și te-ai dus hotărât să o bați. Asta ai făcut. Ba e frumos, ba nu e făcut să atragă privirile. Ba are portbagaj mare, ba pierde puncte.

Singura motorizare disponibilă momentan în țara noastră este reprezentată de agregatul de 2 litri diesel.

Momentan sau pentru totdeauna. Nu au nici o intenție să aducă altă motorizare vreodată pe modelul ăsta. N-au de ce. E o motorizare bună, e cerută, e de ajuns.

Plus, ce plm e aia “agregatul de 2 litri”??!?!?!

În habitaclu nu-și face simțită prezența decât după 2500 rpm, dar și atunci nu într-un mod deranjant, motorul fiind unul deosebit de rafinat în funcționare. Antifonarea excelentă propusă de Renault Koleos te face uneori să te simți ca într-un automobil premium, din punct de vedere acustic.

Deci se aude ca un tractor, că e diesel, de la 2.500rpm in sus, dar antifonarea își face treaba dacă dai manelele mai tare?

Mulți se feresc, printre care și eu, de cutiile de viteze automate cu variaței continuă.

gadget.ro. Siteul la care scrii se numește “gadget.ro” și prezintă telefoane și alte mizerii noi. Tehnologie. TEHNOLOGIE! Să zici că te ferești de automate e complet imbecil dacă nu cumva scrii pe 4tuning sau pe “Revista Știință și Tehnică”. Geezus fuck!

Inginerii Renault au reușit să o regleze aproape perfect. Este una dintre cele mai confortabile cutii de viteze, în sensul că nu produce niciun, dar niciun fel de șoc.

CVT. Șoc. CVT. Șoc. Damn!

doar că modul de lucru al suspensiei nu sacrifică complet dinamica.

Am nevoie de o traducere aici.

Nu, Renault Koleos nu este un SUV sportiv, dar nu se sperie și nici pe șofer nu-l pune în dificultate pe zonele virajate. Gestionează bine curbele atacate mai optimist și, chiar dacă ruliu există din plin, nu-ți dă emoții mari.

Zone virajate. Yep.

Direcția este asistată mult la viteze mici, de oraș, și ceva mai fermă la viteze ridicate. Te ajută să te încadrezi relativ corect pe trasă, cu toate că nu oferă un feedback suficient.

Și aici am nevoie de traducere.

Renault Koleos își transportă pasagerii în confort. Totuși uneori, la anumite succesiuni de denivelări, cu treceri rapide între cele mici și adânci la cele mari și pronunțate, este prins în offside. Și cum la noi în țară astfel de secțiuni de drum sunt dese, trenul de rulare își arată limitele ceva cam frecvent, când uită de confortul propus pasagerilor și începe a oscila cam mult. De vină este mai ales puntea spate, în atare condiții cei de pe banchetă vor avea cel mai mult de suferit.

Ce ne zici aici? Că suspensia e varză? Că tracțiunea nu face față?

Din păcate, modul 4×4 Lock se dezactivează la viteze de peste 40 km/h. Nu este ceva anormal să se decupleze, doar viteza de la care o face mi se pare mult prea mică. Un 60 km/h mi se părea mult mai corect, întrucât în perioada de test am avut parte de drumuri înzăpezite oriunde am condus.

S-a cântat bingo. Știi cine avea într-o vreme tracțiune 60/40 până pe la 90km/h? Ăsta. Știi cât consuma mașina aia ca să îți dea asta? Vreo 12%. Neplăcut. Plus, vrei tracțiune integrală? Frânezi când simți că te duci sanie pe zăpadă și bingo, ai tracțiune!

Reprizele au ușor de suferit din cauza cutiei automate ce pare că nu exploatează la maximum resursele motorului, dar sunt și ele corecte raportate la masa mașinii și puterea oferită de motorul diesel.

CVT. CVT. CVT.

Consumul mediu declarat pentru Renault Koleos 2.0 dCi 175 CP 4×4 X-Tronic este de 5.9 l/100 km. Departe de cel obținut de mine, după mai bine de 400 km de test? Da, dar în ce condiții.

Da, dar ai fi vrut 4×4 continuu.

Cei 8.7 l/100 km s-au datorat vremii total nefavorabile.

Ce e aia vreme nefavorabilă când testezi un SUV 4×4?

Sunt absolut convins că în condiții meteo normale, cu asfalt curat și fără niciun motiv de a folosi modul Auto, ci pe cel 4×2, consumul lui Renault Koleos 2.0 dCi 175 CP 4×4 X-Tronic ar fi undeva în jurul a 7 – 7.5 l/100 km.

De ce îți ceri scuze? Și, mai ales, pentru ce îți ceri scuze? Că pe zăpadă ai avut consum mai mare? Serios?!

Deși nu este în niciun caz lipsit de tehnologie la bord, pe Renault Koleos nu l-am simțit tocmai ca pe o navă amiral a producătorului.

Că nu e. Cum ziceam mai sus, vârf de gamă nu înseamnă ce crezi tu că înseamnă.

Asta și fiindcă au lipsit sisteme precum cruise control adaptiv, care oricum este deja disponibil pe alte modele din gama Renault.

Citește fraza asta cu voce tare. Și acum spune-mi de ce ai pus “oricum” acolo. Nu are X, care oricum e disponibil pe alte… Oricum. Oricum. Geez.

Nici sistemul de infotainment nu este altceva decât am găsit la Megane ori Kadjar.

Nu te cred! Te așteptai la altceva?!?!!

Dar tocmai asta este, de la Koleos, SUV-ul suprem în gama Renault, mă așteptam la mai mult.

OK, deci nu ți-a explicat nimeni că Renault face mașini ieftine.

Koleos reprezintă SUV-ul suprem din gama Renault. Țin să precizez asta fiindcă anticipez că vor fi comentarii legate de prețul afișat. Doar că, atunci când analizezi oferta concurenței, de la care menționez Skoda Kodiaq, Ford Edge, Kia Sorento ori Hyundai SantaFe, vei vedea că, la echipări similare, toate sunt pe acolo. Mai mult sau mai puțin…

Geez.

Asta fiindcă știu din surse sigure (și nu de la importator) că se fac discounturi cu adevărat masive

Formulare de puști cordit. De ce să o dai cu surse sigure? Ai nevoie să menționezi că ai tu surse sigure? De ce să n-ai încrederea să afirmi pur și simplu că se fac discounturi?

Calitatea de fabricație și materialele sunt la cote înalte, dar tot se mai găsesc și mici scăpări atunci când chiar le cauți.

Te referi la mizeria aia de schimbător cu vopseaua deja sărită? L-am văzut cu toții, știm, e o boala cretină a Renault să facă asta.

Bun. Unde e părerea despre ce poate sistemul 4×4? Aveai condiții perfecte, zăpadă, moloz, de ce rahat n-ai dus-o undeva să vezi dacă poți ieși din zăpadă cu 4×4 pe auto ? Unde e părerea despre mașină din perspectiva familistului care ești? Cum se prezintă SUVul suprem în comparație cu mizeriile alelalte două din oferta Renault?

Și mai e ceva: unde sunt porturile USB? Câte are? Pot conecta telefonul să pun muzică de la el? Au pasagerii din spate porturi USB? Pot pune telefonul într-un locaș special? Cum sunt cup-holder-ele? Confortabile? Cum e poziția la volan? Cum e cotiera?

Și, desigur, în comentarii, au sărit retrograzii: vreau o limuzină sedan sportivă, manuală, ia un 1.6, bos, e cel mai bun. Telefonul să fie ultimul model, ecran superperformant, ultimele tehnologii, dar mașina să fie manuală și eventual făra ESP și ABS, că știu să conduc, nu mă încurc eu în prostii.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

57 comentarii

  1. Savuros articolul… :))) cotieraaaa…. zi-mi ce-are cotiera :)))

    00
  2. M-ai facut sa citesc un review prost la un Nissan Qashqai scris de un prost. Pardon, Renault. Omu nu numai ca nu stie sa scrie, el nu stie sa testeze si sa aprecieze sau sa conteste niste caracteristici tehnice.

    00
    • a făcut protecția mediului, normal că nu știe să scrie, copiază de la jurnaliștii auto vechi și decrepiți formulări stupide. la asta atrag atenția.

  3. Acuma na, la 2000 ron cat o avea salariu parca ii cereti prea multe.

    00
  4. Chiar si asa prefer sa citesc un astfel de review, decat sa ma uit la o emisiune in care doi papagali (da, Bratu si Giurgea, despre ei e vorba) fac pe cunoscatorii auto si „trântesc” vorbe de te duc inevitabil la otita cronica.
    Am zis „papagali” pt ca sunt o imitatie proasta de Top Gear. (SuperSpeed@ProTV)

    00
    • #propapagali #otita #prefersacitesc #bos

      00
    • am ramas uimit sa vad ca a prins sezonul 2
      tot dialogul lor este super cringy
      chiar nu au gasit niste prezentatori care sa se comporte natural si sa fie in acelasi timp placuti?

      00
    • da, e ceva ciudat la ei. giurgea e foarte ok când e singur, poți vorbi cu el, știe masini, nu e cocalar, nu e lăudăros. dar împreună, geez, mi se usucă coleusul când îi văd.

  5. Ai inceput asa de frumos ca un pedagog plin de rabdare, ca in secunda doi sa scoti bâta de baseball si sa il măcelaresti.

    00
  6. Hai sa facem o paralela:
    – Tu traiesti din scris. Si el, desi poate mai greut.
    – Nisa ta e hatereala, topoare, sosete etc. A lui sunt gadgeturile sau ce-or fi (nu le citesc siteul).
    – Tu faci review-uri la masini din topor, ca blogul. El le face mai cu povesti, ca pe un gadget.
    Concluzia: tu-ti faci treaba ta, el pe-a lui. Care e problema?

    00
    • L-a mucificat. Omul e varza, cred ca si un pusti de gimnaziu scrie mai bine:

      – curbe virajate
      – SUV-ul suprem
      – te încadrezi relativ corect pe trasă(???)

      00
    • @Corny: dude, chestii de genul: cutie CVT reglata astfel incat sa nu produca niciun fel de soc iti atrag atentia ca tipul nu are nici cea mai mica idee despre ce scrie. E ca si cum ai citi un review la ultimul smartphone facut de o batranica de la tara.

      00
    • @Ionut, exact ce spus si eu. Nici unul dintre cei doi nu se pricepe la review-uri de masini, dar tot le scriu. Sau ca sa fie mai clar: „rade ciob de oala scapta”.

      00
  7. Asta o sa fie vedeta redactiei in dimineata asta!

    00
  8. NOU
    #18

    eu am o singura intrebare : exista vreun „jurnalist” auto in romania care sa nu scrie pe bani doar de bine despre produsul pe care il testeaza ? nu de alta dar absolut toate masinile testate din revistele de specialitate sunt absolut extraordinare … sunt genul de om care chiar vreau sa stiu care sunt si partile „nashpa” ale unei masini fiind constient ca masina perfecta nu exista dar macar sa stiu la ce sa ma astept …
    – fara legatura cu topicul dar cu situatia absurda din romania, un prieten si-a cumparat un iphone 7 plus la care a descoperit cu stupoare ca nu are infrared si era absolut socat si revoltat pe acest amanunt. sa dai 4000 de lei pe un telefon care nu are o optiune banala pentru un android i s-a parut revoltator… si este … dar la intrebarea mea de ce nu s-a interesat despre asta inainte sa cumpere, omul a raspuns senin : pentru ca in toate review urile pe care le am citit si urmarit se prezenta ca find un telefon complet, perfect si ireprosabil …
    asa e si cu masinile in ro : toate s perfecte !

    00
  9. Si eu care voiam un koleos din 2010!
    Sa inteleg ca mai bine nu?
    Deci prima generatie e naspa si abia ultima e ok-is?

    00
    • lumea îl cam vinde pe la 90.000km, de bun ce e :D

    • Prima generatie de Koleos este o strutocamila de provenienta coreeana (Samsung Motors) cu materiale din cadrul grupului Renault. Vanzarile proaste s-au doatorat in primul rand aspectului coroborat cu niste preturi prohibite la variantele cu dotari mai bune.
      Insa ca si fiabilitate, trecând peste materialele de o calitate destul de slaba, masina este ok , mai ales ca pe piata SH vine cu preturi atractive. (paradoxal, un Koleos din acelasi an cu un Duster, dar ca pret de achizitie dublu, pe piata SH costa tot cam pe acolo).
      Vorbesc oarecum in cunostiinta de cauza, avand destul de mult timp ca masina de serviciu Koleos cu cutie automata.
      In concluzie, sfatul meu este ca e o alternativa buna SH, asta daca treci peste aspectul hidos.

      00
    • Pai tocmai de asta mi se parea interesant , il gaseai la 10000 cu km relativ putini.
      Vezi, o fi articolul lui prost scris dar eu am invatat ceva din el.

      00
    • Da Vali. Modelul din anunt este deja cel cu facelift. Gandeste-te ca modelul asta, cu dotarile pe care le are a costat aproape 40k euro :)

      00
    • ah, ok, da, modelul ăsta e mai ok.

    • Inclusiv motorizarea aia de 2.0 diesel de 150 CP este super misto.

      00
  10. Eu visam la RX4 ala. :(

    00
  11. Koleus? nu Koleos?

    00
  12. „variaței” – asta e vreo boala de masina?

    00
  13. Nu il stiu pe tipul asta da mi-l imaginez fix ca personajul asta din Veep – Jonah Ryan

    00
  14. Boss, presa auto e în găleată că majoritatea scriu despre șuruburi în era în care au apărut mașini cu procesoare :))) Ah, și mai sunt și romane articolele, plm 6.000-10.000 de caractere pe un site?

    00
    • mane, tu auzi ce limbaj de lemn au oamenii ăștia ca să evite să spună că mașina e proastă?

    • Mane, fosta PR-ista de la Audi s-a supărat pe mine că am spus că A3 nu are în interior materiale pe care te-ai aștepta să le găsești în clasa premium. Cât despre o mașină proastă, nu poți să îți dai seama despre ea că e proastă doar într-un weekend, dar ai termeni de comparație în gamă… asta în cazul în care nu e vreo oroare gen Suzuki Ignis sau orice Fiat :)))

      00
  15. Ah, boss, cutia e EDC (dublu ambreiaj), nu CVT (transmisie variabilă continuă). Te luași degeaba de el :)))

    00
    • el a zis că e CVT, nu eu.

    • Bahahaha! Nasol

      00
    • Inainte sa va tot contraziceti ce cutie este, nu e mai simplu sa folositi tehnologia ca sa aflati asta? :D

      Nu e EDC, nu e CVT, este X-Tronic. Un soi de CVT care simuleaza ocazional treptele de viteza, in functie de cum accelerezi. Asta inseamna ca da, poti avea si o usoara senzatie de schimbat smucit de viteze la accelerari bruste. Se intampla rar, ce-i drept.

      Acum, nu stiu daca autorul articop

      00
    • emi, din două surse mi se zice că un CVT modificat. coji de nucă. colț. tu.

    • Sunt în Kadjarul cu pricina. E Xtronic, adică CVT, nu EDC… Nu știam că au adus cutia asta în gamă. CVT e pentru mașinuțe mici, japoneze de oraș (kei se numesc în Japonia), nu știu ce căuta pe SUV diesel, dar măcar consumă puțin

      00
    • emi, putem să spunem că nu te pricepi la mașini? :P

    • Ah, nu simulează schimbările de trepte, pur și simplu în loc de roțile alea zimțate are niște conuri, iar trecerea de face imperceptibil

      00
  16. „ergonomíe s. f. 1974 Disciplina care studiază condițiile de muncă v. profesiologie… (din fr. ergonomie; cf. engl. ergonomics….
    Definition of ergonomics
    1 : an applied science concerned with designing and arranging things people use so that the people and things interact most efficiently and safely — called also biotechnology, human engineering, human factors
    2 : the design characteristics of an object resulting especially from the application of the science of ergonomics.”
    Mie mi se pare ca, asa cum o fac de obicei, lingvistii nostri se dau cu fundul de pamant cand e vorba de adaugat cuvinte noi, dar fac modificari inutile de gen nici un>>niciun

    00
  17. Daca ai depune atata efort si in review-urile tale…

    00
  18. Retrograda ii ma-ta ca te-a facut pe tine. Sarac e taicato ca n-a avut bani de prezervativ si te-a facut din greseala.

    Data viitoare cand vrei sa mai jignesti lumea, gandeste-te de 2 ori, intr-o zi s-ar putea sa ne intalnim pe strada ca sa discutam…

    00
    • hai mane, nu te-ai împăcat nici până acum cu informația că ești imbecil și agramat? serios acum, mai zi-ne cum i s-a stricat cutia automata la mercedes și a pus manuală în loc. e mai credibil decât să mă ameninți că discutăm. că n-avem in pana mea ce discuta, tu nu știi pe ce lume ești…

  19. Ba tarane, era vorba de un Mercedes C class W202 , se poate face conversia de la cutie automata la cutie manuala.
    Nu imi sta in fire sa vorbesc asa, dar nu meriti deloc respectul nostru. In loc sa faci misto de toata lumea, mai bine ai fi facut un articol decent sau sa-i trimit un mail ca tot esti pe domeniu si sa il ajuti, sa fie ceva constructiv pentru el, nu sa te iei de toata lumea ca asa are chef muschii tai.

    Cand colaborezi cu diferiti dealeri si ai masini pentru drive test, trebuie ca punctele negative sa le subliniezi elegant, nu poti sa arunci cu rahat in masina, ca data viitoare nu mai prinzi masina de la marca respectiva si e valabil pentru orice marca. De ce crezi ca Buhnici se comporta tot asa ? Si ala sa zicem ca are experienta.

    Mare profesor de romana mai esti, ai terminat si tu o facultate de balet ca sa ai o diploma si te crezi mare inteligent. Cand o sa termini o facultate grea si o sa ai cunostiinte cat mine mai discutam.

    Data viitoare sa te gandesti mai bine cand vrei sa critici pe cineva, sa vezi cum te exprimi, nu sa te iei de toata lumea si sa ii jignesti, ca pe tine nu te-a jignit nimeni atunci.

    Bafta la scris articole penibile.

    00
    • coae, nimeni în toate mințile nu renunță la cutia automată. trebuie să fie deosebit de prost să faci asta. nu zic că nu se poate, doar că nu am auzit niciodată pe nimeni să facă asta pe mașini civile. da, pe mașini de offroad, da, pe mașini clasice supersport bășini, nu pe mașini civile.

      degeaba ai terminat o facultate grea dacă ești retrograd și agramat. dacă tot ai păreri, e bine să știi să ți le exprimi, nu să fii un retrograd imbecil, ca tine :)

      una e să subliniezi punctele negative, alta e să nu le menționezi deloc, de frică. n-ai coloană și nu vei atrage decât agramați retrograzi ca tine în comentarii, care oricum n-au bani de masini și care cred că sedan limuzină sportivă are motor de 1.6.

  20. Si uita-te la tine ce articol infect ai facut la test driveul cu seria 4. Si te mai dai mare cunoscator.
    Cand n-ai de lucru , mai tastezi ceva pe zoso , mai jignesti pe cineva, ca poate captezi mai multa atentie. Te simti nebagat in seama. N-ai cei 7 ani de acasa si nu stii ce e ala respect.

    00
    • nu e scris de mine. dap. ești prost.

      ca poate captezi mai multa atentie. Te simti nebagat in seama.

      blogul ăsta are mai mult trafic decât laba aia de gadget.ro, la care lucrează 5 oameni. mai zi-mi.

      N-ai cei 7 ani de acasa si nu stii ce e ala respect.

      iar tu n-ai prieteni deștepți. dacă aveai, te contraziceau și nu mai mâncai atâta căcat aiurea.

    • Auzi amice, nu vrei tu să sugi pula?

    • vrea, dar nu e nimeni dispus să se riște, pare genul de prost care mușcă.

  21. Da știu că i-ai ”înroșit” lucrarea, nu glumă… Mai rămînea să închei cu un: ”Nota 4! Să vii mîine cu maică-ta la redacție!”

    00
  22. La multe pasaje l-ai nimerit bine. Exista unele detalii tehnice pe care nuble stapanesti indeajuns dar e ok pentru ca nu te dai specialist auto. Spre exemplu, diferentialul central se deblocheaza pentru ca apar eforturi suplimentare pe anvelope, planetare etc si scurteaza durata de viata a diferentialelor fata/spate. Oricum insa, m-a amuzat textul celui de la gadget care e clar ca este amator de masini si piscoturi.
    Pe scurt, primul koleos era un Samsung. Al doilea e ceva mai mult dar tot nu il vad sa faca mare branza pe piata. Cat despre sistemul de tractiune integrala, cel de la RX4 era mai bun. Era proiectat de catre austriecii de la Steyr. Da, fix aia care au facut G-ul.
    Astept sa iei in tarbaca si alte articole auto. Unii chiar si-o cer.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube