Ceva de reținut din interviul cu șeful SEARS

Sears, unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din SUA, are probleme financiare, pentru că e criză și pentru că oamenii nu văd valoarea în ceea ce vând ei. Așa că, din 3.500 magazine, au ajuns pe la 1.500 și nu par să își revină.

CEO-ul Sears, Edward Lampert, dă un interviu pentru Chicago Tribune, din care toată lumea înțelege același lucru: presa e rea cu ei. Citatele cheie:

Costco came out last year with a new card and everyone was talking about it and writing about it. When we come out with our card, people only talk about closing stores.

Every time people use the word bankruptcy, somebody who reads that doesn’t get past that word. It makes it very unfair for us, and it’s a very uneven playing field for us.

Sears nu au fost niciodată drăguți cu presa online, pentru că erau mari și pentru că nu aveau nevoie să fie. 10 ani mai târziu, doar presa online a mai rămas, iar mirarea că sunt tratați la fel de nepoliticos nu prea își are locul.

Plus, de fiecare dată când Costco a făcut ceva, a dat o măslină și la bloggerii americani, să fie acolo, că oricum nu contează, la cifra lor de afaceri. La fel și Chipotle (care aveau o mâncare oribilă, dar presa îi tot pupa în fund) și alții.

Și, probabil cel mai important lucru: daca vreo 4 ani faci pe mutul și nu explici de ce strângi, ce te aștepți? Să scrie lumea lucruri pozitive când închizi magazine și îți cad acțiunile?

mall-store

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. NOU
    #1

    Sa inteleg ca nu numai in Romanica piscotul si maslina sunt baza.

    00
    • NOU
      #2

      In Romania baza sunt covrigii facuti cu umplutura de metale rar& pasionati de arta locala& expusi nu si mancati in vitrina de librari&amatori

      00
    • Oh, daa… Căci romanii au inventat pișcoturi cu măsline, gazetaria de pupat în cur, mâncatul de rahat despre vecini, becul, pixul, naveta spatiala, penicilina… Romanii sunt centrul lumii… (mai puțin la fotbal ca nu l-au inventat ei… încă)

      00
  2. Cata dreptate ai . De cand mananci masline de la eMag .. parca au inflorit

    00
  3. Deci de fapt nu strategia lor economica e problema, ci faptul ca nu au aruncat o maslina piscotarilor din online media precum concurentii lor. Iar acum ca vad sange piscotarii sar la jugulara si spera sa omoare omu negru care nu a stiut sa arunce si el o chiftea pentru o vorba buna la timpul potrivit.
    Lectie invatata acum, in viitor presa online va fi platita la fel ca cea offline pentru a „indulci” adevarul aka lying.
    Cine zice ca omul nu invata din greseli?

    00
    • in contextul in care tu te plângi că media te tratează nedrept, e de anlizat motivul pentru care o face.

    • intre timp, gadea si badea sunt pupincuristi ca il pupa in cur pe voiculescu, cel care le da masline.

      00
  4. „Pentru ca e criza” – criza s-a terminat de vreo 4 ani.

    00
  5. De ce spui ca Chipotle are mancare oribila? E o alternativa de genul, dar mai buna?

    00
    • Alternativa la chipotle ar fi burito shopu’ de la coltul strazii. Asa cum alternativa la McDonalds e Five Guys (scump si prost dar clar mai bun decat mec) iar alternativa la FiveGuys e Burgershopu ala de cartier cu preturi duble si burgeri de 3 ori mai mari si mai buni. Retelele de fast-food is cancer.

      00
    • iar alternativa la burgershopu ala de la colt cu preturi la un burger cu care faci o oala de mancare este sa ti-l faci tu singur acasa. mai bun si muuuuult mai ieftin.
      si alternativa sa ti-l faci acasa este sa te duci la mama acasa sa ti-l faca ea.
      si alternativa la mama acasa este intotdeauna spitalul de boli nervoase. o bulinuta mica si frumos colorata, nu extrem de scumpa si uiti toate conspiratiile mondiale.

      00
  6. Sears au fost pe val in vremurile in care cumparai mobila de la magazin si stateai o jumatate de zi sa negociezi. Sears au produse destul de proaste la preturi mari, banuiesc ca mai fac ceva bani cu Kmart, unde au produse de proasta calitate, dar nu imi amintesc preturile.
    Costco au de obicei magazinele pline, au unele produse la preturi bune dar unele la preturi duble sau si mai mari. Au o revista care o primesti lunar cu articole interesante si 70% reclame, apoi ceva cupoane pe care le tot trimit prin posta. In magazine au persoane care se ocupa sa poti gusta inainte sa cumperi, banuiesc ca e mai ieftin decat sa iti fie returnat produsul. La ei poti returna oricand orice produs daca nu esti multumit. Acum vreo 10 ani au schimbat la electronice ca poti returna in 3-6 luni.
    Chipotle dupa ce si-au imbolnavit clienti cu E.coli si altele, dar le-au dat bani sa taca din gura.

    00
  7. Daca aveau o strategie economica buna, nu cred ca mai era nevoie sa se planga de faptul ca presa online nu ii baga in seama. Si daca tot au ajuns in situatia asta, ce ii opreste sa se puna bine cu presa online? Nu cred ca bloggerii de acolo ar refuza niste bani in plus.

    00
  8. asta cu chipotle cu mancarea nasoala e din auzite sau ai gustat tu si nu tia placut?

    00
  9. că tot întrebau unii cum arată un pișcot de presă, uite așa http://www.businessinsider.fr/us/list-of-lidl-locations-opening-june-15-2017-5

    doare să fii un pic prietenos?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube