Citroen C-Crosser testdrive

Zilele astea m-am dat prin Bucureşti şi pe afară cu un Citroen C-Crosser, un SUV compact făcut pe platforma Mitsubishi Outlander.

  • prima chestie care este de spus e că maşina arată foarte tare pe interior. piele, cotiera mobila, despărţitor dintre scaune, cutie de viteze, toate sunt aranjate cu bun gust.
  • parcă erau nevoie de mai mulţi cai putere. versiunea cu motor de 2.2 litri are 156 CP, decent pentru o masina de 1.7 tone, dar insuficient daca vrei putin mai mult zvâc.
  • în carte spune 200km/h, eu n-am reuşit mai  mult de 160.
  • cutia automată ştie sport  şi e extrem de utilă în oraş.
  • farurile nu se sting automat când scoţi cheia din contact.
  • portbagajul foarte încăpător.
  • n-a făcut figuri la un offroad mic, cu noroaie şi o pantă la 30 grade.
  • consum decent, un 12 overall
  • pozele nu sunt cele mai fericite, stătea să plouă şi m-am grăbit.
  • preţul e de 40.000€.

 

 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

31 comentarii

  1. Cum sa nu poti mai mult de 160?:-O Mi se pare incredibil! Treci de 160 si cu un Logan dizal de 70 de ponei.

    00
  2. @D4nutz: Logan-ul are 900 de kile; Ala ar merge si cu motor de scuter :)))

    00
  3. Nu stiu mai mult de 160 dar are vitezometru pana la… 240? Asta e pentru momentele in care pici de pe munte?!

    00
  4. la 40.000 ai alte variante, dar ca de obicei citroen e pt cei ce vor altceva :)

    00
  5. Probabil la 200 ajunge doar motorul ala pe benzina de 2.4

    00
  6. Sau probabil masina era inca in rodaj si atunci ca sa nu faci muci treaba e limitata inca electronic.

    00
  7. Am mai auzit de “problema” cu viteza maxima de la posesori de Mitsubishi Outlander. N-ai ce sa le faci, masinile astea au coeficientul aerodinamic comparabil cu cel al unei caramizi… Macar trag bine in offroad si sunt spatioase.

    00
  8. “un SUV compact făcut pe platforma Mitsubishi Outlander.” – Corect era “Un Mitsubishi copiat 80% in interior si cu o masca diferita in fata, pe care am lipit siglele Citroen”. FFS, prima oara cand m-am uitat, am zis ca ai gresit pozele, ca bordul, volanul, comenzile din habitaclu sunt identice 100% cu cele din Lancer :))

    Créative Technologie – masina asta se incadreaza perfect in motto-ul lor…

    00
  9. fugly

    00
  10. Chestia cu farurile: nu e “follow-me-home”? De obicei se sting singure dupa un anumit timp.

    00
  11. Am si eu masina asta, cu acelasi motor, dar cu cutie mecanica. Prinde 190 km/h. Are 2 ani , 40K, si in afara de cele 2 revizii , nu am scos un ban in plus din buzunar. Sunt incintat de masina.

    00
  12. Ma simt bine atunci, usurat si fericit ca al meu fiat desi e mai ieftin trece de 160 pe autostrada.
    De acum stiu ca pot trece cu 165 km/h pe langa cei cu Citro de genul si sa le fac un pic in ciuda cu mana…

    (pamflet)

    00
  13. ce trambita de motor are :))

    00
  14. Prima oara cand am vazut reclama in NG (cred ca acum vreun an) am crezut ca au gresit la tiparnita, are FIX interior de Mitsubishi (Lancer, ASX, Outlander etc). Difera doar ceasurile de bord, in rest pana si volanul e la fel, cu aceleasi butoane.
    Ai condus vreodata Outlander? M-ar interesa o comparatie…

    De ce te-ai grabit daca statea sa ploua? Ti-era frica ca nu mai iesi din noroi cu ea? :))))

    00
  15. Cel mai scump outlander e 37907 cu tva. De ce cacao as mai pune 2000 doar pt ca e Citro ?
    Ca sa nu mai zicem ca la mitsu best bang for buck e 32.000.

    00
  16. Chiar nu-i vad sensul. Se vrea competitie intr-o piata unde exista o concurenta mult prea mare ca sa te bazezi pe.. pe ce se bazeaza modelul asta (exceptand Outlander)?

    00
  17. E urata cu spume.. in niciun caz nu arata ca o masina de 40k euro.

    00
  18. Are exact acelasi bord ca un Mitsubishi Lancer.

    00
  19. cum adica statea sa ploua..ca in poze e soare si cer senin

    00
  20. NOU
    #20

    Volanul e identic cu cel de pe mitsubishi lancer, difera doar sigla:

    00
  21. Intr-adevar e varianta frumoasa..dar nitel cam scumpa… Parca as alege Mitsu totusi

    00
  22. 40,000 EUR :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    00
  23. Decentul 12 il scoate Nissan-ul meu din 2004 cu motor de 2.7…si nu cu mers la consum.

    00
  24. sunt 3 masini cu aceeasi platforma: mitsubishi
    motorul ala de 2.2 este pe toate 3 + inca fo n’spe.
    motor facut de psa.
    de acum multi ani.
    mitsu a vrut insa si altceva: sa-si faca PROPRIUL diesel ptr outlander, aceeasi cilindree – de 2.2, distributie variabila pe el, 176cp.
    am condus unul cam 800km, manual – ca inca n-au pus altceva.
    raport corect masa/putere + silentiozitate mult peste medie.
    ar fi fost interesant insa sa ne spui daca ai “simtit” masina aia pe sosea si pe noroiul de care vorbesti si daca la 160 erai in stare sa vorbesti normal la telefon. plus vizibilitatea oferita.

    00
  25. 40k ?
    sa fim seriosi…

    00
  26. Tatal meu are Mitsubishi Outlander 2009, motor 2.2L, 156 CP, Diesel, 25000km, manuala, echipare maxima, 7 locuri.

    Masina este buna in general si foarte buna in afara orasului.

    Este intr-adevar echipata cu motorul de la PSA, dar l-am preferat in dauna celui de la VW, care era si mai mic, totusi nu am vrut o masina de 1800kg echipata cu un motor de 140CP.

    Chiar ieri am facut o excursie pana la inchisoarea Doftana, mers lejer prin localitati, foarte docil motorul, foarte bine izolata, sistemul audio isi pastreaza fidelitatea si la nivel scazut, CD-ul cu Dan Spataru se auzea perfect si la un volum scazut.
    Zgomotul facut la rulare este redus, evident corelat cu turatia motorului, dar in general nu vad sensul sa mergi cu 3000rpm constant.

    Nu ma laud, dar nu am avut nicio problema sa trec de bariera celor 160 km/h, depasind-o cu circa 20 km/h. Pentru scurt timp ce-i drept, DN1 este un paradis duminica la pranz, dupa cum stim fiecare.

    Consumul este rezonabil in oras, dar in extra urban se stabilizeaza.
    Am plecat din Bucuresti cu autonomie de 440 km si m-am intors cu autonomie de 350 km, mersul pana la Doftana implicand si ratacirile obisnuite si accelerarile pe 4×4 pe dealurile din zona. Un consum rezonabil zic eu.

    Masina nu a fost luata doar pentru a o avea, si-a facut si norma de carat vara trecuta, nefiind straina de saci de ciment in portbagaj, pachete de gresie si faianta ori granit sau pavele aduse de la 100 km/h pe autostrada, inca putand sustine viteza de croaziera de 160 km/h.

    Pe offroad nu am incercat-o decat pana la Barajul Pecineagu, cunoscatorii stiu ca nu este asfaltat, dar nu este nici de cum o piatra de hotar pentru masini. Usor rigida in oras, am citit ca C-Crosser ar fi mai sportiv iar 4007 ar avea o suspensie mai moale.

    Fara probleme tehnice, doar reviziile si consumabile.

    Cel mai mult imi place sunetul si felul in care accelereaza!

    Cam atat am avut de povestit, daca aveti vreo nelamurire, nu ezitati sa ma intrebati!

    Ah, Vali, vezi ca ai pozitie pe maneta, auto, off, pozitii, faza scurta.
    Daca e pe auto, merge doar pe inserat.
    Dar legea spune sa folosim faza scurta si pe timp de zi in afara orasului, iar tu, asa cum te stiu eu ca vrei sa respecti legea, simti un neajuns in rotirea manetei. Cred ca un update de soft ar fi de ajuns, nici nu stiu de ce nu il fac…

    00
  27. Hmmm. Duster este rezonabil pe langa frantuzoaica asta :)

    00
  28. 40k? Pentru ce ma rog?

    00
  29. @csr: curajoşii au nume, nu doar păreri tâmpe.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.