Ceva amuzant de citit: Ghidul de Pitch

După ce, acum 2-3 săptamâni, că nimeni nu mai știe exact și nici nu e important, Carrefour a chemat pe toată lumea la pitch, o asociație a agențiilor de publicitate au elaborat un ghid de pitch:
ghidul-de-pitch-uapr.

Undeva, în subsolul documentului, scrie:

  1. Ghidul nu este valabil pentru agențiile fomiste.
  2. O agenție poate nesocoti ghidul dacă vrea să ia un contract.
  3. Cine respectă ghidul e prost și sperăm să dea faliment.
  4. Ghidul e cea mai bună glumă pe care am copt-o în 3 săptămâni.
  5. Plata se face la 90 zile.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. ghidul nu este dedicat in primul rand agentiilor ci mai ales advertiserilor. ei organizeaza pitchul si desemneaza castigatorul.
    si nu e o gluma, este o adaptare naiva a unor documente citite pe net.

    un exemplu de naivitate:
    ” Pentru un rezultat comercial cât mai bun în ceea ce privește termenii contractuali, sunt recomandate negocierile directe cu fiecare dintre agenţiile preselectate pe lista scurtă. Înainte de a desemna agenţia
    câștigătoare, clientul discută și agreează partea de business a parteneriatului, de exemplu contractul, inclusiv remuneraţia,
    gestionarea relaţiei și calendarul pentru următoarele etape.”

    o buna practica ar fi ca sistemul de remuneratie sa fie stabilit transparent in liniile sale mari inca de la inceputul procesului. gen va dam un procent din volumul total investit (e doar o varianta). spuneti fiecare pentru cat ati fi fericiti sa lucrati.
    nu sa vina un smecher si sa-ti spuna in privat „dau cu 5% mai ieftin decat ceilalti. indiferent de pretul lor, numai sa castig”.

    00
  2. Very funnea. M-am oprit din citit pe pagina 4 jos, unde scrie:
    „Experienţa a demonstrat că relaţiile care durează în timp, contribuie la sănătatea brandului. ”

    „relaţiile care durează în timp, contribuie la sănătatea brandului.”

    „(…) relatiile (…), contribuie (…)”

    „(…) relatiile (…) ~VIRGULA~ contribuie (…)”

    Sa arza!

    00
  3. Ce imi place mult la agentii, este cum fac ele un ghid de Pitch care pare facut de un copil de la gimnaziala, ma rog un copil cu putin simt artistic, nu un art de agentie.

    00
  4. Ce a facut Carre8four nu a fost pitch. A fost doar o invitatie la discutie, fara sa ceara ca agentiile prezente sa vina cu un plan deja pregatit (nici macar nu se stia ce trebuia pregatit).
    Deci „crema” agentiilor a venit cu mana in fund, s-a suparat ca nu erau doar 3-4 ca sa prosteasca clientul repejor cu niste flyere facute in paint si sa imparta cascavalul. Iar acum se scoate un ghid prin care se vrea justificat onorariul de pitch.
    Hmmm, ceva imi zice ca intr-o piata saturata de oferta, cererea e cea care dicteaza regulile si nu invers.

    00
  5. … o asociatie a elaborat …

    00
  6. mai nou, 120 zile.

    00
  7. Pic de creativitate nu am vazut in ghidul asta. Sa fie un semn?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube