ciudăţenie

La 6 dimineaţa, am numărat vreo 5 bemveuri seria 7 care mergeau spre Bucureşti. Atât de mulţi directori se trezesc la ora aia?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. NOU
    #1

    E plina tara de directori.. Si de cocalari cu BMW-uri.

    00
  2. Poate nu erau directori, erau masini de la SRI sau de la alte servicii :P Si acum ai pus-o, ai dezvaluit „dusmanului” misiunea secreta de sabotare a mitingului muncitoresc din fata guvernului!

    00
  3. Erau bugetari…merg la miting in Piata Victoriei.

    00
  4. Doar o coincidenta, iti zic eu :)

    00
  5. Directori de fetite, se intorceau dupa o noapte grea .

    00
  6. Erau mineri sub acoperire mai, aveau o misiune strategica, sa se deghizeze in parlamentari sa intre in guvern si sa detoneze o bomba.

    00
  7. Veneau din ungaria, de la curve.

    00
  8. Eu am observat o alta ciudatenie cand a fost summit-ul NATO la Bucuresti in 2008, cand bugetarii au avut liber vreo 4 zile. Mergeam la munca pe Magheru (la privat nu a fost liber ca trebuie platiti bugetarii) in masina mea de clasa compacta si de valoare medie spre mica si in jurul meu erau numai masini gen peugeot 206, scoda fabia, renault megane, golf 4, ford focus, opel astra si razlet cate o masina scumpa, un septar, un gipan etc. Ce concluzie sa trag? Ca toare limuzinele care se plimbau in mod normal pe Magheru la ora aia erau conduse de bugetari si ca acestia, avand liber in ziua aia, nu iesisera pe strada?

    00
  9. Zoso, un seria 7 din 2004-2005 e la 11000-12000 euro, nu mai e mare smecherie, aproape oricine isi permite.

    00
  10. pensionarii astia niciodata n-au somn.

    00
  11. Erau carderi

    00
  12. NOU
    #13

    Erau oamenii lu basescu? Nu oamenii lui si ai PDL-ului sunt in functii mari pe banii statului? Nu ei sunt aia care fac bani pe carca noastra si sunt conectati prin diferite firme capusa la teava cu bani de la buget? Nu din cauza lor am ajuns in situatia de a nu mai avea bani de salarii si pensii?
    Acum nu fac altceva decat sa vina sa isi apere ciolanul. Normal ca se trezesc dimineata daca se simt amenintati. Si mai ales daca au primit oridin de la centru.

    00
  13. @zoso:
    Seria 5, vanzari:
    1972-1981: 699.084 bucati
    1982-1988: 722.328 bucati
    1988-1996: 1.333.412 bucati
    1995-2003: 1.533.123 bucati
    2003-2009: 1.200.000 bucati
    2010: lansare F10.
    Nu e prea generala incadrarea facuta de tine pentru posesorii de seria 5? Stiu, discutia e veche dar sablonul dainuie.

    00
  14. ideea e simpla: 7 e limuzină de om serios. 5 e aşa şi aşa. diferenţa de preţ e de vreo 30.000€. adică încă un cinciar :)

  15. Da, si intamplator azi vin copiii din provincie in Bucuresti.
    Cand veneam spre munca am trecut pe langa o coloana de 5-6 autocare, cu numere de Bucuresti, pline de protestatari. In spatele lor un microbuz pe care scria „Transport copii” si textul ala inutil „cumparat din banii ministerului blablabla”, cu numarul TR-10-CSS, care aducea niste copii mai mari sa viziteze palatul Victoria, probabil.

    00
  16. Zoso, daca-l cumperi nou e atat diferenta, daca-l iei second hand atunci e de mai ieftin un 7 din 2005 decat un 5 din 2006.

    00
  17. erau secretarele care se intorceau la birou :P

    00
  18. Erau liderii de sindicat după o întâlnire de taină în Poiană? Just guess….

    00
  19. Erau liderii de sindicat. Zilele astea au luat niste „prime” si si-au cumparat masini noi.

    00
  20. Ma uit la comentariile unora si imi dau seama ca romanul s-a nascut ca sa ramana prost.

    Privelistea masinilor scumpe care se indreapta spre oras la primele ore ale diminetii e obisnuita in Vest. Sunt antreprenorii, sunt patronii de firme mari, sunt cei care isi incep ziua de munca la ora 7 si si-o termina la ora 21. Sunt cei care si-au luat acele masini nu pentru ca sunt cocalari, ci pentru ca muncesc pe rupte si le merita.

    BMW (ca si Audi, ca si Mercedes, ca si Porsche etc) NU este construit de cocalari, pentru cocalari. Este construit de ingineri exceptionali, de designeri exceptionali si de oameni pentru care masina este o pasiune, nu un troc cu cocalari. Si mare parte din cumparatorii vestici ai acestor masini NU sunt cocalari, sunt oameni care isi ofera niste masini exceptionale pentru ca le merita. Ei bine, pe aia ii vezi si acolo in Aston Martin-urile lor, in Jaguarurile lor si in tot felul de alte limuzine mergand spre oras la primele ore ale diminetii.

    Poate reusiti totusi sa iesiti si voi din mentalitatea ‘are BMW, este cocalar’. Daca are Dacia, e cocalar. Daca are Renault, e cocalar. Daca are VW, e cocalar. Daca are BMW, e cocalar. Hotariti-va, poate ca de fapt sunt strugurii acri.

    Si o idee: 90% dintre cei care se urca la volanul unei masini puternice, oricat de vehementi erau inainte cu privire la ‘cocalarii’ care si le permit, se comporta fix ca ei. Are de-a face cu puterea masinii si cu demonul vitezei care zace in noi, si nu cu ‘cocalareala’ cuiva.

    00
  21. @zvoner ce spui tu e valabil pentru vest nu la noi. in romania, BMW-urile sunt masini construite de acei oameni exceptionali si conduse in proportie de 90% de cocalari

    00
  22. Mai Zoso, nu cumva era unul si acelasi, dar v-ati tot depasit pe traseu? :))))

    00
  23. NOU
    #26

    Anul trecut când plecam să alerg o oră pentru cardio, când mă întorceam în jurul orei 7:45 aproape zilnic mă intersectam cu un Ferrari și un Lamborghini.
    Ferrariul la un moment dat făcea stânga și intra apoi în curtea unei firme de termopane.
    Zi de zi, eu veneam de la alergat dimineața, iar oamenii ăia se duceau la muncă.
    Acum nici măcar nu mai alerg, prefer să mă trezesc mai târziu cu 1 oră jumate…

    00
  24. Se duce oamenii să protesteze…

    00
  25. NOU
    #28

    Nu, la ora aia ii trimite amanta acasa ca ea ramane in statiune sa faca shopping! :)))

    00
  26. @zoso nu neaparat :D. Dar vei fi tentat sa treci in 0.5 secunde prin intersectie in loc sa stai la coada; sa dai un flash unui mocofan care abia depaseste cu 120km/h pe autostrada in loc sa astepti rabdator sa termine; sa treci de o coloana intreaga intr-o singura depasire, chiar daca e la limita; sa mergi cu 20% mai tare decat ai merge in mod normal… in general s-o calci in loc sa pui frana.

    Toate astea exclusiv datorita puterii si controlului superior pe care ti le ofera o astfel de masina. Uneori simti nevoia sa o calci pe coada doar pentru a simti cum iti da capul pe spate. Valabil nu doar la BMW-uri, ci la orice masina puternica. E o treaba legata de adrenalina.

    Normal, in 95% din situatii bunul simt iti va spune (tie si mie) sa te comporti decent si sa respecti legea. In celelalte 5% din cazuri, da, te vei comporta ca un cocalar. Pentru ca poti :). Pe cand cu o masina normala nu ai de ales, ca nu te ajuta.

    Primul inocent sa arunce cu piatra :D

    00
    • @zvoner: am avut in testdrive un 335 si un x1. nu m-a tentat deloc sa ma comport ca un cocalar. poate e ceva in neregula cu mine.

  27. @zoso, ciudat ca poti crede ca BMW seria 5 e masina de cocalar. In plus imi aduc aminte cum la fel au crezut altii despre tine cand ai facut test drive unui oarecare BMW, oricum nu seria 7.

    Chestia asta in Romania cu BMW = cocalar se poate asemana cu Romani = suedeji/Hoti cand merg strainatate

    Da, e adevarat ca sunt multi ‘cocalari’ cu BMW, da e adevarat ca sunt multi suedeji/hoti romani in strainatate; insa te simti aiurea cand se generalizeaza, IN AMBELE cazuri.

    Oricum e treaba fiecaruia ce crede, cand mi-am cumparat BMW, intocmai seria 5, stiam parerea carcotasilor despre cei care conduc in general masina asta, insa asta nu are de ce sa ma faca sa nu o cumpar;

    Pastrand paralela, nici un francez cu mintea la cap nu poate crede despre mine ca roman, ca sunt tigan hot, doar daca eu personal ii dovedesc contrariul

    00
  28. Tocmai ati observat echipa BMW planificata astazi la reviziile din Bucuresti. Au fost de fapt 6 bucati seria 5 pentru ca ultima avea doar de facut un schimb de ulei. le gasiti pe rampa si vor fi gata spre seara. Unul dintre modele avea o problema la directie motiv pentru care a fost planificata cu intarziere. Piesele sunt aceleasi ca si anul trecut cu diferenta ca schimbul la filtrul de polen se face la vara. Spre seara sa-i privim cum trec in relanti pe la Golden Blitz…

    00
  29. erau lideri sindicali

    00
  30. (prima: un x1? te urăsc sincer :( )
    a doua: zvoner, tu ai fost măcar în vest să vezi cum stau lucrurile? admit că ai dreptate per total, dar cu asta ai cam zbârcit-o;
    în primul rând, acolo funcţionează mentalitatea pe care încearcă să v-o imprime zoso: maşina NU este un mijloc preferat de transport; de ce? simplu, oamenii preferă să trăiască bine (bine, au şi transport/trotuare/whatever mult mai bune ca alternativă) aşa că nu se aruncă la cheltuieli stupide; doar cei „wealthy” sau cei care au nevoie de o maşină îşi iau una;
    în plus, marea majoritate a şoferilor se comportă exemplar; în Viena se traversează peste tot şi şoferii acordă prioritate pietonilor cam oriunde ai fi; e funneah să te poftească politicos să treci un nenea care are de 2 ori vârsta ta, dintr-o maşină care costă de vreo 2 ori cât apartamentul tău; din Europa, cred că italienii sunt cei mai „necivilizaţi”, pe când olandezii sunt deja exageraţi de atenţi şi politicoşi (am impresia că au şi nişte legi mai dure pt şoferi)

    00
  31. @simi nu, nu am fost in Vest. De fapt, cred ca n-am iesit nici din casa, in viata mea. Intotdeauna vorbesc din imaginatie.

    00
  32. simi, acilea ai bulit-o un pic, zvoner are 17 ani şi stă cu părintii, iar visul lui e sa isi iau un bmw seria 5, in leasing.

  33. „visul lui e sa isi iau” SUPERB !

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.